Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFERENCE on FUTUR FUELS in AVIATION
    The  INTERNATIONAL FUEL QUALITY CENTER & BAYLORINSTITUTE FOR AIR SCIENCES,BAYLOR UNIVERSITY are organising in BRUSELS on May 30 and June 1th a       WORKSHOP on ECONOMICS & ENVIRONMENT
                       FUTURE FUELS IN AVIATION

    www.hartenergyconferences.com.

    info: dward@ifqe.org

    21-05-2006 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Een aantal SENIOREN voorzien een bezoek op de STAMPE-FLY-INN op 27 en 28 MEI op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en wensen mij te ontmoeten, daarom een korte beschrijving:
     
    Ik ben een MAN van 1m78, met grijs haar en baard en draag een bril en ga met een wandelstok, normaal draag ik een blauwe EU petje en ben tevens drager van mijn IAOPA crew card badge en een rode A van de stad ANTWERPEN er aan bevestigd en bekend als SDW of SYLVAIN
    Ik hoop dat dit volstaat om mij te vinden!!!!!!!

    21-05-2006 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Een aantal kinderen van de kinderen van SENIOREN komen met hun ouders met mij op de LUCHTHAVEN praten over de mogelijkheden om een opleiding tot PILOOT te volgen voor hun zoon of dochter.

    Men moet zich echter wel realiseren dat dit een zeer  kostelijke opleiding is welk men in het BURGER geheel zelf moet finaceeren men spreekt hier van bedragen tussen de 100.000 en 80.000 €

    Tevens is de slogan VELE ZIJN GEROEPEN MAAR WEINIGE  ZIJN UITVERKOREN een realiteit in deze opleiding.

    In de jaren 90 wees uit een studie dat van de 100 kandidaten er slechts 6 operationeel het beroep van piloot behaalden, (6%) en vele andere vinden we terug in de andere ook zeer mooie luchvaartberoepen hoor zoals ATCO,MECHANIEKER,STEWART of HOSTESSE om er enkele van de 92 LUCHTVAARTBEROEPEN te vernoemen

    Mogelijk is de JEUGDIGE KANDIDAAT  nu beter voorbereid door het volgen van een bepaald patroon van SCHOOL keuze , maar daarover zijn er heden nog geen voldoende gegevens beschikbaar om er cijfers op te plaatsen, somige beweren dat de slaagkansen nu rond de 40% zouden liggen

    Een mogelijkheid is om via de MILITAIRE middens een opleiding tot PILOOT te volgen, met echter de verplichting om in het militair midden een aantal jaren te verblijven.

    Het is een zeer mooie beroep als PILOOT maar wel veeleisend voor gans uw loopbaan gezien het 6 maandelijkse medisch onderzoek, de opgelegde vliegtesten en bijscholingen.

    Tevens moet men realiseren dat het een zeer internationaal  beroep is wat ons soms noodzaakt om in het buitenland te gaan vliegen.

    Een goede voorbereiding voor de jongeren is om op jonge leeftijd te gaan ZWEEFVLIEGEN om een eerste selectie te hebben en een beter begrip te krijgen en een keuze te maken welk één der 92 LUCHVAARTBEROEPEN hen aanspreekt en uw mogelijkheden het best benadert om met succes te behalen.

    IK HEB ECHTER GEEN GLAZEN BOL die met zekerheid  kan bepalen wat uw slaagkansen zijn hoor, ik heb een kandidaat welk ik in de jaren 70 slechts 20% schijn van kans gaf  om te slagen maar welk door zijn INZET  er toe kwam om als PIC van een AMERIKAANSE BOEING 747 regelmatig in EUROPA  te landen 

    Ik stel ook belang in de opmerkingen en komentaar van collega PILOTEN en INSTRUCTEURS over mijn hier verkondigde wijsheden met mijn 50 jaar ervaring in het LUCHTVAART gebeuren en 25 jaar ( 1980-2004)in het EU gebeuren als liaison officer  bij de EUROPESE INSTELLINGEN te BRUSSEL van IAOPA voor GENERAL AVIATION en AERIAL WORK

    Steeds welkom om een vrijblijvend gesprek maar liefst na een gemaakte afspraak

    21-05-2006 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE 27 en 28 MEI
    Tijdens dit W.E ben ik ook wel aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN maar niet in de ANTWERP AIRPORT BELAIR cafetaria  zoals gebruikelijk maar in de STAMPE  LOODS.

    Een vooraf E-MAILTJE is steeds geraadzaam maar dan wel voor 0800 b uur

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-05-2006 om 14:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA BFR
    Some persons requested on my phonerecorder  and via my BLOG information about the FAA-BFR  posiblity in the ANTWERP REGION  but omited to include their phone number  or E-MAIL                            I verified this morning the coordinates                FRANCIS CLAESEN
    FAA-ATPL , certificated FI   SEL + MEL/IFR
     
    witch you can reach on:
                                        tel: 016-473421
                                       Mobile: 0496-571598
                                       E-MAIL: katelijn.verbeke@alpha-card.com

    20-05-2006 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPEYER
    Alhoewel ik tijdens onze CRUISE geheel geen aandacht besteede aan het LUCHTVAARTGEBEUREN kon ik het niet laten in SPEYER even het VLIEGVELD op te zoeken waar ik tevens eens lande in 1959 voor een NATO zending van uit FONTAINEBLEAU.
     
    Er is daar nu naast het vliegveld een museum  TECHNIK MUSEUM SPEYER waar er een aantal zeer intresante VLIEGTUIGEN ten toon gesteld worden   WWW.TECHNIK-MUSEUM.DE en welk volgens mij voor elke AVIATIONFAN een uitstapje waard is

    19-05-2006 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFNAME van GENERAL AVIATION vliegen
    Met de huidige toename van de kostprijs voor het vliegen met een vliegtuig zien we een afname der VLIEGUREN in de verschillende conventionele VLIEGCLUBS.
     Kunnen we daaruit besluiten dat het vliegen afneemt , ik ben daar niet zo zeker van als ik kijk naar het aantal PPL welk zijn overgeschakelt naar de huidige gevorderde ULM toestellen en de toename van het aantal toestellen van ULM op het BELGISCHE register maar ook de vele buitenlandse toestellen welk aktief zijn, tevens gonst het op de ULODROMS van de vliegactiviteiten of heb ik een verkeerd beeld van wat er gebeurt.

    GA en AW krijgt een andere vorm maar neemt toe in EUROPA !!!!!

    18-05-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. GPS gebruik
    Er wordt heden onderzocht of we in de toekomst zouden kunnen IFR vliegen met nog enkel gebruik te maken van de SATELIET(GNSS) NAVIGATIESYSTEMEN zoals GPS,GALILEA, of  GLONAS.

    Tijdens het NSP van ICAO had ik de mogelijkheid langdurige gespreken te hebben over de toekomstige mogelijkheden en hieuit blijkt dat het gebruikte SPECTRUM in de LUCHTVAART zeer gemakelijk kan gestoord worden door alerlei zaken.

    Tevens wees men naar het PA-31 VH-TNP ongeval beschikbaar op WWW.ATSB.GOV.AU war men tijdens een GPS nadering de oorzaak niet kan vinden !!!!!!!!!dit stemt tot nadenken

    18-05-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reisweg plannen
    Herhaalde malen vragen CHATTERS mij om op mijn vliegkaarten de weg te zoeken naar een bepaalde bestemming, schijnbaar hebben vele nog niet ontdekt dat via GOOGLE en het opzoeken naar een ROUTEPLANNER zij hun plaats van vertrek en hun bestemming intypen en dan de mogelijke route kunnen aflezen naargelang de gemaakte keuze van kortste afstand of korste tijd voor hun voorziene reisweg!!!

    Advies of opmerkingen steeds welkom

    18-05-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor de ANTWERPENAARS
    VAN DONDERDAG  25 MEI  tot ZONDAG 28 MEI rijden er geen TRAMS of BUSSEN  op het ASTRIDPLEIN wegens de de werken daar en ook de afbraak van de YZEREN BRUG!!!

      OPGELET

    18-05-2006 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO/NSP
    During contacts with the experts of the WG 1,2 and 3 of the NSP they drawn my attention to a number of aspects of the  vunerablity of the SPECTRUM used in AVIATION for COM and NAV purposes
    ;
    Also the accident of  VH-TNP in July 2004  concerning utulisation of  GPS was under scrutiny see WWW.ATSB.GOV.AU

    Any sugestions are requested to be transmitted to the WG and the ATSB on a possible cause of this accident ??

    18-05-2006 om 11:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY REGULATION COMMISION
    I was present at HQ EUROCONTROL during the SRC26.06 and my attention was drawn to the WP iem 10 concerning a subject of intrest to the GA/AW operators in VFR:
    LEVELS OF ATS PROVISION AT SECONDARY AIRPORTS used ocasionaly by the CAT  operators

    I sugest follow up by the NON CAT operators flying VFR ??? and would like to obtain a sugestion  and justification on how to advise some of the SRC members durig personel contacts

    18-05-2006 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS
    Gisteren woonde ik de ACG bij van de BRUSSELS BRANCHE van de RAeS ( ROYAL AEROANAUTICAL SOCIETY) onder het voorzitterschap van GEORGE PAULSON de PRESIDENT of deze BRANCH welke hij nu overhandigde in de handen van de NIEUWE PRESIDENT MARCEL TERASSON, waarna de AGENDA verder werdt afgewerkt door de Vice voorzitter  PETER STASTNY

    De heer KAREL VERVOORT  van FLAG  gaf  nadien een overzicht    van de  ontwikkeling van de LUCHTVAART in BELGIE  met vooral aandacht aan de VLAAMSE LUCHTVAART INDUSTRIE sedert 1990 na de creatie van FLAG en welke  onderwerp zeer veel bijval bekwam gezien men geheel geen kennis had van wat er op dit vlak in VLAANDEREN gebeurde en nog aan het gebeuren is

    WWW.FLAG.BE

    Gevolgt door een receptie die de mogelijkheid gaf om bijkomende gesprekken te voeren tussen de aanwezige leden

    voor meer informatie over de BRUSSELS BRANCHE van RAeS kan ik u een folder bezorgen en kan men informatie bekomen voor lidmaatschap bij  BILL.ARMIT@SKYNET.BE

    Ik raad aan om LUCHTVAARTGEINTRESEERDE zich lid te maken en deel te nemen aan een aantal intresante voordrachten en bezoeken begeleidt door personen welk dagelijks betrokken zijn bij het LUCHTVAARTGEBEUREN  in EUROPA

    deze BRANCH is een onderdeel van de RAeS in LONDEN met 70 DIVISIONS and BRANCHES op wereldvlak

    WWW.RAES.ORG.UK

    18-05-2006 om 11:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALGEBRUIK in de TOEKOMST
    Gisteren tijdens een intresante discutie over het TAALGEBRUIK in de TOEKOMST ( 2050) op WERELDVLAK werdt er in het ENGELS een lange vergadering gehouden !!!!  WAT zal het worden???

    SPAANS,FRANS,ENGELS,CHINEES of ESPRANTO

    Wij in de LUCHTVAART gebvruiken tussen de 189 ICAO lidstaten ENGELS paar wat op de  wereldvergaderingen vergaderingen ??

    In de EU te BRUSSEL gebruiken we 20 talen nu!!!

    In MONTREAL in ICAO zijn het  6 talen nu SPAANS,ENGELS,FRANS,ARABISCH, RUSSISCH en CHINEES

    Maar dat zullen wij nooit meer zien hoor dus we weten niet wie er gelijk heeft voor 2050

    18-05-2006 om 08:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT ADVISE on SECURITY
    During personel contacts with some SECURITY EXPERTS of some  of the 25 EU MEMBERSTATES dit whe have a very intresting and long conversation during a very friendly BEER and BRADWORST EVENING during a long NIGHT

    The conversations were mainly orientated on the aspect of protection of the EU -CITISENS against the aspect ANTI-TERORISME !!!!

    In function of my AERONAUTICAL BACKGROUND the major aspect was the concern of the UNLAWFULL UTULISATION of AIRCRAFT

    I drawn the expert their attention thad the protection of the NON-CAT could be developed on the basis of the AIRSPACE USERS themself via the support of a program as developed by AOPA-USA

    They where very intrested in my briefing on this subject based on the AMERICA'S PILOTS

    AOPA's AIRPORT WATCH                                                          AIRPORT WATCH 
    WWW.AOPA.ORG.


    Also  WWW.PPLIR.ORG  has drawn their members in the past also to a similar voluntary aplication

    I myself have made a ADVISE in this direction in vieuw to avoid  unrealistic regulation by the Authority's involved on SECURITY

    I also FTO and RF to include SECURITY EDUCATION in their TRAINING PROGRAM since the SELF SECURITY CONTROL BY the OWN MEMBERS is more adequate way of protection against UNLAWFULL UTULISATION of AIRCRAFT

    PARTICIPATE WITH YOUR FELLOW PILOTS IN THE SAFEKEEPING OF OUR AVIATION'S NEIGHTBORHOOD our HOME AIRPORTS   

    16-05-2006 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEER BELANGRIJK
    Voor LUCHTRUIMGEBRUIKERS welke ij VFR of in IFR vluchten uitvoeren buiten GEKONTROLEERD LUCHTRUIM  is er een belangrijk document ter bestudering beschikbaar voor wat het MILITAIR OAT gebruik van UAV betreft in de toekomst!!!!

     EUROCONTROL SPECIFICATIONS FOR THE USE OF MILITARY UNMANNED AERONAUTICAL VEHICLES AS OPERATIONAL AIR TRAFFIC OUTSIDE SEGREGATED AIRSPACE 

    De CONSULTATION heeft plaats tussen 11 MEI 2006 tot 11 AUGUSTUS 2006.

     Via  http://www.eurocontrol.int/mil  te bekomen of aan te vragen via E-MAIL aan :                                                                                        ANNE-MARIE.NUHAAN@EUROCONTROL.INT
     TEL  ++32(0)2 729 31 16
     FAX ++32(0)2 729 30 08 
     MAIL:  EUROCONTROL
                  MILITARY UNIT
                  RAKETSTRAAT 96
                  B-1130 BRUSSEL 

    Onze militaire colega's trachten een UAV-OAT gebruik buiten het gecontroleerde LUCHTRUIM te ontwikelen en rekening te houden met de andere ongecontroleerde LUCHTRUIMGEBRUIKERS welk in VFR vliegen  in VMC                                                       

    (NOOT -1) of soms ook in IFR in VMC of  IMC alhoewel dit laatste nog maar zelden wordt uitgevoerd  door IFR bevoegde piloten  

    (NOOT-2)Steeds beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen 

    (NOOT-3)neem nota er bestaan voor mij geen stomme vragen  over dit complex onderwerp waar ik na 50 jaar ervaring nog al de antwoorden niet kan geven maar steeds ten rade kan gaan bij een aantal collega's           

    16-05-2006 om 11:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTIE
    Een aantal E-MAILTJES vragen mij dikwijls wat er zo plezierig is aan vliegen??

     Ik ga zelf hier niets over schrijven maar dan moet u maar eens lezen op de BLOG     http://blog.seniorennet.be/luchtvaart.  onder de titel  LUCHTVAART bij de beschrijvingen daar geplaatst voor vluchten van uit BRASSCHAAT met een PIPER( PA18 of L18C)

    16-05-2006 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVE

     As mentioned whe are back home and I have started to react to the 751 E-MAILTJES so it may take some time before I react to YOUR message but I will try to follow all of them during this week if no urgent mathers are calling me to the EU INSTITUTIONS in BRUSSELS this week, also last week I was having some very intresting input toward some EU-EXPERTS   who where white us during our cruise

    15-05-2006 om 11:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!