Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE
    Toen ik mij deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN aanbood om mijn HELICOPTERVLUCHT aan te melden aan de dienst van de NAVIGATIE melde de persoon me daar dat er slechts DRIE BAVIANEN in VLUCHT WAREN ???

     Wat betekend dat ???

     reply: SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-11-2008 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTSTAAN van de LUCHTVAART in BELGIE ???
    Enkele personen stellen vragen over het ontstaan van de LUCHTVAART in BELGIE en daarvoor verwijs ik hen naar:

     Boek over BARON de Caters uitgegeven door HEEMKRING DE DRIE ROZEN

     SECRETARIAAT@DEDRIEROZEN.BE

     WWW.AIRMUSEUM.BE

    WWW.ZONE02.BE/WCA.EVENT/DETAIL/3/101045/DE-NIEUWE-OOGAPPELS-VAN--HET-LEGERMUSEUM.HTML
    Ga kijken onder EXPO op bldz 3 ??


    HTTP://WWW.VIEILLESTIGES.BE/OBJECTS/DECATERS.NL.PDF
     kijken onder gedenkboek


    Ook in het boek over  de Geschiedenis van de RAAC staan intresante gegevens !!

    WWW.RAAC.BE

    02-11-2008 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW PRIORITY
    Dear FRIENDS from 1954 til 2004 my PRIORITY was first AVIATION and then my FAMILY


    this now has changed in PRIORITY toward my WIFE and then AVIATION




    This means I ame no more 100% avaible for participating in  ALL the AVIATION ACTIVITY as in 


    the past  YEARS but only avaible on a limited base.....



    ...SORRY

    02-11-2008 om 10:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VERHOGING van KOSTEN voor het leeren VLIEGEN
    Hier in BELGIE en ook in de meeste staten hier in EUROPA is men permanent bezig met NIEUWE BEPERKINGEN en verhoging van de KOSTPRIJS om te leeren vliegen in te voeren!!

     Men begrijpt niet dat men hierdoor de SME en FTO sterk benadeelt want heden sturen wij onze kandidaat PILOTEN voor hun opleiding naar de USA

    Gevolg werkloze Belgische instructeurs, mechaniekers en nog vele andere luchtvaart beroepen.

    Tevens zijn de gevormde piloten in de toekomst sterk gemotiveert om AMERIKAANSE VLIEGTUIGEN te doen aankopen inplaats van EUROPESE

    EUROPA IS DESTROYING is OWN AVIATION INDUSTRY, BELGIUM has done this ALREADY !!!!

    02-11-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUMENTEN ZWEEFVLIEGTUIGEN
    Wat betrefd de uitleg over de Instrumenten in ZWEEFVLIEGTUIGEN  is het nuttig om via GOOGLE de term  HOOGTEM%ETERS ZWEEFVLIEGTUIGEN in te typen en bekomt men 8 bladzijden met zeer goede uitleg in het Nederlands.

    Sorry maar mijn teksten zijn allemaal in het engels en minder eenvoudig.

    01-11-2008 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZELIG ETENTJE in ANTWERPEN STAD
    Een aantal SENIOREN vragen ons steeds waar in ANTWERPEN CENTRUM er een plaats is voor een GEZELLIG ETENTJE:

     Wij vinden het GEZELLIG en GOED in   " WILDE ZEE op de LOMBARDENVEST 45 in de omgeving van de GROENPLAATS

    zie   WWW.WILDE-ZEE.BE

    Sommige vinder het er duur andere vinden het er goedkoop , het hangt er vanaf wat men kiest van DE MENU of van de KAART, wij nemen meestal het DAGMENU steeds klein maar fijn

    Wel nodig te reserveren  03/231 47 34

    Dit is onze eerst keuze bezhalve voor een korte snach dan zijn we liefhebber van

    WOK van ANTWERPEN

     WWW.WOKVANANTWERPEN.BE


    maar er zijn nog duizend andere mogelijkheden hoor die we allemaal nog niet geprobeert hebben

    soms gaan we naar de QUICK

    01-11-2008 om 06:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik HERHAAL

      SORRY/     ik ga al de E-mailtjes met vragen over goedkope vliegreizen niet meer beandwoorden gezien ik daar geheel niets vanaf ken , en ik tevens niet de logelijkheid heb om deze mailtjes allemaal individueel tee beandwoorden.


     

    31-10-2008 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEG NEE TEGEN DOPING
    Op haar besite doet KNVvL een oproep om nee te zeggen tegen DOPING, voor alle vragen over doping ga naar :    WWW.DOPINGAUTORITEIT.NL  en nnaar: 

    DOPINGVRAGEN@DOPINGAUTORITEITEN.NL

    WWW.KNVVL.NL/ACTUEEL/NIEUWS-ARCHIEF/NIEUWS/ZEG_NEE_TEGEN_DOPING

    31-10-2008 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    Today 31th October 2008 at 0900 UTC dit I loose again my E-mail connection via 

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    but you can reach me via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    However I will not be abel to read your messages sent via YAHOO after 09OO UTC


     SORRY

    31-10-2008 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HARDE LANDING
    Zal hier op terug komen hoor, maar nu te laat val om van de VAAK ???


     HERHAALDE malen stellen passagiers vast dat er een duidelijk verschil is in de LANDINGEN van LIJNVLIEGTUIGEN ??

     De manier van landen is sterk afhankelijk van een aantal factoren zoals:


     -De heersende WIND

    -De zichbaarheid op de baan

    -De lengte van de landingsbaan


    -Bij de noodzaak om stevig te remmen


    -Het gewicht van het toestel

    -soms ook de ervaring van de piloot maar soms zal een zeer ervaren piloot ook nog een harde landing maken hoor.

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over LUCHTVAART
    SORRY,

     maar fvragen over goedkope vliegreizen kan ik niet beandwoorden , ik ben niet betrokken in de verkoop van vliegreizen , heb geen ervaring met reisbureaus hoor !!

     Mijn vlak ligt op de onderricht van vliegopleidingen , voorschriften, procedures en zelfs EU-luchtvaartpolitiek ttz alles wat het werkelijk vliegen zelf betrefd

     Voor vragen over vluchten van uit ANTWERP AIRPORT verwijs ik u naar mijn vriend TONY LESAGE  woordvoeder  van PAL

     WWW.PAL-BE

     TONY.LESAGE@pandora.be

    30-10-2008 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIEPMEETING
    Wat betrfd de GRIEPMEETING moet u kijken naar:

    HTTP://WWW.GROTEGRIEPMETING.NL

    GRIEP@GRIEPMETING.NL

    30-10-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTINFORMATIE
    Ik ben steeds geheel vrijblijvend beschikbaar om alle vragen over LUCHTVAART gratis te beandwoorden. voor JONG en minder JONG.

      Er zijn geen STOMME VRAGEN is mijn slogan


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-10-2008 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEUVERGUNNING ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Een aantal E-mails stellen vragen over de nieuwe MILIEUVERGUNNING voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Heden heb ik enkel de krantenartikel gezien.

     Zal wachten totwanneer ik de officiele tekst heb kunnen inzien, deze heb ik vandaag na contacten met de VLAAMSE OVERHEID echter nog niet kunnen gekomen , kon deze niet vinden via de website en via telefonische contacten verwees men naar verschillende diensten zonder succes.

     Ik vernam wel van een der gesprekspartners dat deze voorschriften waren opgemaakt met de consultatie( medewerking) via de vertegenwoordiging van de LUCHTHAVEN gevestigde luchthaven gebruikers.

    SORRY voorlopig geen verder komentaar !!

    30-10-2008 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON COMMERCIAL VFR AIRSPACE USERS

    ADVANCED NOTIFICATION

    Keep the FRIDAY 17 APRIL 2009 avaible for a information day at EUROCONTROL HQ in BRUSSELS organised via 

    WWW.EUROPE-AIRSPORT.FAI.ORG

     Presence of ALL type of VFR AIRSPACE USERS is vital to introduce YOUR REQUIREMENTS in the future EURPEAN AERONAUTICAL WORLD

      ACTION is URGENTLY needed from ALL VFR operators

     WWW.EUROCONTROL.INT
     


    30-10-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR OPERATIONS
    I was present at the EUROCONTROL HQ BRUSSELS at he DMEAN Workshop  on 20081029

     I sugest  STRONGLY the organisations who represent members operating IFR to follow up this subject.

     WWW.EUROCONTROL.INT/DMEAN

     There is a meeting of a TASK FORCE of AO on 16 & 17 DECEMBEr organised at EUROCONTROL by the AOLO  via    LEN.HEARNDEN@EUROCONTROL.INT
    on the requirements of the AIRCRAFT OPERATORS operating in IFR in the future EU AIRSPACE.

     The CFMU is trying to suply adequate services to ANY AIRSPACE USER operating IFR be it from PPL to ATPL but they need to be aware of the operational needs of each AIRSPACE USER.

    CAUTION the operations of the CFMU may have also vital effect on the VFR AIRSPACE USERS since their is the project to have each flicht in IFR to be plannet from T/O till LANDING meaning thad on some AERODROMES the RWY may be planned to be occupied almost permanently by the IFR operators.

    Detected also some new organisations who will be in the future avaible to suply PLANNING SERVICES to any IFR operator also because the system will be too complex for a individual pilot to introduce his ATC FLICHT PLAN ....!!!!!

    HTTP://WWW.IASA.AERO


    The presentations will be avaible on WWW.EUROCONTROL.INT   from Monday  20081103

    Always avaible for aditional suport via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-10-2008 om 08:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING op HELICOPTER
    Op HELICOPTER heb ik ongeveer 2000 uur ervaring op volgende toestellen:

    PIC
    -ALL II
    -ALL III
    -BELL G2
    -HUGHES 300
    -HUGHES 500
    -GAZELLE
    -A109
    -BO 105
    -JETRANGER
    -SCHOUT

    Iniatie en 2e piloot
    -UH1
    -PUMA
    -SIKORSKY
    -SEAKING
    -COBRA

    28-10-2008 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting mijn CV
    Enkele personnen stellen vragen over mijn graad in het leger??

     Ik waBeroeps onderofficier in de LT/AVN behorende tot de LANDMACHT en doorliep al de graden van SGT tot SGT/MAJ

     Ik werdt geen Adjudant omdat ik afzag van deze kursus gezien dat betekende een ganse periode niet vliegen!!

     Tevens heb ik mijn voorstelling voor get examen A tot Officier afgewezen omdat dit tevens inhield 2 jaar in een niet vliegende eenheid van de landmacht.

     Mijn doel was PILOOT en VLIEGEN en hed geen belangstelling in het behalen van hogere graad dan PILOOT wat tevens betekende dat ik afzag van hogere wedde maar ik hield van mijn beroep als PILOOT

    Dat is kort en bondig mijn zienswijze !!!

    28-10-2008 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR LUCHTVAART in BELGIE
    op VRIJDAG 28 NOVEMBER vindt om 18;30 in het LUCHTVAARTMUSEUM aan het

    JUBELPARK te BRUSSEL de inhuldiging plaats van het " de Caters" toestel dat door de

    vrijwilligers van de Restauration section van het MUSEUM gebouwd werd naar aanleiding van de
     
    honderste verjaardag van de eerste vlucht  in BELGIE op 29 OKTOBER 1908.

    Van 29 November 2008 tot 03 Mei 2009 loopt er ook een tentoonstelling 

       " 100 JAAR GELEDEN......PIERRE de CATERS , EERSTE BELGISCHE VLIEGENIER

    Zie:   WWW.VIEILLESTIGES.BE

    Tevens in zone02/BRUSSEL vindt men ook nog intresante informatie:

     WWW.zone02.BE/  
    EVENT/DETAIL/3/101045/DE-NIEUWE-OOGAPPELS-VAN-HET-LEGERMUSEUM.HTML

     Kijk onder AGENDA onder 27/10/2008

    27-10-2008 om 19:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NH90
    OP 05 DECEMBER 2008 voorziet het KVIV een voordrachtavond over de nieuwe Helicopter voorzien voor de LUCHTCOMPNENT van de KRIJGSMACHT in  BELGIE

    meer hierover later op  WWW.KVIV.BE

    27-10-2008 om 16:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELPAC
    Wat betrfd de voorziene examens over ENGELS LEVEL 4 voot PILOTEN en ATCO kan het

    intresant zijn op op  WWW.BELGOCONTROL.BE  even de ELPAC testen eens te doorlopen

    GAARNE uw bevindingen per E-mail


    ELPAC
    ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY for AERONAUTICAL COMMUNICATION

    27-10-2008 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info METEO
    Dear coleagues take note thad BELGOCONTROL  OPMET Changes

    acording  ICAO Annex 3 -AMD 74 will come in to effect on  Wednesday 

    05 NOVEMBER as of 12.01 UTC

    WWW.BELGOCONTROL.BE

    27-10-2008 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN CV EDPA
    Een afkorting in mijn CV trok de aandacht van enkele personen namelijk EDPA dit is de EUROPEAN DEAF PILOT ASSOCIATION een afdeling van de IDPA INTERNATIONAL DEAF PILOT ASSOCIATION  waar ik in de jaren 90 bij betrokken werdt tenbehoeve van enkele personen welk doof zijnde toch wilde zich verheefen in het luchtruim als zelfstandig piloot en welk heel goed mogelijk is als men de administratieve rompslomp wegens onbegrip kan overwinnen.
    In de USA is dit geheel normaal maar in de EU lidstaten is of moet ik zeggen WAS er volledig onbegrip daarvoor.

    Na een tiental jaren lobbying, voordrachten en zelfs  deelname aan TV uitzendingen hebben we bepaalde mogelijkheden bekomen.


    zie:   WWW.VOLEZ.COM/AEROCLUB-SOURDS/

            WWW.AEROCLUB.COM/HANDICAPES/

            


           


    Een der iniatiefnemers is mij vriend   HENRI CORDEROY DU TIERS

    contact via:  AEROCLUB.SOURDS@WANADOO.FR



    27-10-2008 om 09:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHT 23 OKTOBER in VLOC
    Op de voordracht van 23 OKTOBER waren er een 80 tal toehoorders , wegens de korte tijd beschikbaar werdt er door de zaal slechts één vraag gesteld enbeandwoord, maar op mijn e-mail vind ik heden morgend wel een 50 tal mailtjes voor bijkomende toelichtingen welk ik zal trachten te beandwoorden op mijn BLOG hier ASAP.

    WWW.VLOC.EU


    TEVENS werdt ik opgenomen als ERELID van de VLRI

    zie WWW.VLRI.BE
     NOOT: zal kortelings worden bijgewerkt via VLOC

     Tevens was er nadien een zeer intresante en gedetaileerde voordracht van Prof FRANS BREUGELMANS over de geschiedenis en de ontwikkelingen tijdens de jaren van de ZUIGERMOTOR en de JETMOTOR

    Nu is FRANS weg naar de USA om te genieten van het vliegen op zijn STEARMAN in de USA.

    27-10-2008 om 06:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!