Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOOKSHOP ANTWERPEN AIRPORT
    Wat betreft het aankopen van LUCHTVAART magazines en boeken  buiten de normale dag en weekbladen kan men dit op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN BOOKSHOP  aanscafen welke open is:

      MAAN/VRIJDAG 0630-1200   en 1230-1945
      ZATERDAG           0630-1100
      ZONDAG               1200-1945

    06-11-2005 om 16:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN in BELGIE

    Vele zijn opzoek naar contacten voor de LUCHTVAARTSPORTEN en dan kan ik u verwijzen naar:

      WWW.BELGIANAEROCLUB.BE

    Maar u mag nog steeds met uw vragen by my komen via mijn BLOG op het SENIORENNET

    ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN !!!!!!!!!!!

    06-11-2005 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARAPLANE
    Een aantal vragen gaan over het gebruik van de PARAPLANE, ik heb daar geen ervaring mede en zal trachten de nodige informatie te bezorgen ASAP.

    Voor ULM en DPM zie naar:  WWW.FED-ULM.BE
    Voor VRIJE-VLUCHT ( DELTA's)  zie naar WWW.FBVL.BE
    Voor  PARAPLANE zie naar  WWW.FBPM-BPMF.BE 
    Voor  PARAMOTOR zie naar WWW.ULM.STARTPAGINA.BE
     in de de tweede kolom helemaal onderaan

    05-11-2005 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    Enkele maillers stellen belang in het gebruik van robots in de luchtvaart vemoedelijk dat zij deze op CNN hebben gezien;
    In de luchtvaart zijn er reeds vele jaren experimenten en gebruik in militair van UAV( unmanned aeronautical vehiculs) ook in de burger luchtvaart zijn er nu projecten met luchtvaartuigen zonde piloot maar enkel experimenteel hoor.  www.uav.com

    05-11-2005 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY & SECURITY
    Beide onderwerpen zijn een mijner dada's in het LUCHTVAARTGEBEUREN en daarom verwijs ik degene die betrokken zijn bij de LUCHTVAART in GENERAL AVIATION of AERIAL WORK operaties naar een zeer intresante site van onze  NEDERLANDSE  LUCHTVAART ADMINISTRATIE ( LNVL) www.vliegalseenvogel.nl tevens vindt men veel informatie bij www.aopa.nl.

    05-11-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Een aantal E-maillers vinden de laatste informatie over het FLIGHTPLAN te technisch, deze zijn bedoeld om informatie te bezorgen aan personen welk luchtsporten beoefenen en welk op zoek waren naar bepaalde informatie en is dus niet zo goed begrijpbaar voor de leek, vragen hierover mag hoor mijn slogan " ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN" hoor!!!!

    05-11-2005 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLAN
    Enkele piloten stellen via E-mail vragen over het invullen van het  FLIGHT PLAN, ik kan hier niet beginnen een volledige cursus te geven en adviseer hen om eens met de CLUB-INSTRUCTEUR  daar over te praten voor een briefing te bekomen.
    Tevens vindt men dit in de oficiele NATIONALE AIP en meer practisch in  SAFETY SENSE LEAFLET N° 20b via :
    www.caa.co.uk/publications

    kies PUBLICATIONS  en vul in SEARCH   " 20b" en daar bekomt men de ganse uitleg over het vliegplan alsook een lijst van de meeste ICAO TYPE INDICATORS gebruikt in GA en AW operaties.

    Indien uw TYPE INDICATOR niet vermeld ga dan naar:
    www.icao.int/anb/ais/8643/index.cfm en vul de SEARCH in met de u bekende gegevens ( B.VB: DIAMOND) en je krijgt de 29 verschillende mogelijkheden met voor sommige zelfs de foto erbij

    Individuele vragen mogen steeds gesteld worden en zal trachten u te helpen maar ik kan onmogelijk een volledige vlucht voor u hier uitwerken

    04-11-2005 om 07:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLANS
    Enkele piloten stelen vragen over hoe zij hun  FLIGHT PLAN moeten invullen  daarvoor verwijs ik hen op :
    neem eens contact met de CLUB INSTRUCTEUR of zoek het op in
    NATIONALE AIP als officieel document en meer practisch naar
    www.caa.co.uk/publications LASORS  safety sense leaflet n° 20

    04-11-2005 om 07:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE's
    SORRY,  heb gisteren niet alle E-mailtjes kunnen beantwoorden zal trachten dit vandaag te doen hoor!!!!

    04-11-2005 om 07:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZELFBOUWERS
    Enkele vragen die ik individueel beantwoorde betreffen de ZELFBOUW ( HOME BUILT) in EUROPA.
    Deze vorm van LUCHTVAART heeft het in het OUDE EUROPA steeds zeer moeilijk gehad door vele beperkende regels en ook de beperkte kennis van de LUCHTVAART-ADMINISTRATIES( NAA) welk weinig aandacht aan deze aktiviteiten.

    Er bestaan echter wel enkele aktieve verenigingen in EUROPA waarover ik zal trachten meer informatie in mijn BLOG te plaatsen.

    Elk jaar is er op ZOERSEL/OOSTMALLE een open dag van de ZELFBOUW vereniging die daar gevestigd is.

    Bij de ZELFBOUW zijn er soorten toepassingen:
           1e)- de zuivere zelfbouwer welk vanaf een plan een toestel voledig bouwt.
            2e)- De bouwer welk zich een KIT aanschaft en deze dan opbouwt.

    Zie tevens naar http://users.skynet.be/aerosite ga naar AIRCRAFT en dan HOMEBUILT

    zie   www.asa-be.com.   BELGIAN CIVIL REGISTER 2003/2004 bldz  97
    belgiancivilregister@a-s-a.be

    Tevens te koop by ANTWERP AIRPORT BOOKSCHOP dagelijks open week : 0700/1900 uur
             zat     ;0700/1200
             zon    : 1200/1900

    03-11-2005 om 04:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CENTRAAL STATION naar ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    Voior degene welk met het openbaar vervoer naar de LUCHTHAVEN komen gaat dit vanaf het CENTRAAL STATION ANTWERPEN naar de LUCHTHAVEN met de bus v/d LIJN N° 14 en N° 16 welk tevens langs het STATION ANTWERPEN/BERCHEM paseren

    01-11-2005 om 08:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN INTERNATIONAL AIRPORT
    Verschillende personen stellen mij vragen over ANTWERPEN LUCHTHAVEN en wat daar nu verder gaat gebeuren.

    Volgens bepaalde ingewijde is dit een betwisting welk reeds in 1939 aan de orde van de dag was in de toenmalige pers waar men de ligging betwiste als te ver gelegen van het stadscentrum.

    Toen kwam 40/45 en de bezetter ontwikelde de huidige landingsbaan voor zijn doeleinden en later verder gebruikt door de gealeerden.

    In ..... overgedragen aan............en sedert dat ogenblik betwist!!!!

    Ik ga hier verder op in gaan na contact met enkele der kenners over dit onderwerp.

    Mijn persoonlijke visie is dat de LANDINGSBAAN moet kunnen verlength worden om ANTWERPEN zijn plaats te geven in het EUROPA der 25 van de toekomst.

    Een degelijke ontwikeling is nodig voor CAT( EU vluchten),GA en AW gebruik

    Meer hierover ASAP

    01-11-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLAG-UPDATING
    Bepaalde personen hebben problemen om contact te krijgen met FLAG daarom verwijs ik hier naar de juiste UPDATED informatie:

         FLAG ( FLEMISH AEROSPACE GROUP)
         ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT Business Centre
         vosstraat 343
         B2100 DEURNE

    www.flag.be.
    E-mail:  info@flag.be.
    tel +32(0)3 294 68 53
    fax+32(0)3 294 68 65

    31-10-2005 om 10:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN
    Via het gebruik van de CHAT vindt ik personen terug welk ik  vroeger beroepsmatig of als hobby in de LUCHTVAART heb ontmoet en dit brengt veel positieve en ook negatieve gebeurtenissen in mijn geheugen naar boven.
    Stel steeds belang in dat u dat per E-mail of in mijn gastenboek opvolgt.

    31-10-2005 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het NIGERIA ongeval
    Vele stellen vragen over het " BELLVIEUW flicht 210"  B737 ongeval????

    Hierover kunnen we heden niets meer zeggen dat er rond de informatie die we bekomen via allerlei wegen er een echte chaos heerst door allerlei informatie in de pers verspreidt door allerlei niet bevoegde bronnen., die trachten zich belangrijk te maken.

    Vraag me binnen 24 maand hier iets over naar wat we in de toekomst moeten doen om zulk een ongeval te VOORKOMEN maar vraag me niet wie er verantwoordelijk voor is dat is tussen de verzekeringen de volgende 20 jaar een topic!!!!

    30-10-2005 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD of ZOMERTIJD
    Hierover meer na het opzoeken van enkele gegevens over tijdsberekeningen:

    De laatste dagen waren er een aantal E-mails over het gebruik van WINTERTIJD versus ZOMERTIJD.

     Ik wil hier niet beginnen over de PRO/CONTRA en de voordelen of nadelen waar ik reeds eindeloose nota's en discuties heb gezien in de EUROPESE INSTELLINGEN sedert 1980 tussen experts en de MEP's.

    Als leerling piloot kwam ik in 1954 voor de eerste maal in contact met het aspect van de verschillende in gebruik zijnde gebruikte tijden waar ik in de school iets had van opgestoken maar zeker geen aandacht aan besteed.

    Initieel leerde we dat voor wereldgebruik we gebruikten "ZULLU" tijd dat later veranderde in " GMT" en nu als "UTC".

    De locale tijd in de winter is " ALPHA" tijd en de zomertijd " BRAVO" tijd.

    Op gebied van tijdsberekeningen hebben we later in de gevorderde kursussen kennis gemaakt met nog verschillend andere tijdsindelingen zoals " ZONEtijd" ZONNEtijd" en nog enkele andere benamingen die ik moet gaan opzoeken in mijn leerboeken maar die weinig nut hebben.

    ZONEtijd,ZONNEtijd en UTC zijn drie verschillende tijden voor een plaats hoor.

    Als mijn geheugen juist is werdt in BENELUX in 1977 de ZOMER en WINTERTIJD ingevoerd wegens de oliecrisis van 1973 en naar gespreken werdt in de 1940/45 ook reeds ZOMER en WINTERTIJD gebruikt waar ik me niets meer van kan herineren.

    Tevens spreekt men van deze overgang in de EU af te schaffen in 2028 !!!!!

    Sedert vele jaren wegens mijn INTERNATIONALE dagelijkse contacten in de GLOBAL AVIATION staat mijn uurwerk op " UTC"
    en moet ik hier nu UTC + 1 toepassen.

    30-10-2005 om 04:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE SCRAMJET
    Wat de !!! SCRAMJET van PARIJS - NEW YORK in 60 minuten????

    Een voordracht door  F.A.E BREUGELMANS op DONDERDAG 23 NOVEMBER 2005 te SINT GENESIUS RODE

     Gegevens en inschrijving verplicht via: www.ti.kviv.be/scramjet.

    29-10-2005 om 06:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PUBLICITEIT
    Wegens de STAKING kwam een der vroeger zeer veel uitgevoerde LUCHTVAARTAKTIVITEIT weer in het daglicht of moet ik zeggen in de MEDIA AANDACHT namelijk het slepen van PUBLICITEITS PANELEN.
    Deze aktiviteit heeft vroeger aan vele kandidaat BEROEPS en LIJNPILOTEN de mogelijkheid om de zo noodzakelijke en kostelijke vlieguren op te bouwen als R/CPL( beperkt beroepspiloot) die wij nodig hadden om onze verguningen te kunnen behalen welk de onkosten in BELGIE en NEDERLAND geheel gedragen worden door de kandidaat( zie tekst van Mr BAKSTEEN ( NL)en KAREL VERVOORT ( BE)van FLAG)

    29-10-2005 om 04:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BBC
    Deze morgendben ik speciaal opgestaan om te kijken naar de uitzending van BBC worldover de LUCHTVAART van de toekomst met de ontwikkeling der beide grote vliegtuiginstructeurs  en het verschil van benadering tussen AIRBUS en BOEING.
    AIRBUS gaat er van uit van een groter vliegtuig als de A380 om meer personen met minder vluchten tussen twee belangrijke punten te verplaatsen.
    BOEING gaat er van uit om met kleindere vlietuigen meer personen met meer vluchten tussen vele kleindere luchthavens te verplaatsen.
    Dit is een onderwerp waarover ik mij geen opinie kan makenvoor het CAT.
    Buiten deze twee VLIEGTUIGBOUWERS zijn er nog een aantal andere BOUWERS waar men in het nieuws nooit over spreekt en welk gebruikt worden in de REGIONALE en in de LOW FARE AIRLINES;
     Zie  ERAA
           LFAA

    In  GENERAL AVIATION & AERIAL WORK stellen wij belang in de nieuwe generatie lichte vliegtuigen en in de VLJ( VERY LICHT JET) waarop wij later meer zullen over vermelden.

    29-10-2005 om 03:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SKYCONTROL
    Een zeer aantal intrsante punten staan vermeld op de site van:

     www.skycontrol.net.

    Gaarne vernam ik uw kommentaar over deze site !!!!!
    op mijn E-mail

    28-10-2005 om 10:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!