Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION FUEL
    I was informed by some MEP's and this seems to be confirmed thad there is a very strong intention to try to stop the production of the 100LL.

     Acording some experts ansd also GA & AW intrestred party is there no need no more to maintain this  costly production procers since their are now other solutions for the GA & AW operators.
     A) there are now the DIESEL ENGINES avaible
     B) A number of the present GA & AW fleet can operate on MOGAS

    the target date seems to be  2010 ??( some sugest 2020)

    On the other site some of the economic MEP's,experts and consultants seems to be very advanced in obtaining thad ALL KEROZINE be it for CAT, GA & AW would be subject to:
     A) ACCISE
     B)  ENVIROMENTAL FEE
     C) VAT

    I ame intrested to get some back ground on the possiblities of:
    -BIO-FUEL   from VIRGIN FUELS R/D
    -SASOM
    -HYDROGENE
    -ETHANOL

    Any sugestions or clarifications thad i can use in my contcts are welcom and i would like to see a recommendation to be developed  ASAP in the organisations as IAOPA,PPL/IR,IBAC,FAI(EAS),GAMMA

     2010 (or even 2020) is not thad fare away

    SYLVAIN-D_W@YAHOO.FR

    07-10-2007 om 06:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intresting information
    As usual I find a number of very intresting articels in the:

     PROFESSIONAL PILOT

     WWW.PROPILOTMAG.COM

    06-10-2007 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTURE in G/A
    I receive many questions on how I evaluate the future of G/A operations in EUROPE infunction of the various project and programs apaering in the EU ,ECAC and EUROCONTROL corridors!!

      A very important factor for G/A in the future is to not make all the G/A operators subject to the same requirements as the CAT opertors.

     A certain level of G/A can be required to be equiped on a similar level as the CAT , but this is not the case for al G/A operations.

     Whe must make a clear difference between the IFR and VFR flying and not to try to have the VFR using the same sofisticated and advanced equipage as the IFR.

     I presume thad the VFR who intend to try to operate in the high density airports and airspace schould have almost the same equipage as the CAT and the pilot a hich level of knowledge and training to be abel to operate in a similar manner as the CAT

     However a large amounth of G/A wil not intend to operate in this hich density airports and airspace and wil not require the knowledge and training as the previous mentioned G/A operators.

    I strongly advise the IAOPA, (AOPA's) ,FAI(EAS), IBAC( NBAA,EBAA)   and PPL/IR EUROPE to make a number of  coordinated proposals in line of the intended operations of the need of their different  members requirements and introduce them to the EU,EASA and EUROCONTROL.


    Also evaluate the needs of AERIAL WORK (A/W) operations in function of the contacts with the SME and FTO involved in this activity


     BE  PROACTIVE ASAP !!!!!

    06-10-2007 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART
     Men steld mij herhaalde malen de vraag wie doet wat dat invloed heeft op de LUCHTVAART in EUROPA ??


     Ik ga trachten hier een kort overzicht op te bouwen:

     FIRST DRAFT 20071004

     ICAO   =INTERNATIONAL CIVIL AERONAUTICAL OPRGANISATION    maakt de internationale te volgen standaarden en recommentation op wereldvlak voor de 189 lidstaten. (MONTREAL)

    ICAO-EUR/NAT  hetelfde maar vooral voor EUROPA (PARIJS)

    EU -EUROPEESE UNIE (BRUSSEL)
           -DE RAAD
           -HET EUROPEES PARLIAMENT
           -EUROPESE COMMISIE
           -COMMITEE of the REGIONS
           -COMMITEE sociaal economisch

    EUROCONTROL( BRUSSEL/MAASTRICHT/LUXEMBURG/BRETIGNY)
      Is een pan-europeese organisatie die de harmonisatie in de luchtvaart bevordert van uit het EuROPEESE standpunt

    ECAC   =EUROPEAN CIVIL AVIATION COUNCIL  (PARIJS)
               bestaat uit de DG van de EUROPEESE CAA welk standariçsatie bespreken

    EASA  = EUROPEAN AIR SAFETY AGENCY   een onderdeel welk voor de EU se aspecten SAFETY behartigen (KEULEN)

    JAA-T  =JOINT AVIATION -transfer is de overgang naar de EASA voor de EU landen en coordineerd met de NIET-EU staten (KEULEN en HOOFDDORP)

    DGLV   = DIRECTORAAT GENERAAL LUCHTVAART houden zich bezig met de Belgische wetgeving (BRUSSEL)

    MOW  =

    FAA  = FEDERAL AVIATION ADMINISTRATION   is de AMERIKAANSE CAA

    RTCA  =RADIO TECHNICAL COMMISION FOR AERONAUTICS
                  houden zich bezig met de Amerkaanse technische voorschriften

    AECMA  =EUROPEAN ASSOCIATION  OF AEROSPACE 
                     houd zich bezig met EUROPEESE technische voorschriften

    EUROCAE - EUROPEAN ORGANISATION FOR CIVIL AVIATION EQUIPEMENT 
                    houd zich bezig met luchtvaart uitrustingen voor de industrie

    ETSI  =EUROPEAN TELECOMMUNICATION STANDARISATION INDUSTRY   
             Standarisatie van luchtvaart uitrusting voor com/nav::sur

    WRC  = WORLD RADIO CONFERENCE
                   houd zich bezig met alles wat communictie op werldvlak bezig


    ORGANISATIES:

    IATA = INTERNATIONAL  AIRTRANSPORT ASSOCIATION  vertegenwoordigd vooral de regelmatige airlines  aktief in CAT (  MONTREAL)

    IACA  = INTERNATIONAL AIR CARRIER ASSOCIATION vertegenwoordigd 37 airlies aktief in de CHARTERVLUCHTEN

    AEA = ASOCIATION EUROPEAN AIRLINES vertegenwwordigd de EUROPEESE AIRLINES (CAT) (BRUSSEL)

    ERAA   =EUROPEAN REGIONAL AIRLINES ASSOCIATION vertgenwoordigen de regionale airlines

    ELFAA  = EUROPEAN LOW FAIR AIRLINES ASSOCIATION vertegenwoordigd de LOW COST AIRLINES

    CANSO  =CIVIL AIRNAVIGATION SERVICE ORGANISATION vertegenwoordigd de nationale ATSP

    ACI  = AIRPORT COUNCIL INTERNATIONAL  vertegenwoordigd de grote LUCHTHAVENS

    FAI  = FEDERATION AERONAUTIQUE INTERNATIONAL  vertegenwoordigd de Nationale AEROCLUBS voor de LUCHTSPORTEN op wereldvlak

    EAS  = EUROPE AIR SPORT vertegenwoordigd de Europeese nationale Aeroclubs voor de LUCHTSPORTEN

    IBAC  = INTERNATIONAL BUSINESS AIRCRAFT COUNCIL( GLOBAL)
    NBAA  = NATIONAL BUSINESS AIRCRAFT ASSOCIATION ( USA)
    EBAA  = EURPEAN BUSINESS AIRCRAFT ASSOCIATION ( EUROPA)
    vertgenwoordigen de zakenvliegers

    IAOPA = INTERNATIONAL COUNCIL AIRCRAFT and PILOT ASSOCIATIONS  ( GLOBAL voor 65 nationale AOPA"s)
    IAOPA-EUR  hetelfde maar enkel voor de Europeese AOPA's 
    En vertegenwoordigd GA & AW 

    PPL/IR  PRIVAT PILOT LICENCE  - INSTRUMENT RATING EUROPE
     groepeert piloten met een PPL met IR

    IFATCA= INTERNATIONA FEDERALATION AIR TRAFFIC  CONTROL ASSOCIATION
     vertegenwoordigd de verkeersleiders ( ATCO)

    IFALPA  = INTERNATIONAL FEDERATIONof AIRLINE PILOT ASSOCIATIONS

    NATO  = NORTH ATLANTIC THREAT ORGANISATION ( militair)

    RCA  = AIRPORT  REGIONAL CONFERENCE ( new)
            vertegenwoordigd de belangen van de regions

    CEDEFOP is betrokken bij het beoepsonderwijs voor de EU

     PROGRAMS:
      -7th FP = 7th FRAME WORK PROGRAM on R/D
      -SES   =SINGEL EUROPEAN SKY ( EU)
      -SESAR = SINGEL EUROPEAN SKY ATM RESEARCH (EU)
      -GALILEO -EU
      -EGNOS -EU
      -UAV
      -VLJ
      -ADS-B
      -ELT
      -SSR mode S
      -8,33 KHz below FL195
      -P-RNAV
      -RNAV
      -

                     
    NOOT(1)
    -GA GENERAL AVIATION
    -AW  AERIAL WORK
    -CAT COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    NOOT(2)
    Verbeteringen en opmerkingen zijn welkom SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-10-2007 om 19:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYFORFUN fotowedstrijd
    Inzendingen moeten toekomen VOOR 15 OKTOBER 2007 op :

    FEEDBACK@FLYFORFUN.BE

    Zie even op  http://photo.flyforfun.be


    Zie tevens de nieuwe AGENDA voor 2008 welk in voorbereiding is zorg dat u tijdig uw aktiviteiten doorgeeft voor de KALENDER 2008

    04-10-2007 om 09:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
     Durig my visit  on 3 & 4 october éààè to HQ EUROCONTROL was my attention drawn on the following subjects who could be important for the AIESPACE USERS flying in VFR!!

      Requirements for AFIS  ,,

      Requirements for the smaller AIRPORTS in the future mainly used only by LCA

     The transfer of responsablity on SAFETY to EASA


     AIRSPACE INFRINGEMENT

    GENERAL AVIATION statistique task force

    Audit on the 8,33 KHz

    the use of FLARM as a cheap ANTICOLLISION WARNING for VFR but witcg does not react on AIRCRAFT equiped with SSR mode S but olly to other FLARM equiped AIRCRAFT

    VFR FLIGHT PLANNING

    VOLMET

    LANGUAGE testing ??

    04-10-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GSM

    Ther is also a intresting paper on the GSM utulisation on board aircraft in vieuw of a ICAO recommendation

    04-10-2007 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR MISCONCEPTIONS
    Via some experiments with a LICHT AIRCRAFT some expert conclude thad GENERAL AVITION is not capable to satisfy to some requirements of the futur SES  or SESAR aplications.

    here again the MAJOR MISCONCEPTION about the AIRSPACE OPERATERS apaered !

     It is not hhe size of the AIRPLANE who  in ICAO define hem as a 
     
     CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT
     GA    = GENERAL AVIATION
     AW  =  AERIAL WORK

    OPERATIONS

    A LICHT AIRPLANE can be operated as CAT, GA or AW
    A HEAVY AIRPLANE as a A380 or B747 can be operated as CAT,GA or AW

    Some of the SMALLER- AIRPLANE have a more sofisticated equipage then the LARGER- AIRPLANE used in CAT by a AIRLINE operators

    See the SDW used diagram avaible on request


    Note: Always welcom for aditional clarifications

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-10-2007 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Information -PILOTE en FRANCAIS
    Plusieur college m'informe que ils ont des probleme  sur mon blog aveque les information en ANGLAIS et NEERLANDAIS et que je negloge les pilotes francophone.

     Pour cela je leur mentione ici:   WWW.AOPA.FR.

     Je regrette que actuelement je indique tres peux d'information en francais car j'ai tres peu de visiteur et e-mails en francais.

    02-10-2007 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THANKS
    Wens via deze weg ook de vele contacten te bedanken welke mij hun  

     beste wensen toezonden toezonden voor mijn 72th verjaardag op        

    02 OKTOBER 2007

    via; FORUM,CHAT ,E-MAIL of POST

    02-10-2007 om 09:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het WEDER van 01 OKTOBER 2007
    Heden morgend grondig de weerkaarten ,satelietbeelden en drukveranderingen  bestuderd en kwam tot de conclusie dat het vandaag een frisse grijs bewolkte dag zou worden zonder neerslag tot deze avond.??


     En wat stel ik nu vast hier in ANTWERPEN STAD------REGEN en schijnbaar op veel plaatsen in BENELUX


    01-10-2007 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!