Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSCHEPEN tijdens WWI
    Via PAUL SIEMONS bekwam ik op het  FORUM bij het onderwerp

     CULTUUR en HISTORIE  bij de titel  OPGRAVINGEN een

    verwijzing naar LUCHTSCHEPEN tijdens WWI

    14-12-2008 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN MORGENDBEZOEK aan DE BAKKERIN
    Enkele SENIOREN in het ANTWERPSE welk schijnbaar op de CHAT hebben vernomen dat ik soms smorgends om 0600 uur naar de BAKKERIN ga stellen mij de vraag waar deze zich bevind.

     DRIESEN PETER

    TURNHOUTSE BAAN 377

    2140 ANTWERPEN/BORGERHOUT

    E-MAIL:  BAKKER.DRIESEN@PANDORA.BE

    TELF/FAX  03 236 12 81

    Donderdag gesloten

    14-12-2008 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Heden loopt het jaar 2008 op ziujn laatste beenen.

     Voor mij staat er nog maar een dag op mijn planning in de EU-ARENA namelijk:

     Woensdag 17 DECEMBER 2008 te HQ EUROCONTROL naar een MODE" S" workshop.

     Tevens ook nog een bezoek aan HQ EUROCONTROL en NATO om in functie van POST 9/11 conference  van 8 & 9 December de IAOPA  input for ICAO SECURITY MANUEL ( DOC 8973)  aangaande GENERAL AVIATION and AERIAL WORK toe te lichten.

     Tevens nog enkele bezoeken voorzien aan:
     -FLAG
    -RAAC
    -EBAW

    Op 07 JANUARIE 2009 zal ik terug aktief zijn in de EU-ARENA

    Nog steeds beschikbaar voor toelichtingen via
     -  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     -  TELF/FAX/REC  32 (0)3 236 29 54

    Vermoedelijk zal ik tussen  MAANDAG 29 DECEMBER 2008  en  03 JANUARIE 2009 geheel niet bereikbaar zijn  wegens verblijf in het buitenland. !!!



    14-12-2008 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIONICS voor G/A e, B/A part 2
    The various input at the workshop are avaible via de : WWW.EUROCONTROL.INT          past-events

    IMPORTANT verban STATEMENTS by LEX HENDRICKX


     -Whe are here only intrested in IFR and CONTROLLED VFR operations

    -We have no intention to inpose anything on the VFR OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE

    -Whe are trying to REDUCE the VOLUME of CONTROLLED AIRSPACE and RAISE the LOWER FLOOR of CONTROLLED AIRSPACE

    -There will be again a WORGSHOP on this subject in SEPTEMBER 2009

    -Whe want to obtain the INPUT from ANY AIRSPACE USER in our contacts.

    SDW COMMENT:

    -How is LEX going to obtain this in the future relationship between the:

    -EU
    -EASA
    -ICAO
    -NATO
    -NATIONAL CAA
    -NATIONAL ATSP
    _NATIONAL MILITARY ORGANISATIONS
    - HQ EUROCONTROL new REORGANISATION 01/01/2009

    14-12-2008 om 15:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSCHEPEN en LUCHTSCHEEPVAART
    Via de Heer JEAN-PIERRE LAUWERS krijg ik heden een zeer goed uitgewerkte toelichting van
     
    de LUCHTVAART  een dedetaileerde uitleg over BALLONS  en  LUCHTSCHEPEN

    ( ZEPPELINS)

    Onderwerp verder uitdiepen moet u zich wenden naar  :

    14-12-2008 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UP TO DATE
     PLEAS TAKE NOTE
     
    Presently  REACTED  to ALL E-MAILTJES   on   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


       However  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    has not been working correct and a number of  

        E-MAILS are lost pleas use only:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM    UFN


    14-12-2008 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MONOPOLIE
    Iedereen mag in zijn BLOG of MAILTJES informatie uit mijn BLOG gebruiken ik henb daar een monopolie op hoor.

     Het vermelden van mijn blog mag steeds en doet mij zelf plezier.

     Verwijzen naar mijn E-MAIL mag ook hoor

     hoop dat dit klare duidelijke taal is voor iedereen.

     Tevens kan ik de rechtsgeldigheid van deze informatie niet waarborgen en dient men steeds gebruik te maken van de officiele publicaties in het betrokken LAND

    14-12-2008 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES
    Heden morgend kwamen enkele SENIOREN naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN , en

    werden

    er door de GIDSEN der ANTWERPSE LUCHTHAVEN rondgeleid terwijl er twee kopels

    onder
     
    het nutigen van een lekkere tas koffie met mij een gesprek hadden over de mogelijkheden voor hun

    kleinkinderen om een opleiding tot PILOOT het volgende jaar aan te vangen te ANTWERPEN


    Mijn ervaring is dat we in DE LUCHTVAART steeds periodes van UP en DOWNS hebben maar

    dat het noodzakelijk is de opleiding aan te vangen alvorens de PEAK van de positieve periode er is

    en dus niet te wachten  tot er weer een goede periode voor de werkverschafing voor jonge tweede
     
    piloten is.

    Ik reken ook steeds op een 18 maanden om gans het programma af te werken en de nodige

    vergunningen en bevoegdheden te behalen

    De GROOTOUDERS stellen belang omdat zij de financiele middelen gaan beschikbaar maken voor

    de opleiding van hun klainkinderen

    Heb hen tevens doorverwezen naar  WWW.BAFA.BE

    13-12-2008 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OOSTENDE 1909
    Via een bezoeker van mijn blog bekwam ik enkele zeer intresante postkaartfoto's over de

    LUCHTVAART in OOSTENDE

    Meer hierover later.!!


    Ook mogelijk ook eens gaan kijken naar:        WWW.BAHA.BE

    13-12-2008 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIONICS voor GENERAL en BUSINESS AVIATION operations
    SEE:   WWW.EUROCONTROL.INT       EVENTS

    Een zeer intresante WORKSHOP welk wordt herhaald in SEPTEMBER 2009 onder inpuls van

    LEX HENDRICKX


    More information at later stadium.

    12-12-2008 om 21:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVEILIGING VLIEGVELDEN
    Heden vraag ik nogmaals de aandacht van de PILOTEN aktief op de kleindere VLIEGVELDEN,ULODROMES en HELICOPTERS om aandacht te besteden aan de BEVEILIGING van de LUCHTVAARTUIGEN

    WWW.AOPA.ORG    AIRPORT WATCH

    WWW.ASF.ORG       SECURITY TRAINING

    KONTAKT:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    12-12-2008 om 10:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VIEUW expressed by a FAA delegate about SECURITY
    The delgate of the FAA in his presentation on SECURITY in the USA on AVIATION;

    Drawn the attention of the meeting TO AVOID OVER REACTION in introducing RESTRICTIONS

    To have a BALANCED APROCHE

    To avoid to imposse to RESTRICTING REQUIEREMENTS on GENERAL AVIATION

    Since this would HARM the HIGHE ECONOMIQUE VALUE of GENERAL AVIATION

    I circulated the DIAGRAM of AIRSPACE USERS of 20070418 SDW  and drawn attention thad the definition GENERAL AVIATION of USA = in ICAO containing AERIAL WORK & GENERAL AVIATION and not only RECREATIONAL FLYING as expressed by one of the delegate of the EP.

    12-12-2008 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY AIRSPACE POST 9/11
    SECURITY   SURETE  BEVEILIGING

     In functie van POST 9/11 was er een workshop te HQ EUROCONTROL

    see:    WWW.EUROCONTROL.INT

    There was al large and very intresting representation/

     -EUROCONTROL
    -NATO
    -EC
    -EP
    -EUROPOL
    -FAA
    -USAF
    -RCAF
    -IATA
    -IFALPA
    -EAS
    -ERA
    -AEA
    -IACA
    -IFATCA
    -IBAC
    -NATINAL MILITARY EXPERTS
    -NATIONAL POLICE SERVICES
    -NATIONAL INTELLIGENCE SERVICES
    -NATIONAL CAA
    -NATIONAL ANSP
    -UNIVERSITY EXPERTS

    I introduced the -AIRSPACE USERS
                             -FOLDER AOPA-USA AIRPORT WATCH
                             -Info ASF  SECURITY TRAINING for PILOTS

    Folow up to be made in vieuw of : ICAO planning. in MONTREAL
                            -AVSECP/20         20 april 2009
                            -AVSEC CONF    19 OCTOBER 2009

    ANY REACTION , COMMENTS or SUGESTIONS are welcom: ASAP to:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

                                

    12-12-2008 om 05:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESULATEN van LOBBYING
    Heden steld men mij de vraag of LOBBY bij de EU-INSTELLINGEN resultaat geeft ??

     Ik zelf ben enkel aktief in aspecten van de LUCHTVAART

     Het is duidelijk dat het benaderen van de AMBTENAREN, van de EC,de

    COREPER,COR,ESC,de COUNCIL en  de MEP's in het EP heeft resultaat gegeven.

    Men moet echter wel realiseren dat deze aktiviteiten moeten lopen over de ganse tijdsduur dat het

    onderwerp in behandeling is in de verschillende fasen dat dit onderwerp wordt behandelt.

    Dit kan oplopen van 18 maanden tot soms wel 5 jaar, tevens is het zo dat het onderwerp sedert de
     
    initiele fase tot de pubkicatie in het EU-O.J , en er steeds aanpassingen kunnen gebeuren zodat het
     
    intieel voorstel geheel een andere uitwerking voor gevolg heeft in de praktijk !!! 

    Ik zie in verschillende  voorstellen duidelijk de invloed van de LOBBYISTEN maar soms lang na de

    eerste maal dat het voorstel op tafel kwam of zelfs daarvoor

    09-12-2008 om 19:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUPPORT to MEP's
    During some conversation with some MEP who are pro

    GENERAL,BUSINESS,SPORTAVIATION  and AERIAL WORK or mainly the                  

     NON CAT AIRSPACE USERS dit it apaer thad the complaint thad they dit not receive enough

    sugestions on the adaptions to be made on the EC report for GENERAL &BUSINESS

    AVIATION proposed to the EP and the COUNCIL

    09-12-2008 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY and PLANNING
    Presently I have reacted to ALL the E-MAILS

     However it is possible thad E-MAILS transmited via   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  have been lost.

     I sugest strongly to transmit everthing on  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  ASAP


    PLANNING SDW  on WENSDDAY 10 DECEMBER and THURSDAY 11 DECEMBER I will

    be in HQ EUROCONTROL on the RADIONAVIGATION AIDS for GENERAL,BUSINESS,
     
    SPORTS-AVIATION and AERIAL WORK OPERATIONS of the FUTURE  in the EU-ARENA

    see WWW.EUROCONTROL.INT  look under EVENTS(CALENDER) and register imediatly for

    SECURITY raisons.

    09-12-2008 om 15:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUDGETTEN
    Heden is het intresant te zien hoe de verschillende orhanisaties belang stellen om zich te profileeren in

    het onderwerp " ANTI TERRORISME"


    Heden is het intresant te zien dat er EU budgetten moeten worden beschikbaar gemaakt worden dat

    het woord SECURITY ( BEVEILIGING of SURETE ) of ENVIROMENT  naar voor komen dat

    er grote bedragen beschikbaar zijn.

    Het onderwerp SAFETY (VEILIGHEID of SECURITE)  wordt wel als zeer belangrijk vermeld

    maar als het er opneerkomt om BUDGET beschikbaar te maken dan is er weinig intresse


    Het BUDGET voor EASA ( EUROPEAN AIR SAFETY AGENCY) wordt niet opgetrokken en

    de kosten moeten maar verhaald worden op de gebruikers van de diensten van EASA waar dit in de
     
    USA geheel ten laste  van het NATIONALE BUDGET  wordt gezet.

    Ook voor ENVIROMENT is men steeds zeer snel om grote bedragen beschikbaar te maken

     

    09-12-2008 om 14:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    concerning the CO-CHAIRMAN  from the  AISPACE SECURITY POST 9/11  CONFERENCE and EXHIBITION at HQ EUROCONTROL  was this from the NATO

      Mr ISTVAN TALLA of the HUNGARIAN REPRESENTATION in NATO

    09-12-2008 om 10:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    SAFETY (E) = VEILIGHEID (NL)= SECURITE (FR)

    SECURITY (E) = BEVEILIGING (NL) = SURETE (FR)

    Dit geeft dikwijls aanleiding tot foutieve vertalingen in de documenten en gespreken op politiek vlak in de EUMIDDENS. en zelfs in WETGEVINGEN .

    09-12-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIG, HELICOPTERS,ULM
    De VLIEGVELDJES waar er deze toestellen aanwezig zijn in BELGIE en NEDERLAND raad ik ook aan om de raadgevingen vermald in de  WWW.ASF.ORG   cursussen:

     AIRPORT WATCH

     en SECURITY TRAINING


    te bestuderen en trachten toe te passen en dez te vermelden aan HQ EUROCONTROL en mij tevens op de hoogte te brengen:

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.BE

    Dit is dringend noodzakelijk om te vermijden dat men zeer strenge en onredelijke voorschriften en beperkingen gaat voorstellen ten opzichte van de EU -INSTELLINGEN via EUROCONTROL en NATO

    WWW.EUROCONTROL.INT
     WWW.NATO.INT

    09-12-2008 om 08:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY 8 & 9 DECEMBER meeting
    I was partiely present at the AIRSPACE SECURITY POST 9/11 CONFERENCE & EXHIBITION at EUROCONTROL.

     organised by EUROCONTROL and NATO under the chairman JEAN-ROBERT CAZARRE and co-chairman  ISVAN  TALLA.

      I sugest IAOPA, EBAA,EAS,FAI and PPL/IR to make a coordinated follow up on this subject toward EUROCONTROL, NATO, EU and ICAO level.

    IATA,AEA,IFALPA,ERAA,IACA,IFATCA , EAS , ECA where present

    Some very intresting input from FAA by Mr BARTKO who drawn also attention to the need to not overreact to strong and to take the requirements of GENERAL AVIATION (USA definition) in considerztion since the high ECONOMIQUE VALUE of this activity .

     Definition ICAO =  GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION

     Circulated the diagram on AIRSPACE USERS
     and info on the AOPA-AIRPORT WATCH and SECURITY EDUCATION COURS

    folow up toward: JEAN-ROBERT CAZARRE ( retired General FAF) is strongly sugested and I will try to meet them for non officiel input during my presence at HQ EUROCONTROL via somme close contactpersons.and FRIENDS of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    09-12-2008 om 08:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY at SMALL AIRFIELDS
    I advise ALL AOPA and also the PRIVAT AIRFIELDS to continue the development of the  AOPA WATCH program more adequate

    WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    08-12-2008 om 20:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!