Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLONONGEVAL
    Krijg hier een aantal E-mails met vragen over het BALLONONGEVAL in VANCOUVER in CANADA.

     Men weet voorlopig niet wat de oorzaak is.

     Tevens moet men dat ongeval in de juiste context plaatsen in functie van de vele duizende ballonvluchten welk er elk jaar plaats vinden.

     Ik zal tracten meer informatie te bekomen maar dien er op te wijzen dat het onderzoek een bepaalde duur in beslag zal nemen om alle aspecten te onderzoeken wat de oorzaak is.

     Het onderzoek heeft vooral als hoofddoel om zulk een ongeval in de toekomst te vermijden

    26-08-2007 om 18:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM & SPORT
    Heden morgend vertrok een FOKKER50 met een zeer gemotiveerde en geexiteerde ploeg supporters  met Belgisce vlagen op de tarmac van  "ANTWERP AIRPORT" voor de BELGISCHE HOCKYPLOEG naar Manchester.

    Nu verneem ik dat de BELGISCHE HOCKYPLOEG zich  geplaatst heeft om deel te nemen aan de OLYMPISCHE spelen in PEKING

    26-08-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI RECHTSPRAAK( vervolg 2)
    Wat betreft het proces van onze collega MARINA LEENAERTS waar zij werd vrijgespoken moet ik nu mede delen dat er BEROEP is ingedient en aaanvaard zodat deze aanslepende zaak over het ongeval te Berchem nu weer verder loopt.

    Ik volg dit dosier op voor ABI gezien het hier gaat over de verantwoordelijkheden van een FI welk toezicht houd !!!

    26-08-2007 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FI
    Wat Betreft de vraag voor FI met de bevoegdheid SLEPEN van ZWEVERS verwijst men mij heden naar;

    PAUL AELAERTS
    HERMAN van den BERGHE

    Ik hoop dat deze gegevens nog juist zijn gezien ik tot heden geen bevestiging heb bekomen door de betrokene FI

    26-08-2007 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SEATING-PLAN
    I receive some questions on  SEATING PLANS zie als voorbeeld via KLM:

    WWW.KLM.COM.

    ga naar:
     --TRAVEL INFORMATION
     --ONBOARD
     --SEATINGPLANS

    hier kan men van verschillende vtype van toestellen de SEATING PLAN bekijken


    26-08-2007 om 15:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELLING 26/08
    Heden bewijst de door mij gegeven voorspelling voor het weder voor OOSMALLE ,KIEWIT en ANTWERPEN weer eens hoe onbetrouwbaar de weersevolutie in BELGIE is.

    Ik had voor deze drie plaatsen VMC  ttz goed zicht en hoog wolkendek voorspeld rond 10:00 uur UTC ttz 12:00 uur lokaal en ,,,,,,,,,,!!!!!!!!

    Schijnbaar aan de KUST is het goed maar in het binnenland is het twijfelachtig.

    26-08-2007 om 13:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. R/T en FRANCAIS
    Je suis a la recherche d'un cours de RADIOTELEPHNIE en FRANCAIS  pour donner les procedure pour des pilotes (PPL) volant en VFR en FRANCE sur les aerodrome secondaire et terain d'aviation

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-08-2007 om 13:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 1UGUSTUS
    Heden morgend zaterdag 25 Augustus 2007 was ik aanwezig van 0900 tot 1300 uur op het vliegveld van MALE voor de FLY-IN & OPEN DEUR van 25 en 26 Augustus.

    Wegens de heersende slechte zichbaarheid waren er nog niet veel bezoekende vlioegtuigen maar waren er wel enkele intresante standjes op de grond.
    Voor mij de gelegeheid om een aantal bekenden te begroeten en ook het uitzonderlijk een dame te ontmoeten van een overleden luchtmachtpiloot die ik een luchtdoop gaf en die ik sedert 1967 niet meer had ontmoet.
    Ook enkele SENIOREN begroet welke daar een dagje doorbrachten met kinderen en kleinkinderen.

    Ik hoop dat het verbeterende weder de ZATERDAGNAMIDDAG en de ZONDAG verder succes hebben gebracht, tevens zien we reeds uit naar de 2008 uitgeve welk voorzien is voor het laatste WE van Augustus( noteer in uwe agenda)

    25-08-2007 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIAMOND
    In function of a number complaints concerning the THIELERT diesel engine placed on the DOAMOND aircraft.

    Dit I now receive information thad in the future the DIAMOND ENGINE  a turbo-diesel has done his first flight.

    This engine of DIAMOND  on a D40 has 170hp and is in combination with AUSTRA-ENGINE and  MERCEDES-BENZ using JET-A1

    see also; AVIATION & PILOTE N° 403 Aout 2007 on page 24
    WWW.AVIATION-PILOTE.COM

    25-08-2007 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.To be HONEST
    Although via my location in ANTWERP i usual refer candidates  for a good and valable training to;


    WWW.BAFA.BE

    Do I  to be honest also mentione  our waloon very actif and high quality school who are connected to the CAE ACADEMY

    WWW.HUBAIR.BE

    25-08-2007 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DGTA BELGIQUE
    RAPPORT FINAL D'AUDIT DE SUPERVISION DE LA SECURITE
                                                     DU
                            SYSTEME D'AVIATION CIVILE
                                                      DE
                                            LA  BELGIQUE

                                       (7 au 16 fevrier 2006)

                                                 ICAO

    je viend de lire se rapport en diagonal  et en tenant des CONSTATIONS,et RECOMMANDATION je doit metoner de la qualite des services de la DGTA??

     Ceci est pas ma decision finale mais je trouve que le rapport de l'auditme donne une impression de une pauvre qualite des services de la DGTA-BELGE

     Toute reaction,commentair est le bienvenue

     Si cela est la moyenne des services evaluer des 29 pays qui ont ete audite a cette  date , il convient de voir q'il a encore beaucoup a faire pour maintenis la SECURITE dans L'Aeronautique.

    SYLVAIN_D_W@yahoo.FR 

    toute personne qui veut obtenir une copy de ce raport  en francais peuve me contacte

    23-08-2007 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I noticed thad VAL EGGERS on behave of IAOPA was present in the HQ EUROCONTOL on a  SESAR task force.

    In function of the present documentation avaible on SESAR do I have the impression thad the GENERAL AVIATION & AERIAL WORKS operators are neglected in this project

    After my involvement since 1980 in the EU and EUROCONTROL enviroment in ATLAS,EATMP,EATSCHIP,SES do I not see how whe will be abel to progres in the SESAR project.

    SESAR = a whisfull dream !!

    Note;  when I mentione GA & AW i take in this ALL THE GAT -NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS operators

    23-08-2007 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT- PLAN COMPLETION by PIC
    In function of a number of discution on the correct copletion of the ICAO FLIGHT PLAN do I maintain after consulting some of my colleagues in the vieuw thad a FERRY FLIGHT of any AIRCRAFT the FLICHT PLAN may be recorded as "G" for GENERAL AVIATION operation .

     The Size of the AIRPLANE has no effect on this vieuw.

     The FERRY of a B767 can use the "G" on the flight plan and does not requere the "S" ,"N" or "X" as imposed by some ARO-SERVICES.

     It is the PIC who decide witch kind of operations he mentione on his ICAO FLICHT PLAN

    23-08-2007 om 13:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    IMPORTANT MEETING today on FLIGHT SAFETY and CONGESTION in the EU AIRSPACE ???

    22-08-2007 om 05:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JE RECHERCHE
    Pendant les annees 1970  comme membre de ABI et avec plusieur reunion a PARIS en FRANCE j'aivais obtenu une copie d'une etude fait en FRANCE concernant les metiers dans L'AERONAUTIQUE.

    Cette etude mentionais 92 diferente emploi dans l'AERONAUTIQUE.


    MALHEUREUSEMENT ce dossier que nous avions utulise dans un nombre de meetings avec les services de L'education National BELGE a disparu, et je suis a la recherche d'un exemplair

    QIU POURAIS NOUS AIDES ???

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    21-08-2007 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALKENNIS
    Tijdens onze cruis op de M/S FUNCHAL kwam op een morgend een dame naast mij aan de ontbijttafel zitten , ik begroete haar met een goede morgend,een bonjour en een good morning.

    Geheel geen reatie bekomende dacht ik en gij de ,,,,,,,,,,,,,,,,op !!!

    In de namiddag bemerkte ik deze dame aan een tafel op het promenade dek en bemerkte dat zij grote gebaren maakte met de bij haar aanwezige man...................dus gebruik makend van de gebarentaal voor doven!!

    Uit mijn ervaring met het project in de EU voor de opleiding van piloten tot de luchtvaart herinnerde me ik nog enkele tekens ter begroeting.

    Toen ik de dame toen ging begroeten met het gebaar voor goedendag kreeg ik als reactie een reeks van gebaren terug en via enkele gebaren en een stuk papier om zaken op te schrijven ontwikkelde zich een degelijk gesprek met dit dove franstalige koppel , en ook verder gespreken tijdens de verdere reis.

    Weer een ervaring rijker !!!

    21-08-2007 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID (vervolg)
    Wat betreft het artikel over de VLIEGVEILIGHEID in het BELGISCH LUCHTRUIM in de GVA bekwam in via een actieve collega piloot een exemplaar van de ICAO audit welk vermoedelijk de aanleiding is van dit artikel in de GVA.

     Personen welk zich wensen te verdiepen in dit onderwerp kan ik per E-MAIL de tekst laten geworden.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    21-08-2007 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMPORTANT
    I believe I have reacted to AL the E-MAILS who where accumulated during my absence on holliday!!!!

     If not pleas transmit again because some may have been lost in the1465 E-MAILS and the 565 SPAMS  ???


    SEND AGAIN


     SORRY !!!!!!!!

    21-08-2007 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY IN & OPENDEUR
    op 25 & 26 Augustus 2007 op het vliegveld MALLE ( EBZR)

    thema 2007:  BIPLANE SPECIAL

    STATIC SHOW
    FLIGHT DEMONSTATION
    LUCHTDOPEN
    KINDERANIMATIE

    GRATIS INKOM  - DEUREN OPEN vanaf 10,00 uur

    Ingang via baan OOSTMALLE - WECHELTERZANDE

    Tel 03-311 55 13
     WWW.EBZR.ORG

     WWW.FLY-IN.BE

    Nota: zie ook de intresante foto's via de website van vorige FLY-IN en gedane uitstappen en bezochte vliegmeetings.

    20-08-2007 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANPASSING PLANNING SDW
    Voor het volgende WE moet ik mijn planning aanpassen:

    ZATERDAG 25 AUGUSTUS  2007 om 0900 aanwezig te MALLE  FLY-IN tot 12:00 uur.

    ZONDAG 26 AUGUSTUS 2007 van 0500 tot 1200 uur in de CAFETARIA "BELAIR" op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Tel op de luchthaven 03-239 14 08

    Een E-mailtje ter bevestiging is wenselijk: SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-08-2007 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING SDW
    Op ZONDAG 12 AUGUSTUS 2007 was ik de ganse dag aanwezig op de OLD-TIMER FLY-IN te SCHAFFEN-DIEST:

    Voor de deelnemers zie:  
    WWW.DAC.BE

    Bekwam een aantal intresante contacten:

    Voor de liefhebbers van SABENA gadjets:
    WWW.THEFLYINGSABENIEN.BE

    ULM-MOTORZWEVER:
    WWW.HENDRICKX-GLIDERS.BE

    FLY-INN te ZOERSEL/OOSTMALLE
    WWW.EBZR.ORG

    Informatie over luchtsporten:
    WWW.YELLOW-EAGLE.EU

    Inkoop en Verkoop van boeken en magazines
     WWW.ABEBOOKS.COM/HOME/LAERO/

    Luchtvaartfotograaf:
    WWW.IMAGEINN.BE

    PARACOMMANDO
    WWW.ANPCV.BE


    steeds welkom voor bijkomente informatie;
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-08-2007 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLICITEIT
    In functie van vragen over LUCHTPUBLICITEIT in BELGIE met het slepen van PANELEN kan ik u heden verwijzen naar:

       WWW.FLY4U.BE.
       WWW.AIR2AIR.BE


    Contact HUGO VERLEDENS
    Zaakvoerder-piloot
    tel 056-403444

    20-08-2007 om 10:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AEROBATICS
    For persons intrested in AEROBATICS take note of the BELGIAN AEROBATICS CHAMPIONSCHIP at the airfield of CERFONTAINE on 28;29 and 30 september 2007:

    WWW.BELGIUMAEROBATIC.COM
    INFO@BELGIUMAEROBATIC.COM

    More information to be avaible later

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-08-2007 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID
    Verleden week kreeg ik van een aantal bezoekers van mijn BLOG vragen over de VLIEGVEILIGHEID, welk ik allemaal individueel heb beantwoord.

    Tijdens het WE vernam ik van collegas piloten in de RAAC dat er tijdens de week in de  krant GVA een artikel was verschenen over de veiligheid in het Belgische luchtruim , ik heb dat artikel tot heden niet zelf gezien maar schijnbaar is dit het gevolg van een ICAO audit van het BESTUUR DER LUCHTVAART welk niet zo posditief blijkt te zijn??

    Volgens personen die het wel verder hebben bekeken is in Belgie de overheidsdiensten niet zeer goed georganiseerd !!

    CONCLUSIE:

     Dit bewijst dat de LUCHTVAART in BELGIE  veilig kan uitgevoerd worden zonder in inmenging en strenge regelgeving die de overheid meestal oplegt.

    Mijn eerste reactie is:

    PROFICIAT aan de FIRMA's en PERSONNEN welk betrokken zijn in de LUCHTVAART in BELGIE

    20-08-2007 om 07:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!