Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
     NO REACTION to YOUR  E-MAIL AVAIBLE until WENDSDAY 23 APRIL

    20-04-2008 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATION CHARTS
    Een der problemen bij de AIRSPACE INFRINGEMENT door VFR vluchten blijkt  voor een deel het gevolg te zijn van het gebruik van niet aangepaste NAVIGATIEKAARTEN

    Persoonlijk ben ik voorstander van het gebruik van de ICAO 1/500.000 kaarten welk elk land bechikbaar maken............. MAAR deze zijn nog steeds verschillend in symbool gebruik en uitzicht !!


     Daarom is er nu de JEPPESEN GPS + VFR CHARTS 1/500.000

     Heden kreeg ik de mededeling dat in het ANTWERPSE op ANTWERP AIRPORT bij de VERMEIREN AVIATION COMPANY -PILOT SHOP de recente kaarten van :

    DUITSLAND-IERLANS-ITALIE-SPANJE-UK beschikbaar zijn voor BENELUX is deze voorzien einde van de maand MEI 2008

    Het voordeel is dat deze kaart homogeen is over gans haar dekkingsgebied.

     Een vraag die ik reeds in de jaren 1968 via de MILITAIRE kanalen alsook   CAA, RLW,IGN, AOPA,en ICAO naar voor  bracht en in 1980 via EUROCONTROL en DG-7 ( EU) terug activeerde ( zonder resultaat) er werden wel veel vergaderingen en documenten over gehouden maar de NATIONALE BELANGEN  hebben dit steeds geblokkeerd

     Ook in de STUDIE AIRSPACE INFRINGEMENT komt dit als een oorzaak naar voor en een RECOMMENDATION in functie van de AIRSAFETY

      Reeds heden verneem ik dat in bepaalde landen de JEPPESEN GPS+VFR CHARTS niet aanvaard worden als de verplichte up to date NAVIGATIEKAARTEN voor VFR

     Ik stel dringend belang in PILOTEN welk moeilijkheden hebben ervaren ??

    20-04-2008 om 18:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 27 MEI 2008
    Onze straat doet mee aan de ANTWERPSE BURENDAG op 27 MEI 2008 om 1800 uur


    ZIE:    WWW.BURENDAG.BE


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    20-04-2008 om 08:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION FROM SDW
    Be aware thad from 21 APRIL until 06 MAI I wil be ocasinally absent and unabel to reply to your E-MAILS  ????

    Gelieve nota te nemen dat ik tussen 21 APRIL en tot 06 MEI bepaalde dagen afwezig zal zijn en uw E-MAILS niet zal kunnen beantwoorden ??


     SORRY

    20-04-2008 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRIENDS of GENERAL AVIATION
    I sugest strongly to the ORGANISATIONS representing the NON CAT AIRSPACE USERS to
     
    develop somme privileged contacts toward  some persons who openly and in a very postive way are

    promoting GENERAL AVIATION  OPERATIONS as defined in the EC document at               

     EU POLITICAL  and TECHNICAL level  !!!


     EUROPEAN PARLIAMENT:

     Mr Arunas DEGUTIS
     ARUNAS.DEGUTIS@EUROPARL.EU.INT


    Mr FRANK RIQUET
    EUROCONTROL
    FRANK.RIQUET@EUROCONTROL.INT


    Reaction Requires by:

    - WWW.IAOPA-EUR.ORG
       WWW.PPLIR.ORG
       WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG
       WWW.EBAA.ORG
       WWW.FAI.ORG
        WWW.IAOPA.ORG
        WWW.IBAC.ORG



    19-04-2008 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEPPESEN
    JEPPESEN heeft nu de BOTLANG geheel overgenomen en er is nu een volledige nieuwe samenstelling van  de MANUEL.

     Voor meer informatie contact.:

      www.vermeiren-aviation.com

    VAC@SKYNET.BE


     Zal trachten later hier een korte samenvatting te plaatsen

    19-04-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOEKEN van INFORMATIE
    Voor degene die hier op mijn BLOG komen om iets op te zoeken raad ik aan dat zij in de linkerzijde

    bij  ZOEKEN IN BLOG   een zoekwoord in functie van het gezochte plaatsen, indien dit geen


    resultaat geeft kunt u mij steeds een E-MAILTJE sturen dat ik zo snel mogelijk zal beantwoorden


    NORMAAL bekijk ik elke morgend om 0500 uur en om 1900 s'avonds minstens mijn E-MAILTJES behalve als ik op ZENDING ben wat ik hier echter steeds tracht vooraf te melden

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


    Opgelet adres is met underscore tussen N_D_W     en eindigt met FR niet BE

    18-04-2008 om 21:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPA BERICHT
    Wegens de vele vragen over de EUROPEESE UNIE die ik regelmatig bekom , adviseer ik om een

    GRATIS  abonnement op EUROPA BERICHT aan te vragen


        


      http://ec.europa.eu/belgium


      E-mail:  COMM-REP-BRU@EC.EUROPA.EU


     hier bekomt men maandelijks een aantal intresante  artikels en berichten in de:

    EUROPA in KRONIEK

    18-04-2008 om 16:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UW RECHTEN
    DE RECHTEN VAN VLIEGTUIGPASSAGIERS

    Wat betrefd uw rechten bij:

    -INSTAPWEIGERING

    ANNULERING

    LANGDURIGE VERTRAGING

    Ik ga dez hier niet plaatsen maar verwijs u naar:

    Zie:   HTTP://APR.EUROPA.EU

    17-04-2008 om 16:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VEILIGSTE ZITPLAATS
    Herhaalde malen vragen SENIOREN mij welk de veiligste plaatsen aan boord zijn van een vliegtuig in geval van ongeval ??

     ALLE zitplaatsen zijn veilig is mijn eerste reactie en Er zijn te weinig Vliegtuigongevallen om een duidelijke  beeld te krijgen !!

    Uit enkele gegevens uit de USA blijkt dat bij vliegtuigen met de motoren ter hoogte van de vleuges de kans voor overleven bij een ongeval is gebleken dat de achterste zetels geven de meeste overlevende bij een ongeval

    Kans tot overleden is:
    Voorzijde 49%
    Midden    56%
    Staart       69%

    Herman DEWULF welk een journalist met vliegervaring en deze onderwerpen volgende stelde vast dat de plaatsen met de MEESTE BEENRUIMTE de veiligste zijn


    Schijnbaar werden deze gegevens vermeld in de GVA van 17 APRIL 2008

    17-04-2008 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERODROME SAFETY
    During the explenation of the expert of DG-TREN concerning the BLACK LIST of the AIRLINE
     
    OPERATORS was ther a very intresting Question By Y PAGE of EUROCONTROL who is very
     
    actvely in the RUNWAY INCURSIONS if there was the intention to develop in the future a

    BLACK LIST of AERODROME

    The DG-TREN expert clarified thad in the future the AERODROME will require to be licenced via

    the EASA and if there is a SAFETY problem this licence will be cancelled


    NOTE:
              acording   anonyme information from PILOTS there are a large amounth of AERODROME who are

    not in line with ICAO ANNEXE 14 SARPS and where there are SAFETY problems witch have

    been reported but not adapted.

    For the moment I can only advise PILOTS to be very carreful  during their ground operations

    17-04-2008 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPMERKING over ZWARTE LIJST
    Een bijkomende opmerking waaraan men moet naar laten kijken betrefd de mogelijke negatieve
     
    gevolgen op gebied van verzekering indien men in het buitenland betrokken geraakt bij een ongeval

    als passagier van een vliegtuig dat op de EU-ZWARTE lijst is vermeld. ???


     De gevolgen zijn dan niet voor de betrokken persoon zelf maar voor de erfgenamen.

     De juiste toestand is mij  niet duidelijk en hoop in de toekomst dat er een duidelijk advies van enige

    jurische experts in luchtvaartrecht met een toelichting zullen komen  

    16-04-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100 jaar MOTORVLIEGEN in BELGIE
    Zoals reeds vroeger gemeld zijn er een aantam manifestaties om deze gebeurtenis te herdenken:

     WWW.EEUWFEESTLUCHTVAARTVLAANDEREN.BE

    16-04-2008 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI SAFETY
    TAKE OFF PROCEDURE ???

    Recently I receive a number of request of information about the utulisation of INTERSECTION TAKE-OFF


     In function of the present attention on the limitation of noise and also out of SAFETY at TO-OFF do I advise  to utulise alway"s the maximum RUNWAY for TAKE-OFF.

     I ame aware of the present tendency  by PILOTS and OWNERS to reduce the taxi time and for minimum RUNWAY OCCUPENCY time  to request intersection times............ BUT


     Do not forget thad the SAFETY is the responsablity of the PIC, and  in case of a problem during TAKE-OFF it is always usefull to have the maximum RUNWAY avaible and to have the MAXIMUM HEIGTH above non HOSTILE TERRAIN  after TAKE OFF

     I are aware thad the SRC at EASA has been looking at this aspect of SAFETY ans ENVIROMENTAL requirements.

    Any advise, comments or recommendations are welcom

     SYLVAIN-D-W@YAHOO.FR

    16-04-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ZWARTE LIJST
    DE zwarte lijst der verboden LUCHTVAARTMAATSCHAPIOJEN in de 27 lidstaten van de EU werdt verleden ZATERDAG  12 APRIL 2008 weer aangepast.

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE

     HTTP://AIR-BAN.EUROPA.EU


    De ernst van de vermeldingendie daarop staan werdt duidelijk gemaakt door de CRASH van een DC9 van BORA-AIRWAYS op  DINSDAG 14 APRIL in GOMA in CONGO .

    Deze firma was na een langdurig onderzoek als ONVEILIG op de lijst geplaatst onafgezien een aantal pogingen om dit te vermijden door een samenwerking met BRUSSELS AIRWAYS hier in BELGIE trachten te ontwikelen om niet op de ZWARTE LIJST te worden geplaatst/

    Dit was het onderwerp van een voordracht op 15 April om 1800 door de RAeS BRANCHE BRUSSELS door een spreker van DG-TREN en van de FAA welk reeds regelmatig samen werken om het vliegende probleem hierover tijdig in te lichten.

    INTRESANT:

     De EU-REISBUREAUS ( 4000) zijn verplicht een reiziger die een ticket boekt te informeren van de LANDEN of LUCHTVAARTFIRMA's die op deze lijst staan.

    DG-TREN raad ook sterk af om in het buitenland  gebruik te maken van Luchtvaartmaatschapijen die op deze lijst voorkomen , het is niet verboden .....MAAR

    Intresante opmerking van een EXPERT over INDONESIA waar alle luchtvaartmaatschapijen op de ZWARTE LIJST voorkomen.

    Hij zou toch gebruik maken van het vliegtuig want de Maritieme midelen in INDONESIA zijn nog steeds gevaarlijker dan de Luchtvaart ???

    16-04-2008 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAND, LUCHT of ZEE
    Bij de FOD Mobiliteit en Vervoer  werft men aan zie:

     WWW.SELOR.BE


    Voor 30 APRIL reageren.

    16-04-2008 om 08:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVANCED NOTIFICATION RAeS
    Wensday 28 MAI 2008  1600 UTC   AGM  + conference

    Monday  24 JUNE 2008   visit at 1100 UTC  IGN

    Thursday  30 SEPEMBER 1600 UTC   GALILEO

    NOVEMBER    100th aniversairy FIRST MOTORRISED FLICHT in BELGIUM in the MUSEE de L'AIR

    DECEMBER   RAeS CHRISTMAS DINER  MAISON DES AILES


    Detailed information wil be made avaible later and contact RAeS via:

    BIL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

    BE A MEMBER of the RAeS BRUSSELS BRANCHE


     

    16-04-2008 om 08:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET !!!!
    Vroeger kon ik op elke gestelde vraag het JUISTE antwoord geven heden wordt dat veel moeilijker wegens buiten de :

     ICAO PANS+RAC   en de NATIONALE WETGEVING en de Nationale AIP zijn er nu nog de effecten van:

     -JAA

    -JAA-T

    -EASA

    -DG-TREN

    -EUROCONTROL

    -ECAC

    -EU

    gelukkig kan ik nog rekenen  in deze middens op enkele goed vrienden welk betrouwbaar informatie  kunnen bezorgen ...........................Maar dat vraagt soms wel even gedult hoor want ook voor hen is de LUCHTVAART zeer complex geworden hoor

    Steeds welkom  ; SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    14-04-2008 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL

      Wat betreft  het medisch onderzoek verwijs ik naar:

     WWW.JAA.NL       en kijken naar JAR-FCL 3

    voor het aanvraag formulier in BELGIE;

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE


    ga naar  LUCHT

    ga naar FORMULIEREN

    OPgelet er is MEDICAL Class 1 of Class 2

    Wij adviseren kandidaten van vooraf een persoonmijk  gratis en vrijblijvend onderhoud met mij te hebben na afspraak op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN of bij FLAG

    WWW.RAAC.BE

    WWW.FLAG.BE

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    14-04-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!