Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GPS gebruikers
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over het gebruik van de GPS

    Deze aparaten worden gebruikt in de LUCHTVAART maar zijn van geheel verschillende aard dan de

     GPS waarover de SENIOREN vragen stellen

    Een vraag die men mij stelde betrefd of er GPS bestaan waarin voor DE JOGGERS en

     WANDELINGEN zijn uitgestippeld om te gebruiken

    Schijnbaar bestaan die niet in de handel...............MAAR er zijn schijnbaar een aantal lokale wandelclubs

     die voor hun streek over GPS geplande omloopen beschikken

    ZIE:   WWW.VWF.BE

    11-10-2009 om 20:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LISBON CONVENTION
    Heden verneem il dat POLEN zijn handteken heeft gezet onder de LISBON CONVENTION

    Dinsdag vernam ik dat er in DE EU-COUNCIL nog een marathon overleg was met POLEN en dat

     vermoedelijk er nog geen doorbraak zou zijn voor het einde van deamaand.

     Dit bewijst nogmaals hoe twijfelachtig POLITIEKE VOORSPELLINGEN zijn.

     Nu nog een HANDTEKEN van EEN lidstaat ??


                                                    TSJECHIE

    Wait and SEE ????

    10-10-2009 om 19:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENVIROMENTAL QUESTIONS
    Received recently a number of Questions about ENVIROMENTAL aspects in particular on

    CONTRAILS

    Consult:   WWW.EUROCONTROL.INT 

    Consult    WWW.ICAO.INT

    search     CONTRAILS

                   CHEMICAL CONTRAILS 

                   CIRUS CONTRAILS

     Moer avaible on this subject on Request  

    10-10-2009 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS

     CIRRUS CONTRAILS

     CHEMO CONTRAILS

    10-10-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION CHARGES
     ENROUTE CHARGES

    APROCHE CHARGES

    I will place here a limited information about the CHARGES aplied to A/C flying IFR above 2000 KGR
    en also to some VFR operations

      WWW.EURONTROL.INT   

    See also  CRCO

    See CHARGES

    10-10-2009 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING
    Gezien de vele vragen over het LOBBYING bij de EUROPESE INSTELLINGEN kan ik de volgende toelichting geven.

     Er is een duidelijk verschil tussen GENERAL AVIATION en AERIAL WORK OPERATIONS vertegenwoordigen dan LOBBYING
    Een IAOPA , EAS en EBAA vertegenwoordigen hun leden bij deze instellingen en nemen deel aan een aantal vergaderingen waar zij hun zienswijze toelichten, ik heb dit van 1980 tot 2004 gedaan voor IAOPA( GLOBAL) te BRUSSEL bij de EU en ook bij EUROCONTROL en JAA te HOOFDDORP als vrijwilliger.
    Dit groeide uit tot een 6 dagen aktiviteit zonder bezoldiging maar vergoeding van mijn onkosten, dus zeker geen EU-loon geliujk sommige schrijvers denken.

    Heden ben ik aktief als INDIVIDUEEL GEREGISTREERDE LOBBYIST dit is een ganse verschillende manier van aktiviteit.
    Men is regelmatig in contact met MEP, Ambtenaren van de verscillende EU-instellingen en ook met de Experts en de vertegenwoordigers van de ORGANISATIES( 125)
    Men tracht door gespreken en doorgeven van documentatie de gedachtengang van deze personen te beinvloeden ten behoeve van de onderwerpen in DE LUCHTVAART waarin ge belang steld
    Geen grote opublieke voordrachten maar zeer veel persoonlijke contacten in de wandelgangen en tijdens de koffiebreak

    Men steld ook herhaaldelijk de vraag naar wie en wat mijn contacten zijn?
    wat betrefd personen behoren deze tot:
    -EP
    -EC
    -STOA
    -DG
    -COR
    -EESC
    -JURG
    -EUROCONTROL
    -JAA
    -EASA
    -COUNCIL
    -COREPER 1 en 2
    -CONSULTANT ORGANISATIONS
    -De verschillende organisties rechtstreeks of onrechtstreeks aktief in LUCHTVAART onderwerpen en in een IAOPA study door AOPA-GERMANY werden er in het verleden 125 zulke organisaties gelokaliseerd in 1990

     Er bestaat een zeer uitgebreide documentatie  in het ENGELS beschikbaar via:
     WWW.IAOPA.ORG
     WWW.IAOPA.EU
     WWW.EAS.EU
    WWW.EBAA.ORG

    In het NEDERLANDS verwijs ik naar een intresante website over LOBBYING bij:
    HTTP://WWW.LIEBREPA.COM

    Ik hoop dat deze toelichting u van nut is en de meest gestelde E-MAILS beandwoord zo niet u kent mijn e-mail maar het vraagt wel wat tijd alvorens ik u kan beandwoorden gezien ik heden minder tijd besteed aan het LUCHTVAARTGEBEUREN  want ben ook sterk bezig met SENIORENNET waar ik een ganse nieuwe kennisen kring opbouw sedert 2004

    10-10-2009 om 08:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRAODCASTING STATIONS
    I was requested to EVALUATE if any of the VFR AIRSPACE USERS was stil using the information

     published in the AIP for any OPERATIONAL purposes in his FLYING ACTIVITY ???


    COMMENTS or SUGESTIONS are WELKCOM  ASAP: 

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-10-2009 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVALUATION
    During my visit of the EU-COUNCIL dit I receive a copy of the prposed document on the introduction

     of the EU-SES II  as forwarded to the SWEDISCH and SPANISCH PRESIDENCY to be aproved  

     in  the first part of 2010

     It is very difficult to evaluate the efect on the NON COMMERCIAL OPERATING AIRSPACE

     USERS in such a high leven document

    I understand thad any IMPLEMENTATION schoud be evaluated with the CONSULTATION of the

     STAKEHOLDERS

     I also noticed thad a copy has been introduced via the DIPLOMATIC  channels to the BELGIAN

     PRESIDENCY on 01/07/2010

    09-10-2009 om 16:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. REACTIE
    In functie van mijn Nederlandstalige uitleg over de toestand in de EU na de stemming krijg ik hier nu een ganse uitleg in het ENGELS  per E-mail over de verhoudingen tussen DE CONSERVATIEVEN en LABOR in de UK.

    En de CONSERVATIEVEN hun zienswijze over het EU gebeuren ........... en hoe zij het zullen aanpakken ????

    09-10-2009 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    08-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LISBON CONVENTION
    B................ voor de JURIDISCHE aspecten kan ik u niet helpen ik ben geen JURIST maar een

     Individueel geregistreerde EU-LOBBYIST sedert 1980 aktief in de EU aangaande DE LUCHTVAART

     in EU en vooral wat betrefd GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS met ervaring

     als PILOOT-INSTRUCTEUR op ZWEEFVLIEGTUIGEN, LICHTE VLIEGTUIGEN ( SEL) en

     HELICOPTERS voor de opleiçding van MILITAIRE PILOTEN en BURGERLIJKE PRIVAAT en

      BEROEPSPILOTEN


    SORRY kan u niet verder helpen over de legale aspecten.

    08-10-2009 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LISBON CONVENTION
    Tijdens mijn bezoek waren er veel contacten en gespreken over DE NIEUWE LISBON

     CONVENTION nudat IERLAND " JA" GESTEMD HEEFT

    CHEQUE beloofd nu kortelings voor het einde van het jaar de CONVENTIE te tekenen.

    Nu is er nog POLEN waarvan we nog NIET zien wanneer zij gaan tekenen

    MAAR...........UK heeft verkiezingen in begin 2010 en de partij die heden in de opositie zit en zeer veel positieve reacties bekomt op haar voorstel om als de LISBON CONVENTIE op het ogenblik van de verkiezengen niet in voege is dat als zij de macht in de UK-regering moest bekomen dat zij het tekenen van de LISBON CONVENTIE zal voorleggen door een VOLKSCONSULTATIE in UK

    De EU is nog niet uit zijn voorlopige bevrozen toestand wegens het niet in voege zijn van de AANGEPASTE LISBON CONVENTIE  welk sedert ongeveer tien jaar in voorbereiding is om zich aan te passen aan de EU met 27 lidstaten.

    Dit is een door mij begrepen toestand welk het resultaat is van een aantal zeer complex gelezen documenten en gespreken op POLTIEK en ADMINISTRATIEF vlak met een aantal MEP, EU-BEAMBTEN en EXPERTS

     WAIT & SEE ????

    Indien niet duidelijk steeds bereid bijkomende toelichtingen te geven:

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    08-10-2009 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT

    On MONDAY 05/10/2009  there was a delegation of  ECA PILOTS present at the  EP-TRAN

     On THURSDAY  during my visit was I aproched by a number of MEP and also some POLITICAL ASSISTANDS asking MY opinion on the probleme of FATIGUE for PILOTS


     I clarified thad I ame NOT INVOLVED in this subject as a GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS intrested PILOT-INSTRUCTER  on GLIDERS,LICHT AIRPLANE( SEL) and HELICOPTERS.

     SORRY:  I ame not aware of the aspects broucht forward to tje ECA delegation and the input f rom 
      IATA,,AEA,EERA

     NEITHER have I knowledge of the content of the SAFETY STUDY by the EXPERTS



     


    08-10-2009 om 11:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info about MEDICAL
    Prenez note des nouveaux disposition du MEDICAL DE PILOTE

    Gelieve nota te nemen van de nieuwe richtlijnen over het MEDISCH ONDERZOEK van PILOOT

    WWW.MOBILIT.FGAV.BE

    08-10-2009 om 07:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

     Donderdag 08 en Vrijdag 09/10/2009  twee dagen rustig thuis met mogelijk wat BOODSCHAPPEN doen en elke morgend een WANDELING in DE ZOO en verder de ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP bijwerken.

    Za   10/10.2009     Van 0900 tot 1100 uur beschikbaar op ANTWERP AIRPORT in CAFETARIA

    Zon 11/10/2009    Naar VOORDRACHT Prof DE KEYZER

    Woe 14/10/2009   EU-ARENA

    Zat    17/10/2009  Van 0900 tot 11;00 uur ANTWERP AIRPORT in CAFETARIA beschikbaar

    Zon   18/10/2009   " NEE stemmen over LANGE WAPPER te ANTWERPEN
                                     Deelname aan SENIOREN-BEURS te GENK in LIMBURGHALLE met                                          bijeenkomst leden van SENIORENCLUB om 1400 uur
    Ma   19/10/2009     Afwezig

    Woe 21/10/2009      EU-ARENA

     Voor afspraken gelieve u te houden aan de afgesproken tijden 

    08-10-2009 om 04:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESCHIKBAAR maken van FOTO's
    Wat betrefd de foto's van de 28th dag van WINGS FOR CHILDREN zullen in de toekomst

     beschikbaar gemaakt worden na overleg met de eigenaar van de foto's

    Zal de juiste locatie hier nog mede delen!!!!!

    ASAP

    07-10-2009 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING

      ZAL trachten morgen de E-MAILTJES te beandwoorden, SORRY  

     vandaag te moe om daar nog aan te beginnen

     

    07-10-2009 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORICAL AIRCRAFT
    Today some very intresting conversation ap POLITICAL LEVEL concerning the HISTORICAL

     AIRCRAFT in to the NEW EASA ERA

     Initialy the EASA has no authority about the AIRCRAFT mentioned in ANNEXE II

    But..........is intending to develop via the AIRSPACE USERS a PROPOSED GUIDANCE CODE for

     the 27 EU-MEMBERSTATES in vieuw to simplify the procedure for using the HISTORICAL

     AIRCAFT on CROSS BORDER OPERATIONS

     Any SUGESTIONS are welcom for futher contacts at EP,EC,COR, ESC , COUNCIL and COREPER

     with persons who expressed intrest in this activity

    I sugest EFHA  to develop ASAP a PRINSIPEL DECLARATION !!!

    and circulate this via EAS, and IAOPA channels

    WWW.EAS.EU
     WWW.IAOPA.EU

    06-10-2009 om 18:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EP
    Today I was present in the TRAN at the EP.

     The chairman was astonised thad I was not present yestoday durng the TRAN-MEETING and the visit

     of the EUROPEAN COCKPIT ASSOCATION to complaain about the FTDT propsals

     I draw his attention thad I ame only involved in AVIATON ASPECTS relating to GENERAL

     AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    I circulated today: to a number of MEP

     -AOPA-PILOT (USA)
     -PILOT & PLANE ( AOPA-NL)
     -POSITION REPORT (AOPA-Switserland)
     -RAeS  invitation on TCAS ( SAFETY)
     -WINGS FOR CHILDREN info about the 28th day
     - IAOPA NEWS
     -Info HISTORICAL AIRCRAFT ( EFHA )
     -UAS development in AOPA-CANADA
     -Info about FLAG
     -
     

    06-10-2009 om 16:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!