Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POGING
    ZAL vandaag trachten de bijkomende VRAGEN over RUIMTEVAART


     verder te BEANDWOORDEN ?????

    24-11-2010 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANK DEWINNE
    Gisteren via RAeS-BRUSSELS  een zeer intresante voordracht bijgewoond door 

    ASTRONAUT  FRANK DEWINNE

    Heb ook de mogelijkheid gevonden om met FRANK DEWINNE  

    ongestoord een degelijk gesprek te hebben  voor de aanwezigheid van het grote aanwezige publiek

    Ik ga hier enkele punten aanhalen die ik specifiek heb genoteerd;

    -FRANK is 49 JAAR

    -ex leerling van de KMS

    -Nam deel aan de opleiding van ZWEEFVLIEGEN in 1979 te OOSTMALLE/ZOERSEL met LOUIS SLEGERS een vriend en collega van de LUCHTMACHT welk ik in de jaren 60 heb opgeleid tot INSTRUCTEUR-ZWEEFVLIEGEN onder het toezicht van 
    JEAN MASUY ( MAJ-PILOOT)

    FRANK is nu in dienst van ESA maar nog steeds lid van de BAF
     ( huidige component LUCHT van DE KRIJGSMACHT) en is de LUCHTMACHT dankbaar voor de bekomen opleiding en mogelijkheden om zich als ASTRONAUT te ontplooien

     De voorbereiding gebeurde over een periode van 4 tot 5 jaar

    zijn 1ste vlucht was in 2002 voor 7 dagen

    de tweede vlucht in 2009 duurde 189 dagen in deze vlucht 

    was hij teven een periode de PIC van het ISS

    UITGEBREIDE INFORMATIE hierover vind men over

     FRANK DEWINNE in te typen in GOOGLE

    Hij toonde een VIDEO FILM over het leven aan boord van het ISS waarvan

     reeds vele fragmenten op TV zijn verschenen

    Tijdens de ISS vlucht waren er 6 vaste bewoners en regelmatig nog 
    bezoekers zodat het aantal soms opliep tot 13

    Maar het belangrijkste was zijn zeer eenvoudige toelichting over de video 
    en vooral de toelichting van zijn persoonlijke ervaringen tijdens de tweede vlucht

    Q&A -1  Gebruikte taal tussen de 6 bewoners is ENGELS

    Tevens is er gebruik van het RUSSISCHE gezien het transportmiddel geheel in het RUSSISCH is uitgerust en ook de verbinding met de RUSSISCHE controle op de grond is in deze taal

    Q&A-2 de voeding is een aanpassing gezien er ook rauwe AJUINEN en LOOK werden gebruikt

    Q&A-3 Er zijn 4 verschillende LABO in gebruik welk vermoedelijk tot 2028 in dienst blijven

    Q&A-4   het grootste probleem was aan de andere leden  BHV en de werking van de EU uit te leggen

    Q&A -5  er werdt in het program dagelijks twwe en halve uur SPORT gedaan

    Q&A-6  LOODGIETER,  Frank legde ons wat er verkeerd ging met een der WC en de herstelling waaraan hij een ganse dag aan werkte

    Q&A-7 waarom zo weinige VROUWELIJKE ASTRONAUT   .. Dit is het gevolg van het maar 15% kandidaturen van vrouwen

    Q&A-8  wat is er nodig om ASTRONAUT te worden 
        Eerst en vooral goede gezondheid en een sportieve instelling, wilskracht, logisch kunnen denken en handig zijn met uw handen
       Mijn opleiding als MILITAIRE PILOOT was zeen nuttig

    Q&A -9 In geval van NOOD kunnen we via de SOUOZ capsule in 3,5 uur terug op aarde staan

    Q&A -10 het bevel over de ISS is op de grond via het controlecentrum waar een hondertal experts alles volgen en ons opdrachten geven behalve in NOOD dan is het de PIC

    Q&A- 11   hij legde ons ook uit hoe de grote brokstukken in space vermeden worden door in hoger orbit te gaan, bij onverwachte kleine brokstukken is de procedure plaats te nemen in de veilge sOUOZ capsule om mogelijk terug naar aarde te komen indien we het probleem niet zelf kunnen oplossen

    Q&A -12  De PRIORITEIT is;
      DE CREW,  HET ISS  , DE OPDRACHT

    Q&A- 13  Snelheid is 8000 meter/seconde

    Q&A -14 het grijpen van de bevoorrading met de JAPANSE module hebben we 99 seconden in vrij vlucht zonder motoren

    Q&A-15  De enigte plaats waar ge geheel privaat bent is de CREW Quater van 
    1meter op 1 meter en 2 meter waar tevens de SLAAPZAK zich bevind vastgemaakt aan de wand om niet weg te zweven

    Q&A- 16  Regelmatig contact met FAMILIE op de grond via RADIO, VIDEOKANAAL en INTERNET

    Q&A -17   Aan boord tussen de vaste bemanning heerste een zeer goede sfeer en was er veel HUMOR

    Q&A-18 Het opstarten van DE CHEMISCHE MOTOREN is een procedure welk een HALVE DAG  werk is

    Q&A -19  Elke dag verliest het ISS hoogte op zijn baan en moeten we elke week alles opstarten om terug op de juiste hoogte te orbitten

    Q&A -20  een zeer zware opdracht zijn de RUIMTEWANDELINGEN met het ruimtepak en de ganse voorbereiding om het werk buiten het ISS zonder fouten uit te voeren, FRANK heeft geen RUIMTEWANDELING kunnen UITVOEREN

    Q&A -21 tijdens onze vrije tijd kijken we naar buiten naar het FIRNAMENT en naar ONZE zo fragile MOEDERAARDE

    Q&A -22  De dag begint elke dag om 0700 uur GMT en tot 2200 uur GMT, we gebruiken een gewoon uurwerk

    Q&A -23 het terug naar de aarde komen is zeer rustig behalve bij het opengaan van het REMVALSCHERM en de 1000 grote HOOFDVALSCHERM waar men in alle richtingen told 

    Q&A -25 Na de landing heeft men problemen met het evenwichts orgaan en dat duurt toch een aantal dagen

    Q&A - 26  hij gaf ook een toelichting over de problemen voor een vlucht naar MARS ??

    Q&A - 27  het grootste probleem is het afwezigheid van lichamelijk contact

    Q&A- 28 er zijn per jaar zzn 12 a 14 Bevoorradingsvluchten nodig

    Q&A -29 de volgende 5 jaar zijn we afhankelijk van de RUSSISCHE TRANSPORT midel

    Q&A- 30  Hij hoopt op een nog meer INTERNATIONALE deelname aan de volgende SPACE PROGRAMAS en hoopt nog een zending te kunnen uitvoeren












     






    23-11-2010 om 20:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZOCHT
    ABI  leden;

    1) --- Heden ben ik op ZOEK naar een VLIEGTUIG PILOOT-INSTRUCTEUR 

    met ervaring voor PART TIME aktiviteit in het ANTWERPSE

    Laat me iets weten ??


    2)---  Op zoek naar een COMPUTER PROGRAMEUR voor FULL-TIME JOB ???


    22-11-2010 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV-PANORAMA 21/11/2010
    Gisterenavond op PANORAMA heeft  Ivan    DE VADDER   ( VRT) een zeer gewaagde uitzending gemaakt over

     " DE MOGELIJKHEDEN om BELGIE te SPLITSEN "

    Mijn overtuiging is hierdoor nog versterkt dat we moeten trachten verder te gaan met het

     KONINKRIJK BELGIE  en verder verkaveling vergeten

    Uw argumenten VOOR of TEGEN zijn WELKOM;    



      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM



    Een mogelijk toekomstige EU-MEP in navolging van;
    -DIRK STERKX
    -IVO BELET

    22-11-2010 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over LOBBYING
    Men steld mij de vraag wanner ik tijdens het LOBBYING weet of dat het een positief resultaat geeft??

    Het LOBBYING bestaat er uit om te trachten een aantal 
    individuele gespreken te hebben  met MEP of met EXPERTS die een onderwerp
     voorbereiden, en ook met de assistenten van de MEP's

     Tijdens en na een goed gesprek weet  je nooit of het het gewenste resultaat zal geven

    Het is enkel VEEL LATER dat je vaststeld dat de door u naar voorgebrache voorstellen
     werkelijk  zichbaar worden in de voorstellen, de naar voor gebrachte 
    REGULATION en dan later de  UITVOERING de TOEPASSING en heel
     belangrijk het EFFEKT en RESULTAAT in het
    WERKELIJK OPERATIONEEL LUCHTVAART GEBEUREN

     Een der door mij naar voor gebrachte voorstellen waarin ik in 1970 meer
     dan een jaar met betrokken was naar ICAO , kreeg zijn toepassing in een
     ICAO ANNEXE via een SARP in 2004 nadat het verschenen was in een 
    aanpassing in een ICAO ANEXXE in  het jaar 2000

    In de meeste landen is het met succes toegepast maar enkle 
    der 190 ICAO lidstaten hebben het nog  niet ingevoerd 
    onafgezien zij geen DIFFERENS  hebben ingedient


    IK HOOP DAT DEZE TOELICHTING VAN NUT IS ZONIET is een E-MAILTJE WELKOM

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    21-11-2010 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTEN over SDW
    In functie van een aantal vragen  geef ik hier terug een korte informatie over mijn aktiviteiten in het verleden;

    -1949 verliet ik de schoolbanken

    -1949 Opleiding tot RIJWIIELMAKKER

    -1949-1954 aktief als WIELRENNER op WEG en PIST 
    als BEGINELING, LIEFHEBBER en ONAFHANKELIJKE

    -1954 vervoegde de LUCHTMACHT als MP

    -1958 VERGUNNING   BURGERLIJK PRIVAAT PILOOT VLIEGTUIG en ZWEEFVLIEGPILOOT

    -1965  MILITAIRE PILOOT/INSTRUKTEUR

    -1968 HELICOPTER PILOOT

    -1971  ONGEVAL

    -1976  Verliet DE MILITAIRE LUCHTVAART (  OP RUST)
    voor OPERATIONS LUCHTTAXI

    OCCASIONEL VLIEGEND als PPL

    -1980 LIAISON OFFICER IAOPA at EU as NPO

    -2004 RETIRED from IAOPA

    Now still active in the EU-INSTITUTIONS as INDIVIDUAL LOBBYIST for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    21-11-2010 om 17:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-POLITIEK
    IK  had deze week een lang en ernstig gesprek met een der POLITIEKE GOEROES van de EPP welk
     nauw samenwerkt met JEAN-LUC DEHAENE welke ik tijdens een persoonlijk bezoek met de
     SECRETARY GENERAL ( USA) of IAOPA had toen deze MINISTER van VERKEER was  leerde waarderen

    Hij verwees mij om het intervieuw te lezen dat JEA_LUC DEHAENE aan  HET NIEUWSBLAD had gegeven ( zie 20/11/2010)

    MIJN ZIENSWIJZE over de EU meestal verkeerdelijk als EUROPA genoemd!!!

     -DE EU gaat van CRISIS naar CRISIS maar dat is een goede zaak want zo gaat men vooruit

    -GLOBALISATIE is het GROTE TARGET

    -ER zijn ZEER GROTE VERSCHILLEN tussen de nu reeds te veel 27 LIDSTATEN

    -EU voorziet ZEER STRENGE REGELS .............MAAR past ze niet TOE ??

    -REGELS over de " EURO" werden overtreden door FRANKRIJK en DUITSLAND dus snel een COMPROMIE ingevoerd

     - Alle 27 LIDSTATEN ( zonder uitzondering) geven de EU gewild of ongewild ONJUISTE INFORMATIE

    -Men beinvloed via DE MEDIA's de GEPROGRAMEERDE MASSAPSYCHOSE

    -EU moet zich klaar maken om een rol te spelen in DE GLOBALISATIE

    -GLOBALISATIE moet tot stand komen door DIALOOG .......ZONIET wordt deze WEER opglost door

     GEWELD en DE WAPENS???

    -De VADERS van de eerste stappen in het EU PROJECT via de EGKS ' 
    HADDEN EEN DROOM maar waren toen maar met 6 landen!!

    -EU moet SPREKEN met EEN STEM en niet gelijk hedden via FRANKRIJK, DUITSLAND of een der andere nog ANDERE EUROPESE ZWAARGEWICHTEN

    -FU wordt voor NATIONALE POLITIEK gebruikt als BOEMAN

    -EU moet een VISIE naar voor brengen voor DE GLOBALISATIE.........ZONIET wordt zij een tweede rangs speler ........ACHTER USA, CHINA, INDIA en MIDDEN OOSTEN

    -EU moet zich beter VERKOPEN in de MEDIA's waar het heden nog te veel ONTBREEKT

    -Te veel POLITIEKERS maken heden gebruik van de NIEUWE INFORMATIE TECHNIEKEN gericht op een PERCEPTIEMAATSCHAPPIJ en hebben geen grondig plan om tot konkrete resultaten te komen

    ?? Is dit een taak voor   ......HERMAN VANROMPUY ,,;; Hij is slechts DE VOORZITTER van de EU-RAAD en heeft geen STEMRECHT in DE RAAD van de 27 NATIONALE BEWINSVOERDERS
    hij kan enkel trachten DE STEMMING te beinvloeden in de GOEDE RICHTING voor de EU




    Opgelet

    - de EU is niet hetzelfde als EUROPA
    -In mijn LEVENSFEER van DE LUCHTVAART heeft de EU geen EIGEN STEM in ICAO/UN

     REACTIE en OPMERKINGEN zijn welkom en ik zal trachten de bovenvermelde zienswijzen zelf toe te lichten of mijn licht op te steken bij de EU-MANDATARISSEN

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM



    -

    20-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE
    Voor DE GRIEPMEETING moet u zich wenden tot;


    www.grotegriepmeeting.nl  

    19-11-2010 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW STATUS
    PRESENTLY I have REACTED to ALL MY E-mails

    Heden heb ik ALLE    E-mailtjes beandwoord

    Je viens de reagir a toutes mes E-mail

    19-11-2010 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIMING tijdens W.E
    ZATERDAG 20/11
    0600-0900 BUREEL FLAG
    0900-1200 BELAIR CAFETARIA
    1300 BISTRO
    1600 THUIS

    ZONDAG 21/11
    0900-1030 BELAIR CAFETARIA
    1030-1130 FREE FLIGHT
    1130-1230  RAAC
    1300 THUIS

    De bevestigde  tijden voor de AFSPRAKEN blijven behouden
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    19-11-2010 om 11:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING
    DEBRIEFING on EP VISIT

    -SPORT POLICY

    -TRANSPORT

    -100LL

    -IDPA

    -DRAFT on WHITE PAPER on TRANSPORT

    -

    19-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIST en DE LUCHTVAART
    Heden was men ten zeerste verwondert dat een VLIEGTUIG met nieuwe soort KIKKERS voor de afdeling REPTIELEN in DE ZOO niet kon vliegen

    Alhoewel dat er vliegtuigen toekwamen in BRUSSEL

    Een belangrijk aspekt waarmede we rekening moeten houden zijn de weersomstandigheden op de plaats van VERTREK en op de plaats van AANKOMST

    Tevens zijn er verschillende MINIMAS van ZICHT noodzakelijk om een LANDING uit te voeren;

    Er bestaan 3 categorien van NADERINGEN op de ILS

    CAT 1  minmaal zicht  op de RWY 800 meter
    CAT 2  minimaal zicht op de RWY 200 meter
    CAT 3  minimaal zicht op de RWY  80 meter

    De voorwaarden om aan een category te voldoen is afhankelijk van;
    De uitrusting van de RWY
    De uitrusting van het VLIEGTUIG
    De opleiding en bevoegdheid van de BEMANING


    NOOT;  dit is een zeer vereenvoudigde toelichting hoor !!!

    16-11-2010 om 19:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN met MEDICAL
    Kreeg deze week weer twee  KANDIDAAT  PILOTEN welk problemen hebben met het 

    MEDISCH ONDERZOEK voor het bekomen van een OEFENVERGUNNING 

    Zoals ik reeds melde kan ik mij niet meer persoonlijk bezig houden met het begeleiden van 

     het betwisten van hun voorlopig MEDISCHE ONGESCHIKTHEID maar verwijs hen

     hier in het ANTWERPSE  naar een

      MEDISCHE LUCHTVAARTGENEESHEER   ......... Dr ERIC VERTENTEN
      ev@evertair.net

     of naar een gespecialiseerde persoon voor OGEN ........ Optieker ANDRE MAAS 
     optiekMaes@pandora.be

    Of verder via AOPA-BELGIUM

    15-11-2010 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ervaring met DE huidige JEUGD??
    In 2007 liet ik mij weer verlijden door een beheerder van een LYONS CLUB om op een 
    school aan 16 jarige   JONGENS en MEISJES een uitleg te geven over het beroep van PILOOT

     Ik heb dat in de jaren 60 herhaalde malen gedaan voor jongeren. waar ik dan mijn ervaring als BURGERLIJKE en MILITAIR gevlogen LUCHTVAARTUIGEN in BELGIE en BUITENLAND

     Gezien de huidige beschikbaarheid van de vele informatie bronen via het I-media hield ik mijn toelichting over de verschillende mogelijkhrden via de BURGER, of MILITAIRE luchtvaart kort en gaf hen de mogelijkheden vragen te stellen

    1ste vraag;   WANNEER GAAT men als PILOOT op PENSIOEN ??

    2th vraag;    WANNEER wordt men PIC ?( BOORDCOMANDANT)

    3th vraag  WANNER krijgt ge uw UNIFORM met gouden galons ?

    4th vraag;  Wat verdient ge als PILOOT?

    Op deze laatste vraag vroeg ik of er bij de aanwezigen een gedacht hadden vaan de maandwedde van een PILOOT gezien ikzelf daar geheel geen gedacht van heb wat de verschillende soorten piloten in CAT verdienen
    Een der jongeren noemde mij een bedrag dat ik geheel niet wist en nam nota van dat genoemde maandloon

    5th vraag ik stel belang in het beroep van VERKEERSLEIDER ( ATCO) met dien verstande dat ik niet in ploegverband wens te werken en enkel de weekdagen van 0900 tot 1700 uur

    NO COMMENT!!!

    Ik adviseerde voor een volgende voordracht geen PILOOT te vragen maar een hoofd van de PERSONEELSDIENST van een LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ

    Buh nader nazicht vond ik her vermelde loon terug bij AIR FRANCE  waar een beperkt aantal piloten van DE CONCORDE deze wedde bekwamen ,maar dat zijn maar een beperkt aantal piloten op wereldvlak

    De huidige jongeren stellen schijnbaar geen belang in het VLIEGEN zelf maar in de sociale en status symbolen

    WAAR GAAT DE LUCHTVAART NAAR TOE ??

    14-11-2010 om 17:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPORTVLIEGEN
    Meestal spreekt men in DE MEDIA   verkeerdelijk voor elk
    KLEIN VLIEGTUIG over een SPORTVLIEGTUIG

    In de LUCHTVAART bestaat er;

    CAT = COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    G/A = GENERAL AVIATION

    A/W = AERIAL WORK

     S/A =  STATE AICRAFT

    Enkel 7% van de in gebruik zijnde LUCHTVAARTUIGEN worden gebruikt als SPORT  ttz  RECREATIONAL FLYING

    14-11-2010 om 08:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW NOVEMBER 2e DEEL
    15 M         ZOO                        T

    16 D         ZOO                         T

    17 W       E.C                            T

    18 D                           EP  TRANSPORT                         T

    19 V       ZOO                          T

    20 Za      FLAG    EBAW        T    BISTRO                      T

    21 ZO    EBAW                       T

    22 M     EC              EUROCONTROL          RAeS                    T

    23 D     ZOO

    24 W   ZOO

    25 D    ZOO                      T   REFRESHER WEGCODE   T

    26 V     ZOO                     T

    27 Za   FLAG     EBAW    T

    28 Zo   EBAW                   T       MISSION ??                                           T

    29 M   ZOO                       T

    30 d         DG-MOVE           EP/TRAN                                 T    DEPENDING on WEDER ???

    More details on request    or apointements via   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    14-11-2010 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW STATUS
    Heden zijn al de in mijn bezit zijnde 

    E-MAILTJES beandwoord

    Indien u geen andwoord bekwam vraag ik

     u uw bericht terug te zenden.....ASAP

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-11-2010 om 13:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECA ( EGKS)
    Yestoday in PARIS in a Restaurant camme I in conversation with a elderly person

     of SWISSE and FRENCH dualality  NATIONALITY witch was very intresting

     in my activity at the AVIATION WORLD at EU-level i BRUSSELS

    He was retired now but in his younger years he was aparently

     very strongly involved in the formation of the SECA and also

     in   the initial development of EUROCONTROL

     He was also good aware of the persons involved in the SECA in 1951

     and the EUROCONTROL in 1962 in PARIS

    A very intresting converdation  with a lot of details on the

     initial TARGETS of this both  ORGANISATIONS  

     and mainly about the GRANDFATHERS of the EC their  initial vieuws in 1951

    13-11-2010 om 12:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KONTAKTEN met SDW
    Zoals ik vroeger reeds melde ben ik praktisch elke dag aktief tussen

     0500 en 0700 A uur via de mij toegezonden E-mails die ik dagelijks bekijk

    Indien u mij niet kunt bereiken per E-mail kunt u mij bereiken via  03-236 29 54

    waarop TELEFOON, FAX en RECORDER zijn aangesloten

    Wat de 03-236 29 54 adviseer ik deze slechts tussen 0700 en 1900 uur te gebruiken

     behalve voor ZEER DRINGENDE BOODSCHAPPEN

    THANKS

     SDW ( SYLVAIN)

    11-11-2010 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 INCIDENT
    Wegens de vele vragen over het A380 QUNTAS incident  met de

     ROLLS-ROYCE  TRENT 900  ENGINE

     bekom ik vele vragen van  SENIOREN welk daar uitleg komen over vragen

      Ikzelf heb hierover geen komentaar ...Maar kan u een tweetal E-mailtjes bezorgen

     over dit incident  indien u mij per kerende post of hoe noemt men dat 

    uw e-mail laat geworden

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    11-11-2010 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!