Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY - SURETE -BEVEILIGING in de LUCHTVAART

    In function of PROTECTING  our
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    I strongly advise the FTO,RF and individual PILOTS to read and APLY the " AOPA's AIRPORT WATCH"

    LOCK UP.
    LOOK OUT.

    Participate with your fellow pilots in
    the safekeeping of GENERAL AVIATION's
    local neighborhoods-our home airports

    Report suspicious activity asap !!!!

    See the AOPA brochure on this subject:

    www.aopa.org/airportwatch

    This is not only a USA probleme but also in EUROPE

    Be PROACTIVE

    SECURITY is not only a responsablity of the authority but als of any person involved in the AVIATION WORLD


    Develop a SECURITY PLAN for your AIRPORT asap
    and inform all your  local AIRSPACE USERS

    Develop contacts toward the LOCAL POLICE SERVICES asap !!!!



    17-12-2006 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST
    In het verleden voor de VERLOFPERIODE  heb ik via mijn BLOG en ook via het FORUM onder het onderwerp ANDERE HOBBY"s  op het NEDERLANDSE   SENIORENNET ' (vijftigplusser.nl)de gegevens van de ZWARTE LIJST der EU in de LUCHTVAART bekend gemaakt.

     Ik vraag mij af of dat nuttig is geweest voor de SENIOREN of andere tijdens hun verblijf in het buitenland, gezien de hierop vermelde LUCHTVAARTFIRMA"s niet in de EU konden komen maar wel aktief  kunnen zijn buiten de 25 EU +2+3 landen ???

    Gaarne uw bevindingen .

    17-12-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT deel 3
    Heden een beetje beter van de  geneugden van de KERSTMARKT te ANTWERPEN kunnen genieten gezien veel minder publiek in een nogal vochtige  namiddag

    16-12-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heeft u HOOGTEVREES ( ACROFOBIE)
    2133 STEMMEN uitgebracht:

     JA heel sterk--------------------22,4%
     JAeen beetje--------------------43,8%
     NEEN vroeger wel gehad----- 1,7%
     NEEN nooit gehad------------31,7%

     Ik voel mij in goed gezelschap bij de 22,4%

    16-12-2006 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER BVRIEFING 2e deel
    In functie van de vermelde WINTERBRIEFING
                            GOOD(?)AIRMANSHIP

    Noteerde ik de volgende punten:
    1)-Opgelet op de inhoud van ART 57 van KB 10/01/2000 aangaande de wedergeldigmaking enkel mogelijk tijdens de geldigheidsperiode van de vergunning.??( of hernieuwing)
      
     2)-Opgelet met de hernieuwing van de BEVOEGDVERKLARINGEN ??

     3)-Opgelet met het gemengd gebruik van KEROZINE en DUESEL in de nieuwe DIESEL MOTOREN , gezien men vanaf meer dan 10% aanwezigheid van diesel in de KEROZINE moet rekening houden met het gevaar van stolling van de brandstof van temperaturen lager  dan
    -5°C in plaats van de -35°C voor KEROZINE.
    Nota voor SAFETY: 
       A)-op somige duitse vliegvelden is er geen KEROZINE maar enkel DIESEL
       B)- Gelieve het tanken van DIESEL duidelijk te vermelden in de VLIEGBOEK van het vliegtuig

    STEL BELANG in uw bevindingen,opmerkingen en komentaar

    4)-Een zeer intresant aspect was de toelichting over de aangeraden procedure in CRUISE om het verbruik en de emission te verminderen , met als voorbeeld de gegevens van een  PIPER WARRIOR met 100LL

    Verbruik bij 75%  is 1,44€ per minuut
                          65%  is 1,16€ per minuut 
                          55% is 1,00€ per minuut
      en dit zonder zeer groot verschil in de bekomen TAS ongeveer 10%)
      Dit stemt tot nadenken.???

    5)- Uit de aanwezige PPL kwam de melding dat zij tijdens hun opleiding practisch geen of weinig informatie over het gebruik van de MIXER kregen en zich onzeker voelen over het gebruik!!

    6)- een der aanwezige had onlangs zijn PPL JAR/FCL behaalt met 45 uur

    7)-Zeer intresant was het onderwerp hoe zijn pasagiers te behandelen om een positief beeld van GENERAL AVIATION te bekomen

     8)- Heden morgend vermelde een FI een persoon welk zeer bang was van de STAL gezien deze persoon met een FI tijdens zijn EERSTE VLUCHT onverwacht in een TOLVLUCHT werdt gebracht

    9)- De vraag werdt gesteld aangaande pasagiers welk hun hond wensten mee te nemen tijdens een vlucht.

       MIJN ADVIES was :  NIET te DOEN !!!!!
          Ik verwees hier naar onze ervaring in de jaren 60 toen wij met de rijkswacht op ALII vluchten uitvoerden met speurhonden begeleid met hondenstalmeester en dit aanleiding gaf tot een incident waarna een speciale kooi werdt ontworpen voor het vervoer van deze getrainde honden

    10)-OPGELET met PASAGIERS en vooral kleine kinderen op de TARMAC en in VLUCHT 

    Dit zijn mijn initieele bemerkingen welk ik noteerde in functie van  mijn ervaring en de ervaringen  vermeld door FI leden van ABI

     Ik stel met vreugde vast dat de RF zulk een iniatieven organiseren om de PPL aan te pasen aan de nieuwe noden in  AIRSAFETY

    16-12-2006 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTO

      I received some very strong and motivated complaint about the quality of some FTO on the required structure and organsation !!

      The information transmited to the DG of JAA and EASA since this may efect the FLIGHT SAFETY in the ECAC and EU AIRSPACE??

    16-12-2006 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER BRIEFING
    Op Vrijdag 15 december om 20.00 uur via JEUGD & LUCHTVAART en de RAAC te ANTWERPEN was ik uitgenodigd op de WINTER REFRESHER-CAUSERIE door PAUL HOFF.

    GOOD(?)AIRMANSHIP

    De volgende onderwerpen werden behandelt onder ruime belangstelling

    -JAR-FCL voor PPL
    -LIMITATIONS
    -WB
    -PERFORMANCES( cruise)
    -WAKE TURBULENCE
    -PAX
    -WINTER FLYING

    Reference werdt gemaakt naar de UK-CAA SAFETYSENSE LEAFLETS

    De gebruikte SLIDES zijn voorzien in de " RAAC ECHO" te worden geplaatst

     Zal op een later ogenblik enkele persoonlijke bemerkingen vermelden op deze BLOG

    16-12-2006 om 13:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Vernam gisteren morgend mondeling dat de UITBATINGS VERGUNNING voor ANTWERP INTERNATIONAL  AIRPORT werdt uitgereikt voor 2 jaar , en dit werdt vermeld op het nieuws s'avonds met de mededeling dat alvorens een nieuwe verguning te bekomen er de verplichte veiligheidsstrook moet aanwezig zijn zoals voorzien door ICAO de zogenaamde RESA

    16-12-2006 om 04:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RTBF uitzending
    Een aantal E-MAILERS stellen belang in de uitzending van RTBF van woensdagavond 13 December  en men heeft mij belooft om de nodige links en zelfs een  CD hierover.  


     SECRETARIAAT@VVB.ORG

     Ik zal de gegevens hier zo spoedig mogelijk vermelden , ook via het FORUM onder POLITIEK op SENIORENNET is er een link aanwezig.

    15-12-2006 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NUTIGE LINKS
    In functie van een antal vragen waarop ik reeds per E-MAIL een antwoord bezorgde is het schijnbaar nutig hier de cvolgende contacten te vermelden:

     ASF ( AVIATION SANS FRONTIERE) ( N + F )
              WWW.ASFBELGIUM.ORG

      MAF  ( N )
                  www.maf.nl
                MAFACTUEEL@MAF.NL

     AOPA-USA  INFORMATION for PILOTS (only ENGLISH)
               PILOTASIST@AOPA.ORG
               att: TOM ZECHA      voor informatie voor piloten aangaande USA   zie teven WWW.AOPA.ORG

               
              

    15-12-2006 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODLANDINGEN te BRUSSEL
    Volgens een mededeling in het NIEUWSBLAD zijn er ongeveer 100 NOODLANDINGEN per jaar te ZAVENTEM volgens een mededeling van de Minister van Mobilitiet!!!

     Schijnbaar noteerd men een VOORZORGSLANDING ook als een NOODLANDING.

      Onlangs kwam een piloot terug wegens een zieke pasagier en gaf geen MAYDAY of PANNE bericht maar de ganse brandweer kwam buiten, alhoewel er geen NOODTOESTAND was gemeld.

     Er is een groot verschil tussen een NOODLANDING en een VOORZORGSLANDING hoor

      werkelijke NOODLANDINGEN zijn er zelden geweest hoor

      Ik heb de indruk dat men tracht de hoge kosten van de HULPDIENSTEN te verechtvaardigen door regelmatige  ongevraagde tussenkomsten  te doen!!!

      Toen ik daar onlangs een opmerking over maakte kreeg ik te horen dat ik daar toch niet moest voor betalen bij een  ongevraagde tussenkomst van de HULPDIENSTEN



     

    15-12-2006 om 07:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING met SENIOREN
    In onze AGENDA staan de volgende DATA om vrienden van de SENIOREN in 2007 te ontmoeten.

    ZATERDAG 23 DECEMBER tussen 1400 en 1700 uur EINDJAARSDRINK met een Glasje genever op de turnhoutsebaan  


    ZATERDAG 30 DECEMBER  2006 in DOMAINE des HAUTES FAGNES  te OVIFAT ( afspraak te bevestigen per E-MAIL ASAP)


    -ZONDAG 14 JANUARIE  te ANTWERPEN DRINK van de BURGEMEESTER  PATRICK JANSSENS om 1100 uur op de GROTE MARKT aan cafe DEN ENGEL

    -ZONDAG O4 FEBRUARIE 2007 om 1430  te ANTWERPEN bij de 46e Plechtige zitting van de EUROPESE ERESENAAT in het congrescentrum " t'ELZENVELD" Lange gasthuisstraat 45 te ANTWERPEN.
    Bijwonen is GRATIS maar inschrijving via E-mail noodzakelijk wegens veiligheids voorschriften  BVSE@SKYNET.BE

     ZATERDAG 24 MAART 2007 Meeting van INGE  en TEDDYBEER te ANTWERPEN KIEL voor deelname en betaling voor maaltijd zie onder MEETINGS in FORUM

     ZATERDAG 21 APRIL meeting SELENA en KIENZLE te KESSEL-LO nog te bevestigen en op FORUM te plaatsen

    ZATERDAG en ZONDAG in MEI op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  " STAMPE FLY IN"    Gratis toegang  datum te bevestigen

    ZATERDAG en ZONDAG 18 en 19 AUGUSTUS te  VLIEGVELD SCHAFFEN DIEST  "OLD TIMER FLY INN" gratis toegang te bevestigen

    DINSDAG 18 SEPTEMBER op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN 27e DAG DER MINDER VALIDEN informatie volgt


    Het is steeds nuttig even contact te nemen om plaats van afspraak te bepalen ???SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    14-12-2006 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING SDW
    Presently I have reacted to ALL the avaible E-mails , if you have not received a reaction this means thad your E-mail has been lost and I request to send it again.

     SORRY

    14-12-2006 om 14:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    Er is nu ook een Franstalige SENIORENNET onder WWW.CANAL50.BE  ik raad aan om al degene die wat frans kunnen (met of zonder fouten) en welk franstalige contacten hebben dit te vermelden.

    SENIORENNET heeft zijn nut voor ons allen en daarom is het nutig de iniatieven van PASCAL en zijn vrijwiligers te steunen door PRO-ACTIF te zijn.
     
     DANK BIJ VOORBAAT
         SDW

    14-12-2006 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERESENAAT op ZONDAG 04 Februarie 2007
    De gegevens over de ERESENAAT staan reeds vermeld in deze BLOG

     type in vak  " ZOEKEN in BLOG"    ERESENAAT  op ZONDAG 04 Februarie 2007

     

    14-12-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASTRIDPLEIN
    Via de BLOG van onze vriend AFM verneem ik dat het ASTRIDPLEIN te ANTWERPEN aan het CENTRAAL STATION op  ZATERDAG 16 DECEMBER wordt ingehuldigd met de ganse nammidag alerlei aktiviteiten  op het plein en in  de statie die de officiele opening om 1700 uur vooraf gaan!!

    Als het weer meevalt mischien wel even gaan kijken ????

    14-12-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT TRAINING in the USA
    I receive regular request from persons who intend to start a FLIGHT TRAINING in the USA.

     I usualy advise to use  FLIGHT SAFETY INTERNATIONAL  WWW.FLIGHTSAFETY.COM    with witch I have contacts since 1961 via A;L UELTSCHI   witch I had met in FRANCE  wher I was flying and  he developed  the FLIGHT SAFETY ACADEMY in VERO BEACH  in the USA and now has many FLIGHT TRAINING CENTERS all over the world. under the FSI denomination

    Note:  I obtained myself a FAA LICENSE in 1968 via SOTRAMAT in ANTWERP in BELGIUM  as mentioned in this BLOG under the subject  "SDW PROFILE"

    13-12-2006 om 20:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHTTRAINING in the USA

    Y sugest CANDIDATE PILOTS who are going to the USA and PIKOTS who going for aditional FLIGHT TRAINING to consult the SECURITY REQUIREMENTS     WWW.TSA.GOV 

    13-12-2006 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA and SAFETY
    My attention was drawn on the activity of EASA on SAFETY via the introduction of the:

      ESSI

     composed of 3 main pillars
    -COMMERCIAL AVIATION ( ECAST)
     working with CAST
     partnership

    -ROTORCRAFT ( EHEST)
     working in IHST
     partnership

    -GENERAL AVIATION ( EGAST)
     safety committee
     promotion

    The ECAST and EHEST  are organised and running

     The EGAST  must be created on
       1)-wide spectrum of activities
          -National Aeroclubs and Associations
          -Ten's thousands of pilots
      2)-create a forum for:
          -sharing best practice
          -inproving sourczs of information
          -SAFETY PROMOTION
        3)-taking soundings
           -plan consultation
           -rulemaking activities
           -national iniatifs                       

    13-12-2006 om 06:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2nd User Day for DATA USERS
    Was present today at HQ EUROCONTROL for clarification on the EAD ( EUROPEAN AERONAUTICAL DATABASE)

    The EAD has been adapdet to be more user friendly for the use by the INDIVIDUAL PILOT be it for IFR and VFR for CAT,  and any other NON CAT AIRSPACE USER operating in GAT (and OAT ??)

    Via this  EAD there is apossiblity to obtain  a PIB  about NOTAMS, AIP INFORMATION in function of your FPL  and in the future also METEO-INFORMATION


    See:  WWW.EAD.EUROCONTROL.INT

    There is now via INTERNET the possiblity to participate on the EAD-TRAINING/E-LEARNING  free of charge after registration via the following channels;
     1)- http://elearning.eurocontrol.int
     2)- http://www.cfmu.eurocontrol.int
     3)- http://www.eurocontrol.int/ead

    NOTE
    --the use for the EAD is no more via JAVA. 1-3 but via  JAVA 1-5
                and via HTML
    --there is a CD-ROM avaible

    I sugest contat toward    guido.haesevoets@eurocontrol.int

    I sugest FTO, RF ,FLIGHT,GROUND and SIMULATORS instructors to inform there BASIC STUDENTS and ADVANCED TRAINING to include the EAD in their BRIEFINGS

    Any comments,sugestions,comments or probleme to be adressed to CFMU at EUROCONTROL?

    I ame also intrested to be informed in vieuw to follow up jour intervention.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

              

    12-12-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW

        

               BEST                                   WISHES                                     FOR                                 CHRISTMAS

                 AND FOR THE  YEAR

                               2007

                                               
      sylvain             

    11-12-2006 om 15:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI leden INFO 2007
    Nous venons d'obtenir la confirmation que le nouveax DG de L'AERONAUTIQUE pour le 1e JANVIER  2007 est                                 
     Mr JULES KNEEPKENS


    Plus d'information le 11 FEVRIER pendant l'assemblee General de ABI a 1500 dans les locaux de L'AERONAUTIQUE


    Wij bekwamen zo juist bevestigind dat de nieuwe DG van het BESTUUR DER LUCHTVAART  vanaf 1e JANUARIE 2007
    de Heer JULES KNEEPKENS

     Verdere toelichting tijdens de Algemeene vergadering op 11 Februarie  om 1500 uur in de lokale, van het BLV

    11-12-2006 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANSTALIG SENIORENNET
    Stel vast dat er nog weinige op de hoogte zijn van het FRANSTALIGE SENIORENNET via de   www.canal50.BE

    Mogelijk moeten we daar nu en dan ook eens binnenspringen daar zijn ook franstalige SENIOREN in BELGIE hoor !!

     Mijn geschreven FRANS is ook niet alles hoor maar dat probleem heb ik ook in het NEDERLANDS , ENGELS en DUITS dus geen probleem ik vind communicatie belangrijker dan schrijfproblemen hoor, we hebben gisteren in het ANTWERPSE nog een eentalige ITALIAANSE met gebarrentaal verder geholpen

    11-12-2006 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE gevraagd??
    Tijdens het WE bekwam ik 5 vragen over de VLUCHTEN van uit BRUSSEL naar PEKING, ik begin te vermoeden dat dit iets met het NIEUWS te maken heeft over de beschikbaarheid tegen betaling van TRANSPLANTATIE ORGANEN in CHINA ???

    11-12-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVEILIGING ( SECURITY)
    Een groot deel van mijn aktiviteiten in de LUCHTVAART hebben betrekking op de VEILIGHEID of SAFETY  in de LUCHTVAART, tevens is er sedert 9/11 ook de SECURITY of BEVEILIGING bijgekomen en daarvoor verspreid ik de INFORMATIE BROCHURE van AOPA-USA als leidraad voor de personen welk in EUROPA met de LUCHTVAART betrokken zijn.

    SAFETY (E) = VEILIGHEID (N) = SECURITY (F)

    SECURITY (E) = BEVEILIGING (N) = SURETE (F)

    om verwaring te vermijden in het taalgebruik zijn duidelijk twee verschillende onderwerpen en taken in de LUCHTVAART

    Kommentaar, opmerkingen en voorstellen steeds welkom via E-MAIL

    11-12-2006 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!