Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHT 23 OKTOBER in VLOC
    Op de voordracht van 23 OKTOBER waren er een 80 tal toehoorders , wegens de korte tijd beschikbaar werdt er door de zaal slechts één vraag gesteld enbeandwoord, maar op mijn e-mail vind ik heden morgend wel een 50 tal mailtjes voor bijkomende toelichtingen welk ik zal trachten te beandwoorden op mijn BLOG hier ASAP.

    WWW.VLOC.EU


    TEVENS werdt ik opgenomen als ERELID van de VLRI

    zie WWW.VLRI.BE
     NOOT: zal kortelings worden bijgewerkt via VLOC

     Tevens was er nadien een zeer intresante en gedetaileerde voordracht van Prof FRANS BREUGELMANS over de geschiedenis en de ontwikkelingen tijdens de jaren van de ZUIGERMOTOR en de JETMOTOR

    Nu is FRANS weg naar de USA om te genieten van het vliegen op zijn STEARMAN in de USA.

    27-10-2008 om 06:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIVIL AVIATION volgens ICAO
    Een korte toelichting over de term AERIAL WORK, initieel was AERIAL WORK een onderdeel in GENERAL AVIATION .

     Er bestonden maar twee manieren van OPERATIONS namelijk                            COMMERCIAL AIR TRANSPORT en GENERAL AVIATION


    In de jaren 80 werdt er een voorstel gedaan om GENERAL AVIATION te splitsen in
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    Op EU vlak is er een poging om  CIVIL AVIATION nu te verdelen in :

    COMMERCIAL AIRTRANSPORT
    GENERAL AVIATION
    AERIAL WORK
    BUSINESS AVIATION

    Deze poging heeft wel voor gevolg dat BUSINESS AVIATION
    zowel een ZAKENVLUCHT of een LUCHTTAXI kan zijn volgens het voorstel van EBAA
    zie WWW.EBAA.ORG

    De onderverdeling van GENERAL AVIATION wordt in de USA niet gebruikt en spreekt men daar niet over AERIAL WORK
    WWW.IAOPA.ORG

    Tevens maakt men nu ook nog een poging om een speciale groep te maken van SPORTS FLYING ,RECREATIONAL FLYING of LEISURE FLYING
    WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG

    Er is tevens nu de neiging om in GENERAL AVIATION een speciale groep te maken voor de PPL IFR  zijnde WWW.PPLIR.ORG

    Voor de CAT heeft men heden:
    - WWW.IATA.ORG
       WWW.AEA.BE
       WWW.ELFAA.ORG
       WWW.ERAA.ORG

     Zoals ge ziet is de CIVIL AVIATION OPERATIONS niet zo eenvoudig en is het daarom ook dat er in de EU-ARENA te BRUSSEL zo een 125 ORGANISATIES welk in deze omgeving aktief zijn om bepaalde aspecten der LUCHTVAART naar voor te brengen.

    Zie ook in deze blog een lijst van organisaties ?? trefwoord    AVIATION ORGANISATION

    26-10-2008 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over VLJ
    Wat betrefd de VLJ ( VERY LIGHT JET)  die ik vermeld in mijn DIAGRAM van de  

     AIRSPACE USERS

    onder GENERAL AVIATION moet ik toch even toelichten dat dit toestel eigenlijk een normaal VLIEGTUIG is.

    MAAR

    De VLJ welk in ontwikkeling is , is een lichte jet met zeer nieuwe materialen en daardooàr zeer licht van gewicht en vooral in een veel lagere aankoopprijs dan de meeste reeds bestaande toestellen.

    Dus toegankelijk tot de privaateigenaar welk nu de kans zal hebben om SINGEL PILOT, HOOG en RELATIEF SNEL te vliegen!!!

    Wat zijn nu de redenen waarom ik dit toestel heden enkel in GENERAL AVIATION plaatst:

    -Lage AANKOOPPRIJS wilt zeggen dat een ganse reeks PPL de mogelijkheid hebben dit toestel te vliegen.
     -HOOG gaande tot op FL 400/450  dus HIGHT ALTITUDE FLYING experience nodig

    SNEL ......... maar niet de zelfde SNELHEID die de meeste toestellen op deze hoogte vliegen

    Licht gewicht dus  niet dezelfde uitrustingen als de normaal op deze hoogte vliegende vliegtuigen
    zoals bvb  geen ACAS/TCAS uitrusting

    Ik zie ook nog een probleem met de certificatie bij EASA voor CAT ??

    Minder ervaren piloten niet dagelijks vliegende en niet onderworpen aan het toezicht dat in de CAT van toepassing is op de bemanningen.

    Het zal dus een bepaalde aanpassing vragen van de ATC om deze toestezllen toegang te verlenen in de hogere sferen.

    Bij zeer druk verkeer kan men deze toestellen op lagere hoogtes toewijzen maar dan is het verbruik veel hoger en dus veel duurder en vooral minder range.

    Bij EUROCONTROL volgt men deze evolutie van zeer nabij om deze vorm van VLJ zonder hinder te kunnen intigreren in de CAT operaties.

    WWW.EUROCONTROL.INT

    26-10-2008 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION REQUIRES 2e deel
    Waarom deze SLOGAN ??


     Uit een franse studie welk in de jaren 80 in mijn bezit kreeg onder de titel:


     LES CARRIERES DE L'AVIATION

     waaruit bleek dat de EUROPESE LUCHTVAART INDUSTRIE nood heeft aan gemotiveerde
     
    jonge mensen om de 92 gespecialiseerde beroepen te beoefenen !!!


    Deze studie werdt echter uitgeleend aan een afdeling van het Ministerie van ONDERWIJS en heb deze nooit meer terug kunen bekomen en tevens nergens de bron kunnen terug vinden .

     SORRY

    26-10-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VIK
    Zie   WWW.VIK.BE

    VLAAMSE INGENIEURS KAMER

     Ga naar:  PIJLERS

    -DOMEINEN

    -CENTRUM LUCHT EN RUIMTEVAART

    contact:   KRISTOF.VIERIN@BARCO.COM

    26-10-2008 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION REQUIRED ASAP !!!
    WE have to be creative about attracting 
     
     YOUNG people  to AVIATION


    26-10-2008 om 16:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP 23 0KTOBER 2008
    Heden zie ik in mijn E-mails een aantal vragen als FOLOW UP van mijn korte voordracht over

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS  in het VLOC te OOSTENDE op

    23 Oktober.

     Ik zal trachten deze op een latere datum op te volgen en tevens een aantal gehevens op deze BLOG

    hier te plaatsen.

    ASAP !!!

    Maar even gedult .......AUB  !!!!!!

    26-10-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR
    Vernemen dat er op  04 SEPTEMBER 2008 eenaanvaring was tussen twee zwevers boven het vliegveld van  MAYBRAY tussen  OO-YZE en D-1355.

      Beide tostellen konden landen maar zijn beschadigd. meer info zieBCARG NEWSLETTER Oktober 2008.

    info@asa-be.com of bcarg@asa-be.com

    23-10-2008 om 08:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INCIDENT DUIF + ULM
     men verwijst naar :

    www.pitts.be

    maar dat werkt schijnbaar niet ??

    23-10-2008 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Kan heden al de nog bekomen E-MAILTJES niet beandwoorden en zal dit maar eerst de MAANDAG  27 OKTOBER kunnen doen.!!!!!!


    Ik bemerk echter dat een aantal vragen reeds toegelicht zijn op mijn BLOG , type een trefwoord in :

    ZOEKEN in BLOG

    SUCCES of anders geduld tot MAANDAG

     SORRY

    23-10-2008 om 05:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 SEPTEMBER 2009 WINGS for CHILDREN
    Dag der MINDERVALIDEN KINDEREN zal plaats hebben op                                                         


    DINSDAG 29 SEPTEMBER 2009


    Instellingen met kinderen welk daaraan wensen deel te nemen moeten een schrijven richten met hun gegevens naar:

     JEUGD en LUCHTVAART

     Att: André SANDERS

     BUS 16

    ANTWERP AIRPORT

    2100 DEURNE

    22-10-2008 om 20:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION from SDW
    ICAO  = INTERNATIONAL CIVIL AVIATION ORGANISATION

    Registered   NOVEMBER 1944

    now 190 MEMBERSTATES

     documentation using 6 Languages

    WWW.ICAO.INT

    Website ENGLISH and FRANCAIS

    I hope this clarify the requested information

    22-10-2008 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    WORLD AVIATION TRAINING

    the Conference & Tradeszhow  of WATS

    wil take pace in the USA ORLANDO FLORIDA

    From 28 till 30 APRIL 2009

    WWW.HALLDALE.COM/WATS

    22-10-2008 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIRCULATION on GA/AW DOCUMENTATION
    Circulated today in to the HQ EUROCONTROL-AGENCY

     IAOPA BULLETIN  ;                 October-December 2008     (international)

    AOPA PILOT                               November 2008                  ( AOPA USA)

    INSTRUMENT PILOT                June-August 2008                ( PPL/IR-EUR UK)

    POSITION REPORT N° 218       October 2008                      (AOPA-Switzerland )

    PILOTS & PLANES                     Oktober 2008                      (AOPA NEDERLAND)

    22-10-2008 om 15:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Heden is het onvoorstelbaar de hoeveelheid of INFORMATIE dat er beschikbaar is via deze ELECTRONISCHE mogelijkheden.

     Er is echter een moeilijkheid om zeker te zijn van de juistheid der bekomen informatie!!

     Dit is een probleem dat ik heden ook regelmatig ervaar.

     DE PERS wordt gemanipuleerd naargelang de noodzaak op politiek of financieel vlak.

    Gebruik makend van de officiele documenten zoals het J.O van de EU of het BELGISCH STAATSBLAD zijn deze teksten meestal zo complex opgemaakt dat er verschillende uitvoeringen mogelijk zijn.

    Tevens zijn veel WETTEN, KB en MB niet meer aangepast aan de WERKELIJKE OPERATIONELE LUCHTVAARTWERELD.

    SORRY ik kan u niet waarborgen dat al de informatie die ik beschikbaar maak op deze blog voor 100% juist zijn.

    Ik doe mijn best ......MAAR !!!

    Ik hoop dat deze toelichting de bekomen vragen per ê-mail hebben beantwoord.

    21-10-2008 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLOC- OOSTENDE 23 OKTOBER 2008
    Wat betrefd mijn voordracht over GENERAL AVIATION and AERIAL WORK op 23/10/2008 in het VLOC heeft dit plaats om 1915 tot 1945 uur

    Ik begrijp dat een aantal personen niet kunnen aanwezig zijn wegens de afstand wat ik begrijp.

    Ik heb het VLOC uitgekozen via VLRI omdat ik er van uitga dat we via het VLOC ons kunnen toespitsen op een centrum om de VLAAMSE LUCHTVAARTOPLEIDINGEN te bevorderen voor de jeugd en dit in samenwerking met de FTO en RF en het KHBO te OOSTENDE

    Voor degene die belangstellen kan ik hen de SLIDES van mijn tussenkomst per e-mail bezorgen mits een mailtje op SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-10-2008 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANING SDW
    I will be absent from THURSDAY 23 october until MONDAY 27 october and unabel to react to any E-MAIL,PHONE or FAX

    Je suis absent du 23/10 jusque le 27/10 sans MAIL,PHONE ou FAX


    Ik ben afwezig van DONDERDAG 23 Oktober tot MAANDAG 27 Oktober geen E-MA1L, TELEFOON of FAX


    SORRY

    20-10-2008 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLAUWE VENT
    Kreeg hier enkele MAILTJES van personnen die mijn BLOG maar een triestige bedoening vinden en mijn klaseren als een FLAUWE VENT

     Gelieve te begrijpen dat ik buiten mijn LUCHTVAART aktiviteiten nog veel andere zaken doe welk hier niet op mijn BLOG ter sprake komen.

     Wij gaan er regelmatig eens tussenuit en gaan genieten van een lekker etentje met heerlijke wijntjes met vrienden.

     Tevens maak ik nog tijd om in de tuin te werken en regelmatig een goed boek te lezen en niet enkel over de LUCHTVAART.

    Heden ben ik bezig de GESCHIEDENIS van het ontstaan rond BELGIE te lezen met de eertse perikelen in 1790  bij het ontsytaan van een ARTIFICIELE NATIE in het boek welk leide tot DE ONAFHANKELIKHEID van BELGIE op 04 OKTOBER 1830

    EEN TROON IN BRUSSEL door Paul BELIEN en nu beschikbaar in het nederlands via DE VLAAMSE VOLKSBEWEGING

    Zeer intresant onderwerp !!!

    MAAR hier in mijn BLOG vind u meestal enkel aspecten van DE LUCHTVAART en de EUROPESE UNIE politiek waarbij ik ook nog regelmatig bij betrokken ben als EU-LOBBYIST

    Tevens heb ik op vraag van de SENIOREN een aantal van mijn ervaringen in het FORUM bij het onderwerp DE TIJD VAN TOEN - 70 PLUSSERS geplaats onder mijn nick SDW

    Hoop dat dit de nodige informatie geeft in functie van de bekomen berichtjes van enkele bezoekers van deze BLOG.

    20-10-2008 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
     GA trachten vandaag al de nog niet beandwoorde E-MAILTJES te behandelen.

     Veel van de gestelde vragen staan echter reeds beandwoord op deze BLOG als u een trefwoord typt in " ZOEKEN IN BLOG" dat hier aan de linkerzijde staat.

    20-10-2008 om 05:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Heb op SENIORENNET:

    bij  FORUM

    onder VRIJE TIJD

    bij CULTUUR en HISTORIEK

    en bij  OVERIGE VRIJE TID  POSTZEGELS VERZAMELEN


    informatie staan over ; 100 JAAR GEMOTORISEERDE VLUCHT door een BELG

    BARON de Caters

    19-10-2008 om 21:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!