Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HULP BIEDEN
    Via het HOEKJE VAN TROOST op het onderwerp ALLEEN staat een oproep van SPRINGINTVELD welk over 6 maand haar man verloor en hoopt via deze weg terug contacten met andere senioren te hebben voor een praatje.

     

    02-02-2007 om 18:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JAN VAN RISSEGHEM
    Heden verneem ik dat  een goede vriend JAN VAN RISSEGHEM geboren op 03/09/1923 op 29/01/2007 overleden is.

     JAN was een gekende piloot in het ANTWERPSE welk tijdens WWII bij de RAF vloog op HURRICAINES en nadien bij de BAF vloog in BELGISCH CONGO.
     Hij was een zekere tijd de persoonlijke piloot van TJOMBE;

    In het ANTWERPSE vloog hij veel met een AEROCOMMANDER en een PILATUS PC6 in de jaren 70 voor AERO-SURVEY.

     Tevens was hij betrokken bij veel iniatieven op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN waar ik een aantal malen met hem heb gevlogen.

    De laatste jaren was hij nog actief betrokken te ZOERSEL bij de ZELFBOUWERS.

     Een GOEDE VRIEND van de LUCHTVAART heeft ons verlaten en ik wens de familie sterkte in deze moeilijke dagen

    02-02-2007 om 06:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FAQ URGENT ACTION REQUIRED
    DG-TREN has released the folowing document for consultation:

     GENERAL AVIATION IN THE EUROPEAN COMMUNITY

                     Commision staf discution paper

                             Dated 01-02-2007

    This document is avaible for comment, reactions or sugestionsby ALL the intrested stakeholders until 01 APRIL 2007.

     All reactions are welcom and will be made publiqly avaible except if indicated as CONFIDENTIAL.

    02-02-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    op bijgaande website doet men een oproep om de EU  ontwikeling verder te bevorderen:

    WWW.DEMOCRACY-INTERNATIONAL.ORG

    Hier kan men steun geven aan :

    EUROPEAN CUITZENS INIATIF

    01-02-2007 om 21:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHIPHOL GELUIDSNET
    Een aantal E-MAILTJES stellen belang in de geluidsmeting rond luchthavens een intresant voorbeeld is beschikbaar op:

     WWW.GELUIDSNET.NL

    01-02-2007 om 21:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor PASSAGIERS
    Een aantal LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN hebben een verbod tot vliegen in het EU LUCHTRUIM:

     zie: http://air-ban.europa.eu

     Deze vliegen wel buiten de EU aan u de keuze??

     Uw RECHTEN als PASSAGIER in de EU:

     http://ec.europa.eu/transport/air_portal/passenger_rights/index_en.htm

    31-01-2007 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROJECT
    Heden werden wij via FLAG uitgenodigd naar een voorstelling van een project:

     VERVOER van DEUR tot DEUR

    Raadpleeg bijgaande website:

     WWW.PAL-V.COM

      Stel belang in uw mogelijke reacties of commentaar ???

    31-01-2007 om 13:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STOA
    Participation on STOA to be completed

    31-01-2007 om 04:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEIT
    Vandaag een dagje thuis om op de PC de E-MAILTJES te beantwoorden, ik hoop dat ik deze avond iedereen een antwoord heb gegeven ????

    29-01-2007 om 09:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOCTURE
    OP  ZATERDAGavond 03 FEBRUARIE om 19:00 tot 22:00 uur is er in het STAMPE MUSEUM op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN een speciale avond voor degene welk informatie wensen te vernemen over de LUCHTVAARTGESCHIEDENIS.

     WWW.STAMPE.BE

    28-01-2007 om 20:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORZORGEN bij PILOTEN
    MAALTIJDEN:

     Een zeer belangrijk punt in de CAT is de veiligheid( SAFETY) en voorzorgen die we nemen.

    Bij maaltijden is het zo dat de twee piloten steeds maaltijden gebruiken welk van verschellende aard en oorsprong zijn om te voorkomen dat beide tegelijk zouden ongesteld worden.

    En dit is geen onnodige voorzorg hoor, onlangs had ik een der collegas welk door een kleine snack van geen bekende oorsprong ernstg ziek was zodat hij ongeschikt was tot vliegen

    27-01-2007 om 20:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Deze week de volgende punten op mijn AGENDA

     - DG-TREN
     - EP
     - STOA
     - EU-COUNCIL
     - COREPER

     -03 FEB Deelname aan het VLAAMSE LIGA ZWEEFVLIEGEN te Zoersel

    -04 FEB ERESENAAT van BVSE/UEF  te ANTWERPEN

    27-01-2007 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO
    On a number of ocasions some questions are trnsmitted about ICAO
    for this i advice te look at;  WWW.ICAO.INT

    The various intrsted documents are avaible for consultation by contacten HQ EUROCONTROL
    Rue de la Fusee  96
    BRUSSELS
    B-1130
    WWW.EUROCONTROL.INT

    For futher information contact me on SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    27-01-2007 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN WORKSHOP
    De heer JAN CORNILLIE  directeur bij de Minister van MOBILITEIT organiseerde een WORKSHOP aangaande de LUCHTSPORTEN op vrijdag 26 Januarie te BRUSSEL

    In aanwezigheid van een 80 tal geintreseerde waarbij de ARCB,ABI,FLAG en de betrokken FERDERATIES en individuele van beide taalrol

     Het betrof hier de nieuwe voorstellen voor een KB over:

    ALGEMEEN                Mr JAN CORNILLIE

     ZWEEFVLIEGEN      Mr M HAERINCK

     ULM/DPM                   Mvr MACAL
                      
     BALLONVAREN        Mr J DECOCK

     PARAMOTEUR           Mr K VAN DERDONCK

    tevens  kwamen ter sprake : GYROCOPTERS
                                                   GASBALLONS

     FOLLOW UP :
      voorstel beschikbaar op WWW.MOBILIT.FGOV.BE

      Men heeft nu nog een 4 tal weken om het voorstel verder aan te passen
      nadien voor consultatie naar de GEWESTEN
      Raad van STATEN
      Publicatie in het STAATSBLAD

     uitwerking voorzien binnen 18 tot 24 maanden ???
     

    meer hier over later !!!!

    27-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEDER
    Elke dag krijg ik een aantal E-MAILTJES en ook vragen op de CHAT over het weder??

     Ik ben geen METEOROLOOG en beschik niet over al de nodige documenten van  waarnemingen,weerkaarten en hoogtepeilingen om een grondige en juiste voorspelling te doen hoor.

    Ik ben slechts een PILOOT-INSTRUCTEUR welk via mijn SPORT als ZWEEFVLIEGER, en als BEROEP als VLIEGTUIG en HELICOPTER en ook als HOBBY betrokken ben in de LUCHTVAART en zodoende sedert 1954 bezig met het weder.

     Ik tracht u via de beperkte middelen en mijn ervaring een gedacht te geven  hoe het weder vandaag kan evalueren in mijn omgeving .


    voor mijn  PROFIEL zoek in ;;;   ZOEKEN IN BLOG  door in te typen  # PROFIEL #

     Voor info over het weder en ook nog vele andere aspecten der LUCHTVAART    www.flyingineurope.be

    26-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINGEL AIP-EU
    As already circulated on previous occasions there is a project at EUROCONTROL to develop a proposal of a SINGEL AIP for the EU.

    Initialy the target was only to introduce this above FL285 but out of the first reaction it apaers there wil be a proposal to have a SINGEL AIP for the EU from the GROUND up to the UPPER AIRSPACE.

    Including the UPPER and LOWER AIRSPACE.

    This means it will also to be developed for the IFR and VFR AIRSPACE USERS in the EU, also sugestions from non EU USERS is welcom since they fly in to the EU AIRSPACE and use the LANDINGPLACES in the EU.

    Also the need to keep in line with the ICAO requirements is strongly advised.

    THe IATA,AEA,IFALPA,IATA,IAOPA,EAS, and EBAA are also involved and can forward your proposals

    REACTION REQUIRED ASAP !!!!!!!!!

    25-01-2007 om 16:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Steeds vraagt men mij voor welke organisatie ik nu werk, ik ben geheel individueel aktief zonder enige financiele binding met een organisatie of firma.

     Ik doe de huidige tussenkomsten geheel vrijblijvend en als hobby ten behoeve wat ik denk dat er nodig is voor de NON CAT AIRSPACE USERS in de toekomst hun plaats te geven in het luchtruim en op de luchthavens, vliegvelden en landingstrips in de EU lidstaten

     Tevens reageer ik op vragen van SENIOREN in punten van de EU waaraan zij hun intresse betoonen zonder enige binding met enige politieke strekking;

     Na mijn vele jaren aktiviteit in de luchtvaart als piloot-instructeur in zweefvliegen, motorvliegen en helicopter en als liaison officer voor IAOPA ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK blijf ik het als hobby intresant te vinden om een vinger in de LUCHTVAART en EU-POLITIEK te houden

    Voor informatie over mijn background zie op deze BLOG onder het woord  PROFIEL

    25-01-2007 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO PANS
    The PANS  zijn de PROCEDURES for AIR NAVIGATION SERVICES

    25-01-2007 om 14:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AO concerned with ITALY
    A notification of a planned STRIKE BY ATS personnel in ITALY on 30 JANUARY between 11:00 and 15:00 UTC

    NOTAM:1A0347/07 and 1A0349/07

    I sugest al AO to suply there references to the EUROCONTROL CFMU AO LIAISON CELL to Mr Len HEARNDEN

     LEN.HEARNDEN@EUROCONTROL.INT

    Since in the future I stop the re-circulation of this ADVANCED WARNINGS to IAOPA and PPL/IR members as I have done in the past years, due to lack of time avaible.

    SORRY

    25-01-2007 om 14:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO SARP
    Een belangrijk aspect van de ICAO SARPS is dat deze enkel van toepassing zijn op INTERNATIONALE VLUCHTEN en NIET op NATIONALE VLUCHTEN en op STAATSLUCHTVAARTUIGEN zoals militair,rijkswacht,politie , douane ,,,,,,!!!

    25-01-2007 om 08:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!