Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    1)01 DECEMBER 2006 
      SPORTING and RECREATIONAL AVIATION
      EUROCONTROL HQ
      Raketstraat 96
      B-1130 BRUSSELS

    FREE ACCES for any intrested person but registration mandatory for SECURITY raisons

    Start at 09;30 till 1700

    Agenda avaible on  WWW.EUROCONTROL.INT

    Contact ASAP:  GAELLE.EVRARD@EUROCONTROL.INT



    2)- 06 DECEMBER  25 JAAR FLAG

       13:30 tot 17:30 ACADEMISCHE ZITTING

       17:30 tot 19:00 Receptie

       UNIVERSITEIT ANTWERPEN
       UNIVERSITEITSLAAN 1
       WILRIJK
       GEBOUW Q
       parking 3 of 4

      Inschrijving door overschrijving van 15€ op rekening FLAG voor 30 november  Centea 850-8222280-73

    zie: WWW.FLAG.BE
    contact:  ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    16-11-2006 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORKSHOP
    Participated for two days in EUROCONTROL on the WORKSHOP:

     RESPONSABLITY & LIABILITY in ATM

    Moving targets in a Changing EUROPEAN AIRSPACE

    Overvieuw of:

    -Current legislation
    -Recent case law
    -Risks associated with ATM in EUROPE

    organised by the EUROCONTROL agency LEGAL SERVICE
      byMr  Roderick Van DAM ,head of legal service


     The presentation will be avaible on  ; WWW.EUROCONTROL.INT

    also all the interventions and comments will be made avaible

    for already some information I ame avaible on specifique questions!!!

    16-11-2006 om 15:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUNWAY-THRESHOLD SURVEY ???
    Attachement 1 of ICAO Annex  15 orders top publish in AIP the GEOGRAPHICAL COORDINATES of each RUNWY THRESHOLD in WGS-84.

     Chapter 5 point 5.3.1.2 of ICAO Doc 9674 provides that the survey is to be made at the beginning of the PAVED SURFACE

     Can whe conclude that UNPAVED  RUNWAY are excluded from the in  chapter 5 point 5.3.1.2 of ICAO  Annexe 15 requirement.


    So far I understand this is now the case for the GRASS RUNWAY

    What is the ICAO Definition of a  PAVVED SURFACE in Anexxe 14 or ICAO Doc 9137 part III  ???

     Somme REGULATORS are intending to have all the for VFR used GRASS AERODROMES AUTHORITIES to  have such a costly THRs of GRASS RUNWAY to be surveyed, witch according me is a unneeded and costly aplication for the VFR operations

    I ame intrested in YOUR ADVISE  or COMMENTS on this proposal ASAP ??

    16-11-2006 om 12:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW at EU level
    In function of a number of  QUESTIONS asked to me  as INDIVIDUEL EU-LOBBYIST contacts this month during my visits to the  EP,EC,COUNCIL,STOA ,COREPER,COR ,ESC and EUROCONTROL  dit I circulate the 2005 STATISTICAL INFORMATION of IAOPA avaible on the WWW.IAOPA.ORG

    However out of this whe are only abel to locate only some information on the information of AIRPLANE( FIXED WING) active in EUROPE

    A similar information is URGENTLY needed on:
     -GLIDERS
     -HELICOPTERS
     -ULM
     -DPM
     -DELTA FLYING
     -GYROCOPTERS
     -GASBALLOONS
     -HOT AIR BALLOONS
     -AIRSCHIPS 
     -PARACHUTISTS

    and SME in EUROPE of the 25 +2 +2 EU MEMBERSTATES involved in the CONSTRUCTION of the above mentioned AIRCRAFT in vieuw to evaluate the ECONOMIC value of this activity in the EU

    16-11-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIET RECITAL
    Men voorziet een PIANO RECITAL op 8 JUNI 2007 als BENEFIET te organiseren via JEUGD EN LUCHTVAART ten behoeve van het vergaren van inkomsten voor de 27th DAG DER MINDER VALIDIDEN KINDEREN .

     Meer informatie volgt hier kortelings.

    Voorstellen , komentaar of vragen zijn steeds welkom

    Personen die belang stellen kunnen steeds contact met mij opnemen;

    15-11-2006 om 22:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27th DAG DER MINDERVALIDEN KINDEREN
    Heden was er een werkvergaderig bij JEUGD EN LUCHTVAART waar de verschillende aspecten van de 27th DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN op 18 SEPTEMBER 2007 op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  beginnen in een welbepaalde richting te vorderen

      E-MAIL:  INFO@JEUGDENLUCHTVAART.BE

      WWW.                                                                 Volgt op latere datum

    15-11-2006 om 22:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR
    In een aantal FIR's is het nu mogelijk om VFR NACHTVLUCHT OVERLAND uit te voeren in functie van de NATIONALE VOORSCHRIFTEN.

     Tot op heden is dit een NATIONAAL VOORSCHRIFT gezien de EU  nog EUROCONTROL bevoegdheid heeft over het NATIONAAL LUCHTRUIM 

    15-11-2006 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIABILITY in AVIATION
    TBC

    15-11-2006 om 04:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR TRANSPORT COLLOQUIUM
    THE SKY is not the Limit

    Trends in the Air Transoprt Business

    Friday 15 DEcember 2006 at the UNIVERSITY ANTWERP

    room C-103  Prinsstraat 13  2000 ANTWERP

    Pratical information contact: department.tpr@ua.ac.be
                                                     www.ua.ac.be/tpr

    before 8 december 2006
    +payement to be made

    13-11-2006 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLIVIA PAHOPPER
    De dochter van onze overleden  SENIOREN VRIEND PAHOPPER wordt 15 JAAR en daarom vraag ik u haar uw WENSEN te bezorgen op het FORUM onder de titel WENSEN!!!

     Ter nagedachtenis van PAHOPPER

    13-11-2006 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHTPLANNING part II

    For the NATIONAL AOPA's in EUROPE go to :

       WWW.IAOPA.ORG

    12-11-2006 om 07:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PLANNING
    Pleas for information on VFR  FLIGHT PREPARATIONS , FUEL and LODGING in EUROPE I strongly advise to take contact with the NATIONAL AOPA's on this subject

    12-11-2006 om 06:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUEST
    During my contacts at the EU level I have regular personel contacts on a number of aspects of AVIATION in the EU.!!!!

     1)-  ACI is publishing a list with information on the IMPORTANT AERODROME's in the 25 EU memberstates.

      Has IAOPA or any other GENRAL AVIATION involved organisation on the most important AERODROME or AIRFIELDS for the NON CAT operations.

     If so pleas transmit ASAP, I will transmit indicating the originator to the EU raporteur involved.

     2)- I have transmited the IAOPA STATISTICAL INFORMATION 2005 to the EU raporteur.
       This concerne almosr exclusive AIROPLANE's
    Is there somewhere i list on similar information on:
       HELICOPTERS
       GLIDERS
       BALLOONS
       GYROCOPTERS
       AIRSCHIPS
       ULM
       DPM
       PARAPLANE
       PARAPLANE-MOTORIZED
       DELTA FREE-FLYING
       PARACHUTISME

     Pleas transmit ASAP

    11-11-2006 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 NOVEMBER
    Op het FORUM onder het BABBELHOEKJE even stil gestaan bij deze dag WAPENSTILSTAND !!!!!

     

    11-11-2006 om 05:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IK ZOEK deel 2

    Heden avond om 19,50a heb ik mijn zoektocht naar ACHILLES BERLANT met SUCCES afgesloten door een initieel telefonisch contact dank zij de hulp bekomen van enkele SENIOREN welk op mijn oproep reageerden;

         THANKS

    11-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR- AIM
    I obtained a proposed isuue edition 0.4 of 30 October 2006 on EATM on the subject of: 
           STANDARDS for VFR PUBLICATION -STUDY REPORT         on the      AIM     for         EATM          of          EUROCONTROL

    Any intrested persons are required to inform me of their E-MAIL so thad I can transmit to them for consultation and comments to KEN REID at EUROCONTROL HQ in BRUSSELS

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
    KEN.REID@EUROCONTROL.INT

    10-11-2006 om 14:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SEPEMBER 2006

    Tijdens de Maand SEPTEMBER heb ik enkele van mijn WAPENBROEDERS der INTERNATIONALE LUCHTVAART verlmoren door het Overlijden van.

    PER HOLTER-SORENSEN  van NOORWEGEN op 22 SEPT

    BERNARD LAMY van FRANKRIJK op 25 SEPT

     Beide waren met mij zeer aktief in de jaren 80 om de belangen van GENERAL AVIATION te behartigen.

    Note: later werdt door ICAO er  tegen ons advies een splitsing gemaakt in GENERAL AVIATION en AERIAL WORK operations

    10-11-2006 om 14:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTRUIMGEBRUIKERS
    Gisteren een langdurig gesprek met de vertegenwoordigers van de andere soorten LUCHTRUIMGEBRUIKERS ( IATA,IACA,EBAA,ERA,AEA en ECA) om te trachten te vermijden dat in de toekomst wij onder LUCHTRUIMGEBRUIKERS ons in de PERS of op VERGADERINGEN elkaar betichten of aanvallen over verschillen van benadering van bepaalde aspecten op gebied van uitrustingen , of van de te betalen vergoedingen.
      Het is dringend nodig dat al de LUCHTRUIMGEBRUIKERS zich samen organiseren tegen de POLITIEKE MIDDENS welk wensen het gebruik van het LUCHTRUIM te doen afnemen in de toekomst uit zogezegde MILIEU ASPECTEN.
     Een vorstel werdt ingedient om enkel nog het hoogst noodzakelijk gebruik van LUCHTVAARTUIGEN toe te laten welk uit ECONOMISCHE redenen konden aanvaard worden.

     Het is dringend noodzakelijk om de politieke middens in t"oog te houden om zulke voorstellen in de kiem te smoren !!!

     Wij doen niet aan POLITIEK maar de POLITIEK heeft veel invloed op onze aktiviteiten als LUCHTRUIMGEBRUIKER ....... DUS   ......?????

    10-11-2006 om 09:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW E-MAILS
    I will try to reply to ALL the E-MAILS tomorow FRIDAY 10 NOVEMBER

    Ik zal trachten de E-MAILS  morgen VRIJDAG 10 NOVEMBER te beantwoorden


    Je vais essayer de repondre demain 10 NOVEMBRE a toutes les E-MAIL

        SORRY

    09-11-2006 om 21:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITION
    GA  = GENERAL AVIATION (ICAO) is NON COMMERCIAL

    AW = AERIAL WORK( ICAO) Can be NONCOMMERCIAL  or COMMERCIAL   but is ( No CAT)


    CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT (ICAO)
                    -SCHEDULED
                    -NON SCHEDULED a)- CHARTER
                                                         b) - AIRTAXI


    BA  :=BUSINESS AVIATION  ( NON-ICAO)


    AS  = AIR-SPORT (NON ICAO)


     I alo like to draw your attention to the IAOPA Diagram on the various  ACTIVITY taken place in the AIRSPACE.

    09-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!