Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION AERONAUTIQUE
    En fonction des demandes pour information concernant les SPORTS AERIENS je peut vous mentiones un contact intresant:

      WWW.AIR-CONTACT.COM

    11-05-2007 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKINGEN
    Gezien de vele vragen over de BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAART wens ik hier te verwijzen naar de gegevens bekomen via het       VTB-MAGAZINE.

    WWW.AILES-MILITAIRES-BELGES.BE

    11-05-2007 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEIT

    Weer even BLOG,FORUM en E-MAILTJES allemaal bijgewerkt.

    Ook een WEDERBEZOEK gedaan aan de bezoekers van mijn GASTENBOEK behalve voor:PAULSAXTENOR en HARTENDAME2 waar ik geen bericht op hun gastenboek kon plaatsen.

    Ben even enkele dagen niet bereikbaar gezien we morgen de MEETING van de CHATTERS te WENDUINE in VILLA MARITIEM gaan bijwoonen en we tevens enkele dagen aan het zeetje gaan doorbrengen.

    Hopelijk valt het weder wat mee,,,,,,,,, De HERFST aan zee heeft ook wel zijn charme maar dat hadden we niet verwacht toen we dit verblijf planden


    ???????????

    11-05-2007 om 09:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEN
    TRANS EUROPEAN NETWORK

     Dit is een project voo de harmonisatie van al de vervoermiddelen in de EU lidstaten.
     
     Het begon in 1990 toen de EC nog maar 12 lidstaten telde maar verloopt zeer moeizaam omdat elke lidstaat tracgt enkel zijn eigen vervoerproblemen aan te passen.

    In 2002 na de eerste 10 jaar te hebben aangemodert werdt een nieuwe aanpak gedaan  en nu in 2007 wordt er een plan opgemaakt voor de periode 2007-2013  met de bedoeling via een budget van 160 biljoen EURO  een aantal der probleempunten te hebben opgelost.

    De Heer KAREL VAN MIERT gaf de meeting een overzicht van de ervaren problemen en ook de te volgen werkwijze om tot resultaten te komen.

    Hij wees er ook op dat hij zeer weinig vertrouwen heeft in het gebruik van de PPP (PUBLIC PRIVAT PARTNERSCHIP) gezien de negatieve ervaringen met de CHUNNEL en GALILEO

    De Workshop heeft plaats in Brussel op 10:11/12 MEI.

    Mijn belangstelling gaat vooral uit naar:
    -MALPENSA AIRPORT
    -GALILEO
    -BAZEL-ANTWERPEN spoorweg
    -SEINE-SCHELDE binnenvaart

    ook een aantal projecten welk nuttig zijn voor de                                   
    LUCHTVAART

    degene welk hier meer over wensen te vernemen:



     Hij is vooral betrokken nu bij de BRENNER TUNNEL tussen ITALIE en OOSTENRIJK welk volgend jaar moet begonnen worden om klaar te zijn in 2020.

    HTTP://EUROPA.EU/COMM/TEN/TRANSPORT/INDEX_EN

    10-05-2007 om 21:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFE or UNSAFE ??
    During the workshop there was a strong input about the  future posiblity to have about 200 VLJ flown by singel pilot and without ACAS/TCAS at slower speeds between the big bras of the CAT operations.

    In futher evaluation does it apaer that in the present ECAC airspace already about 500 Business jets  are possible operated  by Singel pilot ,without ACAS/TCAS at slower speeds then the CAT

    APAERENTLY THIS HAVE NOT GIVEN UNSAFE SITUATIONS

     WHAT IS YOUR OPINION ????

     Pleas REACT ASAP


    10-05-2007 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RELOCATION of LISBON AIRPORT
    Apaerently the PORTUGEES Gouvernement is planning the relocation of the LISBON AIRPORT to a location to the North side of te city in  mountenais terrain

    To my knowledge in the study by the experts of the New Gouvernement came to the same conclusions of earlier study's made by the previous expert under the old regime
    that the best location for the new airport was in a area to the south of the Lisbon city in flat terrain

    Some contacts with PILOTS,ATCO and OPERATORS are of the same opinion of the EXPERTS who made both study's in the past thad the adequate and safe area is located to the south of the city.

    HOWEVER the POLITICAL WORLD is deciding that the new location is going to the northern area.

    Since the EC is having  via some funds a finnanciel participation in this project

    The selected area wik be a less safe location for the CAT

    PILOTS,ATCO and OPERATORS are feeling uneasy with the northern location

    SAFETY of the GENERAL PUBLIC here seems to be neglected .

    WHAT SCHOULD WHE DO ???? 

    10-05-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG
    Heden bekwamen wij de nodige documentatie voor

    BURENDAG van DINSDAG 29 MEI 2007  
             
             onze straat doet mee!!!

             WWW.BURENDAG.BE

           WWW.KOMUITUWKOT.BE

    09-05-2007 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU PROBLEME

    Un des probleme que on m'informe concerne LES BATEMES de L'AIR par les CLUBS.

    A premier vu il y a pas de probleme  dans les document en circulation dans les INSTITUTIONS de L'UNION EUROPEAN  ( EU) pour que des pilotes prive dans les AEROCLUB font des BATEMES DE L'AIR. dans l'avenir.,,,,, MAIS???

    L'aplication d'un AOC pourais etre un probleme!!

    Consultants plusieur document on parle:
    BATEME DE L'AIR
    VOLE D'INIATION
     LUCHTDOOP
     MAIDEN FLIGHT
     FIRST FLIGHT
     INIATION FLIGHT
     DISCOVERY FLIGHT
     JOYRIDES

    pour quelle activite un AOC estobligatoir dans l'avenir dans  les EU proposed documents ???

    CAUTION ?????



     

    09-05-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BENEFIETPIANORECITAL
    Enkele kopres van een kaart voor het PIANORECITAL "WINGS for CHILDREN op 08 JUNI melden mij dat zij niet zullen aanwezig zijn.

    Daarom verzoek ik hen om de kaart ASAP terug te zenden aan :
                        JEUGD & LUCHTVAART 
                       ANTWERPSE LUCHTHAVEN
                       BUS 16
                       ANTWERPEN/DEURNE 2100

    met vermelding van hun NAAM.


    of het te melden aan JEUGD en LUCHTVAART  zodat wij anderen de mogelijkheid kunnen geven om dit recital bij te woonen en ook de inkomsten te verhogen voor de 27th LUCHTVAARTDAG voor KINDEREN met een  HANDICAP

    09-05-2007 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100LL
    I receive regular E-mails requesting the price for 100LL at certain airports from pilots claiming they are no AOPA member an try to obtain this information from me.

    Be aware thad via WWW.IAOPA-EUR.ORG the fuel prices of a number of airports are made avaible and  published via the NATIONAL AOPA.

    and there is  also  information avaible by the website of the  NATIONAL AOPA'

    09-05-2007 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTAND
    Vele BELGEN en ook bij de SENIOREN  zijn van de gedachte dat BELGIE en zeker VLAANDEREN geen LUCHTVAARTINDUSTRIE heeft.

    Daarom verwijs ik hen de website WWW.FLAG.BE eens op te zoeken en daar te zien dat er in VLAANDEREN wel degelijk een aantal firma's zijn welk zeer aktief betrokken zijn in de LUCHTVAARTINDUSTRIE

    Ook zijn er SME welk lichte vliegtuigen bouwen en alsook ULM en VLA

    Vor meer info moogt u mij steeds contacteren gezien een klein hoeveelheid van mijn tijd betrokken is voor FLAG en er ook soms aanwezig ben op het bureen nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Zie tevens : WWW.VLRI.BE

    09-05-2007 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OEFFF
    Al de E-MAILTJES zijn nu weer beantwoord , BLOG en FORUM zijn bijgewerkt!!!

     Ik hoop dat ik niemand vergeten ben ???


    Heb mij nu ook ingeboekt in :

    WWW.CANAL50.BE 

    WWW.SENIORENNET.NL

    09-05-2007 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLACHTEN
    Tijdens de toelichting van de Commisaris BAREAU en het EP-TRA  op O8 MEI aangaande de LUCHTVAART PASSAGIERS  volgens REGULATION (EC) N° 261/1004 van OJL 46,17.02.2004  welk nu onder revisie is, blijkt dat er van de 750.000.000 reizigers per jaar  in de EU er slechts  19.000 een klacht indienden!!!

    Dit is schijnbaar te verwaarloozen maar ,,,,,,,,,het blijkt dat de procedure om een klacht in te dienen veel passagiers afschrikt ??

    Daarom ware het nuttig dat personen welk problemen ervaarden in 2005,2006 en 2007 dringend een E-mail sturen naar :

      TREN-APRIGHTS@ EC.EUROPA.EU

    09-05-2007 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    During this week intresting conversation at EU level with:

     EC-DG-TREN
     EP-TRA  MEP
            EVI   MEP
     COREPER  EXPERTS
                          DIPLOMATES
     EUROCONTROL EXPERTS

    SUBJECTS;
    -8,33 Khz
    -Disabled persons airtravel rights
    -Airspace of the future in the EU-SES
    -AOC requirements
    -SECURITY
    -R&D 7th FRAMEWORK
    -TEN
    -Batemes de L'AIR ,,???
    -promotie GA/AW
    -TRAINS
    -EXTERNAL COST  OF TRANSPORT
    -VLJ
    -UAV
    -AIRSCHOWS
    -CHAOSPUNT  WWW.CHAOSPUNT.ORG
     

    08-05-2007 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTURE of I NTERNET
    Today I was invited by the HANS SEIDEL STIFTUNG to participate in yhe VDE EUROPEAN CONFERENCE:

    At the I.P.C in Brussels

    The future of INTERNET-WEB 3.0  as a chance
     for the business location EUROPE.

     WWW.HSS.DE

      Also of intrest to the future of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in the EU

    08-05-2007 om 20:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSCHOW
    Bekwam via AOPANL een intresante brochure over de AIRSCHOW van 29 MEI 2007 op het vliegveld Oostwold-Oldambt welk mij nog bepaalde herineringen meebracht van in de jaren 70 tijdens een manoever met de Nederlandse Strijdkrachten in die streek als piloot LT/AVN met ALII.

     WWW.OOSTWOLD-AIRPORT.NL

     WWW.AOPA.NL

     WWW.IAOPA.ORG

    08-05-2007 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI FLIGHT PLANNING
    In reaction to some recent questions on the  VFR -FLIGHT PREPARATION do I again draw your attention on the following:

     Any NON-LOCAL FLIGHT  with any AIRCRAFT is subject to a detailed FLIGHT PREPARATION:

    1)-with the latest up to date NAVIGATION CHARTS, AERONAUTICAL INFORMATION, NOTAMS and WEATHER INFORMATION

    2) -CROSSING ANY INTERNATIONAL BORDER is subject to a ICAO FLIGHTPAN

    2)- Except for flights between the SCHENGEN COUNTRY  any FLIGHT is subject to the a GENERAL DECLARATION  as ICAO ANNEXE II to the CUSTOM SERVICES before ATD and at ARRIVAL with information about the identity of the passagengers.

    EC-562/2006 of 15 MARS 2006

    08-05-2007 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI RECHTSPRAAK
    Zoals u vermoedelijk uit de Kranten hebt vernomen is onze collega CPL/FI ( Marina LEENAERTS) volledig vrijgesproken in het dodelijk ongeval te Berchem.

      Ik dank vooral een aantal der CPL/FI welk met hun kritische gesprekken mij geholpen hebben om dit zeer netelig geval te benaderen

    07-05-2007 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC -FAILURE
    If for some raison or due to technical problems you are not abel to contact me  via the E-mail systeme, be aware I ame stil avaible via : PHONE/FAX/REC

    INT-32-(0)3-236 29 54

    07-05-2007 om 04:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!