Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.METEO
    Uit een gesprek met een ervaren piloot komt het nog eens duidelijk naar voor dat men als niet IFR bevoegd piloot voor een VFR vlucht zeer voorzichtig moet zijn en niet met de weerminima's een loopje nemen hoor!!!

    20-11-2005 om 03:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van JAA naar EASA
    Voor de personen welk aktief betrokken zijn bij het LUCHTVAART gebeuren kan ik hen de nieuwe  voorgestelde aanpassingen bezorgen via E-mail:  Amending REGULATION (EC)  n° 1592/2002 - 15 July 2002 wat betreft de toekomstige regels van de EU voor VERGUNNINGEN en VLIEGREGELS.

    ook beschikbaar via:  WWW.EU-CEC.INT.

    19-11-2005 om 13:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFKORTINGEN ABREVIATIONS
    In functie van een aantal verwijzingen naar LUCTVAART komen er veel vragen over de gebruikte afkortingen hiervoor kan ik verwijzen naar:

    WWW.EASA.EU.INT.

    en ganaar: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS en dan naar ABREVIATIONS HERE

    19-11-2005 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL NATIONAAL
    Nog steeds is men aan het palberen over "HET SPREIDINGSPLAN" voor EBBR.

    Wat van belang  moet zijn is "DE VLIEGVEILIGHEID"

    Zie hierover: WWW.LUKVANBIESEN.BE

    19-11-2005 om 08:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV4 FLY INN
    De SV4 of STAMPE dag heeft in 2006 plaats op 27 en 28 MEI.
    Gratis toegang voor iedereen ook toegankelijk voor rolstoel gebruikers hoor.
       www.STAMPE.BE

    19-11-2005 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN
    Via verschillende kanalen zijn er ANCIENS van EBAW welk via het SENIORENNET over ANTWERPEN AIRPORT( het plein) informatie zoeken daarom hier enkele wetenswaardigheden.

    PIET is nog regelmatig aanwezig op de het vliegveld en ik ontmoet hem practisch elke week.

    RAF geeft nog theorie voor de PPL met succes en geeft nog instructie in vlucht.

    STEVEN is nog steeds bij KLM en vliegt ocasioneel in EBAW als examinator en heeft voorlopig geen moto maar gebruikte die van EDY onlangs !! dus nieuwe moto in het vooruitzicht he,

    JOS is nog steeds actief als CFI via RAAC

    GEORGE is nog regelmatig op de luchthaven in het ASA ( DELTA FAN CLUB)lokaal

    TONY  is nog steeds werkzaam bij VLM en actief voor de LUCHTHAVEN via PAL

    WILLY komt nog nu en dan tijdens het WE in het cafetaria

    DANNY en zijn ploeg van ASA is steeds zeer aktief in het STAMPE MUSEEUM

    Meer INFO beschikbaar op aanvraag

    SDW( SYLVAIN) zie mijn BLOG onder SYLVAIN70/ en contact via mijn GASTENBOEK of E-MAIL

    19-11-2005 om 06:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRATIS informatie over theoretisch vliegen
    Vele vragen over het hoe en waarom van het vliegen vindt u GRATIS terug via <. WWW.ULM.STARTPAGINA.BE > onder de aanduiding < VLIEGEN >  " Gratis PPL Theorie.NL "

    Gaarne uw reactie en bijkomende vragen mogen ook nog hoor

    18-11-2005 om 13:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW ANTWERP AIRPORT
    In funktie van de huidige touwrekkerij rond de bomen       BORSBEEK en het VLIEGVELD is het intresant om op het  FORUM  te kijken naar NIEUWS en dan het onderwerp
    VLIEGVELD-BORSBEEK.

    18-11-2005 om 13:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    Heden is er een belangrijk voorstel van uit de COMMISIE  (CEC) goedgekeurd en voorgesteld naar het EP en COUNCIL welk zeer belangrijke gevolgen kan hebben voor de LUCHTVAART weze als BEROEP,HOBBY of SPORT in de 25 EU lidstaten.
    Een grondige bestudering en mogelijke voorstellen tot aanpassing zullen noodzakelijk zijn via de MEP( europeese) en MP (nationaal)door de AIRSPACE USERS;
    Meer hierover later!!!!!!!!!

    Ik luister naar elke opmerking of voorstel ????????

    18-11-2005 om 04:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAKENVLIEGEN
    Een aantal vragen over GENERAL AVIATION worden deze avond behandelt op VRT één tijdens KOPPEN onderwerp < BUSINESS IN DE LUCHT> om 21h45a.
    Dit is echter slechts een klein onderdeel van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK voor meer hierover zie  www.AOPA.BE ga naar "ISSUES & POSITIONS" en kijk naar " WHAT IS GA & AW"

    17-11-2005 om 13:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SARS
    Enkele vragen gingen over het probleem van ziektes welk er in sommige landen voorkomen zoals SARS, ik heb daar geen gegevens over maar men verwees mij naar: www.WHO.INT.

    17-11-2005 om 13:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY daar ken ik niets van hoor
    Bepaalde vragers stellen belang in de mogelijkheden om goedkoop grote reizen te doen, dat is een onderwerp waar ik geheel niet kan op ingaan ik ben aktief in de LUCHTVAART wat betreft het ADMINISTRATIEF en TECHNISCH domein betreft maar geheel onwetende op het gebied van de commerciele diensten wat betreft prijzen van ticketten en boekingen van reizen hoor.
    Dat is een gespecialiseerde wereld waar ik nooit mijn neus heb ingestokken mogelijk vindt u daar meer over bij IAPA.
    www.IAPA.CO.UK of ga naar GOOGLE en zet daarin  IAPA en ga naar
    INTERNATIONAL AIR PASSENGERS ASSOCIATION

    17-11-2005 om 10:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCH !!!
    Vandaag is er te BRUSSEL op het HQ EUROCONTROL een ceremonie bij het tekenen van de overeenkomst aangaande SESAME door Commisaris JACQUES BARROT  van de CEC en VICTOR AGUARDO van EUROCONTROL alsook door de deelnemers van het CONCERTIUM voor SESAME welk een oplossing moet vinden aan de LUCHTVAART( ATC en ATM) der toekomst!!!!
    Tevens is er nu het voorstel voor de nieuwe bevoegdheden van EASA  bekend gemaakt en naar de COUNCIL en EP ingedient.
    Dit zijn onderwerpen welk ik nu nog op afstand volg en waar ik vele jaren via IAOPA ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij betrokken was op EUROPEESE vlak te BRUSSEL.
    Ook deze week stemde het EP over het principe over een EU BLACKLIST voor CAT, alhoewel dit nu gestemt is  door de MEP en nog moet aanvaard worden door de COUNCIL gaat het uitwerken niet zo eenvoudig zijn en vele van ons dagelijks betrokken met het LUCHTVAART GEBEUREN zien niet hoe dit eerlijk en nuttige kan uitgewerkt worden in het dagelijks leven.

    17-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEVREES
    Een aantal personen reageren op mijn informatie over het leren vliegen dat dit voor hen iut de boze is omdat zij hoogtevrees hebben.

    Ik kan u verzekeren dat dit geen probleem is, ik zelf en nog andere collega's piloten welk dagelijks vliegen hebben HOOGTRVREES.

    Mij krijg je niet op een ladder en in de nabijheid van een balustrade en ik ben niet alleen zoals blijkt uit onderstaande ervaring.

    Vele jaren geleden vloog ik een gekende vliegclub te EBxx en wij organiseerden een vliegmeeting met nadien een bal in de grote vliegloods.
    Deze wensten wij te versieren met valschermen aan het plafond en de chef piloot en mijzelf sleurden een ladder binnen en stelden die op.
    De colega kijk naar mij en stelde voor dat ik op de lader zou gaan
        Ik  wees dit af zegende dat ik dit niet durfde, toen werdt hij zeer kwaad en dacht dat ik met zijn voeten speelde en hem wou beklachelijk, maken omdat hij niet op een lader durfde omdat hij hoogtevrees had!!!

    Toen hebben we een jonge man gevonden die daar kwam spotten en heeft hij de ladder bekomen en de valschermen vastgemaakt aan het gebind en wij hielden de ladder vast.
    We hebben die jonge man zijn eerste vlucht aangeboden wat hij heerlijk vondt en hij heeft vroeger nooit geweten waarom hij ons mocht helpen, vele jaren later heb ik hem terug ontmoet hij was toen piloot in de Belgische Luchtmacht op F104 geworden.
    En tijdens een lekkere pint heeft hij toen vernomen hoe hij aan zijn luchtdoop was geraakt.   Dus ????

    16-11-2005 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTB(vzw) VIEILLES TIGES
    Men steld mij vragen over de " VTB"  van de BELGISCHE LUCHTVAART een KONINKLIJKE MAATSCHAPPIJ onder de hoge bescherming van Zijne Majesteit Koning ALBERT II  voor Pioniers en oudgedienden van de Belgische LUCHTVAART.
         WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/VIEILLESTIGES

    15-11-2005 om 14:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN in BELGIE
    Ik verneem zo juist via de KRANT dat mijn vriend  HUBERT MOJET op 12 november overleden is, Hij was  de oudste nog actieve ZWEEFVLIEGER in BELGIE. en nog aktief deelnemer in de VTB vergaderingen. en tevens houder van de < DIPLOME PAUL TISSANDIER > uitgereikt door de FAI.
    Een goede vriend en een goede mens heeft ons verlaten en ik sluit me aan bij de wensen van deelneming voor zijn familie.
        REGARDS
        SYLVAIN

    15-11-2005 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandstalige INFORMATIE
    In functie van het probleem van het gebruik van het NEDERLANDS kan ik u met vreugde verwijzen naar een nieuw zeer intresant boek van FRANS VAN HUMBEEK dat de titel draagt: 
     
                       COCKPITS en PILOTEN

    en welk op 17 dec 2005  om 1400 uur voorgesteld  wordt in het LUCHTVAARTMUSEEUM te BRUSSEL zie hiervoor naar:
    www.imageinn.be/cockpits

    15-11-2005 om 10:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALGEBRUIK
    Een aantal e-mailtjes beklagen zich dat veel van de verwijzingen welk ik doe naar gespecialiseerde WEBSITE's in de ENGELSE taal zijn!!

    Een der aspecten der LUCHTVAART is dat het sedert de ICAO overeenkomsten getekend in 1945(CHICAGO CONVENTION) wordt vooral het ENGELS gebruikt wegens de INTERNATIONALE aard van deze activiteit en ook het aantal betrokken landen( 188 in 2005).
    Ook is het nu besloten dat degene welk internationaal actief in de LUCHTVAART( PILOTEN,VERKEERSLEIDERS) tijdens hun opleiding moeten bewijzen de nodige grondige kennis van het ENGELS te kennen.

    Personen welk problemen hebben met de ENGELSTALIGE teksten mogen mij bijkomende vragen stellen welk ik dan zal trachten te verklaren.

    SORRY voor het ongemak
        SYLVAIN70

    15-11-2005 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!