Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIEPMEETING
    Wat betrfd de GRIEPMEETING moet u kijken naar:

    HTTP://WWW.GROTEGRIEPMETING.NL

    GRIEP@GRIEPMETING.NL

    30-10-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTINFORMATIE
    Ik ben steeds geheel vrijblijvend beschikbaar om alle vragen over LUCHTVAART gratis te beandwoorden. voor JONG en minder JONG.

      Er zijn geen STOMME VRAGEN is mijn slogan


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-10-2008 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEUVERGUNNING ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Een aantal E-mails stellen vragen over de nieuwe MILIEUVERGUNNING voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Heden heb ik enkel de krantenartikel gezien.

     Zal wachten totwanneer ik de officiele tekst heb kunnen inzien, deze heb ik vandaag na contacten met de VLAAMSE OVERHEID echter nog niet kunnen gekomen , kon deze niet vinden via de website en via telefonische contacten verwees men naar verschillende diensten zonder succes.

     Ik vernam wel van een der gesprekspartners dat deze voorschriften waren opgemaakt met de consultatie( medewerking) via de vertegenwoordiging van de LUCHTHAVEN gevestigde luchthaven gebruikers.

    SORRY voorlopig geen verder komentaar !!

    30-10-2008 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON COMMERCIAL VFR AIRSPACE USERS

    ADVANCED NOTIFICATION

    Keep the FRIDAY 17 APRIL 2009 avaible for a information day at EUROCONTROL HQ in BRUSSELS organised via 

    WWW.EUROPE-AIRSPORT.FAI.ORG

     Presence of ALL type of VFR AIRSPACE USERS is vital to introduce YOUR REQUIREMENTS in the future EURPEAN AERONAUTICAL WORLD

      ACTION is URGENTLY needed from ALL VFR operators

     WWW.EUROCONTROL.INT
     


    30-10-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR OPERATIONS
    I was present at the EUROCONTROL HQ BRUSSELS at he DMEAN Workshop  on 20081029

     I sugest  STRONGLY the organisations who represent members operating IFR to follow up this subject.

     WWW.EUROCONTROL.INT/DMEAN

     There is a meeting of a TASK FORCE of AO on 16 & 17 DECEMBEr organised at EUROCONTROL by the AOLO  via    LEN.HEARNDEN@EUROCONTROL.INT
    on the requirements of the AIRCRAFT OPERATORS operating in IFR in the future EU AIRSPACE.

     The CFMU is trying to suply adequate services to ANY AIRSPACE USER operating IFR be it from PPL to ATPL but they need to be aware of the operational needs of each AIRSPACE USER.

    CAUTION the operations of the CFMU may have also vital effect on the VFR AIRSPACE USERS since their is the project to have each flicht in IFR to be plannet from T/O till LANDING meaning thad on some AERODROMES the RWY may be planned to be occupied almost permanently by the IFR operators.

    Detected also some new organisations who will be in the future avaible to suply PLANNING SERVICES to any IFR operator also because the system will be too complex for a individual pilot to introduce his ATC FLICHT PLAN ....!!!!!

    HTTP://WWW.IASA.AERO


    The presentations will be avaible on WWW.EUROCONTROL.INT   from Monday  20081103

    Always avaible for aditional suport via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-10-2008 om 08:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING op HELICOPTER
    Op HELICOPTER heb ik ongeveer 2000 uur ervaring op volgende toestellen:

    PIC
    -ALL II
    -ALL III
    -BELL G2
    -HUGHES 300
    -HUGHES 500
    -GAZELLE
    -A109
    -BO 105
    -JETRANGER
    -SCHOUT

    Iniatie en 2e piloot
    -UH1
    -PUMA
    -SIKORSKY
    -SEAKING
    -COBRA

    28-10-2008 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting mijn CV
    Enkele personnen stellen vragen over mijn graad in het leger??

     Ik waBeroeps onderofficier in de LT/AVN behorende tot de LANDMACHT en doorliep al de graden van SGT tot SGT/MAJ

     Ik werdt geen Adjudant omdat ik afzag van deze kursus gezien dat betekende een ganse periode niet vliegen!!

     Tevens heb ik mijn voorstelling voor get examen A tot Officier afgewezen omdat dit tevens inhield 2 jaar in een niet vliegende eenheid van de landmacht.

     Mijn doel was PILOOT en VLIEGEN en hed geen belangstelling in het behalen van hogere graad dan PILOOT wat tevens betekende dat ik afzag van hogere wedde maar ik hield van mijn beroep als PILOOT

    Dat is kort en bondig mijn zienswijze !!!

    28-10-2008 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR LUCHTVAART in BELGIE
    op VRIJDAG 28 NOVEMBER vindt om 18;30 in het LUCHTVAARTMUSEUM aan het

    JUBELPARK te BRUSSEL de inhuldiging plaats van het " de Caters" toestel dat door de

    vrijwilligers van de Restauration section van het MUSEUM gebouwd werd naar aanleiding van de
     
    honderste verjaardag van de eerste vlucht  in BELGIE op 29 OKTOBER 1908.

    Van 29 November 2008 tot 03 Mei 2009 loopt er ook een tentoonstelling 

       " 100 JAAR GELEDEN......PIERRE de CATERS , EERSTE BELGISCHE VLIEGENIER

    Zie:   WWW.VIEILLESTIGES.BE

    Tevens in zone02/BRUSSEL vindt men ook nog intresante informatie:

     WWW.zone02.BE/  
    EVENT/DETAIL/3/101045/DE-NIEUWE-OOGAPPELS-VAN-HET-LEGERMUSEUM.HTML

     Kijk onder AGENDA onder 27/10/2008

    27-10-2008 om 19:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NH90
    OP 05 DECEMBER 2008 voorziet het KVIV een voordrachtavond over de nieuwe Helicopter voorzien voor de LUCHTCOMPNENT van de KRIJGSMACHT in  BELGIE

    meer hierover later op  WWW.KVIV.BE

    27-10-2008 om 16:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELPAC
    Wat betrfd de voorziene examens over ENGELS LEVEL 4 voot PILOTEN en ATCO kan het

    intresant zijn op op  WWW.BELGOCONTROL.BE  even de ELPAC testen eens te doorlopen

    GAARNE uw bevindingen per E-mail


    ELPAC
    ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY for AERONAUTICAL COMMUNICATION

    27-10-2008 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info METEO
    Dear coleagues take note thad BELGOCONTROL  OPMET Changes

    acording  ICAO Annex 3 -AMD 74 will come in to effect on  Wednesday 

    05 NOVEMBER as of 12.01 UTC

    WWW.BELGOCONTROL.BE

    27-10-2008 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN CV EDPA
    Een afkorting in mijn CV trok de aandacht van enkele personen namelijk EDPA dit is de EUROPEAN DEAF PILOT ASSOCIATION een afdeling van de IDPA INTERNATIONAL DEAF PILOT ASSOCIATION  waar ik in de jaren 90 bij betrokken werdt tenbehoeve van enkele personen welk doof zijnde toch wilde zich verheefen in het luchtruim als zelfstandig piloot en welk heel goed mogelijk is als men de administratieve rompslomp wegens onbegrip kan overwinnen.
    In de USA is dit geheel normaal maar in de EU lidstaten is of moet ik zeggen WAS er volledig onbegrip daarvoor.

    Na een tiental jaren lobbying, voordrachten en zelfs  deelname aan TV uitzendingen hebben we bepaalde mogelijkheden bekomen.


    zie:   WWW.VOLEZ.COM/AEROCLUB-SOURDS/

            WWW.AEROCLUB.COM/HANDICAPES/

            


           


    Een der iniatiefnemers is mij vriend   HENRI CORDEROY DU TIERS

    contact via:  AEROCLUB.SOURDS@WANADOO.FR



    27-10-2008 om 09:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHT 23 OKTOBER in VLOC
    Op de voordracht van 23 OKTOBER waren er een 80 tal toehoorders , wegens de korte tijd beschikbaar werdt er door de zaal slechts één vraag gesteld enbeandwoord, maar op mijn e-mail vind ik heden morgend wel een 50 tal mailtjes voor bijkomende toelichtingen welk ik zal trachten te beandwoorden op mijn BLOG hier ASAP.

    WWW.VLOC.EU


    TEVENS werdt ik opgenomen als ERELID van de VLRI

    zie WWW.VLRI.BE
     NOOT: zal kortelings worden bijgewerkt via VLOC

     Tevens was er nadien een zeer intresante en gedetaileerde voordracht van Prof FRANS BREUGELMANS over de geschiedenis en de ontwikkelingen tijdens de jaren van de ZUIGERMOTOR en de JETMOTOR

    Nu is FRANS weg naar de USA om te genieten van het vliegen op zijn STEARMAN in de USA.

    27-10-2008 om 06:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CIVIL AVIATION volgens ICAO
    Een korte toelichting over de term AERIAL WORK, initieel was AERIAL WORK een onderdeel in GENERAL AVIATION .

     Er bestonden maar twee manieren van OPERATIONS namelijk                            COMMERCIAL AIR TRANSPORT en GENERAL AVIATION


    In de jaren 80 werdt er een voorstel gedaan om GENERAL AVIATION te splitsen in
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    Op EU vlak is er een poging om  CIVIL AVIATION nu te verdelen in :

    COMMERCIAL AIRTRANSPORT
    GENERAL AVIATION
    AERIAL WORK
    BUSINESS AVIATION

    Deze poging heeft wel voor gevolg dat BUSINESS AVIATION
    zowel een ZAKENVLUCHT of een LUCHTTAXI kan zijn volgens het voorstel van EBAA
    zie WWW.EBAA.ORG

    De onderverdeling van GENERAL AVIATION wordt in de USA niet gebruikt en spreekt men daar niet over AERIAL WORK
    WWW.IAOPA.ORG

    Tevens maakt men nu ook nog een poging om een speciale groep te maken van SPORTS FLYING ,RECREATIONAL FLYING of LEISURE FLYING
    WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG

    Er is tevens nu de neiging om in GENERAL AVIATION een speciale groep te maken voor de PPL IFR  zijnde WWW.PPLIR.ORG

    Voor de CAT heeft men heden:
    - WWW.IATA.ORG
       WWW.AEA.BE
       WWW.ELFAA.ORG
       WWW.ERAA.ORG

     Zoals ge ziet is de CIVIL AVIATION OPERATIONS niet zo eenvoudig en is het daarom ook dat er in de EU-ARENA te BRUSSEL zo een 125 ORGANISATIES welk in deze omgeving aktief zijn om bepaalde aspecten der LUCHTVAART naar voor te brengen.

    Zie ook in deze blog een lijst van organisaties ?? trefwoord    AVIATION ORGANISATION

    26-10-2008 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over VLJ
    Wat betrefd de VLJ ( VERY LIGHT JET)  die ik vermeld in mijn DIAGRAM van de  

     AIRSPACE USERS

    onder GENERAL AVIATION moet ik toch even toelichten dat dit toestel eigenlijk een normaal VLIEGTUIG is.

    MAAR

    De VLJ welk in ontwikkeling is , is een lichte jet met zeer nieuwe materialen en daardooàr zeer licht van gewicht en vooral in een veel lagere aankoopprijs dan de meeste reeds bestaande toestellen.

    Dus toegankelijk tot de privaateigenaar welk nu de kans zal hebben om SINGEL PILOT, HOOG en RELATIEF SNEL te vliegen!!!

    Wat zijn nu de redenen waarom ik dit toestel heden enkel in GENERAL AVIATION plaatst:

    -Lage AANKOOPPRIJS wilt zeggen dat een ganse reeks PPL de mogelijkheid hebben dit toestel te vliegen.
     -HOOG gaande tot op FL 400/450  dus HIGHT ALTITUDE FLYING experience nodig

    SNEL ......... maar niet de zelfde SNELHEID die de meeste toestellen op deze hoogte vliegen

    Licht gewicht dus  niet dezelfde uitrustingen als de normaal op deze hoogte vliegende vliegtuigen
    zoals bvb  geen ACAS/TCAS uitrusting

    Ik zie ook nog een probleem met de certificatie bij EASA voor CAT ??

    Minder ervaren piloten niet dagelijks vliegende en niet onderworpen aan het toezicht dat in de CAT van toepassing is op de bemanningen.

    Het zal dus een bepaalde aanpassing vragen van de ATC om deze toestezllen toegang te verlenen in de hogere sferen.

    Bij zeer druk verkeer kan men deze toestellen op lagere hoogtes toewijzen maar dan is het verbruik veel hoger en dus veel duurder en vooral minder range.

    Bij EUROCONTROL volgt men deze evolutie van zeer nabij om deze vorm van VLJ zonder hinder te kunnen intigreren in de CAT operaties.

    WWW.EUROCONTROL.INT

    26-10-2008 om 18:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION REQUIRES 2e deel
    Waarom deze SLOGAN ??


     Uit een franse studie welk in de jaren 80 in mijn bezit kreeg onder de titel:


     LES CARRIERES DE L'AVIATION

     waaruit bleek dat de EUROPESE LUCHTVAART INDUSTRIE nood heeft aan gemotiveerde
     
    jonge mensen om de 92 gespecialiseerde beroepen te beoefenen !!!


    Deze studie werdt echter uitgeleend aan een afdeling van het Ministerie van ONDERWIJS en heb deze nooit meer terug kunen bekomen en tevens nergens de bron kunnen terug vinden .

     SORRY

    26-10-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VIK
    Zie   WWW.VIK.BE

    VLAAMSE INGENIEURS KAMER

     Ga naar:  PIJLERS

    -DOMEINEN

    -CENTRUM LUCHT EN RUIMTEVAART

    contact:   KRISTOF.VIERIN@BARCO.COM

    26-10-2008 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION REQUIRED ASAP !!!
    WE have to be creative about attracting 
     
     YOUNG people  to AVIATION


    26-10-2008 om 16:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP 23 0KTOBER 2008
    Heden zie ik in mijn E-mails een aantal vragen als FOLOW UP van mijn korte voordracht over

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS  in het VLOC te OOSTENDE op

    23 Oktober.

     Ik zal trachten deze op een latere datum op te volgen en tevens een aantal gehevens op deze BLOG

    hier te plaatsen.

    ASAP !!!

    Maar even gedult .......AUB  !!!!!!

    26-10-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR
    Vernemen dat er op  04 SEPTEMBER 2008 eenaanvaring was tussen twee zwevers boven het vliegveld van  MAYBRAY tussen  OO-YZE en D-1355.

      Beide tostellen konden landen maar zijn beschadigd. meer info zieBCARG NEWSLETTER Oktober 2008.

    info@asa-be.com of bcarg@asa-be.com

    23-10-2008 om 08:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!