Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ONGEVAL te MOORSELE
    Heb heden niet meer informatie dan men in het nieuws vermelde en ga dus zeker geen veronderstellingen doen !!

    13-01-2008 om 21:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden vernemen we vanwege FREEFLIGHT CVBA dat heden de CESSNA  C-172 TDI met GLASS COCOCPIT( G1000) beschikbaar is.
     
     zie WWW.FREEFLIGHT.BE

    13-01-2008 om 19:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHTVAART INFORMATIE
    Zeer intresante LUCHTVAART INFORMATIE vindt u op STONE zijn BLOG onder:

     HTTP://HOME.SCARLET.BE/~JANSENSA

    13-01-2008 om 09:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE in VLUCHT
    In functie van een incident met een CANADEES vliegtuig welk in hevige turbulentie terecht kwam en een voorzorgslanding moest uitvoeren met gewonde passagiers aan boord door de turbulentie.

    TURBULENTIE ;

    Er is turbulentie welk voorkomt in en onder de wolken van het type CU en CB en welk op de grote vliegtuigen zichbaar kan gemaakt worden door de weerrradar aan boord.

    Ook bij de vluchtvoorbereiding geeft men ons voorspellingen van turbulentie in en onder de wolken.
    tevens een voorspelling van CAT ( CLEAR AIR TURBULENCE) dit is turbulentie in heldere lucht zonder enige visuele sporen te zien zijn, deze voorspellingen zijn zeer moeilijk te bepalen of dat zij er werkelijk zijn of niet.

    Ook in vlucht geven piloten meldingen van de turbulentie die zij ontmoeten in vlucht.

    Bij het naderen of invliegen van turbulentie verminderen we de vliegsnelheid naar 'DE MANOEVERIG SPEED om zodoende beschadiging aan het vliegtuig te vermijden.

    CAT  wordt soms nog onverwacht onmoet in vlucht in heldere lucht en daarom is het aangeraden om in vlucht zoveel mogelijk de veiligheidsrien aan te houden zelfs als dit niet meer wwordt opgelegt bij de PIC.

    Wij kennen reeds heel veel van de weerfenomenen maar TURBULENTIE is nog een der eigenaardigheden die zeer moeilijk te voorspellen zijn en ook onmogelijk waar te nemen in CAT behalve als men er onverwacht invliegt.

    12-01-2008 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAQ
    1)- Een vraag die hier herhaalde malen krijg betrefd of ik op 72 jarige leeftijd nog mag vliegen ??

    Op mijn leeftijd mag je nog steeds vliegen als PRIVAAT PILOOT met niet betalende passagiers en dit zolang ik medisch geschikt wordt bevonden , er is geen ouderdoms limiet voor deze activiteiten zolang men medisch geschikt bent en de tweejaarluijkse examen vlucht met succes aflegt
    Ik vlieg echter nog zelden hoor en nooit meer alleen.

    2)- Bent u nog niet op pensioen ?

    Ik ben voor mijn derde maal op rust geplaatst:
     Ik ben in de jaren 70 op rust geplaatst als MILITAIRE PILOOT
     In de jaren nadien nog aktief geweest als BURGERPILOOT en ook op rust geplaatst 
     In 1980 aktief als EU liaisonofficer voor IAOPA voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations tot 1004 en weer op rust geplaatst.
     Heden ben ik echter bog regelmatig aanwezig in de EU luchtvaartmiddens en hou nog contacten met piloten over gans de wereldbol via het e-mailtjes systeem.

    3)- veel van de gestalde vragen zijn reeds op deze blog behandelt hoor ien kunt u terug vinden door een contactwoord in te typen.

    4)- Wat gebruik tu op de PC. ??
         Eerst en voral hoe contact via E-MAIL
         opzoekwerk op GOOGLE
         SENIORENNET:
             -BLOG
             -FORUM
                  -SENIORENCAFE
                  -VERJAARDAGEN
                  -LEGERDIENST
                  -HOEKJE VAN TROOST
                  -MEETINGS
                  -ROUWREGISTER
                  -OPROEPEN
                  -POLITIEK
                  -NIEUWS
                  -OPENBAAR DEBAT
                  -MEDIA
                  -WETENSCHAP
                  -STAMBOOM
                  -EVENEMENTEN
                  -SPORT
                  -HOBBY's
             -CHAT
              meestal ben ik daar aktief bij DE VROEGE VOGELS op de CHAT -1 van 0500 tot 0700 u

     5)- wanner kunnenwij u ontmoeten voor luchtvaartadvies
            
             Meestal ben ik beschik op de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag in het CAFETARIA BELAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.
            Het is wel aangeraden om een afspraak te maken via E-mail  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     6)- kunt u een bezoek aan de LUCHYHAVEN organiseren voor ons ?

                     Dat doe ik zelf niet meer en vind u al de informatie in deze BLOG door het  intypen         " BEZOEKEN "

     7)- komt u naar MEETINGS van SENIORENNET ?

         Ja ik kom naar enkele  der meetings samen met mijn echtgenote in functie van onze andere aktiviteiten

    ZONDAG 13 JANUARIE 2008 zijn wij om 1100 uur aanwezig aan CAFE DEN ENGEL op den DRINK der STAD ANTWERPEN, ik hoop er een aantal senioren te ontmoeten.

     Voor degene die me niet kennen ik ben een 72 jarige man van 1,79 m met grijs haar, baard,snor,bril en ga met een stok en zal mijn rode jas dragen en blauw EU petje en ben vergezelt van mijn echtgenote ANNABEL
    Er zijn hier op het FORUM bij de meetings wel foto's waar we op staan.

     Voorlopig sluit ik dit onderwerp !!!

    11-01-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SLEET
    Vermoedelijk een benaming die niet voor  veel mensen  een betekenis heeft, maar die voor piloten in lichte vliegtuigen en helicopters een dodelijke val kan inhouden.

     Heb in de jaren 70 een werkelijke heksenjacht gehouden tegen het gebruik van deze term door de weerkundge luchtvaart experten omdat dit een zeer misliedende benaming is welk op het vlak van de ICAO en de WMO werdt geschrapt uit de terminologie maar welk ik heden tot mijn spijt nog steeds zie gebruikt worden.

    In het jaar 1969 in de winter was ik op zending tijdens een groot NATO oefening in Duitsland met een Belgische Generaal in de streek van Keulen.

    Als piloot bekomen wij voor elke vlucht een gedetaileerde weersvoorspeling en toen ik deze bekwam en de voorspeller SLEET voorspelde besliste ik om niet te vliegen, naast mij stond een jonge Amerikaanse piloot welk dezelfde briefing kreeg en toen besloot dat hij wel zou vliegen voor zijn zending in dezelfde streek waarvoor ik besliste niet te vliegen,.
    De generaal ( ROMAN) die bij mij was drong er op aandat ik zou vliegen wat ik kategoriek weigerde.
     Ik vroeg de jonge Amerikaande luitenant piloot wat hij vloog en hij bevestigde een UH1  te vliegen welk niet was uitgerust voor het vliegen in ijsvorming.

    het probleem is namelijk dat de toen veel gebruikte term SLEET in onze Europeese opleiding betekende dat er gesmolten sneeuw en regen valt in een temperatuur beneden 0° Celcius en dus aanleiding geeft tot ijsvorming op de helicopter.

    De jonge Amerikaan vertrok en ik bleef op de grond.!!!

    Maanden later tijdens de briefing over het  verloop van de NATO oefening  werdt er vermelding gemaakt van een helicopter ongeval met 6 dodelijke slachtoffers, bij nader onderzoek moest ik besluiten dat de dag en plaats klopte met de dag dat ik weigerde te vliegen met een zeer booze general ROMAN;

    Wat bleek bij nader onderzoek dat men in de Amerikaanse terminologie de term SLEET bepaald als droge ijskoreltjes welk geen aanleiding geven tot ijsvorming ( US-ARMY training guide en FAA kursussen.

    De jonge Amerikaanse luietenant Piloot met zijn UH-1 vertrok met de overtuiging dat SLEET geen ijsvorming gaf waar het volgens mijn kennis aanleiding geeft tot zeer hevige ijsvorming.

    Later heb ik een reeks brieven en tussenkomsten over deze term SLEET gedaan en bekomen dat op Internationaal vlak de term SLEET niet meer mocht gebruikt worden volgens ICAO ( en ook WMO) in de WEERSVOORSPELLING voor PILOTEN.

    Het heeft jaren geduurt om deze term te betwisten en nu zie ik hem soms nog gebruikt worden

    Wat de kennis van een bepaald woord voor gevolg kan hebben in ons bestaan   ?????

    10-01-2008 om 18:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. A GOOD FRIEND
    On 04 JANUARY 2008 a very GOOD FRIEND and a GREAT MAN in GENERAL AVIATION

    in EUROPE : 

    JACK MEINL of AUSTRIA has left us for his final flight

    10-01-2008 om 17:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beroepsmogelijkheden
    Verschillend vragen mij wat de mogelijkheden zijn om na de opleiding van Piloot aan een job te geraken??

      Ik beandwoord dit steeds positief, en het was met intrest dat ik deze morgend op BBC-WORLD een uitzending zag van "FAST TRACK"  welk vermelde dat er nu jaarlijks 17.000 nieuwe beroepspiloten nodig zijn om de ontwikkeling  der LUCHTVAART TRANSPORT op wereldvlak te voldoen..

     Ik heb hier nog geen rekening gehouden met piloten nodig voor GENERAL AVIATION en AERIAL WORK operaties waar er ook een degelijk groei is in de volgende jaren.

     Ik kan u een samenvatting toezenden per E-mail/

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    10-01-2008 om 10:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ongeval MERCHTEM
    Wat betrefd het ongeval van 26 DECEMBER 2007 kreeg ik deze week weer een aantal vragen/


     Ik heb vroeger op de BELJETRANGER gevlogen

     volgens mijn mondeling bekomen gegevens had de piloot de nodige ervaring

    Ik weet niet wat de zichbaarheid daar was maar men kan mits de noodige voorzorgen vliegen met zichbaarheden van 800 meter.

    Ik ga geheel geen opinie geven en zal afwachten als al de gegevens beschikbaar zijn maar dat kan nog enkele maanden in beslag nemen hoor.

    Als ik het verslag in handen krijg zal ik een samenvatting op deze BLOG plaatsen.

    Wij stellen geen belang wie de fout of wat de fout was maar enkel de oorzaak om zulk een ongeval in de toekomst te vermijden ( volgens ANEXE 13 van ICAO)

    10-01-2008 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUIRED EQIPMENT
    I recieve presently many E-mails concerning the requirements of the Transponder Mode S in Europe.

     For this do I refer you to consult:


     WWW.EUROCONTROL.INT

     AIRCRAFT OPERATORS CORNER

     AVIONICS REQUIREMENTS

     CIVIL REQUIREMENTS

     contact:  MICHEL.ROELANDT@EUROCONTROL.INT   for any adional clarification

    If you feel thad the NEW WEBSITE schould include aditional information I sugest you contact :

    PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT  who is the USERS SUPPORT CELL

    Both this persons are holding a Pilot License and very co-operative toward ANY AIRSPACE USER

    I hope this is helpfull for the many E-mailers on this subject to witch I will not reply individualy on this question of required AIRCRAFT EQUIPAGE in EUROPE.

    10-01-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI SSR/mode:S
    Recently do I receive many questions about the requirement for VFR FLIGHTS concerning the SSR/mode-S  in the EU memberstates in 2008.

     I have requested a update if possible , the requirements are avaible in the NATIONAL AIP witch tou can consult via   HTTP://WWW.EUROCONTROL.INT/EAD

    08-01-2008 om 12:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING
    Wat betrefd de vragen over vluchten naar het buitenland ga ik mij niet gewagen en verwijs iedere Piloot om contact op te nemen met de NATIONALE AOPA.

        WWW.IAOPA.ORG

    SORRY:


     Ik kan onmogelijk als individuele persoon deze informatie bijhouden

    08-01-2008 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info on VFR NAVIGATION CHART
    I received a number of reactions concerning the requirements to have a ICAO VFR NAVIGATION CHART on Bourd during a flicht/

     From the Dutch reactions do I receive the information thad the ICAO 1/500.00 chart is  mandatory  for aLL VFR flights including the updating avaible in the DUTCH AIP.

     From a German reaction I receive thad the 1/500.000 ICAO CHART is mandatury for VFR and IFR flights.

     I have not obtained the legal references of this statements

    07-01-2008 om 11:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!