Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DGTA BELGIQUE
    RAPPORT FINAL D'AUDIT DE SUPERVISION DE LA SECURITE
                                                     DU
                            SYSTEME D'AVIATION CIVILE
                                                      DE
                                            LA  BELGIQUE

                                       (7 au 16 fevrier 2006)

                                                 ICAO

    je viend de lire se rapport en diagonal  et en tenant des CONSTATIONS,et RECOMMANDATION je doit metoner de la qualite des services de la DGTA??

     Ceci est pas ma decision finale mais je trouve que le rapport de l'auditme donne une impression de une pauvre qualite des services de la DGTA-BELGE

     Toute reaction,commentair est le bienvenue

     Si cela est la moyenne des services evaluer des 29 pays qui ont ete audite a cette  date , il convient de voir q'il a encore beaucoup a faire pour maintenis la SECURITE dans L'Aeronautique.

    SYLVAIN_D_W@yahoo.FR 

    toute personne qui veut obtenir une copy de ce raport  en francais peuve me contacte

    23-08-2007 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I noticed thad VAL EGGERS on behave of IAOPA was present in the HQ EUROCONTOL on a  SESAR task force.

    In function of the present documentation avaible on SESAR do I have the impression thad the GENERAL AVIATION & AERIAL WORKS operators are neglected in this project

    After my involvement since 1980 in the EU and EUROCONTROL enviroment in ATLAS,EATMP,EATSCHIP,SES do I not see how whe will be abel to progres in the SESAR project.

    SESAR = a whisfull dream !!

    Note;  when I mentione GA & AW i take in this ALL THE GAT -NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS operators

    23-08-2007 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT- PLAN COMPLETION by PIC
    In function of a number of discution on the correct copletion of the ICAO FLIGHT PLAN do I maintain after consulting some of my colleagues in the vieuw thad a FERRY FLIGHT of any AIRCRAFT the FLICHT PLAN may be recorded as "G" for GENERAL AVIATION operation .

     The Size of the AIRPLANE has no effect on this vieuw.

     The FERRY of a B767 can use the "G" on the flight plan and does not requere the "S" ,"N" or "X" as imposed by some ARO-SERVICES.

     It is the PIC who decide witch kind of operations he mentione on his ICAO FLICHT PLAN

    23-08-2007 om 13:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    IMPORTANT MEETING today on FLIGHT SAFETY and CONGESTION in the EU AIRSPACE ???

    22-08-2007 om 05:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JE RECHERCHE
    Pendant les annees 1970  comme membre de ABI et avec plusieur reunion a PARIS en FRANCE j'aivais obtenu une copie d'une etude fait en FRANCE concernant les metiers dans L'AERONAUTIQUE.

    Cette etude mentionais 92 diferente emploi dans l'AERONAUTIQUE.


    MALHEUREUSEMENT ce dossier que nous avions utulise dans un nombre de meetings avec les services de L'education National BELGE a disparu, et je suis a la recherche d'un exemplair

    QIU POURAIS NOUS AIDES ???

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    21-08-2007 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALKENNIS
    Tijdens onze cruis op de M/S FUNCHAL kwam op een morgend een dame naast mij aan de ontbijttafel zitten , ik begroete haar met een goede morgend,een bonjour en een good morning.

    Geheel geen reatie bekomende dacht ik en gij de ,,,,,,,,,,,,,,,,op !!!

    In de namiddag bemerkte ik deze dame aan een tafel op het promenade dek en bemerkte dat zij grote gebaren maakte met de bij haar aanwezige man...................dus gebruik makend van de gebarentaal voor doven!!

    Uit mijn ervaring met het project in de EU voor de opleiding van piloten tot de luchtvaart herinnerde me ik nog enkele tekens ter begroeting.

    Toen ik de dame toen ging begroeten met het gebaar voor goedendag kreeg ik als reactie een reeks van gebaren terug en via enkele gebaren en een stuk papier om zaken op te schrijven ontwikkelde zich een degelijk gesprek met dit dove franstalige koppel , en ook verder gespreken tijdens de verdere reis.

    Weer een ervaring rijker !!!

    21-08-2007 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID (vervolg)
    Wat betreft het artikel over de VLIEGVEILIGHEID in het BELGISCH LUCHTRUIM in de GVA bekwam in via een actieve collega piloot een exemplaar van de ICAO audit welk vermoedelijk de aanleiding is van dit artikel in de GVA.

     Personen welk zich wensen te verdiepen in dit onderwerp kan ik per E-MAIL de tekst laten geworden.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    21-08-2007 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMPORTANT
    I believe I have reacted to AL the E-MAILS who where accumulated during my absence on holliday!!!!

     If not pleas transmit again because some may have been lost in the1465 E-MAILS and the 565 SPAMS  ???


    SEND AGAIN


     SORRY !!!!!!!!

    21-08-2007 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY IN & OPENDEUR
    op 25 & 26 Augustus 2007 op het vliegveld MALLE ( EBZR)

    thema 2007:  BIPLANE SPECIAL

    STATIC SHOW
    FLIGHT DEMONSTATION
    LUCHTDOPEN
    KINDERANIMATIE

    GRATIS INKOM  - DEUREN OPEN vanaf 10,00 uur

    Ingang via baan OOSTMALLE - WECHELTERZANDE

    Tel 03-311 55 13
     WWW.EBZR.ORG

     WWW.FLY-IN.BE

    Nota: zie ook de intresante foto's via de website van vorige FLY-IN en gedane uitstappen en bezochte vliegmeetings.

    20-08-2007 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANPASSING PLANNING SDW
    Voor het volgende WE moet ik mijn planning aanpassen:

    ZATERDAG 25 AUGUSTUS  2007 om 0900 aanwezig te MALLE  FLY-IN tot 12:00 uur.

    ZONDAG 26 AUGUSTUS 2007 van 0500 tot 1200 uur in de CAFETARIA "BELAIR" op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Tel op de luchthaven 03-239 14 08

    Een E-mailtje ter bevestiging is wenselijk: SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-08-2007 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING SDW
    Op ZONDAG 12 AUGUSTUS 2007 was ik de ganse dag aanwezig op de OLD-TIMER FLY-IN te SCHAFFEN-DIEST:

    Voor de deelnemers zie:  
    WWW.DAC.BE

    Bekwam een aantal intresante contacten:

    Voor de liefhebbers van SABENA gadjets:
    WWW.THEFLYINGSABENIEN.BE

    ULM-MOTORZWEVER:
    WWW.HENDRICKX-GLIDERS.BE

    FLY-INN te ZOERSEL/OOSTMALLE
    WWW.EBZR.ORG

    Informatie over luchtsporten:
    WWW.YELLOW-EAGLE.EU

    Inkoop en Verkoop van boeken en magazines
     WWW.ABEBOOKS.COM/HOME/LAERO/

    Luchtvaartfotograaf:
    WWW.IMAGEINN.BE

    PARACOMMANDO
    WWW.ANPCV.BE


    steeds welkom voor bijkomente informatie;
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-08-2007 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLICITEIT
    In functie van vragen over LUCHTPUBLICITEIT in BELGIE met het slepen van PANELEN kan ik u heden verwijzen naar:

       WWW.FLY4U.BE.
       WWW.AIR2AIR.BE


    Contact HUGO VERLEDENS
    Zaakvoerder-piloot
    tel 056-403444

    20-08-2007 om 10:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AEROBATICS
    For persons intrested in AEROBATICS take note of the BELGIAN AEROBATICS CHAMPIONSCHIP at the airfield of CERFONTAINE on 28;29 and 30 september 2007:

    WWW.BELGIUMAEROBATIC.COM
    INFO@BELGIUMAEROBATIC.COM

    More information to be avaible later

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-08-2007 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVEILIGHEID
    Verleden week kreeg ik van een aantal bezoekers van mijn BLOG vragen over de VLIEGVEILIGHEID, welk ik allemaal individueel heb beantwoord.

    Tijdens het WE vernam ik van collegas piloten in de RAAC dat er tijdens de week in de  krant GVA een artikel was verschenen over de veiligheid in het Belgische luchtruim , ik heb dat artikel tot heden niet zelf gezien maar schijnbaar is dit het gevolg van een ICAO audit van het BESTUUR DER LUCHTVAART welk niet zo posditief blijkt te zijn??

    Volgens personen die het wel verder hebben bekeken is in Belgie de overheidsdiensten niet zeer goed georganiseerd !!

    CONCLUSIE:

     Dit bewijst dat de LUCHTVAART in BELGIE  veilig kan uitgevoerd worden zonder in inmenging en strenge regelgeving die de overheid meestal oplegt.

    Mijn eerste reactie is:

    PROFICIAT aan de FIRMA's en PERSONNEN welk betrokken zijn in de LUCHTVAART in BELGIE

    20-08-2007 om 07:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Voor de ogenblik krijg ik veel E-mails met betrekking op:

    VERY LIGHT JETS      or VLJ

    Hiervoor ware het nuttig om eerst eens een bezoek te brengen aan:

    WWW.MICROLIGHTJETS.COM

    19-08-2007 om 18:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
    Voor de DAG 27 der MINDER VALIDEN KINDEREN op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN op 18 SEPTEMBER 2007 kunnen we nu reeds  1236 kinderen uitnodigen voor een dag op de LUCHTHAVEN met een RONDVLUCHT dank zij de steun van de SPONSERS en de inlomsten van het                                                                     PIANORECITAL" WINGS for CHILDEREN" ingericht te              SCHILDE-BERGEN op 08 JUNI 2007 met se steun van SG Private Banking en de inzet van enkele leden van JEUGD & LUCHTVAART

    TARGET 1500 ??

    alsook 28e dag in 2009 ??

    Alle steun is welkom hoor

    18-08-2007 om 04:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CERFONTAINE
    Zoals vermeld is men aan het trachten het vliegveld van CERFONTAINE terug leven in te blazen.

    WWW.GRAVITYPARK.BE

    17-08-2007 om 21:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VFR FLIGHT PREPARATIONS
    During recent contacts with operational ATCO involved with VFR operations dit they draw my attention to the following problems as beeing regular stated with the VFR operators:

    -Correct introduction of the ICAO FLIGTPLAN

    -PENETRATION of CONTROLLED AIRSPACE without the required R/T contact or ATC CLEARANCE.

    -CLOSING ICAO FLIGTPLAN

    -Beeing AWARE of the LATEST and UPDATED NOTAM information

    -VERY LIMITED CONSULTATION of the latest avaible WEATHER information

    -R/T PHRASOLOGIE !!



    PLEAS MORE ATTENTION for the VFR FLYERS

    17-08-2007 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Vanaf WOENSDAG 15  AUGUSTUS ben ik terug regelmatig beschikbaar voor  geheel vrijblijvend advies, een E-MAILTJE om een afspraak te maken is steeds aangraden.

     ZATERDAG 18 AUGUSTUS  van 10:00 tot 12:00 uur
     ZONDAG 19 1UGUSTUS van 09:00 tot 12:00  uur op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in de CAFETARIA

    Ook volgende week:
     ZATERDAG 25 AUGUSTUS van 10:00 tot 12:00 uur
     ZONDAG 26 AUGUSTUS van 09:00 tot 12:00 uur

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    17-08-2007 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijkomende INFORMATIE
    In functie van de ontmoeting met SENIOREN op de                           OLD TIMER FLY-INN te SCHAFFEN-DIEST op 12 Augustus

     verwijs ik hen naar de bewsite:  WWW.DAC.BE   waar men een ganse reeks links vind via de website van de FLY-IN naar historische informatie van de LUCHTVAART

    ook   intresant is :     WWW.BAHA.BE

    17-08-2007 om 15:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!