Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCH !!!
    Vandaag is er te BRUSSEL op het HQ EUROCONTROL een ceremonie bij het tekenen van de overeenkomst aangaande SESAME door Commisaris JACQUES BARROT  van de CEC en VICTOR AGUARDO van EUROCONTROL alsook door de deelnemers van het CONCERTIUM voor SESAME welk een oplossing moet vinden aan de LUCHTVAART( ATC en ATM) der toekomst!!!!
    Tevens is er nu het voorstel voor de nieuwe bevoegdheden van EASA  bekend gemaakt en naar de COUNCIL en EP ingedient.
    Dit zijn onderwerpen welk ik nu nog op afstand volg en waar ik vele jaren via IAOPA ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij betrokken was op EUROPEESE vlak te BRUSSEL.
    Ook deze week stemde het EP over het principe over een EU BLACKLIST voor CAT, alhoewel dit nu gestemt is  door de MEP en nog moet aanvaard worden door de COUNCIL gaat het uitwerken niet zo eenvoudig zijn en vele van ons dagelijks betrokken met het LUCHTVAART GEBEUREN zien niet hoe dit eerlijk en nuttige kan uitgewerkt worden in het dagelijks leven.

    17-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEVREES
    Een aantal personen reageren op mijn informatie over het leren vliegen dat dit voor hen iut de boze is omdat zij hoogtevrees hebben.

    Ik kan u verzekeren dat dit geen probleem is, ik zelf en nog andere collega's piloten welk dagelijks vliegen hebben HOOGTRVREES.

    Mij krijg je niet op een ladder en in de nabijheid van een balustrade en ik ben niet alleen zoals blijkt uit onderstaande ervaring.

    Vele jaren geleden vloog ik een gekende vliegclub te EBxx en wij organiseerden een vliegmeeting met nadien een bal in de grote vliegloods.
    Deze wensten wij te versieren met valschermen aan het plafond en de chef piloot en mijzelf sleurden een ladder binnen en stelden die op.
    De colega kijk naar mij en stelde voor dat ik op de lader zou gaan
        Ik  wees dit af zegende dat ik dit niet durfde, toen werdt hij zeer kwaad en dacht dat ik met zijn voeten speelde en hem wou beklachelijk, maken omdat hij niet op een lader durfde omdat hij hoogtevrees had!!!

    Toen hebben we een jonge man gevonden die daar kwam spotten en heeft hij de ladder bekomen en de valschermen vastgemaakt aan het gebind en wij hielden de ladder vast.
    We hebben die jonge man zijn eerste vlucht aangeboden wat hij heerlijk vondt en hij heeft vroeger nooit geweten waarom hij ons mocht helpen, vele jaren later heb ik hem terug ontmoet hij was toen piloot in de Belgische Luchtmacht op F104 geworden.
    En tijdens een lekkere pint heeft hij toen vernomen hoe hij aan zijn luchtdoop was geraakt.   Dus ????

    16-11-2005 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTB(vzw) VIEILLES TIGES
    Men steld mij vragen over de " VTB"  van de BELGISCHE LUCHTVAART een KONINKLIJKE MAATSCHAPPIJ onder de hoge bescherming van Zijne Majesteit Koning ALBERT II  voor Pioniers en oudgedienden van de Belgische LUCHTVAART.
         WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/VIEILLESTIGES

    15-11-2005 om 14:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN in BELGIE
    Ik verneem zo juist via de KRANT dat mijn vriend  HUBERT MOJET op 12 november overleden is, Hij was  de oudste nog actieve ZWEEFVLIEGER in BELGIE. en nog aktief deelnemer in de VTB vergaderingen. en tevens houder van de < DIPLOME PAUL TISSANDIER > uitgereikt door de FAI.
    Een goede vriend en een goede mens heeft ons verlaten en ik sluit me aan bij de wensen van deelneming voor zijn familie.
        REGARDS
        SYLVAIN

    15-11-2005 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandstalige INFORMATIE
    In functie van het probleem van het gebruik van het NEDERLANDS kan ik u met vreugde verwijzen naar een nieuw zeer intresant boek van FRANS VAN HUMBEEK dat de titel draagt: 
     
                       COCKPITS en PILOTEN

    en welk op 17 dec 2005  om 1400 uur voorgesteld  wordt in het LUCHTVAARTMUSEEUM te BRUSSEL zie hiervoor naar:
    www.imageinn.be/cockpits

    15-11-2005 om 10:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALGEBRUIK
    Een aantal e-mailtjes beklagen zich dat veel van de verwijzingen welk ik doe naar gespecialiseerde WEBSITE's in de ENGELSE taal zijn!!

    Een der aspecten der LUCHTVAART is dat het sedert de ICAO overeenkomsten getekend in 1945(CHICAGO CONVENTION) wordt vooral het ENGELS gebruikt wegens de INTERNATIONALE aard van deze activiteit en ook het aantal betrokken landen( 188 in 2005).
    Ook is het nu besloten dat degene welk internationaal actief in de LUCHTVAART( PILOTEN,VERKEERSLEIDERS) tijdens hun opleiding moeten bewijzen de nodige grondige kennis van het ENGELS te kennen.

    Personen welk problemen hebben met de ENGELSTALIGE teksten mogen mij bijkomende vragen stellen welk ik dan zal trachten te verklaren.

    SORRY voor het ongemak
        SYLVAIN70

    15-11-2005 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINT NIKLAAS in BERCHEM
    Vandaag kwam de SINT aan met de stoomboot in ANTWERPEN om  in ons land de kinderen te aanhoren.
     Op 20 NOVEMBER om 1330 komt hij ook weer terug in het ANTWERPSE aan via de ANTWERPSE LUCHTHAVEN om is stoet  de BERCHEMSE JEUGD te begroeten via het iniatief van de BERCHEMSE HANDELAARS

    13-11-2005 om 06:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES aan JONGEREN
    Ook vandaag ZONDAG ben ik aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor gespreken met GROOTOUDERS en OUDERS welk meer wensen te weten over de toegang tot de LUCHTVAART als HOBBY,BEROEP of zelfs SPORT.

    Wat betreft de LUCHTKADETTEN is dit toegankelijk tot de jongeren vanaf 16 jaar en kan men de selectie proeven meedoen vanaf 15 jaar. voor de sessie 2007 ( 2006 is afgesloten)
    zie: WWW.BELGIANAIRCADETS.ORG.

    Voor wat de MEDISCHE voorwaarden van PPL raad ik aan naar de website van: WWW.AOPA.BE te gaan kijken naar MEDICAL FAQ

    13-11-2005 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR FLICHT PLANING
    Hiervoor maken wij gebruik  van: www.JEPPESEN.COM of van eAeradelecrtonic manuel: www.EURONAUTICAL.COM
                                                    

    11-11-2005 om 08:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOBS in AVIATION
    Wat betreft JOBS  kan ik u verwijzen naar de website van HQ EUROCONTROL te BRUSSEL voor VACANCIES te BRUSSEL, BRETIGNY s/ORGE(fr) MAASTRICHT(nl) en LUXEMBOURG(lux)  www.eurocontrol.int.

    10-11-2005 om 04:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.er komen hier 1001 vragen
    Er komen hier 1001 vragen over alelei zaken en contactadressen in de LUCHTVAART binnen.

     Veel van deze vragen zijn beschikbaar via http://ULM.startpagina.be

    Ik raad aan daar eens op te kijken en indien bijkomende vragen stuur mij dan een E-mailtje , Ik bekom heden meer dan 100 vragen per dag en daarom duurt het wat langer vooralleer ik u kan antwoorden en soms wordt er al eens een vraag over het hoofd gezien en daarom als u binnen de 14 dagen geen reactie hebt bekomen stuur dan uw bericht terug met de vermelding PRIORITY.

    Ik herhaal er bestaan geen lompe vragen maar sommige vragen zijn moeilijk  en moet ik opzoeken om ze juist en eenvoudig te beantwoorden.

    09-11-2005 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UA
    De vragen over de ligging van de UA  meer betrekking op de KEKULE-CYCLUS XI van oktober 2005 tot april 2006 en daarvoor moet u kijken naar:  www.KEKULE.BE

    09-11-2005 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vragen over UNIVERSITEIT ANTWERPEN CAMPUS
    Bekom enkele vragen over ANTWERPEN over de UA daarom verwijs ik om eerst naar :  www.ua.ac.be/images/map.uia.jpg
    voor bijkomende vragen bent u steeds welkom

    09-11-2005 om 07:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING 4
    Voor vragen van  PRIVAAT PILOTEN  met een IFR  of INFORMATIE wens ik te verwijzen naar  en  raad ik aan gebruik te maken van :

     www.pplir.com

    info@pplir.org.

    09-11-2005 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING 3
    Wij wijzen er nogmaals dat het BENELUX GA/AW frequency  2005 kaartje opgemaakt elk jaar  bij de aanvang  van het jaar door AOPA-NEDERLAND  wordt opgemaakt maar  moet aangepast worden in de loop van het jaar via de NATIONALE AIP tevens tracht AOPA-NL elke aanpassing te vermelden in haar AOPA-NETHERLANDS BULLETIN toegezonden aan haar leden, en te vermelden op www.aopa.nl.
    Fouten of door u geziene verschillen zijn  bij mij steeds welkom hoor

    08-11-2005 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN AIRPORT
    Een punt wat schijnbaar niet bekend is in het ANTWERPSE en ook elders dat er van uit ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT  dagelijks een aantal vluchten naar LONDEN-CITY vliegen  door VLM welk dicht bij het centrum is gelegen.
     www.flyvlm.be

    08-11-2005 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANVRAGEN van PILOTEN
    Bij vragen van PILOTEN heb ik de indruk dat het hier ULM 's betreft en kan ik onmogelijk hen helpen bij vluchtvoorbereidingen tevens VLIEGTUIG piloten kan ik niet helpen over hun vluchtvoorbereidingen  via de PC en verwijs hen dringend om de gestelde vragen voor te leggen aan een instructeur welk hun ervaring en gebruikte LUCHTVAARTUIG kent.
     Vragen van algemene aard wil ik wel verder behandelen via PC of door hen te verwijzen naar de nodige documentatie.
     Ik ben nog wel aktief in de LUCHTVAART maar niet meer OPERATIONEEL alhoewel ik nu en dan nog wel eens de KNUPPEL( nu meestal een stuur) ter hand neem.

    08-11-2005 om 04:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE & VERTONGEN MUSEUM
    Buiten de georganiseerde bezoeken is het SV4 MUSEUM enkel nog open op Zaterdag en Zondag van 1400 tot 1700.

    08-11-2005 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO's
    Veel e-mailtjes vragen  om dat ik foto's  zou plaatsen van LUCHTVAARTUIGEN op mijn BLOG.

    Er zijn zeer intresante foto's beschikbaar via: www.airliners.net.

    Hier kan men GRATIS vele soorten LUCHTVAARTUIG foto's bekijken door in de linkerkolom het gewenste onderwerp aan te klikken en nadien een vergrote versie met beschrijving te bekomen.

     Gaarne uw opmerkingen op mijn gastenboek

    07-11-2005 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV4
    Een aantal vragen betreft de bezoeken aan de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Om deze te organiseren verwijzen wij dit te doen via bijgaande dienst van AOPA-BELGIE (vzw) LUCHTVAART ANTWERPEN (vzw) LIONS CLUB ANTWERPEN DIAMANT ( vzw) bureel welk beschikt over twee NEDERLANDSTALIGE GIDSEN, die  de nodige afspraken ten behoeve van de SECURITY diensten maakt en toegankelijkheid tot het STAMPE & VERTONGEN museum bekomt en afspraken voor ontbijt of een middagmaal bij BELAIR op de LUCHTHAVEN

    Voor niet georganiseerde bezoeken is dit niet meer mogelijk en het STAMPE & VERTONGEN museum is dan enkel open de ZATERDAG en ZONDAG van 1400 tot 1700uur

    Contact: www.AOPA.BE.
                 e-mail: INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.AERO

    07-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!