Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN van ANTWERPENSE LUCHTHAVEN
    Zoals vroeger reeds vermeld op deze BLOG is het noodzakelijk om bezoeken van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN vooraf te doen organiseren door  INGRID  ( zie informatie onder deze naam in te typen onder " ZOEKEN"

    Ook bezoeken van het STAMPE MUSEUM kunnrn buiten de normale openigsuren per groep georganiseerd worden na afspraak zoek onder                  " STAMPE MUSEUM "

    14-07-2006 om 06:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg)
    The working document on  EXTENDING THE TASKS OF THE EUROPEAN AVIATION SAFETY AGENCY   -COM(2005)579 by   JORG LEIGHTFRIED has been presented on the  tuesday 11 JULY at 1200 to the TRAN COMMITTEE and give to intresting reactions from a number of MEP with who I had contacts.

    The  DRAFTED TIME  TABEL:

     12 SEPT 2006 a LUNCH DEBAT with  Mr JORG LIEGHTFRIED and invited EXPERTS

    DRAFT PROJECT in the meeting of OCTOBER.

    AMENDEMENTS BY MEP to be assigned in NOVEMBER

    VOTTING in the TRAN in DECEMBER

    VOTTING in the EP PLENAIRE JANUARY 2007

    ADITIONAL PROPOSALS to be adressed to MR JOS VERVLOET who is going to work on the draft project during the month AUGUST

     JVERVLOET@EUROPARL.EU.INT

    Sugest you transmit me also your comments or adaptions since I ame regular having conversations with the various  intrested MEP at personel level

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Always avaible for any aditional information.

    13-07-2006 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Verschillende vragen gaan over de gegevens der BELGISCHE VLIEGVELDEN welk men kan terug vinden in de AIP BELGIUM & LUXEMBOURG welk gratis beschikbaar is via WWW?EUROCONTROL.INT  de EAD te raadplegen.

    updated  01-07-2006

     Een nutige document voor de niet piloten is het  AIR-INFO N° 1 uitgegeven door  COLLECTION ESPADON van  André,Michel & Mireille DILLIEN

    er bestaan nog andere intresante uitgaven  met LUCHTVAART INFORMATIE N° 2-3-4-5-6

    Contact FRAGES s.a
     tel/fax 02 763 05 41
     E-MAIL SERGEKNAFF@HOTMAIL.COM

     Storting van 6,50 € op  210-0751350-40

    13-07-2006 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EP VOTING of THURSDAY 06 JULY
    In uitvoering van de STEMMING aangaande ;                                                  REDUCING THE CLIMATE CHANGE IMPACT OF AVIATION  2005/2249 of 04/04/2006  by CAROLINE LUCAS and the PRESS RELEASES of IACA an AEA !!!!

     Bekwam ik een aantal zeer goed gemotiveerde reacties welk er wijzen op de SCHADE die er aan de EUROPEESE LUCHTVAART wordt toe gebracht ten nadele van de EUROPESE INGEZTENNE

     gaarne ook uw zienswijze welk ik kan overmaken aan enkele NEDERLADSTALIGE MEP  via E-mail.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    13-07-2006 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPITFIRE
    Verschillende SENIOREN en ook jongere stellen mij herhaalde malen vragen over dit legendarisch vliegtuig de SPITFIRE dat ik echter nooit zelf heb gevlogen , alleen in 1960 de gtondcursus gekregen maar wegens administratieve problemen niet gevlogen.

    voor informatie over de SPITFIRE 

     verwijs ik hier naar een intresante Nederlandstalige Website:

      WWW.70JAARSPITFIRE.BE

    13-07-2006 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJWERKEN BLOG
    Ik hoop dat ik al de dringende E-MAILTJES heb beantwoord, de beloofde informatie die ik op de BLOG ga zetten zal mogelijk maar eerst morgen VRIJDAG  of ZATERDAG gebeuren hoor, heb wel 30 bladzijen NOTA's van de voorbije dagen door te werken hoor.

     VOOR DRINGENDE ZAKEN liefst een kort E-MAILTJE ?????

    13-07-2006 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK SANDERS 5
    In functie van een aantal E-MAILTJES over FRANK SANDERS moet ik toch enkele punten toelichten.

    FRANK was een mijner leerlingen veel jaren geleden toen hij nog zeer actief was in het ANTWERPSE ONDERWIJs waar hij volgens mijn begrippen ook zeer goed werk leverde.

    Via vele contacten in JEUGD & LUCHTVAART en AOPA-BELGIUM leerden wij elkaar zeer goed kennen en kan ik duidelijk stellen dat FRANK same, met ANDREE een heel belangrijke rol speelden in DE LUCHTVAART in het ANTWERPSE maar ook minder geweten in BELGISCHE ,VLAAMSE,EUROPESE en INTERNATIONAAL via IAOPA.

    Hij is niet de vader van JEUGD & LUCHTVAART welk bestond uit zes vooraanstaande oudere personen waarvan ik er soms nog  enkele ontmoet; maar hij heeft JEUGD & LUCHTVAART nieuw leven ingeblazen met als zichbaar zijnde DE DAG DER GEHANDICAPTEN en de bouw van de nu terug vliegende BREEZY.

    Via zijn MILITAIRE,ONDERWIJS en LUCHTVAART activiteiten heeft hij een veel minder en door velen ongekende rol gespeelt op ANTWERPS,VLAAMS,BELGISCH,EUROPEES en INTERNATIONAAL vlak zonder daar enige eer voor op te eisen.

    Frank was geen DIPLOMAAT of een MAN van veel woorden maar daden, en alhoewel de laatste jaren  ernstig ziek bleef hij zich inzetten voor zijn IDIALEN

    FRANK SANDERS  heeft ons veel te vroeg verlaten maar was een GROOT MAN in onze LUCHTVAART wij zullen hem missen maar trachten zijn idealen verder te dragen zolang onze gezondheid dit toelaat

    ANNITTA & SYLVAIN

    11-07-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA 23th W.A in TORONTO
    The full INFORMATION is avaible  :

     www.iaopa.org/info/assembly23/ppts.

    10-07-2006 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL in RUSLAND
    Wat betreft het ONGEVAL van de AIRBUS A320 in RUSLAND weten we voorlopig niet meer dan wat de MEDIA ons toont, de EXPERTS voor het onderzoek zijn nog niet ter plaatse en dan nog duurt het enkele maanden tot een jaar eer we de juiste toedracht weten hoor.

    De zogenaamde problemen met de hydraulische probleem der remmen is een gising mar heeft geen echte waarde als vasstelling hoor !!!

    10-07-2006 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.www.dac.be
    Tijdens de OLDTIMER FLYIN te SCHAFFEN-DIEST op 12 en 13 AUG zijn er buiten de VLIEGTUIGEN nu ook een hondertal OLD TIMERS CARS uitgenodigd.

     www.dac.BE

    09-07-2006 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLIMAT CHANGE IMPACT of AVIATION
    Zie de reactie van IACA  www.IACA.org

                                     AEA  www.AEA.BE

    09-07-2006 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NPA 06/2006 EASA
    I advise strongly on ALL AIRSPACE USERS and the SMALL AERODROMES OPERATORS to consult the  NP 06:2006 of 15/05/2006 on the proposal to amend the EU-REGULATION(EC)N° 1592/2002.

    And REACT individuely to the 10 QUESTIONS and request clarification of some of the used DEFINITIONS and DENOMINATIONS used

    on NPA@EASA.eu.int

    I can not evaluate in detail what this may have for effect on the OPERATIONAL AIRSPACE USERS in the futur.

    CAUTION
    I notice references to:  AIRCRAFT and ALL OTHER FLYING DEVICES
                                            GLIDERS
                                            HELICOPTERS
                                            SMALL  AERODROMES
                                            AERODROME NOT OPEN TO PUBLIC USE
                                            DRAFT PROPOSAL by GASR

     I also would like to see YOUR QUESTIONS and obtained reply via
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Also any aditional clarification or sugestions are always welcom witch I tread confidential in my function of INDEPENDENT EU LOBBYIST
                                           

    09-07-2006 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGENDA SDW

    Enkele personen wensen mij deze week te ontmoeten maar vermelden niet op mijn antwoordaparaat hoe ik hen kan bereiken om een afspraak te bevestigen.

    Uit hun inspraak op mijn antwoord aparaat blijkt dat zij deze BLOG bezoeken en daarom een kort overzicht van mijn AGENDA voor deze week  vanaf 10/07 .

    MAANDAG 10 JULI    aanwezig te EBAW bij FLAG
    DINSDAG en WOENSDAG te BRUSSEL bij de EU INSTELLINGEN
    DONDERDAG voormiddag aanwezig te EBAW LUCHTHAVEN
    VRIJDAG aanwezig op mijn BUREEL te ANTWERPEN
    ZATERDAG voormiddag EBAW
    ZONDAG voormiddag EBAW

    Een E-MAILTJE of  TELEFOONTJE ware nuttig om een afspraak te maken

    09-07-2006 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDINGEN
    In een aantal gevallen vraagt men mijn ADVIES over de keuze van een FTO  of RF voor de opleiding tot PILOOT.

    Heden bekwam ik weer enkele intresante gegevens van enkele der mijner FRANSTALIGE vroeger leerlingen en collega PILOTEN welk met mij actief waren in het ZWEEFVLIEGEN  bij de LUCHTKADETTEN van BELGIE en het LT/AVN der BELGISCHE LANDMACHT( nu onderdeel van de COMPONENT LUCHTVAART der KRIJGSMACHT)

    www.CHRISAIR.SITE.CX

    www.NEWCAG.BE

    09-07-2006 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUCCES

    gisteren  morgend kreeg ik weer een E-mailtje dat me zeer veel plezier verschafte en dat bepaalde eigenaardigheden ten opzichte van het MEDISCH ONDERZOEK voor PILOOT naar voor brengt.

    In 2004 werdt ik benadert door een jonge man van 17 jaar welk na een cursus ZWEEFVLIEGEN bij de LUCHTKADETTEN van BELGIE en daar de MEDISCHE KEURING te hebben ondergaan met succes bij de LUCHTMACHT zijn droom om het beroep van PILOOT in het BURGER te behalen.

    Hij werdt MEDISCH ONGESCHIKT bevonden voor een JAA-JAR/FCL MEDICAL  1th class, en in BEROEP bevestigd ongeschikt.

    Na contact en gesprekken met enkele MEDISCHE LUCHTVAART EXPERTS werdt er een aanvraag gedaan voor een FAA MEDICAL 1th CLASS met  vermelding van een WAIVER  die hem geheel niet beperkte in de uitvoering van het beroep van ATPL  en dit na vermelding van de vastgestelde MEDISCHE ONGESCIKTHEID  initieel vastgesteld.

    In uitvoering van dit resultaat stelde ik de betrokken kandidaat van een JAA-JAR/FCL af te leggen in een der naburige EU lidstaten, met het gevolg dat hij een ICAO en JAA-JAR/FCL 1th CLASS MEDICAL bekwam en dus in de betrokken lidstaat zijn TEORETISCHE en PRACTISCHE opleiding volgde en met SUCCES de CPL-IR  en MEL met FROZEN ATPL behaalde.

    Een maand geleden werdt hij met succes bij een JAA AIRLINE op B737 als 2th piloot aktief en voerde zijn eerste vlucht uit met landing op een der vliegvelden in de lidstaat van zijn eigen LAND en NATIONALITEIT welk  in 2004 zijn JONGENSDROOM geheel ontnomen

    Dit bewijst dat men niet te snel de moed mag opgeven in deze zeer complexe LUCHTVAART WERELD

     DIT STEMT TOT NADENKEN !!!!!!

    09-07-2006 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 08 JULI
    Was gisteren aanwezig bij het EERBETOON aan FRANK SANDERS op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN met een ganse groep aanwezigen uit het ONDERWIJS en LUCHTVAARTMIDDENS.

     The WINGMAN LEAVES THE FORMATION werdt gevlogen door vier SV4(STAMPE) onder de içnpuls van DANNY CABOOTER.

    ook de BREEZY werdt voorgevlogen.

    Dank aan de collega's voor dit mooi gebaar aan een man welk via zijn inzet veel voor de ANTWERPSE LUCHTVAART realiseerde door zijn activiteiten via JEUGD en LUCHTVAART  gesteunt door zijn echtgenote ANDREE VAN VLASSELAER

     FRANK RUST in VREDE wij zullen u missen maar niet vergeten en trachten uw iniatieven in de huidige snal veranderende samenleving en luchtvaartwereld verder te zetten of te doen zetten door onze nieuwe luchtvaartjeugd

    09-07-2006 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY

      URGENT ACTION !!!!


     Whe STRONGLY ADVISE all PILOTS,AIRCRAFT OWNERS ans AIRFIELD OPERATORS to consult  and revieuw again the AOPA SECURITY COURS and revieuw the contacts toward the LOCAL POLICE SERVICES in vieuw to readapt this AOPA giudelines  in vieuw of some TERORISTE WARNINGS against GA & AW opertions ASAP.

     www.AOPA.ORG  via AIRPORT WATCH

    07-07-2006 om 10:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Heb gisteren avond op het FORUM  bij het ONDERWERP " NIEUWS" de gestelde vraag  WENSEN WIJ TURKIJE BIJ DE E.U ???  JA of NEE !!!
    afgesloten en maak de bekomen teksten over naar een 20 tal NEDERLANDSTALIGE MEP in electronische en papier vorm

     DANK voor de BEKOMEN STEUN

    06-07-2006 om 20:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEARING 2006
    Today received I confirmation thad there wil be a HEARING in BRUSSELS via the EU INSTITUTIONS on the requirements for the EU-SES  towards the RECREATIONAL AIRSPACE USERS

    Last week was I aproched by a expert of a consulting office in vieuw to give my opinion on the definition of RECREATIONAL AIRSPACE USERS

    I presume this was already in function of the preparation of this HAERING

    Any COMMENTS or SUGESTIONS are welcom ????

    I have dificulty to this definition witch in the present  form I use as:

     THE NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS but I presume will be strongly oposed !!!

    06-07-2006 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO's
    Enkele E-MAILTJES vragen achter foto's van de VLIEGMEETING te KOKSIJDE daarom verwijs ik u naar:

     WWW.DIGITALEYECATCHER.COM

    06-07-2006 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!