Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA BFR
    Some persons requested on my phonerecorder  and via my BLOG information about the FAA-BFR  posiblity in the ANTWERP REGION  but omited to include their phone number  or E-MAIL                            I verified this morning the coordinates                FRANCIS CLAESEN
    FAA-ATPL , certificated FI   SEL + MEL/IFR
     
    witch you can reach on:
                                        tel: 016-473421
                                       Mobile: 0496-571598
                                       E-MAIL: katelijn.verbeke@alpha-card.com

    20-05-2006 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPEYER
    Alhoewel ik tijdens onze CRUISE geheel geen aandacht besteede aan het LUCHTVAARTGEBEUREN kon ik het niet laten in SPEYER even het VLIEGVELD op te zoeken waar ik tevens eens lande in 1959 voor een NATO zending van uit FONTAINEBLEAU.
     
    Er is daar nu naast het vliegveld een museum  TECHNIK MUSEUM SPEYER waar er een aantal zeer intresante VLIEGTUIGEN ten toon gesteld worden   WWW.TECHNIK-MUSEUM.DE en welk volgens mij voor elke AVIATIONFAN een uitstapje waard is

    19-05-2006 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFNAME van GENERAL AVIATION vliegen
    Met de huidige toename van de kostprijs voor het vliegen met een vliegtuig zien we een afname der VLIEGUREN in de verschillende conventionele VLIEGCLUBS.
     Kunnen we daaruit besluiten dat het vliegen afneemt , ik ben daar niet zo zeker van als ik kijk naar het aantal PPL welk zijn overgeschakelt naar de huidige gevorderde ULM toestellen en de toename van het aantal toestellen van ULM op het BELGISCHE register maar ook de vele buitenlandse toestellen welk aktief zijn, tevens gonst het op de ULODROMS van de vliegactiviteiten of heb ik een verkeerd beeld van wat er gebeurt.

    GA en AW krijgt een andere vorm maar neemt toe in EUROPA !!!!!

    18-05-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. GPS gebruik
    Er wordt heden onderzocht of we in de toekomst zouden kunnen IFR vliegen met nog enkel gebruik te maken van de SATELIET(GNSS) NAVIGATIESYSTEMEN zoals GPS,GALILEA, of  GLONAS.

    Tijdens het NSP van ICAO had ik de mogelijkheid langdurige gespreken te hebben over de toekomstige mogelijkheden en hieuit blijkt dat het gebruikte SPECTRUM in de LUCHTVAART zeer gemakelijk kan gestoord worden door alerlei zaken.

    Tevens wees men naar het PA-31 VH-TNP ongeval beschikbaar op WWW.ATSB.GOV.AU war men tijdens een GPS nadering de oorzaak niet kan vinden !!!!!!!!!dit stemt tot nadenken

    18-05-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reisweg plannen
    Herhaalde malen vragen CHATTERS mij om op mijn vliegkaarten de weg te zoeken naar een bepaalde bestemming, schijnbaar hebben vele nog niet ontdekt dat via GOOGLE en het opzoeken naar een ROUTEPLANNER zij hun plaats van vertrek en hun bestemming intypen en dan de mogelijke route kunnen aflezen naargelang de gemaakte keuze van kortste afstand of korste tijd voor hun voorziene reisweg!!!

    Advies of opmerkingen steeds welkom

    18-05-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor de ANTWERPENAARS
    VAN DONDERDAG  25 MEI  tot ZONDAG 28 MEI rijden er geen TRAMS of BUSSEN  op het ASTRIDPLEIN wegens de de werken daar en ook de afbraak van de YZEREN BRUG!!!

      OPGELET

    18-05-2006 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO/NSP
    During contacts with the experts of the WG 1,2 and 3 of the NSP they drawn my attention to a number of aspects of the  vunerablity of the SPECTRUM used in AVIATION for COM and NAV purposes
    ;
    Also the accident of  VH-TNP in July 2004  concerning utulisation of  GPS was under scrutiny see WWW.ATSB.GOV.AU

    Any sugestions are requested to be transmitted to the WG and the ATSB on a possible cause of this accident ??

    18-05-2006 om 11:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY REGULATION COMMISION
    I was present at HQ EUROCONTROL during the SRC26.06 and my attention was drawn to the WP iem 10 concerning a subject of intrest to the GA/AW operators in VFR:
    LEVELS OF ATS PROVISION AT SECONDARY AIRPORTS used ocasionaly by the CAT  operators

    I sugest follow up by the NON CAT operators flying VFR ??? and would like to obtain a sugestion  and justification on how to advise some of the SRC members durig personel contacts

    18-05-2006 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAeS
    Gisteren woonde ik de ACG bij van de BRUSSELS BRANCHE van de RAeS ( ROYAL AEROANAUTICAL SOCIETY) onder het voorzitterschap van GEORGE PAULSON de PRESIDENT of deze BRANCH welke hij nu overhandigde in de handen van de NIEUWE PRESIDENT MARCEL TERASSON, waarna de AGENDA verder werdt afgewerkt door de Vice voorzitter  PETER STASTNY

    De heer KAREL VERVOORT  van FLAG  gaf  nadien een overzicht    van de  ontwikkeling van de LUCHTVAART in BELGIE  met vooral aandacht aan de VLAAMSE LUCHTVAART INDUSTRIE sedert 1990 na de creatie van FLAG en welke  onderwerp zeer veel bijval bekwam gezien men geheel geen kennis had van wat er op dit vlak in VLAANDEREN gebeurde en nog aan het gebeuren is

    WWW.FLAG.BE

    Gevolgt door een receptie die de mogelijkheid gaf om bijkomende gesprekken te voeren tussen de aanwezige leden

    voor meer informatie over de BRUSSELS BRANCHE van RAeS kan ik u een folder bezorgen en kan men informatie bekomen voor lidmaatschap bij  BILL.ARMIT@SKYNET.BE

    Ik raad aan om LUCHTVAARTGEINTRESEERDE zich lid te maken en deel te nemen aan een aantal intresante voordrachten en bezoeken begeleidt door personen welk dagelijks betrokken zijn bij het LUCHTVAARTGEBEUREN  in EUROPA

    deze BRANCH is een onderdeel van de RAeS in LONDEN met 70 DIVISIONS and BRANCHES op wereldvlak

    WWW.RAES.ORG.UK

    18-05-2006 om 11:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALGEBRUIK in de TOEKOMST
    Gisteren tijdens een intresante discutie over het TAALGEBRUIK in de TOEKOMST ( 2050) op WERELDVLAK werdt er in het ENGELS een lange vergadering gehouden !!!!  WAT zal het worden???

    SPAANS,FRANS,ENGELS,CHINEES of ESPRANTO

    Wij in de LUCHTVAART gebvruiken tussen de 189 ICAO lidstaten ENGELS paar wat op de  wereldvergaderingen vergaderingen ??

    In de EU te BRUSSEL gebruiken we 20 talen nu!!!

    In MONTREAL in ICAO zijn het  6 talen nu SPAANS,ENGELS,FRANS,ARABISCH, RUSSISCH en CHINEES

    Maar dat zullen wij nooit meer zien hoor dus we weten niet wie er gelijk heeft voor 2050

    18-05-2006 om 08:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT ADVISE on SECURITY
    During personel contacts with some SECURITY EXPERTS of some  of the 25 EU MEMBERSTATES dit whe have a very intresting and long conversation during a very friendly BEER and BRADWORST EVENING during a long NIGHT

    The conversations were mainly orientated on the aspect of protection of the EU -CITISENS against the aspect ANTI-TERORISME !!!!

    In function of my AERONAUTICAL BACKGROUND the major aspect was the concern of the UNLAWFULL UTULISATION of AIRCRAFT

    I drawn the expert their attention thad the protection of the NON-CAT could be developed on the basis of the AIRSPACE USERS themself via the support of a program as developed by AOPA-USA

    They where very intrested in my briefing on this subject based on the AMERICA'S PILOTS

    AOPA's AIRPORT WATCH                                                          AIRPORT WATCH 
    WWW.AOPA.ORG.


    Also  WWW.PPLIR.ORG  has drawn their members in the past also to a similar voluntary aplication

    I myself have made a ADVISE in this direction in vieuw to avoid  unrealistic regulation by the Authority's involved on SECURITY

    I also FTO and RF to include SECURITY EDUCATION in their TRAINING PROGRAM since the SELF SECURITY CONTROL BY the OWN MEMBERS is more adequate way of protection against UNLAWFULL UTULISATION of AIRCRAFT

    PARTICIPATE WITH YOUR FELLOW PILOTS IN THE SAFEKEEPING OF OUR AVIATION'S NEIGHTBORHOOD our HOME AIRPORTS   

    16-05-2006 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEER BELANGRIJK
    Voor LUCHTRUIMGEBRUIKERS welke ij VFR of in IFR vluchten uitvoeren buiten GEKONTROLEERD LUCHTRUIM  is er een belangrijk document ter bestudering beschikbaar voor wat het MILITAIR OAT gebruik van UAV betreft in de toekomst!!!!

     EUROCONTROL SPECIFICATIONS FOR THE USE OF MILITARY UNMANNED AERONAUTICAL VEHICLES AS OPERATIONAL AIR TRAFFIC OUTSIDE SEGREGATED AIRSPACE 

    De CONSULTATION heeft plaats tussen 11 MEI 2006 tot 11 AUGUSTUS 2006.

     Via  http://www.eurocontrol.int/mil  te bekomen of aan te vragen via E-MAIL aan :                                                                                        ANNE-MARIE.NUHAAN@EUROCONTROL.INT
     TEL  ++32(0)2 729 31 16
     FAX ++32(0)2 729 30 08 
     MAIL:  EUROCONTROL
                  MILITARY UNIT
                  RAKETSTRAAT 96
                  B-1130 BRUSSEL 

    Onze militaire colega's trachten een UAV-OAT gebruik buiten het gecontroleerde LUCHTRUIM te ontwikelen en rekening te houden met de andere ongecontroleerde LUCHTRUIMGEBRUIKERS welk in VFR vliegen  in VMC                                                       

    (NOOT -1) of soms ook in IFR in VMC of  IMC alhoewel dit laatste nog maar zelden wordt uitgevoerd  door IFR bevoegde piloten  

    (NOOT-2)Steeds beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen 

    (NOOT-3)neem nota er bestaan voor mij geen stomme vragen  over dit complex onderwerp waar ik na 50 jaar ervaring nog al de antwoorden niet kan geven maar steeds ten rade kan gaan bij een aantal collega's           

    16-05-2006 om 11:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTIE
    Een aantal E-MAILTJES vragen mij dikwijls wat er zo plezierig is aan vliegen??

     Ik ga zelf hier niets over schrijven maar dan moet u maar eens lezen op de BLOG     http://blog.seniorennet.be/luchtvaart.  onder de titel  LUCHTVAART bij de beschrijvingen daar geplaatst voor vluchten van uit BRASSCHAAT met een PIPER( PA18 of L18C)

    16-05-2006 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVE

     As mentioned whe are back home and I have started to react to the 751 E-MAILTJES so it may take some time before I react to YOUR message but I will try to follow all of them during this week if no urgent mathers are calling me to the EU INSTITUTIONS in BRUSSELS this week, also last week I was having some very intresting input toward some EU-EXPERTS   who where white us during our cruise

    15-05-2006 om 11:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVE
    ZONDAG  14 MEI 2006 om 20;00 UTC terug aanwezig !!!

    Een aantal der bekomen E-MAILS zijn geintreseerd in de CRUISE die wij hebben gedaan.


    DE CRUISE was op de RIJN van KEULEN naar STRAATSBURG met de MPS ROTTERDAM  met vertrek per bus van uit ANTWERPEN(CREST) en inscheping te KEULEN op  07 Mei  en met als KPT DIRK VERMEULEN en zeer ervaren en rustig  man die zijn bemanning zeer goed doet werken om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken  en die dag varend van 1300 tot 2100 uur naar ANDERNACHT.

     op  maandag varend van 1100  tot 1600 uur naar BOPPARD

     op Dinsdag varend van  0800 tot 1200 uur naar RUDESHEIM

     op woensdag varend van  0900 tot 1200 uur naar MAINZ

     op donderdag varend van 0700 tot 1700 uur naar SPEYER

     op vrijdag varend van 1200 tot 2200 uur naar GAMSHEIM

     op zaterdag varend van  0700 tot 0900 uur naar STRASBOURG

    en op zondag met de bus vertrokken om 1400 via LIEGE naar ANTWERPEN met aankomst aan de CREST om 2120 uur 

    Tevens zijn er op elke aanlegplaats georganizeerde bezoeken maar men kan ook op eigen manier de steden bezoeken.

    de maaltijden zijn georganiseerd aan boord behalve de zaterdagmiddag dan is men een ganse dag vrij om STRASBOURG te bezoeken en daar het middagmaal te genieten op uw eigen kosten

    De ganse reis werden we begeleid door twee gidsen van ALWAYS waarvan wij vooral de kennis en hartelijkheid van ROBERT weer mochten ervaren waar de tweede  gids  , HILDE met minder ervaring maar haar best doende hem goed bijstond, en welk regelmatig toelichting geven in het nederlands en het frans over de merkwaardigheden langs de RIJN en ook de nodige informatie over de aanlegplaatsen beschikbaar maken

    Tevens zijn er enkele avonden aan boord met dansmuziek

    Van de bezoeken kunnen wij u een boek schrijven maar zijn vooral  SPEYER  met een bezoek aan het TECHNIK MUSEUM, MAINZ met een heerlijk duits bier  en STRASBOURG  in  KAMMERZELL nabij  de KATHEDRAAL voor een heerlijke  CHOUCROUTE DE STRASBOURG met een heerlijke RIESLING wijntje  zijn ons zeer goed meegevallen, en nog vele andere ervaringen die ik nu niet ga vernoemen hoor

    Ook hebben wij zeer veel plezier gemaakt met de nieuwe  kenissen die wij aan boord hebben gemaakt;

    Ook het zeer zonnige weder dat wij elke dag hebben ervaren met slechts enkele regenvlaagjes was natuurlijk niet te versmaden om onze blanke huid een kleurtje te geven.

    Ook de heerlijke wijn heeft zijn bijdrage geleverd om deze CRUISE een onvergeetelijke ervaring te maken.

    Nu zijn we in afwachting van de ontwikkeling der foto's die wij nog  zelf namen met een filmrolletje en van de vele foto's  welk wij nog gaan bekomen via E-MAIL   van de vele medereizigers met het gevolg dat een DIGITALE FOTOAPARAAT nu op ons verlanglijste staat 

    Tevens zijn wij reeds het aanbod van CRUISES aan het bekijken en is mogelijk de DONAU ons volgende target!!

    Voor het WE van 27 en 28 MEI staat de SV4 STAMPE FLY-INN te ANTWERPEN -DEURNE LUCHTHAVEN op onze agenda en hopen wij er een aantal vrienden en kenissen te ontmoeten;

    Ik hoop dat dit verhaaltje de nodige vragen beantwoord, zoniet  een bijkomend E-MAIL mag nog steeds hoor !!!!!!!!!!!


    14-05-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION

    In ADITION to the information on the BLOG I circulate also regular een E-MAIL TO WHO IT CONCERNS this means to the persons who are indicating intrest in my INDIVIDUAL ACTIVITY in the EU INSTITUTIONS asNDIVIDUAL REGISTERED LOBBYIST for  FLAG ans some EU-MEP.


    To be included transmit me your E-MAIL adresse ASAP !!!!!!!

    06-05-2006 om 09:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    In functie van een PRESS RELEASE van AOPA-USA welk er op aandringt om LORAN C beschikbaar te houden als back up voor het gebruik van GPS in de USA  is er hier in EUROPA weer de aandacht gevestigd op het LORAN C dossier dat IAOPA(EUR) via DIETER PADE in het EUROCONTROL gebeuren ter bestudering bracht als een mogelijk back up voor het GNSS gebruik in  GENERAL AVIATION voor IFR vluchten bij het verdwijnen van de NDB en VOR uitrusting op de grond.

     Informatie over het voorziene tijdschema kan ik u per E-MAIL bezorgen

    05-05-2006 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ op EBACE
    Bekwam zeer intresante informatie over de VLJ in EUROPA van JOE WALKER van ADAM AIRCRAFT voor gesteld op EBACE 2006.

    Men moet dit natuurlijk wel met de nodige voorzichtigheid aanvaarden gezien de intrest van ADAM AIRCRAFT maar het geeft ons toch een leidraad in deze nieuwe ontwikkeling in  het deel PRIVAAT en BUSINESS gebruik van GENERAL AVIATION  in de toekomst in een EUROPA van 25 (+4) lidstaten

    Zie ook het verslag van EUROCONTROL over BUSINESS AVIATION in EUROPA

    05-05-2006 om 16:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    De " BEWEGING voor de VERENIGDE STATEN van EUROPA"

    Organiseert op ZONDAG 04 Februarie 2007 te ANTWERPEN  om 15;00 uur in in het Historische  ELZENVELD  een EUROPESE ERESENAAT.
    Deelname is GRATIS maar het is wel noodzakelijk zich hiervoor tijdig in te schrijven gezien uit veiligheids overwegingen en  er is  een beperking van zitplaatsen  voor de bezoekers gezien de reeds vele oficiele EUROPESE PERSONALITETEN  welk hier elk jaar aan deelnemen

    PROGRAMMA hiervoor later beschikbaar

         WWW.BVSE-UEF.ORG
    zie WWW.UEF.BE

    u! mag ook  steeds contact nemen met  mij via :SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-05-2006 om 13:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTIVITY SDW
    Van 07 Mei tot 15 Mei gaat ge me niet horen of zien maar ben ik wel bezig met het bestuderen en formuleren van opmerkingen over  COM(2005) 579 FINAL over de aanpassing van 1592/2002  van 15 July 2002 betrefende de EASA aanpassingen ten behoeve van de voorstellen van het  secretariaat

    Dit onderwerp komt kortelings ter sprake in het EP-TRAN ter voorbereiding van een stemming in de TRAN en na het groot verlof in de EP-PLENAIRE vergadering

    Dit gaat van vitaal belang zijn voor elke vorm van LUCHTVAARTAKTIVITEIT in de 25 EU lidstaten ( +2+2) voor de 21th EEUW

    05-05-2006 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!