Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUGESTION
    I Sugest strongly to ALL PILOTS, and OWNERS

     to support the action

    N-FLYERS OF   EUROPE

    more to be  made avaible later ??

    27-11-2010 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. URGENT ACTION for MEDICAL FLIGHTS
    A major problem for PILOTS for a MEDICAL FLOCHT OPERATION is to obtain from the

     GROINDHANDELING and AIRPORT OPERATIONS the needed PRIORITY OPERATIONS for

     REFUELING, DEICING and SNOWCLEARING PROCEDURE at a number of AIRPORTS in the

     EU where the PRIORITY is given to the SCHEDULED COMMERCIAL AIR TRANSPORT


    There  is URGENT REQUIRED thad for a number of 

    VERY URGENT MEDICAL FLIGHTS a PRIORITY CODE is developed

    Not only for FLIGHT operations but also for GROUND OPERATIONS when it is a

     LIFE THREATING SITUATION

    27-11-2010 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over LOBBYING
    Ik krijg herhaalde maalen klachten dat ik niet aanwezig ben op

     NATIONALE, REGIONALE of zelfs ANTWERPSE EVENEMENTEN

     Waarvoor men mij heeft uitgenodigd en waar ik AFWEZIG was

      Ik heb steeds getracht een verontschuldiging aan de organisators gezonden

     In mijn aktiviteit van het LOBBYING voor

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION

    is het veel belangrijker dat ik contacten met personen aktief in de EU of 

    zelfs ICAO ontmoet gezien

     dat een positief zinnetje in hun omgeving zijn positief resultaat kan voor 

    gevolg hebben in het EU gebeuren in de 27 lidstaten en bij ICAO zelfs op 

    GLOBAAL vlak via de 190 lidstaten

     Dit zijn ontmoetingen die praktisch NIET  zichbaar zijn in het LUCHTVAART 

    gebeuren dan binnen enkele jaren

    SORRY

    27-11-2010 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LICHTE VLIEGWEZEN V/D LANDMACHT
    Herhaalde malen verwijs ik naar mijn periode als PILOOT-INSTRUCTEUR bij het LT/AVN te EBBT

    Hier een goede LINK over het LTAVN;


    WWW.LTAVN.FOTOTOPIC.NET

    25-11-2010 om 18:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONZIN van STAKINGEN
    Heden zijn er regelmatig STAKINGEN tegen de NATIONALE BEZUINIGINGEN

     in verschillende EU-LIDSTATEN

    Het is wel zo dat de HOGERE INSTANTIES en DE POLITIEKE MIDDENS 

    in het verleden ZEER ZWARE FOUTEN gemaakt 

    en tevens ONJUISTE INFORMATIE BESCHIKBAAR gemaakt

    Nu is er echter slechts een oplossing dat is de volgende jaren zware besparingen doen

    STAKEN 
    is echter geen oplossing

    We zullen moeten aanvaarden dat de beste tijden welk in het verleden hebben gehad zullen moeten inbinden !!!


    24-11-2010 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIE
    Heden is er een REORGANISATIE bezig in een aantal ORGANISATIES 

    welk invloed zullen hebben op mijn dagelijkse aktiviteiten in

     mijn  LUCHTVAART bezigheden


    TEVENS heb ik heden de gewoonte genomen om regelmatig een ochtendwandeling

     te doen in onze GROTE TUIN

    De ANTWERPSE ZOO waar ik geniet van de RUST, DE AANWEZIGE DIEREN,de ZEER

     OUDE BOOMEN de MOOIE BLOEMPERKEN en de gespreken met de

     DIERENVERZORGERS, DE TUINIERDERS,de ONDERHOUDSPLOEG , DE KUISPLOEG 

    ,  DE BEVEILIGHEIDS alsook het CATERING PERSONEEL waar ik dan bijna dagelijks mijn

     kopje koffie ga slurpen als afsluitng van mijn 3 uren duurende wandeling

    24-11-2010 om 16:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE POLITIEK
    Een aantal E-mailers en ook op het FORUM 

    hebben het over DE BELGISCHE POLITIEK

    Heeden stal ik vast;
    -Men maakt hier allerlei dienst verleennende nieuwe diensten welk zorgen voor  goed betaalde JOBS maar die geen toegevoegde waarde hebben voor de Belgische ingezetenne 

    -Men tracht ons allerlei kostelijke zaken te doen aankopen die we niet werkelijk nodig hebben maar zodoende wil men de economische aktiviteit opdrijven

    _men privatiseert allerlei huidig bestaande diensten in het verleden door de staat uitgevoerd  mits natuurlijk dat wij nu voor deze diensten moeten betalen waar die in het verleden ten laste kwamen van de belasting budgetten

    24-11-2010 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-MAILS SDW
    Heden heb ik al de mij toegezonden E-mails beandwoord, zoniet stuur het   ASAP  nogmaals!!

    PRESENTLY I have reacted to ALL my E-MAILS if not sent it ASAP again !!

    POUR le moment j'ai repondu a toutes mes E-main...si non envoies le ASAP !!

    24-11-2010 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOG EVEN TOELICHTEN
    In functie van een aantal e-mailtjes over FRANK DEWINNE  geef ik hier nog enkele toelichtingen;

    1-   Er zijn heden 6 NIEUWE JONGE MENSEN waaronder EEN VROUW in opleiding bij ESA voor ASTRONAUT

    2- FRANK ziet de COMMERCIELE en ook de TOURISME RUIMTEVAART als een positieve ontwikkeling voor DE TOEKOMST

    3- Een VLUCHT naar MARS brengt wel weer een aantal nog onopgeloste problemen voor de onderzoekers

    4- een PERMANENTE BASIS op de baan is mogelijk maar het BUDGET is het GROTE OBSTAKEL

    5- Voor de bevoorading naar het ISS kost 1 KGR LADING 30.000€  maar  voor 1 kgr naar
     DE MAAN kost   ........... 300.000€

    6- kost het ISS ongeveer 400 Miljoen EURO per JAAR

    7-  Dit geld is volgens hem  verechtvaardigd door de SPIN-OFF van de EXPERIMENTEN in DE RUIMTE en ook vooral door de verschafte JOBS alsook het bewiijs dar VERSCHILLENDE NATIONALITEITEN en KULTUREN VREEDZAAM  kunnen samenwerken

    En hij werkt er hard haan om de deelnemende STATEN nog uit te breiden

    24-11-2010 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POGING
    ZAL vandaag trachten de bijkomende VRAGEN over RUIMTEVAART


     verder te BEANDWOORDEN ?????

    24-11-2010 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK DEWINNE
    Gisteren via RAeS-BRUSSELS  een zeer intresante voordracht bijgewoond door 

    ASTRONAUT  FRANK DEWINNE

    Heb ook de mogelijkheid gevonden om met FRANK DEWINNE  

    ongestoord een degelijk gesprek te hebben  voor de aanwezigheid van het grote aanwezige publiek

    Ik ga hier enkele punten aanhalen die ik specifiek heb genoteerd;

    -FRANK is 49 JAAR

    -ex leerling van de KMS

    -Nam deel aan de opleiding van ZWEEFVLIEGEN in 1979 te OOSTMALLE/ZOERSEL met LOUIS SLEGERS een vriend en collega van de LUCHTMACHT welk ik in de jaren 60 heb opgeleid tot INSTRUCTEUR-ZWEEFVLIEGEN onder het toezicht van 
    JEAN MASUY ( MAJ-PILOOT)

    FRANK is nu in dienst van ESA maar nog steeds lid van de BAF
     ( huidige component LUCHT van DE KRIJGSMACHT) en is de LUCHTMACHT dankbaar voor de bekomen opleiding en mogelijkheden om zich als ASTRONAUT te ontplooien

     De voorbereiding gebeurde over een periode van 4 tot 5 jaar

    zijn 1ste vlucht was in 2002 voor 7 dagen

    de tweede vlucht in 2009 duurde 189 dagen in deze vlucht 

    was hij teven een periode de PIC van het ISS

    UITGEBREIDE INFORMATIE hierover vind men over

     FRANK DEWINNE in te typen in GOOGLE

    Hij toonde een VIDEO FILM over het leven aan boord van het ISS waarvan

     reeds vele fragmenten op TV zijn verschenen

    Tijdens de ISS vlucht waren er 6 vaste bewoners en regelmatig nog 
    bezoekers zodat het aantal soms opliep tot 13

    Maar het belangrijkste was zijn zeer eenvoudige toelichting over de video 
    en vooral de toelichting van zijn persoonlijke ervaringen tijdens de tweede vlucht

    Q&A -1  Gebruikte taal tussen de 6 bewoners is ENGELS

    Tevens is er gebruik van het RUSSISCHE gezien het transportmiddel geheel in het RUSSISCH is uitgerust en ook de verbinding met de RUSSISCHE controle op de grond is in deze taal

    Q&A-2 de voeding is een aanpassing gezien er ook rauwe AJUINEN en LOOK werden gebruikt

    Q&A-3 Er zijn 4 verschillende LABO in gebruik welk vermoedelijk tot 2028 in dienst blijven

    Q&A-4   het grootste probleem was aan de andere leden  BHV en de werking van de EU uit te leggen

    Q&A -5  er werdt in het program dagelijks twwe en halve uur SPORT gedaan

    Q&A-6  LOODGIETER,  Frank legde ons wat er verkeerd ging met een der WC en de herstelling waaraan hij een ganse dag aan werkte

    Q&A-7 waarom zo weinige VROUWELIJKE ASTRONAUT   .. Dit is het gevolg van het maar 15% kandidaturen van vrouwen

    Q&A-8  wat is er nodig om ASTRONAUT te worden 
        Eerst en vooral goede gezondheid en een sportieve instelling, wilskracht, logisch kunnen denken en handig zijn met uw handen
       Mijn opleiding als MILITAIRE PILOOT was zeen nuttig

    Q&A -9 In geval van NOOD kunnen we via de SOUOZ capsule in 3,5 uur terug op aarde staan

    Q&A -10 het bevel over de ISS is op de grond via het controlecentrum waar een hondertal experts alles volgen en ons opdrachten geven behalve in NOOD dan is het de PIC

    Q&A- 11   hij legde ons ook uit hoe de grote brokstukken in space vermeden worden door in hoger orbit te gaan, bij onverwachte kleine brokstukken is de procedure plaats te nemen in de veilge sOUOZ capsule om mogelijk terug naar aarde te komen indien we het probleem niet zelf kunnen oplossen

    Q&A -12  De PRIORITEIT is;
      DE CREW,  HET ISS  , DE OPDRACHT

    Q&A- 13  Snelheid is 8000 meter/seconde

    Q&A -14 het grijpen van de bevoorrading met de JAPANSE module hebben we 99 seconden in vrij vlucht zonder motoren

    Q&A-15  De enigte plaats waar ge geheel privaat bent is de CREW Quater van 
    1meter op 1 meter en 2 meter waar tevens de SLAAPZAK zich bevind vastgemaakt aan de wand om niet weg te zweven

    Q&A- 16  Regelmatig contact met FAMILIE op de grond via RADIO, VIDEOKANAAL en INTERNET

    Q&A -17   Aan boord tussen de vaste bemanning heerste een zeer goede sfeer en was er veel HUMOR

    Q&A-18 Het opstarten van DE CHEMISCHE MOTOREN is een procedure welk een HALVE DAG  werk is

    Q&A -19  Elke dag verliest het ISS hoogte op zijn baan en moeten we elke week alles opstarten om terug op de juiste hoogte te orbitten

    Q&A -20  een zeer zware opdracht zijn de RUIMTEWANDELINGEN met het ruimtepak en de ganse voorbereiding om het werk buiten het ISS zonder fouten uit te voeren, FRANK heeft geen RUIMTEWANDELING kunnen UITVOEREN

    Q&A -21 tijdens onze vrije tijd kijken we naar buiten naar het FIRNAMENT en naar ONZE zo fragile MOEDERAARDE

    Q&A -22  De dag begint elke dag om 0700 uur GMT en tot 2200 uur GMT, we gebruiken een gewoon uurwerk

    Q&A -23 het terug naar de aarde komen is zeer rustig behalve bij het opengaan van het REMVALSCHERM en de 1000 grote HOOFDVALSCHERM waar men in alle richtingen told 

    Q&A -25 Na de landing heeft men problemen met het evenwichts orgaan en dat duurt toch een aantal dagen

    Q&A - 26  hij gaf ook een toelichting over de problemen voor een vlucht naar MARS ??

    Q&A - 27  het grootste probleem is het afwezigheid van lichamelijk contact

    Q&A- 28 er zijn per jaar zzn 12 a 14 Bevoorradingsvluchten nodig

    Q&A -29 de volgende 5 jaar zijn we afhankelijk van de RUSSISCHE TRANSPORT midel

    Q&A- 30  Hij hoopt op een nog meer INTERNATIONALE deelname aan de volgende SPACE PROGRAMAS en hoopt nog een zending te kunnen uitvoeren












     






    23-11-2010 om 20:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZOCHT
    ABI  leden;

    1) --- Heden ben ik op ZOEK naar een VLIEGTUIG PILOOT-INSTRUCTEUR 

    met ervaring voor PART TIME aktiviteit in het ANTWERPSE

    Laat me iets weten ??


    2)---  Op zoek naar een COMPUTER PROGRAMEUR voor FULL-TIME JOB ???


    22-11-2010 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV-PANORAMA 21/11/2010
    Gisterenavond op PANORAMA heeft  Ivan    DE VADDER   ( VRT) een zeer gewaagde uitzending gemaakt over

     " DE MOGELIJKHEDEN om BELGIE te SPLITSEN "

    Mijn overtuiging is hierdoor nog versterkt dat we moeten trachten verder te gaan met het

     KONINKRIJK BELGIE  en verder verkaveling vergeten

    Uw argumenten VOOR of TEGEN zijn WELKOM;    



      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM



    Een mogelijk toekomstige EU-MEP in navolging van;
    -DIRK STERKX
    -IVO BELET

    22-11-2010 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!