Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    Er is nu ook een Franstalige SENIORENNET onder WWW.CANAL50.BE  ik raad aan om al degene die wat frans kunnen (met of zonder fouten) en welk franstalige contacten hebben dit te vermelden.

    SENIORENNET heeft zijn nut voor ons allen en daarom is het nutig de iniatieven van PASCAL en zijn vrijwiligers te steunen door PRO-ACTIF te zijn.
     
     DANK BIJ VOORBAAT
         SDW

    14-12-2006 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERESENAAT op ZONDAG 04 Februarie 2007
    De gegevens over de ERESENAAT staan reeds vermeld in deze BLOG

     type in vak  " ZOEKEN in BLOG"    ERESENAAT  op ZONDAG 04 Februarie 2007

     

    14-12-2006 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASTRIDPLEIN
    Via de BLOG van onze vriend AFM verneem ik dat het ASTRIDPLEIN te ANTWERPEN aan het CENTRAAL STATION op  ZATERDAG 16 DECEMBER wordt ingehuldigd met de ganse nammidag alerlei aktiviteiten  op het plein en in  de statie die de officiele opening om 1700 uur vooraf gaan!!

    Als het weer meevalt mischien wel even gaan kijken ????

    14-12-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT TRAINING in the USA
    I receive regular request from persons who intend to start a FLIGHT TRAINING in the USA.

     I usualy advise to use  FLIGHT SAFETY INTERNATIONAL  WWW.FLIGHTSAFETY.COM    with witch I have contacts since 1961 via A;L UELTSCHI   witch I had met in FRANCE  wher I was flying and  he developed  the FLIGHT SAFETY ACADEMY in VERO BEACH  in the USA and now has many FLIGHT TRAINING CENTERS all over the world. under the FSI denomination

    Note:  I obtained myself a FAA LICENSE in 1968 via SOTRAMAT in ANTWERP in BELGIUM  as mentioned in this BLOG under the subject  "SDW PROFILE"

    13-12-2006 om 20:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHTTRAINING in the USA

    Y sugest CANDIDATE PILOTS who are going to the USA and PIKOTS who going for aditional FLIGHT TRAINING to consult the SECURITY REQUIREMENTS     WWW.TSA.GOV 

    13-12-2006 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA and SAFETY
    My attention was drawn on the activity of EASA on SAFETY via the introduction of the:

      ESSI

     composed of 3 main pillars
    -COMMERCIAL AVIATION ( ECAST)
     working with CAST
     partnership

    -ROTORCRAFT ( EHEST)
     working in IHST
     partnership

    -GENERAL AVIATION ( EGAST)
     safety committee
     promotion

    The ECAST and EHEST  are organised and running

     The EGAST  must be created on
       1)-wide spectrum of activities
          -National Aeroclubs and Associations
          -Ten's thousands of pilots
      2)-create a forum for:
          -sharing best practice
          -inproving sourczs of information
          -SAFETY PROMOTION
        3)-taking soundings
           -plan consultation
           -rulemaking activities
           -national iniatifs                       

    13-12-2006 om 06:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2nd User Day for DATA USERS
    Was present today at HQ EUROCONTROL for clarification on the EAD ( EUROPEAN AERONAUTICAL DATABASE)

    The EAD has been adapdet to be more user friendly for the use by the INDIVIDUAL PILOT be it for IFR and VFR for CAT,  and any other NON CAT AIRSPACE USER operating in GAT (and OAT ??)

    Via this  EAD there is apossiblity to obtain  a PIB  about NOTAMS, AIP INFORMATION in function of your FPL  and in the future also METEO-INFORMATION


    See:  WWW.EAD.EUROCONTROL.INT

    There is now via INTERNET the possiblity to participate on the EAD-TRAINING/E-LEARNING  free of charge after registration via the following channels;
     1)- http://elearning.eurocontrol.int
     2)- http://www.cfmu.eurocontrol.int
     3)- http://www.eurocontrol.int/ead

    NOTE
    --the use for the EAD is no more via JAVA. 1-3 but via  JAVA 1-5
                and via HTML
    --there is a CD-ROM avaible

    I sugest contat toward    guido.haesevoets@eurocontrol.int

    I sugest FTO, RF ,FLIGHT,GROUND and SIMULATORS instructors to inform there BASIC STUDENTS and ADVANCED TRAINING to include the EAD in their BRIEFINGS

    Any comments,sugestions,comments or probleme to be adressed to CFMU at EUROCONTROL?

    I ame also intrested to be informed in vieuw to follow up jour intervention.

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

              

    12-12-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW

        

               BEST                                   WISHES                                     FOR                                 CHRISTMAS

                 AND FOR THE  YEAR

                               2007

                                               
      sylvain             

    11-12-2006 om 15:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI leden INFO 2007
    Nous venons d'obtenir la confirmation que le nouveax DG de L'AERONAUTIQUE pour le 1e JANVIER  2007 est                                 
     Mr JULES KNEEPKENS


    Plus d'information le 11 FEVRIER pendant l'assemblee General de ABI a 1500 dans les locaux de L'AERONAUTIQUE


    Wij bekwamen zo juist bevestigind dat de nieuwe DG van het BESTUUR DER LUCHTVAART  vanaf 1e JANUARIE 2007
    de Heer JULES KNEEPKENS

     Verdere toelichting tijdens de Algemeene vergadering op 11 Februarie  om 1500 uur in de lokale, van het BLV

    11-12-2006 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANSTALIG SENIORENNET
    Stel vast dat er nog weinige op de hoogte zijn van het FRANSTALIGE SENIORENNET via de   www.canal50.BE

    Mogelijk moeten we daar nu en dan ook eens binnenspringen daar zijn ook franstalige SENIOREN in BELGIE hoor !!

     Mijn geschreven FRANS is ook niet alles hoor maar dat probleem heb ik ook in het NEDERLANDS , ENGELS en DUITS dus geen probleem ik vind communicatie belangrijker dan schrijfproblemen hoor, we hebben gisteren in het ANTWERPSE nog een eentalige ITALIAANSE met gebarrentaal verder geholpen

    11-12-2006 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE gevraagd??
    Tijdens het WE bekwam ik 5 vragen over de VLUCHTEN van uit BRUSSEL naar PEKING, ik begin te vermoeden dat dit iets met het NIEUWS te maken heeft over de beschikbaarheid tegen betaling van TRANSPLANTATIE ORGANEN in CHINA ???

    11-12-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVEILIGING ( SECURITY)
    Een groot deel van mijn aktiviteiten in de LUCHTVAART hebben betrekking op de VEILIGHEID of SAFETY  in de LUCHTVAART, tevens is er sedert 9/11 ook de SECURITY of BEVEILIGING bijgekomen en daarvoor verspreid ik de INFORMATIE BROCHURE van AOPA-USA als leidraad voor de personen welk in EUROPA met de LUCHTVAART betrokken zijn.

    SAFETY (E) = VEILIGHEID (N) = SECURITY (F)

    SECURITY (E) = BEVEILIGING (N) = SURETE (F)

    om verwaring te vermijden in het taalgebruik zijn duidelijk twee verschillende onderwerpen en taken in de LUCHTVAART

    Kommentaar, opmerkingen en voorstellen steeds welkom via E-MAIL

    11-12-2006 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT ANTWERPEN (deel 2)
    Verschillende E-MAILTJES van SENIOREN en via contacten op de CHAT krijgen wij vragen over de KERSTMARKT te ANTWERPEN.

     Daarom zijn we vandaag even langs daar gewandelt, maar er was heden veel te veel volk aanwezig op de GROENPLAATS voor de KERSTMARKT en op de GROTE MARKT rond de YSPISTE.

     Wij zullen dit in de week nog eens overdoen want wij kregen wel de indruk dat er intresante zaken te zien zijn als het wat minder druk is !!!!

     Mogelijk dat ik als geboren en getogen SINJOOR een vooringenomen indruk weergeef maar daarvoor sta ik steeds open tot reacties van degene die er ook op bezoek waren.

    WWW.ZONE03.BE

    10-12-2006 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPLANTATIE
    Wat betreft TRANSPLANTATIE van ORGANEN staat er informatie op

    deze BLOG   ,  ga naar zoeken " ZOEK in BLOG onder het woord

    NIER .
     
     tevens op het FORUM onderwerp NIEUWS  met als titel          

    NIEREN BESCHIKBAAR in CHINA

    10-12-2006 om 07:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEEM voor ROLSTOELGEBRUIKERS

    Onlangs werdt mijn aandacht gevestigd op de problemen welk de ROLSTOELGEBRUIKERS der GEHANDICAPTENSPORT ervaren bij het gebruik van het LIJNVLIEGTUIG!!

     Was heden aanwezig bijVLG (VLAAMSE LIGA GEHANDICAPTENSPORT -vzw)  te GENT in het Huis van de sport.

    WWW.VLG.BE

     na een korte toelichting voorzie ik de volgende stappen:

     1)- Obtain the ICAO regulation aplicable to wheelchair using passaengers
     2)- Obtain the EU Requirements for PRM.
     3)-  Obtain information from ACI
     4)- develop contacts toward MEP in EP

    The initial located problems are:
    A)- the limitation of number WHEELCHAIR USERS during a FLIGHT
    B)-  Aditional FEE"s aplied
    C)-  Limitation on the allowed bagage due to the additional SPORTWHEELCHAIR in adition to the NORMAL WHEELCHAIR
    D)- Paperwork and requierements for the ELECTRICAL WHEELCHAIR USERS.
    E)- The need at some airports where ther is a assistant imposed althouch the WHEELCHAIR USER is completly autonom abel to travel.
    F)-  Very differences in the inposed requirements in the various AERODROME

     This is a first notification,  reactions, questions or comments are welcom.

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-12-2006 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUSSEL to CHINA
    Er zijn nu vluchten via HAINAN AIRLINES van en naar BRUSSEL van PEKING en CHANGAI op DINS,DON,ZAT en ZONDAG met B767-800

     zie WWW.FLYCHINAEASTERN.COM maar daar is deze vlucht niog niet vermeld

      Ik heb geen ervaring met deze AIRLINE en ben geintreseerd in FEED-BACK van personen welk er mee gevlogen hebben!!!

     DANK BIJ VOORBAAT

    09-12-2006 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEATHER REPORT
    Aan alle aktieve VLIEGORGANISATIES wens ik heden  hun leded de aandacht te vestigen op:

     A toute ORGANISATION AERONAUTIQUE ils est conseille d'informes vos membre:

    To ALL AVIATION ORGANISATIONS I like to fraw your members attention to:

     THE ASRS WEATHER REPORT
                     CALLBACK number 324 DECEMBER 2006

     http://asrs.arc.nasa.gov/callback_issues/cb_324.htm

    ALWAYS Welcom via my E-MAIL  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


       REGARDS
       SYLVAIN

    09-12-2006 om 04:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION EDUCATION and TRAINING
    2006  ATPL TRAINERS and USERS CONFERENCE

    I participated on thursday 07 december on the iniatif of ANDRE BERGER at the JETAIRFLY and TUIFLY location at EBZR

    The participation was composed of delegates from AIRLINES,FTO,AIRBUS ,actif FI .

     The used slides and text will be made avaible at a later date on persons who are intrested in the subject of FLICHT TRAINING

     The AIRLINE scowed us their intrest and problems in the selection of new pilots for their operations.

     AIRBUS made us aware of their expectation of the newly trained pilots for the futher and the probleme theis is going to be a lack on PILOTS in the future.

     FTO explained us their problems for the preparation for the CPL-MEL-IR pilot in the present high cost enviroment in function of a non adapted JAA-FCL.

     A detailed look was taken at the new ICAO MPL LICENSE and the draft text on the JAA on this naw license.

    The influence of the new GLASCOCKPIT was talen up and also the GPS introdiction and the conversion from the classic cockpit to the new generation cockpit.

    The use of the new generation of TRAINERS and the DIESEL ENGINE was under scrutiny.

     As conclusion was ther the proposals:
        
    a) to have FI involved in FTO to join a AIRLINE CREW for a flicht in the cockpit to famalerise them with the ATPL operations.

    b) debriefing toward the FTO of the problems in the selection and conversion of the new pilots.

    c) follow up on the ENGLISCH level 4 to be introduced.

    d)some publicite and support to the YOUTH for finding his way via the AEROCLUBS toward the COMMERCIAL AVIATION WORLD where whe see in the futher a lack of motivated candidates for the 92 professions involved in AVIATION

    e) futher similar meetings to be organised

    f) informing the CAA, JAA , EASA and EU from the various aspect from this meeting.

    g) develop a iniatif to the political BELGIAN world of the need to obtain the financial supprt for the education towart the CPL-MEL-IR

    h) Initiate the formation of FI and reavaluate this active as a full time raisonable paid professin instead of the present free lance employement

    i) the beter utulisation of SYSTEME SIMULATORS and the various beter adapted FULL SIMULATORS.

    j) closer co-operation between FTO for the utulisation of the very costly equipment in a kind of pool aplication

     Any QUESTIONS, COMMENT or SUGGESTIONS are welcom out of the AVIATION WORLD (or outside also)

    NOTE;1)- out of the FORECAST from AIRBUS en BOEING does it apaer very soon a shotage of   200.000 CPM-MEL-IR pilots 

                 2)- I received a verbal advanced notification thad the ABI meeting 2007 is scheduled for 11 FEBRUARI 2007 at 1500 local time at hte location of the BELGIAN CAA,  in BRUSSELS
                 ALL persons involved in FLICHT TRAINING are welcom just inform me of your adress and type of involvement in the AVIATION EDUCATION or TRAINING world
     

    08-12-2006 om 15:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETINGEN
    Gisteren op een vergadering bij TUI te Brussel collega piloten ontmoet welk mij kenden van over 45 jaar toen zij met korte broek als 16 jarige de eerste stappen in de LUCHTVAART deden en nu zijn zij PILOOT-INSTRUCTEUR bij AIRBUS in TOULOUSE , hoofd van een VlIEGSCHOOL hier in BELGIE en CHIEF PILOT.

       Was een intresant weerzien en ervaring om hun uitleg over de huidige LUCHTVAART-OPLEIDING te aanhoren !!!

    08-12-2006 om 06:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACADEMISCHE ZITTING
    Tijdens de 25 JAAR FLAG viering in de UA te ANTWERPEN  viel het mij op dat in de teksten der sprekers het aspect MILIEU veel voor kwam op gebied van LAWAAI, en EMISSIONS te verminderen in de toekomstige TRANSPORT WERELD en tevens de MOBILITEIT van de EU BURGER meer EFFICIENT te doen verlopen!!!!


      Zal meer hierover beschikbaar maken via de website van FLAG

     www.flag.be

    07-12-2006 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!