Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYFORFUN fotowedstrijd
    Inzendingen moeten toekomen VOOR 15 OKTOBER 2007 op :

    FEEDBACK@FLYFORFUN.BE

    Zie even op  http://photo.flyforfun.be


    Zie tevens de nieuwe AGENDA voor 2008 welk in voorbereiding is zorg dat u tijdig uw aktiviteiten doorgeeft voor de KALENDER 2008

    04-10-2007 om 09:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
     Durig my visit  on 3 & 4 october éààè to HQ EUROCONTROL was my attention drawn on the following subjects who could be important for the AIESPACE USERS flying in VFR!!

      Requirements for AFIS  ,,

      Requirements for the smaller AIRPORTS in the future mainly used only by LCA

     The transfer of responsablity on SAFETY to EASA


     AIRSPACE INFRINGEMENT

    GENERAL AVIATION statistique task force

    Audit on the 8,33 KHz

    the use of FLARM as a cheap ANTICOLLISION WARNING for VFR but witcg does not react on AIRCRAFT equiped with SSR mode S but olly to other FLARM equiped AIRCRAFT

    VFR FLIGHT PLANNING

    VOLMET

    LANGUAGE testing ??

    04-10-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GSM

    Ther is also a intresting paper on the GSM utulisation on board aircraft in vieuw of a ICAO recommendation

    04-10-2007 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAJOR MISCONCEPTIONS
    Via some experiments with a LICHT AIRCRAFT some expert conclude thad GENERAL AVITION is not capable to satisfy to some requirements of the futur SES  or SESAR aplications.

    here again the MAJOR MISCONCEPTION about the AIRSPACE OPERATERS apaered !

     It is not hhe size of the AIRPLANE who  in ICAO define hem as a 
     
     CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT
     GA    = GENERAL AVIATION
     AW  =  AERIAL WORK

    OPERATIONS

    A LICHT AIRPLANE can be operated as CAT, GA or AW
    A HEAVY AIRPLANE as a A380 or B747 can be operated as CAT,GA or AW

    Some of the SMALLER- AIRPLANE have a more sofisticated equipage then the LARGER- AIRPLANE used in CAT by a AIRLINE operators

    See the SDW used diagram avaible on request


    Note: Always welcom for aditional clarifications

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-10-2007 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Information -PILOTE en FRANCAIS
    Plusieur college m'informe que ils ont des probleme  sur mon blog aveque les information en ANGLAIS et NEERLANDAIS et que je negloge les pilotes francophone.

     Pour cela je leur mentione ici:   WWW.AOPA.FR.

     Je regrette que actuelement je indique tres peux d'information en francais car j'ai tres peu de visiteur et e-mails en francais.

    02-10-2007 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THANKS
    Wens via deze weg ook de vele contacten te bedanken welke mij hun  

     beste wensen toezonden toezonden voor mijn 72th verjaardag op        

    02 OKTOBER 2007

    via; FORUM,CHAT ,E-MAIL of POST

    02-10-2007 om 09:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het WEDER van 01 OKTOBER 2007
    Heden morgend grondig de weerkaarten ,satelietbeelden en drukveranderingen  bestuderd en kwam tot de conclusie dat het vandaag een frisse grijs bewolkte dag zou worden zonder neerslag tot deze avond.??


     En wat stel ik nu vast hier in ANTWERPEN STAD------REGEN en schijnbaar op veel plaatsen in BENELUX


    01-10-2007 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCHROEVEN
    Er is dringend noodzaak bij PILOTEN en ook INSTRUCTEURS aandacht te besteden dat hun leerlingen , passagiers of bezoekers welk zich tussen de vliegers kunnen verplaatsen  in hun bijzijn steeds ver van de VLIEGTUIGSCHROEVEN weg blijven en ook van de voorzijde van vliegtuigen met een turbine gezien het gevaar dit kan opleveren !!!

    Een schroef steeds beschouwen als HOT en uit zijn draaivlak blijven is vitaal voor iedereen.

     Deze verwitiging plaats ik wegens bepaalde zaken deze week op een vliegveld te hebben gezien en waarvan ik de betrokken personen zelf heb terecht gewezen

    30-09-2007 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY = VEILIGHEID
    Heden krijg ik een aantal meldingen over werkelijk een aantal gevallen van PESTEN  van bemaningen door het personeel van de beveiligingsdiensten ( SECURITY )

    SECURITY tast de SAFETY der vluchten aan !!!!

    Ook on de CHIRP n° 83 -summer 2007 zie ik vermelding van een aantal incidenten  met be BEVEILIGHEIDSDIENSTEN

    WWW.CHIRP.CO.UK

    Er is dringend een noodzaak tot een code of etics  en opvoeding van de  beveiligheidsdiensten om zulke incidenten te vermijden alvorens zij een onrechtstreeks reden zullen worden voor een FATAAL ONGEVAL.

    30-09-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHz below FL195
    Via IAOPA  en EAS tracht men om te vermijden dat alle VFR vluchten in de toekomst moeten uitgerust zijn met nieuwe radios om in VHF te beschikken over 8,33KHz separatie inplaats van de huidige 25 KHz uitrusting.

    Tevens gaat de invoering van de UAV ook bepaalde nieuwe verplichtingen voor gevolg hebben


    De "SEE and AVOID" in VFR is ook ter discutie en een aantal VFR vliegende PPL hebben hun onzekerheid naar voor gebracht om in de zeer drukke luchtruimten buiten gecontroleerd luchtruim in de toekomst de MIDAIR COLLISIONS te ve"rmijden te kunnen beschikken over een eenvoudig COLISION AVOIDANCE SYSTEEM  (  !!!!!) gelijk heden in gebruik is gesteld bij het ZWEEFVLIEGEN.

    Hiervoor heeft de heer ERNST HAUFF van AOPA-BELGIE een vragenlijst in circulatie gebracht om uw opinie als AIRSPACE USER te kennen.

    Gaarne uwe medewerking ,,,,,,, informatie is zeer belangrijk ,, wat is uw reactie ?????
     

    29-09-2007 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. DAG 27
    Heden beschik ik via een der SENIOREN ( ZONNEKE) over een reekis mooie foto's over de DAG 27 DER MINDER VALIDEN KINDEREN welk plaats vond op  Dinsdag 18 SEPTEMBER 2007 op ANTWERP AIRPORT onder de tiel WINGS for CHILDEREN via JEUGD EN LUCHTVAART

    Persmensen welk het wensen kunnen tevens een PERSMAP bekomen  via hun postadres te bezorgen aan  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Tevens stellen wij belang om de informatie te verspreiden in het vooruitzicht de 28e DAG te organiseren op 29 SEPTEMBER 2009 waarvoor wij tevens steun en sponsers wensen te bekomen:

    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    Dank vanwege de vele glunderende gezichten der kinderen welk deelname aan de DAG 27

    29-09-2007 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Problems with AIS
    If you have problems with AERAONAUTICAL INFORMATION  you can  use the:

     AIS AGORA

    AERONAUTICAL INFORMATION FORUM   

     "Voicing problems , Sharing solutions "

     WWW.EUROCONTROL.INT/AISAGORA.

    Avaible for ALL PILOTS or ATCO  via  a FREE registration

    29-09-2007 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEUN
    Ik tracht een der senioren ;; LILA te steunen op haar wedstrijd vootr het bepalen van de te gebruiken SLOGAN voor de verkeersveiligheids campagne.

    U houdt geen afstand   door via 


                  www.watisuwexcuus.be




    Door  dagelijks éénmal te stemmen op haar slogan:

    "U DOET EEN REMTEST "


     Uw hulp is ook welkom

    27-09-2007 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN VERPOZEN
    Men vraagt mij of ik buiten de LUCHTVAART en de EU-ARENA nog hobby's of bezigheden heb.

     Natuurlijk ik werk graag in onze tuin , ga regelmatig lekker eten in t'stad en op de PC ga ik in seniorennet nu en dan kijken op het FORUM, de CHAT en de andere BLOGS

    Twee intresante BLOGS waar ik soms even ga verpozen zijn:

    - AANDENKEN MET HART en ZIEL
    - SCHADUWLAND

    25-09-2007 om 15:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP EXPO
    Heden was ik op bezoek in ANTWERP EXPO( het bouwcentrum) ten behoeve van FLAG op de TRANSPORT &LOGISTICS

     In verhouding van vroegere uitgave was er zeer weinig LUCHTVAART gebonden firma's aanwezig.

      -BRUSSELS AIRPORT  een lege stand

      -SAS cargo  lege stand

     - CARGO-B AIRLINES kreeg ik een zeer intresante briefing door  een zeer gemotiveerde persoon ; de heer ROEL van HULLE,
    BEOORDELING;  iniatief op te volgen
                                    WWW.CARGOB.COM

     -SAT GROUP - bewakingsdiensten
                              -brandbewakin
                              -explosive research dog team
                              -Safety & evacuation grou
                               WWW.SATGROUP.BE

     Verder was er veel afgestemt op SCHEEPVAART, BAANVERVOER ,SPOORVERVOER en behandeling en management van Goederen


    25-09-2007 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN
    Herhaalde malen bekom ij E-mailties met een vraag die ik in deze BLOG reeds uitgewerkt heb.

    Daarop adviseer ik dat men men het onderwerp typt in :

    OPZOEKEN IN BLOG :

    24-09-2007 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION
    Presently I have reacted to al E-mail and have no more unreplied mesages on my E-mail.

      Heden heb ik alle E-mails beantwoord

    24-09-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGERVARING SDW
    Enkele senioren denken dat ik piloot was bij SABENA dat is geheel onjuist.

    Ik heb wel even in de BLS of de zogenaamde SABENA-SCHOOL te GRIMBERGEN gevlogen

     Ik ben PILOOINSTRUCTEUR geweest op L18C en ALII bij het LT/AVN het vroegere air-OP en nu de HELI-WING van de component LUCHT van de KRIJGSMACHT welk nog enkel te LIEIGE-BIERSET bestaat met de AUGUSTA 109 en nog enkele ALII

    Tevens was Ik PILOOT-INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN in een aantal burgerclubs en de LUCHTKADETTEN van BELGIE;

    Ik was ook betrokken bij SOTRAMAT FLYING SCHOOL in DEURNE vliegveld nu genaamd ANTWERP AIRPORT.

    Mijn vliegaktiviteiten waren voornamelijk in BENELUX, FRANKRIJK , ENGLAND en DUITSLAND en ook even  maar in beperkte mate in ARGENTINA,ZUID AFRIKA,SENEGAL,ALGERIA en BIAFRA.

    Ben ook zeer aktief geweest in militair en burger droppen van parachutisten en slepen van zwevers

    Tevens aktief geweest als GROUNDINSTRUCTER  voor PPL,CPL rn IFR en SIMULATOR

    Ten behoeve van mijn aktiviteiten als EU-LIAISON OFFICER voor IAOPA( global)  sedert 1980 tot 2004 ben ik ook naar ;USA,CANADA,AFRIKA,JAPAN,AUSTRALIA geweest maar ben  daar niet als PILOOT aktief geweest

    Nu vlieg ik nog zelden en meestal met collega's  instructeurs

    Dus ik ben nooit LIJNPILOOT geweest.

    Ik hoop dat deze toelichting de zaken in het juiste daglicht plaatsen, zoniet stel uw vraag of vragen ??

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-09-2007 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFMU (2e part)
    As already mentioned dit I participate at the CFMU USERS DAY at EUROCONTROL on 19 & 20 September.

    The information wil be avaible on WWW.EUROCONTROL.INT

    The most important aspect from GA/AW for VFR & IFR operation concerned the WWW.EUROCONTROL.INT/EAD  wher the AIP and NOTAMS are avaible at no cost only registration as pilot is reequired.

    contact: gaston.liegois@eurocontrol.int

    Also for the IFR is the IFPS and IPUV very intresting !!!

    Also the presentation of AIS/AGORA


    the presentation of CRCO was also intresting for al operators of AIRPLANE above 2000kgr ans subject to the ENROUTE CHARGES

    contact: LUC.STORMS@EUROCONTROL.INT

    Note : Mr Ivan LEFEBVRE has left the EUROCONTROL CRCO/R3/1 after many years beeing a vital contact point for the GA/AW operators who have very mutch apreciated his very positive asistance ans advise to his collega's pilots
    I hope he is now enjoiing his retirement and hope to see hem one of this days back at a AVIATION EVENEMENT

    23-09-2007 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGANGST
    Heden verneem ik dat VTM bezig is een reportage te maken over VLIEANGST

     Heb de juiste gegevens nog niet maar de uitzending schijnt voorzien te zijn einde OCTOBER 2007


    Heb geen contact gehad met de makers

    Zoalik reeds vroeger vermelde in deze BLOG hadden we in de jaren 60 bij de  SOTRAMAT FLYING SCHOOL op de luchthaven te DEURNE( ANTWERPEN) met documentatie van AOPA-USA  met succes een cursus ingericht voor mensen welk last hadden van VLIEGANGST

    23-09-2007 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!