Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW

      In Enkele E-MAILETJES  vraagt men wat het kost om advies of bijstand te bekomen voor problemen in de LUCHTVAART.

    Heden ben ik geheel onafhankelijk en individueel aktief en dor dit geheel GRATIS.

    Tijdens de periode  1980 - 2004 van IAOPA en AOPA was dit ook GRATIS maar werden mijn onkosten vergoed door IAOPA of AOPA-BELGIUM maar werdt ik niet bezoldigd

    Tevens wat betrefd de aktiviteiten voor ABI is dit ook een onbezoldigde aktiviteit met vergoeding van mijn onkosten wat betrefd de aankop van bureelbenodigheden, fotokopies en porto van de briefwisseling

     Sedert ik de Krijgsmacht heb verlaten in 1976 ben ik op PENSIOEN

    De boven vermelde aktiviteiten doe ik als BENEVOL zoals men dit noemt uit erkentelijkheid van de hulp die ik tijdens mijn beginnende loopbaan heb gekregen van een aantal personen die dit tevens BENEVOL hebben gedaan.

     Mijn betrachting is om DE LUCHTVAART te bevorderen voor de VREDE en VRIENDSCHAP te ONTWIKKELEN tussen de ganse MENSHEID zonder onderscheidt van RAS,NATIONALITEIT,RELIGIE of SOCIALE STANDING


    Deze zienswijze is het gevolg van mijn ervaringen tijdens WWII en ook door de langdurige gespreken met " DOC" over de reden van bestaan van ICAO en met een der vaders van de EGKS de voorloper van de EC  prof  ALBERT COPPE 

    "DOC" = J;B HARTANFT, JR. 
     zie brochure IAOPA 25th YEAR on GENERAL AVIATION of March 1989

    27-07-2008 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS
    Received a updated briefing on the " EGNOS" who seems to have a number of benefit for

    GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION


    I dont know if this is also the opinion of the AIRSPACE USERS ???


    Yor recations are welcom at  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-07-2008 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANGEPASTE ZWARTE LIJST DER LUCHTVAART
    Heden werdt een nieuwe versie van DE LUCHTVAART ZWARTE LIJST van de EU

    op 24 JULI 2008 beschikbaar gemaakt

    26-07-2008 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALGEMENE METEOROLOGIE
    Herhaalde malen zijn er SENIOREN en andere welk belang stellen in het volgen van een opleiding

    ALGEMENE METEOROLOGIE
     

    Dat is nu mogelijk via:

    WWW.BELGOCONTROL.BE     te STEENOKKERZEEL

    Contact:  RAF_WINDMOLDERS@BELGOCONTROL.BE 


    Wens jullie succes met dit zeer intresant en fascinerend onderwerp dat zo een belangrijke rol in mijn leven heeft gehad!!

    25-07-2008 om 18:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    MORGEN ZATERDAG 26 JULI ben ik beschikbaar om enkele personen te ontmoeten op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN:

    Van 0800 tot 10;00 op BUREEL FLAG

    Van 10:00 tot 11:00  Cafetaria  in de T-TERMINAL

    Van 1100 tot 1230  Lokaal RAAC

    Een bevestiging van uw aankomstijd per E-MAIL is echter wel aangeraden !!!!

    25-07-2008 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA - 24 th WA in ATHENE/GREECE
    Wat betrefd het verloop van de 24th IAOPA WORLD ASSEMBLY over GENERAL AVIATION
    & AERIAL WORK te ATHENE welk plaats had  van 9 tot 14 JUNI 2008  verwijs ik u naar


    WWW.IAOPA.ORG

    25-07-2008 om 11:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SES LE CIEL UNIQUE
    L'edition " LES DOSSIERS EUROPEENS " du mois de juillet 2008  N°15 contient un nomber
     
    intresant de  intervieuw de personalites dans le EU concernant " LE CIEL UNIQUE' mieux connu
     
    dans le nom ans


    le EU comme " S.E.S"

    DOSSIERS.EUROPEENS@WANADOO.FR
    GSM  06 60 83 94 36

    See my coments on " SESAR" ??

    25-07-2008 om 05:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VITAL INFO voor PRM

    BE AWARE thad on 36 JULY 2008 the NEW EU PRM regeulation is to be aplied ??


    I ame intrested ASAP  in ANY feedback on YOUR EXPERIENCES in the EU during your holliday's

    TRAVEL ??

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-07-2008 om 05:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 JAAR EURO
    Heden heeft MARIANNE THYSSEN MEP in het EP  in  haar nieuwsbrief " EUROPA en DAN"

      van JULI een zeer goed artikel over  de EURO

    25-07-2008 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR INFO
    Heden is de uitgave AIR INFO uitgave 01/07/2008 door  ANDRE DILLIEN  beschikbaar

    Contact TEL/FAX  02/673 36 32

    25-07-2008 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DECEASED
    I was informed of the death of MR  ERNST HAUFF  01/04/1933 / 11/07/2008 a very active
     
    European friend who was actively
     
    involved via AOPA-BELGIUM and also on behave of IAOPA  to defend the intrest of GENERAL
     
    AVIATION & AERIALWORK

    THIS is a great loss for his FAMILY and for AVIATION

    24-07-2008 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENVIROMENTAL ASPECT
    Noticed a very intresting article by  MIKE AMBROSE :

    WHERE  do we stand on the NUCLEAR FOOTPRINT ??


    A number of years ago introduced a document from the Chairman of PAL (EBAW) on the information thad the energy made avaible by the electricity was not so clean since it was using NUCLEAR ENERGY who was not making EMISIONS  but thad there was the NUCLEAR enviroment damage.

     See  REGIONAL INTERNATIONAL at page  5 of the edition JULY 2008 of ERAA !!!

    23-07-2008 om 14:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I ame making a sumary of my feelings about the SESAR ??  UFN


       HTTP://EC.EUROPA.EU

       WWW.SESAR-CONSORTIUM.AERO
     
        WWW.ICAO.INT/INEXSES


    I have kept a close contact with a number of experts during the development of the SESAR documentation and although I have not been to keep reading al the documents in depth I have limited knowledge of the PROJECT.

     Presently they are now working on the WORKPACKETS and I heve the feeling it is a competition between the groups to obtain the most importance and finananciel support for their subject without taking in consideration of what are the priority for creating a vital operational enviroment.

    Their is a need for converting to a simple and realistique system ( KISS)......... BUT ??????

    23-07-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE PLANEUR
     men brengt mij juist in herinering  van een intresante locatie om te bezoeken:  !!!


    Heerlijk om aan BERGVLIEGEN te doen en te genieten  en nadien s'avonds van de culinaire
     
    geneugten te genieten



     WWW.RESTOLEPLANEUR.COM

    22-07-2008 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN BLOG
    Ben deze begonnen op 28 APRIL 2005 en ben dus wel meer dan 3 jaar aktief nu en een 170.000 visits genoteerd.

     Ik heb eeneigen PC thuis sedert 01 MAART 2003 enbgebruikte sedert jaren geen  type machien meer gezien ik steeds lon beschikken over een secretariaat en mijn vrouwtje welk ook thuis al de administratie deed.

    Nu ben ik aktief via E-MAIL, BLOG, FORUM en de CHAT.

    Op gebiet van taalgebruik zie op mijn blog onder PROFIEL

    Hoop dat ik de gestezlde vragen hier heb beantwoord !!!

    Zoniet stuur uw vragen maar even op:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Gelieve nota te nemen dat SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   nu terug werkt maar een ganse periode buiten gebruik is geweest zodat heel wat berichtjes verloren zijn gegaan in die periode

    SORRY

    22-07-2008 om 10:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCANNERS
    Heden werdt mij aandacht terug gevestigd op de wens van de LUCHTVAARTSPOTTERS om

    officieel toegelaten te worden tot het gebruik van de VHF LUCHTVAARTSCANNERS om de

    verbindingen van de PILOOT en de ATCO te kunnen beluisteren op de VHF band !!

    Reeds vroeger werdt zulk een voorstel gedaan op het EU vlak maar werdt dit door de

    NATIONALA AUTORITEITEN naar de vergeetput verwezen.


    Elke toelichting, voorstel of komentaar is steeds welkom via:


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-07-2008 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVLOED als LOBBYIST
    Heden zie ik weer een document in de EU-INSTITUTIONS verschijnen over een onderwerp
     
    waarover ik in  2000 een document had ingedient en aktie gevoerd en dat toen werdt beschouwd als
    geheel niet relevant voor de LUCHTVAART

    21-07-2008 om 12:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN HERINEREN
    Via een bericht van  VLIEGTUIGSPOTTER  genaamd ROBERT -JAN  wordt ik verwezen naar
     
    enkele intresante website over het LUCHTVAART gebeuren:

    - WWW.SBS-1.EU/

    - WWW.LIVE.ATC.NET/

    - WWW.LUCHTZAK.BE/

    - WWW.LUCHTVAARTNIEUWS.NL/

    - WWW.AIRNAVSYSTEM.COM/

    21-07-2008 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOTTERS
    In NEDERLAND heeft men een akkoord gemaakt met de VLIEGTUIGSPOTTERS om bij

    SCHIPHOL bereop te doen op hen ter beveiliging van de LUCHTHAVEN en verleent men hen

    FACILITEITEN

    WWW.SCHIPHOL.NL

    ,, ook in ENGLAND is er een gelijkaardige samenwerking......... In BELGIE beschouwd men een

    SPOTTER nofg steeds als de vijand en een spion waar deze VLIEGTUIGSPOTTERS meestal de
     
    meest gemotiveerders zijn vann de LUCTVAART



    Men zal het in BELGIE ook nog wel inzien binnen enkele tientallen jaren ???

    21-07-2008 om 09:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!