Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    31-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN
    Via het gebruik van de CHAT vindt ik personen terug welk ik  vroeger beroepsmatig of als hobby in de LUCHTVAART heb ontmoet en dit brengt veel positieve en ook negatieve gebeurtenissen in mijn geheugen naar boven.
    Stel steeds belang in dat u dat per E-mail of in mijn gastenboek opvolgt.

    31-10-2005 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het NIGERIA ongeval
    Vele stellen vragen over het " BELLVIEUW flicht 210"  B737 ongeval????

    Hierover kunnen we heden niets meer zeggen dat er rond de informatie die we bekomen via allerlei wegen er een echte chaos heerst door allerlei informatie in de pers verspreidt door allerlei niet bevoegde bronnen., die trachten zich belangrijk te maken.

    Vraag me binnen 24 maand hier iets over naar wat we in de toekomst moeten doen om zulk een ongeval te VOORKOMEN maar vraag me niet wie er verantwoordelijk voor is dat is tussen de verzekeringen de volgende 20 jaar een topic!!!!

    30-10-2005 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD of ZOMERTIJD
    Hierover meer na het opzoeken van enkele gegevens over tijdsberekeningen:

    De laatste dagen waren er een aantal E-mails over het gebruik van WINTERTIJD versus ZOMERTIJD.

     Ik wil hier niet beginnen over de PRO/CONTRA en de voordelen of nadelen waar ik reeds eindeloose nota's en discuties heb gezien in de EUROPESE INSTELLINGEN sedert 1980 tussen experts en de MEP's.

    Als leerling piloot kwam ik in 1954 voor de eerste maal in contact met het aspect van de verschillende in gebruik zijnde gebruikte tijden waar ik in de school iets had van opgestoken maar zeker geen aandacht aan besteed.

    Initieel leerde we dat voor wereldgebruik we gebruikten "ZULLU" tijd dat later veranderde in " GMT" en nu als "UTC".

    De locale tijd in de winter is " ALPHA" tijd en de zomertijd " BRAVO" tijd.

    Op gebied van tijdsberekeningen hebben we later in de gevorderde kursussen kennis gemaakt met nog verschillend andere tijdsindelingen zoals " ZONEtijd" ZONNEtijd" en nog enkele andere benamingen die ik moet gaan opzoeken in mijn leerboeken maar die weinig nut hebben.

    ZONEtijd,ZONNEtijd en UTC zijn drie verschillende tijden voor een plaats hoor.

    Als mijn geheugen juist is werdt in BENELUX in 1977 de ZOMER en WINTERTIJD ingevoerd wegens de oliecrisis van 1973 en naar gespreken werdt in de 1940/45 ook reeds ZOMER en WINTERTIJD gebruikt waar ik me niets meer van kan herineren.

    Tevens spreekt men van deze overgang in de EU af te schaffen in 2028 !!!!!

    Sedert vele jaren wegens mijn INTERNATIONALE dagelijkse contacten in de GLOBAL AVIATION staat mijn uurwerk op " UTC"
    en moet ik hier nu UTC + 1 toepassen.

    30-10-2005 om 04:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE SCRAMJET
    Wat de !!! SCRAMJET van PARIJS - NEW YORK in 60 minuten????

    Een voordracht door  F.A.E BREUGELMANS op DONDERDAG 23 NOVEMBER 2005 te SINT GENESIUS RODE

     Gegevens en inschrijving verplicht via: www.ti.kviv.be/scramjet.

    29-10-2005 om 06:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLICITEIT
    Wegens de STAKING kwam een der vroeger zeer veel uitgevoerde LUCHTVAARTAKTIVITEIT weer in het daglicht of moet ik zeggen in de MEDIA AANDACHT namelijk het slepen van PUBLICITEITS PANELEN.
    Deze aktiviteit heeft vroeger aan vele kandidaat BEROEPS en LIJNPILOTEN de mogelijkheid om de zo noodzakelijke en kostelijke vlieguren op te bouwen als R/CPL( beperkt beroepspiloot) die wij nodig hadden om onze verguningen te kunnen behalen welk de onkosten in BELGIE en NEDERLAND geheel gedragen worden door de kandidaat( zie tekst van Mr BAKSTEEN ( NL)en KAREL VERVOORT ( BE)van FLAG)

    29-10-2005 om 04:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BBC
    Deze morgendben ik speciaal opgestaan om te kijken naar de uitzending van BBC worldover de LUCHTVAART van de toekomst met de ontwikkeling der beide grote vliegtuiginstructeurs  en het verschil van benadering tussen AIRBUS en BOEING.
    AIRBUS gaat er van uit van een groter vliegtuig als de A380 om meer personen met minder vluchten tussen twee belangrijke punten te verplaatsen.
    BOEING gaat er van uit om met kleindere vlietuigen meer personen met meer vluchten tussen vele kleindere luchthavens te verplaatsen.
    Dit is een onderwerp waarover ik mij geen opinie kan makenvoor het CAT.
    Buiten deze twee VLIEGTUIGBOUWERS zijn er nog een aantal andere BOUWERS waar men in het nieuws nooit over spreekt en welk gebruikt worden in de REGIONALE en in de LOW FARE AIRLINES;
     Zie  ERAA
           LFAA

    In  GENERAL AVIATION & AERIAL WORK stellen wij belang in de nieuwe generatie lichte vliegtuigen en in de VLJ( VERY LICHT JET) waarop wij later meer zullen over vermelden.

    29-10-2005 om 03:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SKYCONTROL
    Een zeer aantal intrsante punten staan vermeld op de site van:

     www.skycontrol.net.

    Gaarne vernam ik uw kommentaar over deze site !!!!!
    op mijn E-mail

    28-10-2005 om 10:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JONGEREN
    Via de SENIOREN komen er ook een aantal jongeren dus kinderen en kleinkinderen van de SENIOREN op mijn BLOG en met vragen over LUCHTVAART maar ook andere onderwerpen en via deze weg kwam ik terzecht bij een zeer intresante en aktieve SITE:
      www.jongerenplaneet.be.
    waar zeer veel intresanye onderwerpen aan het bod komen een aanrader om eens te bekijken hoor ook voor de SENIOREN

    28-10-2005 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLOGGEN en CHATTEN- HISTORIEK
    Via deze nieuwe media in mijn leven sedert  begin 2004 en de medewerking van de SENIOREN kwam ik op het spoor van fot's van bepaalde luchtvaart aktiviteiten waarbij ik in 1965 bij betrokken was en ge die een dezer dagen eens grondig bekijken ,  voor wat een BLOG en chatten kan te weeg brengen.
     Met DANK aan de oplettende CHATTERS

    28-10-2005 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART KAARTEN
    In de LUCHTVAART gebruiken wij niet de gewone wegenkaarten maar afhankelijk van het soort vlucht.

     voor VFR zichtnavigatie  de 1/500.000 ICAO
    of ook de 1/250.000 van het IGN voor BELGIE
     voor IFR JEPPESEN kaarten en documenten
     voor VFR GPS nanigatie de JEPPESEN GPS kaarten

    Deze kaarten zijn beschikbaar via de FTO of   RF  op de vliegvelden of indien niet beschikbaar via een collega  INSTRUCTEUR/PILOOT van de RAAC op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  zie www.raac.be.

    27-10-2005 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVENS,VLIEGVELDEN!!!!
    IN ons land ziet men niet het belang van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK voor de REGIONALE  ontsluiting van de werkverschafing in het nieuwe EUROPEESE avontuur na BRUSSEL NATIONAAL(ZAVENTEM) is men nog bezig om ALMOUGIES,SINT TRUIDEN en CERFONTAINE de grond in te boren om maar niet te spreken van de moeilijkheden te ANTWERPEN en OOSTENDE.
    Dit is echter niet enkel een BELGISCHE probleem maar een EUROPEESE ziekte en daarom heeft IAOPA(EUR) zojuist een POLICY naar voor gebracht welk ik adviseer om iedereen welk de LUCHTVAART als een noodzaak ziet op te vragen.

    ALLE HULP is WELKOM
    WWW.IAOPA.ORG.                                                                       zie onder IAOPA INFORMATION                                

    27-10-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. F-16
    In het verleden kreeg ik veel vragen over de MILITAIRE LUCHTVAART waar ik slechts een vaag antwoord kon geven.

    Een der vragen betrof de BELGISCHE F-16 ongevallen.
    Hier kan ik u verwijzen naar  AERONEWS of BELGIUM uitgave van SEPT/OCT 2005 van ASA welk de lijst geeft der F-16 ongevallen met de juiste gegevens van welk toestel,datum, locatie ,crew en lot van de bemaning.
     Dit zeer intresant tweemaandelijks tijdschrift is te koop in de betere tijdschriftwinkels of via lidmaatschap van ASA.

    Zie mijn BLOG onder A-S-A

    26-10-2005 om 04:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NATIONALITEIT van een VLIEGTUIG
    Een aantal vragen betreffen de kenletters welk op een  burgerlijk vliegtuig zijn aangebracht hier vermelden we er enkele:

     OO-  staat voor BELGIE
     PH                     NEDERLAND
     LX                     LUXEMBURG
     F                        FRANKRIJK
    G                        UNITED KINGDOM
    D                        DUITSLAND
    HB                      ZWITSERLAND
    N                        USA
    C                        CANADA
    I                          ITALIE
    SE                       ZWEDEN

     Voor andere moeten wij deze opzoeken via een ICAO document  of contact zoeken met de SPOTTERS bij  www.a-s-a.be

    25-10-2005 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN
    Op maandagmorgend was er een bezoek van 32 SENIOREN uit BERENDRECHT op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN welk na een ontbijt in het cafetaria  met een GIDS een bezoek brachten aan de LUCHTHAVEN en het STAMPE MUSEEUM  en ik zag nadien veel blije gezichten.
     het was een der SENIOREN   welk de informatie via mijn blog had  bekomen en contact had genomen met INGRID in te typen in mijn BLOG  welk de  was  iniator van deze uitstap.

    Tijdig boeken is noodzakelijk

    25-10-2005 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLAAMSE RUIMTEVAARTDAGEN 2006
    De vierde aflevering der VLAAMSE RUIMTEVAARTDAGEN zal plaats hebben op 21/22 en 23 APRIL 2006 meer gegevens hierover volgen ASAP.

    www.esa.int.

    25-10-2005 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Informatie over LIJNPILOTEN
    In het CAT( COMMERCIAL AIR TRANSPORT) zijn de PILOTEN PIC( PILOT in COMMAND of BOORDBEVELHEBBER) in het bezit van een verguning van ATPL de tweede piloot kan een houder zijn van een CPL met IFR en meestal met een frozen ATPL omdat hij de nodige vlieguren nog niet heeft om een volledige ATPL verguning te hebben.
    zie: www.IFALPA.ORG.

    25-10-2005 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING 2
    Een der vragen over de VLUCHTVOORBEREIDING betrof het uitvoeren van een IFR vlucht en de te gebruiken ROUTE daarop kan ik van bij mij thuis geen antwoord op geven gezien ik niet meer in het bezit ben van UPDATED documentatie.
    Wat ik echter wel kan aanraden is om het ATC FLIGHTPLAN in te dienen bij EUROCONTROL in het IFPUV systeem welk zal nazienof de door u geplande route bruikbaar is;
    www.EUROCONTROL.INT. ga naar CFMU en dan naar IFPUV
    dit is een systeem welk werdt uitgewerkt in functie van een voorstel ik in 1993 maakte in de CFMU-AIRSPACE  USERS CONSULTATION als IAOPA liaison officer voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    25-10-2005 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFKORTINGEN
    In de LUCHTVAART gebruiken wij een ganse reeks van afkortigen om deze te bekijken kan men op IFATCA gaan en onder PUBLICATIONS kijken naar 237 pages met ACRONYMES in alphabetische volgorde:
        www.IFATCA.ORG.

    25-10-2005 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Een vraag die men herhaalde malen op de CHAT en E-mails steld is waarom de NICK  " SDW" dit is in de luchtvaart mijn roepnaam geworden of bijnaam sedert 1954 en deze hebben we steeds gebruikt en komt van :  SYLVAIN  D. W.

    25-10-2005 om 09:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBERIEDING
    Bij het voorbereiden van een vlucht zal de piloot na het bestuderen van de nodige navigatiekaarten, de AIP en de NOTAMS de gegevens van zijn vliegtuig  de WEIGTH & BALANCE  en het bestuderen van de weerkundige voorspelling voor zijn vlucht alsook TAF en METARS  een NAVIEGATIE LOG opmaken en een ICAO FLIGHTPLAN indienen.

    dit kan een VFR vliegplan zijn bij de locale AIS of een IFR via het IFPS van EUROCONTROL naargelang de uitgevoerde vlucht,uitrusting van het vliegtuig,  uitrusting  van het vliegveld en zijn bevoegdheden

    Het bekomen van al deze gegevens kan geschieden door persoonlijk bezoek aan de AIS en METEO  op een LUCHTHAVEN of via telephoon,fax,aftn of tegenwoordig via e-mail

    25-10-2005 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!