Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM ongeval te KIEWIT
    Wat het dodelijk ULM ongeval betreft te HASSELT/KIEWIT   kan ik u heden niets 

    meer meedelen dan wat in de kranten is verschenen

     Het is onodig mij hier vtagen per E-mail te zenden., tevens moest ik goed bevriende persmensen hierover teleurstellen!!


     IK GA ME NIET BEZIG HOUDEN MET VERONDERSTELLINGEN

    Mijn DEELNEMING aan de familie van JONNY EECKELS en  aan deze van de leerling

    05-07-2010 om 06:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLDOENING voor SDW
    Ik heb in het verleden nooit geen intresse gehad voor TITELS

    Deze week tijdens een vergadering werd ik enkele malen door een MEP  van EVP, LIB en SP en ook

     door buitenlandse hoge functionarissen in de INTERNATIONALE LUCHTVAART aangesproken als

    "MISTER GENERAL AVIATION" 

     Dit doet zeer veel plezier!!

    03-07-2010 om 18:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL for GA & AWO
    I advise very strongly the ORGANISATIONS representing the NON CAT AIRSPACE USERS in

     GAT to coordinate the proposal for  R & D in a commen effort in the various MEMBERSTATES in

     vieuw to keep the required budget low and a commen solution

     I also sugest to look at the SWEDISCH solution with the 90/100 UL

    Get info from LARS HELMBERG at AOPA-SWEDEN

     Their is a urgent need to  develop in this period of crisis commen cost reducing efforts

    ADVISE TO;
     -FAI
    -EAS
    -IAOPA
    -PPL/IR
    -GAMMA

    02-07-2010 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA representation in EU at BRUSSELS
    I receive now confirmation thad  HOGAN LOVELLS is the consult for IAOPA in BRUSSELS

    Information to made avaible via    WWW.IAOPA-EUR.ORG   NEWSLETTER

    02-07-2010 om 05:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. UAS CONFERENCE 01 JULI 2010
    Krijg heden een aantal vragen over dit onderwerp

     ONBEMANDE LUCHTVAARTUIGEN in de EU en GLOBAAL in de BURGERLUCHTVAART


    HTTP://EC.EUROPA.EU/ TRANSPORT/AIR/EVENTS/2010_07_01_UAS_EN.HTM

    http://ec.europa.eu/transport/air/events/2010_07_01_uas_en.htm

    Tevens zal de debriefing beschikbaar zijn in

    -ENGLISCH

    -FRANCAIS

    -NEDERLANDS

    02-07-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info about WAKE TURBULENCE
    Recently I ame requested some advise on WAKE TURBULENCE and the efect on GA & AWO??

     As ex FAA INSTRUCTER in the 70 and also as MILITARY ARMY AVIATION was I made aware of this phenomene and how to avoid it.

     For this i refered then to
     - WWW.AOPA.ORG
     - WWW.ASF.ORG

     Also intresting and very detailed information is obtained by GOOGLE by typing in:
    -  WAKE TURBULENCE PROCEDURE at TAKE OFF and LANDING

    I recal alco information circulated by the FAA as  EX-O-GRAMS  and a AC

    AC90-23F àf 02/20/2002   AFS430

    WWW.FAA.GOV

    30-06-2010 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info VERMELDING op uw VERGUNNING
    Gelieve nota te nemen dat op de huidige VERGUNNING het niet enkel de R/T RATING dient
     
    vermeld maar tevens   ENGLISCH LANGUAGE KNOWLEDGE

     Gelieve aandacht hieraan te besteden uit juridische gronden

     zie  WWW.FGOV.BE

    30-06-2010 om 12:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 NOTIFICATION ???
    Heb me vandaag na een aantal overtuigende e-mailtjes toch weer laten overhalen om mijn
     toegangsbadge als EU-LOBYIST te hernieuwen tot 31 JULI 2011

    I have renewed my BADGE for ACCES at the EU as INDIVIDUAL LOBYIST for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS  until  31  JULY 2011

    28-06-2010 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW UPDATE
    PRESENTLY I have reacted to ALL outstanding E-mails, if you have not receiver a reaction it means thad I have lost your message......PLEAS SENT AGAIN ASAP

    HEDEN heb ik al mijn openstaande mailtjes beandwoord, indien u geen antwoord bekwam dan heb ik uw bericht verloren..........STUUR het nogmaals.....ASAP

    28-06-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE POLITIEK
    Heden ga ik nogmaals herhalen dat ik niet ga reageren op de verschillende zeer 

    onredelijke E-mailtjes die een bepaald publiek uit de groep politiek mij bereiken

    Tevens is het onwezelijk de begripen die men heeft over de werking van de

     EUROPESE UNIE  (EU)

     en over wat er gebeurt in het EUROPESE PARLIAMENT ( EP) 

    en door de MEP ( MEMBERS EUROPEAN PARLIAMENT)

     WAAR ZOU BELGIE zowel WALONIE, VLAANDEREN ,BRUSSEL 

    en DUITSTALIG BELGIE  staan zonder de EU  ..??

    27-06-2010 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONRUST te ANTWERP AIRPORT
    Sommige omwoonende van DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn ongerust wegens het gebruik van DE SIRENE skorgends vroeg op de luchthaven.

    De verklaring is de volgende;

     Voor het vertrek van de eerst vluchten omsrteeks 0700 uur diet de dienstdoende luchthaven mrrster een inspectie van de LANDINGSBAAN en TAXIWEGEN

     Bij aanwezigheid van VOGELS zal hij door het schieten met losse vloders deze opjagen.

     heden heeft men een nieuw probleem namelijk DE JOHANES KEVER welk zich in grote hoeveelheden op de BAAN verzamelen, vroeger werden die verdreven en vernietigd met het sproeien maar dat is met de nieuwe milieu wetgeving niet meer toegelatern
     Deze verzamelde zwerm JOHANES  KEVERS is een gevaar voor een opstijgend vliegtuig
    deze kevers storen zich niet aan het geluid van het schieten maar wel aan het geluid van de sirene van de wagens der hulpdiensten

    Men tracht dit gebruik te beperken maar is noodzakelijk voor DE VLIEGVEILIGHEID te verzekeren 

    Gaarne uw reacties;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    27-06-2010 om 11:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEK
    Zal mogelijk morgen trachten hier een toelichting te geven over mijn persoonlijke ervaringen in het EP

     waar ik regelmatig aanwezig ben sedert 1980 en heden weer als INDIVIDUELE en ONGEBONDEN

     LOBBYIST tracht aktief te blijven tot JUNI 2012  voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

      OPERATIONS  ttz de aktiviteiten van de " NON CAT AIRSPACE USERS " in de 27

     EU-LIDSTATEN

    NOTA:  Ik ga niet reageren in de mailgroep" POLITIEK " if op het FORUM over POLITIEK ???

    27-06-2010 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT- OPENIG TERRAS BELAIR
    Heden verneem ik dat het TERRAS van BELAIR CAFETA RIA geel OPERA

    operationeel is en men kan genieten van een DRANKJE maar ook 

    van een MAALTIJD op het TERRAS met zicht op de TARMAC

    26-06-2010 om 11:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION to some E-MAILS toward SDW
    A number of mailers are requesting information on    FLIGHT SIMULATIONS ???

    Aparearently a very intresting channel is;     www.ivao.aero

    What is YOUR experience ??

    REGARDS

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-06-2010 om 08:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKING
    Onlangs heb ik een KLEURFOTO ergens op een website gezien van de CHIPMUNK

     te EBBT welk gebruikt werdt bij het LT/AVN  !!!

    Gaarne bekam ik daar een exemplaar van;   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    DANK BIJ VOORBAAT ??

    25-06-2010 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIETER PADE
    RECEIVE a MESSAGE thad DIETER PADE (  EX AOPA GERMANY and IAOPA )

     has been admitted to HOSPITAL, looking for more

     information  ....ASAP

    25-06-2010 om 05:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW voor het komende WEEK

      Dit WEEK-END ben ik beschikbaar:

      ZATERDAG 26 JUNI van 0600 tot 0900 BUREEL FLAG
                                                0900 tot  1130 Cafetaria BELAIR ANTWERP AIRPORT

     ZONDAG      27 JUNI  van  0900 tot 1130 Cafetaria BELAIR ANTWERP AIRPORT

     WOENSDAG 30 JUNI  van 0700 tot 1200 HQ EUROCONTROL
                                                   1300 tot 1400 Bureel FLAG
                                                   1900 tot 2100 Bureel JEUGD en LUCHTVAART

     DONDERDAG 01 JULI   van 0800 tot 1800 EU meeting UAS by DG-FROM

    Pleas E-mail ASAP for apointement         SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-06-2010 om 18:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    HEDEN MORGEND was  WWW.SENIORENNET.BE  niet beschikbaar ??


     

    24-06-2010 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEST
    TESTING ???

    24-06-2010 om 06:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFGHANISTAN
    Voordrachten bij de RAeS  te BRUSSEL HQ EUROCONTROL ?


      Gisteren  was ik aabwezig bij een voordracht aangaande AFGHANISTAN

      Twee PILOTEN kwamen ons toelichten over hun oorlogservarin in AFGHANISTAN

      Een BELGISCHE PILOOT v:d DE COMPONENT LUCHT van BELGIE  vliegend op F16

      Een NEDERLANDSE PILOOT van KONNINKLIJKE LUCHTMACHT van NEDERLAND op CHINOOK en APATCHI

      Zeer intresante voordracht over de eLEKTRONISCHE gebruikte middelen, maar ook de aspecten van het dagelijks leven van de bevolking en de problemen om geen slachtoffers te maken bij de burgerbevolking in een OORLOG waar het moeilijk is onderscheid te maken tussen STRIJENDE en NIET STRIJDENDE personen en voertuigen op de grond

     Ook zeer intresant de persoonlijke OFF THE RECORD  gespreken met beide piloten op een kleine receptie

     22 NOVEMBER organiseerd de RAeS in de vergaderzaal van HQ EUROCONTROL te EVERE een voordracht door FRANK DE WINNE om 1800 uur

    Mogelijk voor leden RAeS zoals ik en mijn genodigde welk zich echter tijdig moeten kenbaar maken en moeten inschrijven voor de BEVEILIGINGS regels 

    PARKING beschikbaar

    Laat me tijdig uw belangstelling weten;  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    23-06-2010 om 07:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!