Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AKTIVITEITEN te EBST (SINT TRUIDEN)
    ZIE:  www.ultrawings.be.

    23-07-2005 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION
    Ook een aantal vragen over GENERAL AVIATION worden gesteld en daarvoor verwijs ik naar de NATIONALE AOPA welk hun gegevens beschikbaar zijn op www.IAOPA.ORG. onder de vlag :
    IAOPA world wide affiliates , voor de structuur van IAOPA gaat men naar de onderzijde van het blad op de datum 1996-2005 aanklikken

    De grootste AOPA en meest aktieve is onze AMERIKAANSE welk u vindt ondr:  www.AOPA.ORG.

    22-07-2005 om 16:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE voor NEDERLANDSE CHATTERS
    Schijnbaar zijn er bij de NEDERLANDSE CHATTERS personen die voor hun zelf of voor hun familieleden informatie vragen over de NEDERLANDSE MILITAIRE LUCHTVAART.
    Bepaalde vragen heb ik via E-mail beantwoord maar een aantal zaken kan men terugvinden op de :  www.luchtmacht.nl.

    22-07-2005 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW1 op FORUM

    Bij een aantal onderwerpen ben ik ook aktief op het FORUM:

     - SPORTEN: -LUCHTVAARTSPORTEN
     - POLITIEK: -EUROPEESE GRONDWET
                           -ALARM in LONDEN                      
                           -GPS
                          - BRUSSEL NATIONAAL
     -NIEUWS:    -EUROTRANSPLANT
                          -BOM ONTPLOFING in LONDEN
     -MEDIA:      -LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE
     -REIZEN ;    -VLIEGTUIGREIZEN  en VERGOEDING BY      
                           VERTRAGING
                          -GENERAL AVIATION

     In andere onderwerpen kom ok ook sporadisch binnen maar deze hebben mijn speciale aandacht
                          
                                                                                                                     

    22-07-2005 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGANEN
    In functie van mijn FORUM on EUROTRANSPLANT bekom ik een aantal E-mails voor bijkomende informatie waarvoor ik contact heb genomen met EUROTRANSPLANT en zal die later trachten toe te lichten.

    Voor het ogenblik heb ik enke lde bijgaande engelstalige en duitstalige website beschikbaar maar vermoedelijk bestaan er nog andere website welk dit belangrijk onderwerp toelichten.

    elke bijkomende informatie is welkom!!!!

     www.transplant.org.

    NOTA: een veel gestelde vraag betreft tot welke ouderdom mag men DONOR zijn en men spreekt daar tot op 75 jarige ouderdom is meestal bruikbaar voor transplantatie

    22-07-2005 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROTRANSPLANT
    Een der aktiviteiten waar ik als helicopterpiloot bij betrokken was is de ontwikeling van EUROTRANSPLANT in de jaren 70.

     Zie FORUM:  NIEUWS " EURORTANSPLANT"

    Voor ons als PILOOT betekend dat wij kunnen vliegen maar ik kan verzekeren dat deze vluchten veel meer voor ons betekenen dan een vlucht met een VIP hoor.

     ik weet dat er vele mensen een beter leven of zelfs het overleven te danken hebben aan deze VLUCHTEN uitgewerkt met de MEDISCHE kringen.

    Wij willen meer zulke vluchten uitvoeren , daarom doen wij een beroep op DONORS zich beschikbaar te verklaren in geval van een ONGEVAL kan een of meerdere uwe ORGANEN het LEVEN betekenen voor een medemens ergens in EUROPA.!!!!!!!!!

    21-07-2005 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichtinh over het ZWEEFVLIEGEN
    Een aantal SENIOREN stellen belang hoe het kan dat een ZWEEFVLIEGTUIG in de lucht kan blijven na het loskopelen van het SLEEPVLIEGTUIG of van de LIER die het in de LUCHT brengt.

    Ontstaan van LIFT of DRAAGKRACHT door de VLEUGELS gebeurt door de luchtstroom rond het vleugelprofiel, hiervoor hebben we een minimale snelheid van de zwever nodig.

    De TREKKRACHT tijdens de SLEEPVLUCHT wordt geleverd door het VLIEGTUIG of LIER, nadien gaat het ZWEEFVLIEGTUIG over tot een DAALVLUCHT ten opzichte van de LUCHT en de bekomen SNELHEID levert een luchtstroom over en onder het VLEUGEPROFIEL en dus LIFT of DRAAGKRACHT

    Een ZWEVER heeft dedzelfde stuurorganen als een klasiek VLIEGTUIG en kan zich zeer nauwkeurig verplaatsen om naar de landingsplaats terug te keren.

    21-07-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over ZWEEFVLIEGEN
    zie:     www.zweefvliegen.be.

    20-07-2005 om 20:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THEORIE van het VLIEGEN als PILOOT
    Vele stellen vragen over de mogelijkheden om de theoretische lessen van PILOOT(privaat vliegtuig bestuurder ) te volgen. in hun eigen taal

     Dit is mogelijk in een FTO of  RF reeds vroeger gemeld welk u voorbereiden voor het examen bij het MINISTERTE VAN VERKEERSWEZEN

     Zie vorige berichten:

    Er bestaat tegenwoordig ook de mogelijkheid  voor  personen welk zich niet beschikbaar kunnen maken om de lessen in dag of avondcursus te volgen om dit te doen via de PC met het DISTANCE LEARNING SYSTEME  (DLS) tot op heden heb ik enkel kennis van het DLS in het ENGELS via
         - www.RAAC.BE.  (RF)

         - www.BAFA.BE.  (FTO)

      tevens is er een FRANSTALIGE DLS waarover ik voorlopig de gegevens niet beschikbaar heb maar deze zal opzoeken. indien er hiervoor belangstelling is.

    20-07-2005 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTFOTOGRAFIE
    Een der aktiviteiten in AERIAL WORK is het maken van luchtfoto's ten behoeve van allerlei doeleinden , ik zal trachten u daar enkele KMO te vermelden welk dit werk dagelijks uitvoeren als de weersomstandigheden dit toelaten;

    Om een inzicht te krijgen verwijs ik u naar  : www.gisoost.be

    www.eurosense.com.

    Later meer hierover !!!!

    19-07-2005 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERTRAGINGEN in LUCHTVAART REIZEN
    Een  aspect dat ik verder moeten behandelen is het aspect VERTRAGINGEN in het VERTREK van een VLUCHT:

    DE REDENEN :later te verklaren

    VERGOEDINGEN:  Bij het niet tijdig vertrekken van uw geboekte VLUCHT heeft de pasagier in een aantal duidelijke gevallen recht op een financiele vergoeding volgens de EU REGULATION N°261/2004 van 17/02/2005.

    INFORMATIE via :   http://europa.eu.int.
     
    en ga dan naar TRANSPORT/AIR/RICHTS/INDEX waar u de brochure in uw gewenste taal kunt downloaden
                

    OPLOSSING voor de zakenman is het gebruik maken van GENERAL AVIATION: zie vroegere toelichting hier over

    19-07-2005 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEFTIJD om te VLIEGEN als PILOOT
    Men kan aanvangen met VLIEGEN(zweefvliegen) op zijn 15 jaar en SOLO gaan op 16 jaar en blijven vliegen zolang u  de medische keuring lukt.
     De oudste aktieve PILOOT(PPL) die ik ken is in de USA en is nu juist 101 geworden.

    18-07-2005 om 07:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSCHOWS
    Wat betreft de vragen over AIRSHOWS vzewijs ik u de  ;

     www.a-s-a.be.

    Wat betreft  LUCHTSPORTEN  is de BLOG :SPORTWEEKKALENDER een zeer nutige bron voor allerlei SPORTEN en ook de LUCHTSPORTEN

    KOKSIJDE AIRSCHOW zie: www.airshowkoksijde.be.

    18-07-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FSCB
    Enkele leden van de BFSC ( www.fscb.be.) werden via de voorzitter van RAAC( www.raac.be.) DIRK SPITAELS in de mogelijkheid gestels om eens te proeven van het werkelijke vliegen  in VFR op het vliegveld van EBST ( SINT TRUIDEN) en ik was in de mogelijkheid hun indrukken te noteren in een kort gesprek.
     DE zeer duidelijke en aangepaste iniatie was voor hen een openbaring waarvan zij nooit hadden gedroomt en ver hun verwachtingen  overtrof
    Zij greakten niet uitgesroken over hetgeen zij nu in werkelijkheid konden ervaren en raden hum medeclubleden van zulke ervaring te ondergaan , enkele vragen nu naar de mogelijkheden om de opleiding van PPL te volgen.

    17-07-2005 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    Heden vertok uit EBAW een zakenjet  N700GB welk volgens mijn kennis een BOMBARDIER is, zal dit verder uitzoeken via de  www.a-s-a.be

    zie ook www.jetphotos.net

    17-07-2005 om 16:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGTYPES
    In functie van de mededeling in de pers over een ongeval met een ANTONOV 32 in EQUATORIAAL GUINEA steld men ons vragen hoe zulk een vliegtuig er uit ziet, tevens vermelde een der media zenders dat dit een soort FOKKER 50 was.

    Om u de kans te geven een gedacht te vormen van het uitzicht van bepaalde TYPE van vliegtuigen verwijzen wij u naar :

     www.jetphotos.net.

     www.airdisaster.com/news

    17-07-2005 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOERISME en het vergeten deel v/d LUCHTVAART
    Wij stellen vast dat in het TOERISME geheel geen aandacht besteed aan de noden van GENERAL AVIATION verplaatsingen voor persoonlijke,toeristiscde of zakenlijke verplaatsingen met lichte vliegtuigen of helicopters.
     Onafgezien de toename der kosten voor het gebruik van GENERAL AVIATION zien we een sterke toename in deze aktiviteiten door kapitaalkrachtige personen welke voor bepaalde redenen niet meer wensen gebruik te maken van lijnvluchten voor hun verplaatsingen in EUROPA( 25 EU landen).
     Deze vluchten worden uitgevoert door TURBOJET,TURBOPROP of lichte SCHROEFVLIEGTUIGEN en zelfs HELICOPTERS .

    later meer hierover:  www.ebaa.org

                                   www.iaopa.org 

                                   www.aopa.org

                                   www.vlri.be

     In dit gedeelte voor het vliegen door de ZAKENMAN of  VROUW
    zijn er verschillende mogelijkheden die we voorlopig maar zullen aanstippen:

     LIJNVLUCHTEN met de normale SCHEDULED AIRLINERS

    LUCHTTAXI gevlogen door allerlei TYPES van vliegtuigen op aanvraag maar volgens dezelfde regels als de lijnvluchten maar op uw gewenste tijdstip en bestemmingen.
    vb: ABELAG ANTWERPEN

    ZAKENVLUCHTEN gevlogen door eigen piloten en vliegtuig behorende tot de eigen FIRMA zoals een LUCHTTAXI maar enkel voor personen behorende tot de firma.

    FRACTIONAL OWNERSCHIP is een nieuwe vorm van een soort leasing van een ZAKENVLIEGTUIG te gebruiken als een LUCHTTAXI met een aantal personen behorende tot een gedeelte eigendomsrecht VB:  www.flying-group.com

    PRIVAAT VLUCHTEN personen of groep van personen welk eigenaars zijn van een eigen vliegtuig en dit gebruiken voor hun eigen verplaatsingen meestal in VFR en ook enkele in IFR voor eigen verplaatsingen zoals u zelf uw wagen gebruikt.
    Natuurlijk moet u hiervoor de opleiding van PRIVAAT PILOOT gevolgt hebbe"n in een FTO of RF(zie vroegere uitleg)
    www.raac.be als RF  en www.bafa.be. als FTO 

    Deze uitleg is een spontane reactie en niet in lijn met de legale vormen van deze verschillende gebruiksvormen.

    Min voorbelden zijn over ANTWERPEN omdat ik daar dagelijks contact mee heb maar er zijn zulke mogelijkheden in vele plaatsen in EUROPA zie verwijzngen vooraf gedaan.

    BIJKOMENDE VRAGEN MOGEN GESTELD WORDEN EN ZAL TRACHTEN DEZE INDIVIDUEEL  OF VIA DEZE BLOG TOE TELICHTEN

    17-07-2005 om 12:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPMERKINGEN
    Wegens een probleem waar ik niets van begrijp heb ik sedert donderdag avond de toegang tot SENIORENNET  tot zaterdagmorgend niet kunnen bekomen, NU is alles weer normaal .

    Met vreugde stel ik vast dat er bepaalde personen zijn die het LUCHTVAART gebeuren actief ondersteunen en mij intresante bemerkingen bezorgen, tevens staan er intresante aspecten op de BLOG van onze college "NEWMAN"

    16-07-2005 om 21:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VROEGER en NU
    Deze morgend ontmoete ik nog een mijner ex-leerlingen welke zich specialiseerde als vliegtuigmekanieker.

    En wees mij op de sterk veranderde toestand in de LUCHTVAART en de verminderde intrest van de jeugd in de LUCHTVAART.

    In de jaren 70 was hij een der vele jongere welk wij draadhangers noemde omdat zij regelmatig met een dertigtal aan de vliegveldomheining rondhingen om naar de vliegers te kijken en via die weg nu en dan de kans kregen om een vluchtje mee te doen en zo inzicht kregen in het luchtvaart wereldje

    Uit deze draadhangers zijn er vele in de luchtvaartberoepen terecht gekomen als verkeersleider,mecanieker,stewart of airhostes of vele andere beroepen verbonden met de luchtvaart  en zelfs tot piloot.

    Heden via de commercialisatie,de veiligheidsvoorschriften is het niet meer mogelijk het luchtvaartgebeuren te benaderen.

    Ook is de intresse van de jeugd geheel niet meer gericht op de luchtvaart.

    Ook is elke vorm van deelname aan luchtvaart activiteiten nog enkel voorbehouden aan de kapitaalkrachtige kandidaten waar vroeger de gemotiveerde en geintreseerde jongeren  uit de volksbuurt de luchtvaart konden binnen geraken, deze tijd is verleden tijd in het nieuwe Europa.

    Nu is alles afgestemt op universitair gevorlde kandidaat mar met weinig gevoel voor de luchtvaartberoepen

    Wij stellen ons de vraag of dit wel goed is voor de toekomst van de Europeese luchtvaartindustrie der 21th eeuw??????

    Of zien wij het verkeerd, commentaar en reactie is welkom

    14-07-2005 om 17:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILITAIRE PILOTEN

    Verschillende vragen werden mij gesteld hoe men PILOOT bij het LICHTE VLIEGWEZEN(LT/AVN) waar ik als PILOOT en INSTRUCTEUR actief ben geweest  en men kon   vliegen op HELICOPTERS.( ALII en A109)
     De uitleg die ik gaf betrof de vroegere manier om PILOOT te worden bij de LUCHT,LAND of ZEEMACHT dat is heden geheel niet meer toepaselijk gezien de restructeratie der KRIJGSMACHT.

    Voor de vorming tot PILOOT van DEFENSIE moet men kijken op:

     www.RMA.AC.BE

    Zal op latere datum hierop verder ingaan als ik de nieuwe methode van vorming verder heb uitgewerkt.

    13-07-2005 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!