Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNET wereld
    KIom nog elke dag via dit nieuwe media in contact met zeer intresante en gemotiveerde personen welk veel vreugde beleven aan hun luchtvaart SPORT,HOBBY of BEROEP

     zie: www.vliegen.startpagina.be     flying doctor

    06-11-2005 om 19:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    www.eclipseaviation.com

    06-11-2005 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    De LUCHTVAART is steeds aan het veranderen en heden komt er een nieuwe groep VLIEGTUIGEN op de markt welk we " VERY LICHT JETS" noemen afgekort VLJ.

      Via de spotters verneem ik dat er in het ANTWERPSE er een VLJ in optie is genomen van het merk ECLIPSE !!!

    06-11-2005 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELVLIEGEN
    Vele van ons hebben onze eerste stappen in de LUCHTVAART gezet via de MODELBOUW,MODELVLIEGEN en dan het ZWEEFVLIEGEN om nadien onze weg in de zeer complexe beroeps  LUCHTVAARTWERELD te vinden.
     
     Daarom verwijs ik hier ook naar: www.belairmodels.be en voor degene in het antwerpse vindt u tevens via de RAAC ook de informatie naar deze aktiviteit in het ANTWERPSE.

     www.RAAC.be.

    06-11-2005 om 17:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOOKSHOP ANTWERPEN AIRPORT
    Wat betreft het aankopen van LUCHTVAART magazines en boeken  buiten de normale dag en weekbladen kan men dit op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN BOOKSHOP  aanscafen welke open is:

      MAAN/VRIJDAG 0630-1200   en 1230-1945
      ZATERDAG           0630-1100
      ZONDAG               1200-1945

    06-11-2005 om 16:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN in BELGIE

    Vele zijn opzoek naar contacten voor de LUCHTVAARTSPORTEN en dan kan ik u verwijzen naar:

      WWW.BELGIANAEROCLUB.BE

    Maar u mag nog steeds met uw vragen by my komen via mijn BLOG op het SENIORENNET

    ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN !!!!!!!!!!!

    06-11-2005 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARAPLANE
    Een aantal vragen gaan over het gebruik van de PARAPLANE, ik heb daar geen ervaring mede en zal trachten de nodige informatie te bezorgen ASAP.

    Voor ULM en DPM zie naar:  WWW.FED-ULM.BE
    Voor VRIJE-VLUCHT ( DELTA's)  zie naar WWW.FBVL.BE
    Voor  PARAPLANE zie naar  WWW.FBPM-BPMF.BE 
    Voor  PARAMOTOR zie naar WWW.ULM.STARTPAGINA.BE
     in de de tweede kolom helemaal onderaan

    05-11-2005 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    Enkele maillers stellen belang in het gebruik van robots in de luchtvaart vemoedelijk dat zij deze op CNN hebben gezien;
    In de luchtvaart zijn er reeds vele jaren experimenten en gebruik in militair van UAV( unmanned aeronautical vehiculs) ook in de burger luchtvaart zijn er nu projecten met luchtvaartuigen zonde piloot maar enkel experimenteel hoor.  www.uav.com

    05-11-2005 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY & SECURITY
    Beide onderwerpen zijn een mijner dada's in het LUCHTVAARTGEBEUREN en daarom verwijs ik degene die betrokken zijn bij de LUCHTVAART in GENERAL AVIATION of AERIAL WORK operaties naar een zeer intresante site van onze  NEDERLANDSE  LUCHTVAART ADMINISTRATIE ( LNVL) www.vliegalseenvogel.nl tevens vindt men veel informatie bij www.aopa.nl.

    05-11-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Een aantal E-maillers vinden de laatste informatie over het FLIGHTPLAN te technisch, deze zijn bedoeld om informatie te bezorgen aan personen welk luchtsporten beoefenen en welk op zoek waren naar bepaalde informatie en is dus niet zo goed begrijpbaar voor de leek, vragen hierover mag hoor mijn slogan " ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN" hoor!!!!

    05-11-2005 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLAN
    Enkele piloten stellen via E-mail vragen over het invullen van het  FLIGHT PLAN, ik kan hier niet beginnen een volledige cursus te geven en adviseer hen om eens met de CLUB-INSTRUCTEUR  daar over te praten voor een briefing te bekomen.
    Tevens vindt men dit in de oficiele NATIONALE AIP en meer practisch in  SAFETY SENSE LEAFLET N° 20b via :
    www.caa.co.uk/publications

    kies PUBLICATIONS  en vul in SEARCH   " 20b" en daar bekomt men de ganse uitleg over het vliegplan alsook een lijst van de meeste ICAO TYPE INDICATORS gebruikt in GA en AW operaties.

    Indien uw TYPE INDICATOR niet vermeld ga dan naar:
    www.icao.int/anb/ais/8643/index.cfm en vul de SEARCH in met de u bekende gegevens ( B.VB: DIAMOND) en je krijgt de 29 verschillende mogelijkheden met voor sommige zelfs de foto erbij

    Individuele vragen mogen steeds gesteld worden en zal trachten u te helpen maar ik kan onmogelijk een volledige vlucht voor u hier uitwerken

    04-11-2005 om 07:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLANS
    Enkele piloten stelen vragen over hoe zij hun  FLIGHT PLAN moeten invullen  daarvoor verwijs ik hen op :
    neem eens contact met de CLUB INSTRUCTEUR of zoek het op in
    NATIONALE AIP als officieel document en meer practisch naar
    www.caa.co.uk/publications LASORS  safety sense leaflet n° 20

    04-11-2005 om 07:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE's
    SORRY,  heb gisteren niet alle E-mailtjes kunnen beantwoorden zal trachten dit vandaag te doen hoor!!!!

    04-11-2005 om 07:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZELFBOUWERS
    Enkele vragen die ik individueel beantwoorde betreffen de ZELFBOUW ( HOME BUILT) in EUROPA.
    Deze vorm van LUCHTVAART heeft het in het OUDE EUROPA steeds zeer moeilijk gehad door vele beperkende regels en ook de beperkte kennis van de LUCHTVAART-ADMINISTRATIES( NAA) welk weinig aandacht aan deze aktiviteiten.

    Er bestaan echter wel enkele aktieve verenigingen in EUROPA waarover ik zal trachten meer informatie in mijn BLOG te plaatsen.

    Elk jaar is er op ZOERSEL/OOSTMALLE een open dag van de ZELFBOUW vereniging die daar gevestigd is.

    Bij de ZELFBOUW zijn er soorten toepassingen:
           1e)- de zuivere zelfbouwer welk vanaf een plan een toestel voledig bouwt.
            2e)- De bouwer welk zich een KIT aanschaft en deze dan opbouwt.

    Zie tevens naar http://users.skynet.be/aerosite ga naar AIRCRAFT en dan HOMEBUILT

    zie   www.asa-be.com.   BELGIAN CIVIL REGISTER 2003/2004 bldz  97
    belgiancivilregister@a-s-a.be

    Tevens te koop by ANTWERP AIRPORT BOOKSCHOP dagelijks open week : 0700/1900 uur
             zat     ;0700/1200
             zon    : 1200/1900

    03-11-2005 om 04:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CENTRAAL STATION naar ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    Voior degene welk met het openbaar vervoer naar de LUCHTHAVEN komen gaat dit vanaf het CENTRAAL STATION ANTWERPEN naar de LUCHTHAVEN met de bus v/d LIJN N° 14 en N° 16 welk tevens langs het STATION ANTWERPEN/BERCHEM paseren

    01-11-2005 om 08:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN INTERNATIONAL AIRPORT
    Verschillende personen stellen mij vragen over ANTWERPEN LUCHTHAVEN en wat daar nu verder gaat gebeuren.

    Volgens bepaalde ingewijde is dit een betwisting welk reeds in 1939 aan de orde van de dag was in de toenmalige pers waar men de ligging betwiste als te ver gelegen van het stadscentrum.

    Toen kwam 40/45 en de bezetter ontwikelde de huidige landingsbaan voor zijn doeleinden en later verder gebruikt door de gealeerden.

    In ..... overgedragen aan............en sedert dat ogenblik betwist!!!!

    Ik ga hier verder op in gaan na contact met enkele der kenners over dit onderwerp.

    Mijn persoonlijke visie is dat de LANDINGSBAAN moet kunnen verlength worden om ANTWERPEN zijn plaats te geven in het EUROPA der 25 van de toekomst.

    Een degelijke ontwikeling is nodig voor CAT( EU vluchten),GA en AW gebruik

    Meer hierover ASAP

    01-11-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLAG-UPDATING
    Bepaalde personen hebben problemen om contact te krijgen met FLAG daarom verwijs ik hier naar de juiste UPDATED informatie:

         FLAG ( FLEMISH AEROSPACE GROUP)
         ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT Business Centre
         vosstraat 343
         B2100 DEURNE

    www.flag.be.
    E-mail:  info@flag.be.
    tel +32(0)3 294 68 53
    fax+32(0)3 294 68 65

    31-10-2005 om 10:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN
    Via het gebruik van de CHAT vindt ik personen terug welk ik  vroeger beroepsmatig of als hobby in de LUCHTVAART heb ontmoet en dit brengt veel positieve en ook negatieve gebeurtenissen in mijn geheugen naar boven.
    Stel steeds belang in dat u dat per E-mail of in mijn gastenboek opvolgt.

    31-10-2005 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!