Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABSENT
    Saterday 05 JUNE and SUNDAY 06 JUNE   Are whe absent


    Zijn wij niet aanwezig

     Terug aktief op MAANDAG 07 JUNI

    04-06-2010 om 19:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORICAL AIRCRAFT
    I sugest STRONGLY to SUPPORT the EU-ORGANISATION who is trying to SUPORT the

     KNOWLEDGE and ACTIVITY of the HISTORICAL AVIATION activity

      WWW.EFHA.EU

    KEEP ME also informed on YOUR COMMENTS or SUGESTIONS to be introduced via my EU-

    CONTACTS developed during my presence in the VARIOUS EU and OTHER ORGANISATION at

     GLOBAL level since my activity fot IAOPA( GLOBAL) since 1980 and my involvement in the

     AVIATION since 1954

    NOTE; 
    THERE ARE NO STUPIDS QUESTIONS ,COMMENTS or SUGESTIONS !!!!

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
    I try to react ASAP but this is now a SINGEL PERSON OPERATION !!!

    02-06-2010 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION for REPRESENTATION at EU INSTITUTIONS
    A very imprtant point thad has been broucht to my attention at various levels in 

    the EU INSTITUTIONS is the problem thad a number of the

     PERSONS REPRESENTING the NON CAT AIRSPACE USERS  ORGANISATIONS

     are orientating their input mainly based at their

     NATIONALGENERAL AVIATION & AERIAL WORK 

    OPERATIONS SITUATION and not at a

     COMMON  for the EU  27 memberstates ORIENTATED  SITUATION

    01-06-2010 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU FOLOW UP
    Yestoday  a intresting mission in a number of the EU-INSTITUTIONS;

    EUROPEAN PARLIAMEN

    EU-COUNCIL

    DG-MOVE

    COREPER

    Circulation of;

    -IAOPA NEWS JUNE 2010
    -AOPA- PILOT/USA JUNE
    -PILOT & PLANES  AOPA-NL
    -AIRSPACE USERS DIAGRAM
    -RAILWAY and the ENVIROMENT POLUTION via the POWER STATIONS

    -Contact  toward some MEP;
    -IDPA
    -EFHA
    -HISTORICAL AIRCRAFT  in FLYING CONDITION
    -NO BLAME procedure
    -NOISE REGULATION at EU level based on ICAO SARPS
    -ACCIDENT & INCIDENT INVESTIGATION( amendemets ) to be voted and introduced to PLENAIRE in JULY or SEPEMBER
    -FOLOW UP on SERA ??


    01-06-2010 om 15:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THE PRESENT JAR/FCL
    Conversations with some FLIGHT INSTRUCTERS and EXAMINATORS does it appaer thad in the

     present JAR/FCL TRAINIG PROGRAM there are a lot of  SAFETY ASPECTS of the PILOT-

    TRAINING are lacking

    Also some FTO are too mutch orientated on the FINANCIAL REVENUE instead of PILOT-

    QUALITY in their final target 

    A very for me aceptable procedure are;
    - A STUDENT PILOT in his first 15 FLYING HOURS has flown with 17 diferent FLICHT-INSTRUCERS ..???
    -A STUDENT has FAILED 13 of the 15 EVALUATION FLICHTS but is kept in the TRAINING PROGRAM
    -Interim THEORICAL EXAMINATION 18 from the 20 FAILED to obtain a POSITIVE RESULT
    -FULL STALS are not more part of the TRAINING SYLABUS ??
    -FLICHT-INSTRUCTERS have done thiet FI-SYLABUS on AIRPLANE who are NON INTENTIONAL SPIN aproved
    -EXAMINATOR with a too high failure rate has been replaced on request of the FTO-MANAGEMENT without any clarification ??

    THERE SEEMS to be a large difference in the QUALITY of the CPL/IR/MEL TRAINING

     Reaction from the MANAGEMENT they are trained to be SECOND PILOT in CAT and will not be flying alone 


    30-05-2010 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Moet me verontschuldigen aan de SENIOR die gisteren een afspraak had met mij om 1000 uur in

    de cafetaria BELAIR van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Was even  dringend gaan vliegen met een collega op een HELICOPTER
     
    voor een TEST VLUCHT !!

    Gelieve me te contacteren voor een nieuwe afspraak op 12 of 13 JUNI ??

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-05-2010 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Activity SDW

      PRESENTLY I have reacted to ALL E-MAILS received !!

     HEDEN  heb ik al de mij toegezonden E-MAILS beandwoord !!

      A PRESENT j'ai repondu a toutes mes E_MAILS !!

    28-05-2010 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVESTIGING Aktiviteit WE 29 en 30 MEI 2010
    Heden bevestig ik de gemaakte afspraken met degene welk een E-mail bekwamen 

    ZATERDAG 29 MEI
    0600    tot 0830  Bureel FLAG
    0830    tot 0900   RAAC
    0900    tot 1100   Cafetaria BELAIR Antwerpse Luchthaven ( T'PLEIN)

    ZONDAG 30 MEI
    0800  tot 0900   Bureel FLAG
    0900  tot 1230    Cafetaria BELAIR



    28-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIONIC SURVEY
    EUROCONTROL , IATA and AEA are circulating a SURVEY FORM  to update the

     EUROCONTROL  aircraft DATA BASE  by reflecting the CURRENT & FUTURE  capablity of


     ALL the AIRCRAFT operating in the EUROPEAN AIRSPACE now and in the future 

    I sugest ALL AIRCRAFT OWNERS to introduce the INFORMATION on ANY AIRSPACE

     USERS AIRCRAFT  be it

     AIRPLANE  ,HELICOPTER  ,GLIDER,  BALLOON,  GYROCOPTER  ,ULM/DPM,

      PARAPLANE,   MOTORGLIDER ,   or any other ??

     Aditional information via;   MICHEL.ROELANDT
                                             MICHEL.ROELANDT@EUROCONTROL.INT

                                               OCARROLLK@IATA.ORG

    28-05-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SSR mode "S" for VFR GA& AW operations
    CONSULT;

    WWW.EUROCONTROL.INT

    SCEARS:    GA  SSR:mode  "S" for VFR

    27-05-2010 om 15:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CROS BORDER
    Concerning the requirement to have a ELT 406 MHZ during VFR FLICHTS do I sugest to study

     carefull the NATIONAL AIP's and AIC's

     BELGIUM no ELT REQUIRED
     
    NETHERLAND  NO ELT for VFR FLIGHTS

    UK NO ELT REQUIRED


    CAUTION !!!
    BUT for CROSSING the BORDER BETWEEN BELGIUM &n NETHERLAND are the DUTCH AIP IMPOSING the ELT 406 MHZ to be a FIXED INSTALATION ??

    Again a RESTRICTION for GA & AW OPERATIONS inside the EU ???

    CAUTION
     Also between SCHENGEN and NON SCHENGEN EU COUNTRY's ?? for CUSTOMS & POLICE CONTROLS ??

    27-05-2010 om 15:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPLY to E-MAILS
    I will try to react ASAP to the E-MAILS ??

    For URGENT assistance contact the NATIONAL AOPA's 
    from IAOPA   see     WWW.IAOPA.ORG

    Or  THE NATIONAL AEROCLUB involved with EAS
     see      WWW.EAS-FAI.ORG

    26-05-2010 om 18:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN TOELICHTEN
    Heden ga ik op het FORUM politiek niet meer regeren gezien gebrek aan tijd ,

    maar  zal wel trachten jullie INPUT te volgen


     DE GROTE VRAAG waar ligt de OPLOSSING en voor wie of welke partij

     moet men dan zijn stem uitbtrngen op 13 JUNI 2010 ??

    Ik stel belang in degene welk BELGIE een vereenvoudigde  BESTUURSVORM GEEFT met

    -MINDER REGERINGEN

    -MINDER MINISTERS

    -MINDER PERSONNEN in KAMER en SENAAT

    -EEN VEREENVOUDIGDE en MINDER ZWARE ADMINISTRATIE

    -Zonder postjes voor POLITIEKE VRIENDJES

    UTOPIE .......!!!!

    26-05-2010 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERUG AKTIEF
    BEN terug AANWEZIG

     even gedult voor de 335 ,berichten te beandwoorden 

    26-05-2010 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAAROM....???
    Sedert geruime tijd betrokken zijnde bij het doen drukken van een SAFETY BULTIN voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK  in het ENGELS  kost  dit telkens...
    .1000 € per 500 exemplaren 

    In een voorstel om dit te doen uitvoeren op EU vlak maar dan initieel  maal  met meer ecemplaren maar nog steeds met dezelfde aantal bladzijden en in het ENGELS  kost het ons nu 
     7000€ per 500 exemplaren


     NIET te BEGRIJPEN ????

    18-05-2010 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STIPTHEID DER VLUCHTEN
    Heden zijn er weer verschillende E-MAILTJES met vragen over mogelijke problemen met gesloten

     LUCHTRUIM of LUCHTHAVENS in de volgende dagen.???

     Hierop kan ik onmogelijk enige logische voorspelling maken gezien dit niet wordt besloten op duidelijke

     afgesproken voorwaarden;.....MAAR afhankelijk van de INDRUK die de POLITIEKE

     MANDATARISSEN in de REGERINGEN hebben  en welk geheel onvoorspelbaar zijn!!

    Met een belangrijke faktor dat ze zo gaarne op de TV verschijnen 

    WAIT and SEE................wees gedultig en voorbereid om mogelijke onaangename ervaringen!!!

    18-05-2010 om 17:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW MEETING PLANNING 2010
    Het  volgende LUCHTVAART  EVENEMENT op mijn AGENDA  zijn ;:


     CHIPMEETING
     DONDERDAG 13 MEI
    VLIEGVELD OOSTMALLE/ZOERSEL  ( EBZR)
     WWW

    STAMPE FLY-IN
    ZATERDAG 15 & ZONDAG 16 MEI
    ANTWERP AIRPORT ( EBAW)
    WWW.STAMPE.BE 


    100 JARIG bzstaan van
     VLIEGVELD BRASCHAAT als MILITAIR VLIEGVELD 
     ZATERDAG  19 JUNI  
     EBBT 
      WWW.AEROCLUBBRASSCHAAT.BE


    ZATERDAG 31 JULI
     FLY-IN KEYHEUVEL
     WWW.AEROCLUB-KEIHEUVEL.BE

    TAILWHEELMEETING OVERBOELARE
    ZATERDAG  07 AUGUSTUS
    EBGG
    WWW.TAILWHEELMEET.COM

     OLD TIMER FLY IN   te SCHAFFEN/DIEST
      ZATERDAG 14 AUGUSTUS
      HTTP://FLYIN-DAC.BE

    17-05-2010 om 21:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRPORT CLOSURE ??
    Presently the CLOSURE of AIRSPACE or AIRPORT is a POLITICAL DECISION acording a

     number of EXPERTS in METEOROLOGIE and VULCANIC ACTIVITY completly NOT based on

     any concrete information or observations but on FORCASTS ??

    Also noticed thad  DANIEL HOELTGEN of EASA has prposed some PROCEDURE to be accepted

     by the NATIONAL AUTHORITY of the 27 EU MEMBERSTATES

     This is stil a NON HARMONISED EU AIRSPACE PROCEDURE

     BE AWARE thad EACH COUNTRY in the EU still has his own or more METEOROLOGICAL

     SERVICES actif ??and are not willing to intigrate in a EU METEO SERVICE ??

     

    17-05-2010 om 17:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELBA ( ICAO)
    Presently again a lot of contraditicting messages about the requirement for VFR flying LIGHT

     GENERAL AIRCRAFT of a ELT 406 Mhz

    A very contradicting and limiting NON REQUIRED aplication by the NATIONAL AUTHORITY thad

     is limiting the FREE TRAVEL by LIGHT AIRCRAFT in VFR 


    A SIMPLIFIED EXPLENATION ???

    - In BELGIUM ...NO.... ELT REQUIRED for VFR
     -In NETHERLAND ELT REQUIRED but a EXEMPTION for NATIONAL VFR FLIGHTS
    - In GERMANY only ELT REQUIRED for GERMAN REGISTERED AIRCRAFT in CAT
      But CROSSING LEGALY  a BORDER between this EU MEMBERSTATES is a VFR FLIGHT     PLAN    MANDATORY and ELT  EQUIPAGE MANDATORY...!!!

     STUPID BUT TRUE ......can you UNDERSTAND THIS ????

    17-05-2010 om 15:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Vandaag ZATERDAG 15 MEI en morgen ZONDAG 16 MEI ben ik de ganse dag aanwezig op de

    STAMPE FLY-IN  op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN

     GRATIS TOEGANG

    WWW.STAMPE.BE

    15-05-2010 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!