Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vragen over UNIVERSITEIT ANTWERPEN CAMPUS
    Bekom enkele vragen over ANTWERPEN over de UA daarom verwijs ik om eerst naar :  www.ua.ac.be/images/map.uia.jpg
    voor bijkomende vragen bent u steeds welkom

    09-11-2005 om 07:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING 4
    Voor vragen van  PRIVAAT PILOTEN  met een IFR  of INFORMATIE wens ik te verwijzen naar  en  raad ik aan gebruik te maken van :

     www.pplir.com

    info@pplir.org.

    09-11-2005 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING 3
    Wij wijzen er nogmaals dat het BENELUX GA/AW frequency  2005 kaartje opgemaakt elk jaar  bij de aanvang  van het jaar door AOPA-NEDERLAND  wordt opgemaakt maar  moet aangepast worden in de loop van het jaar via de NATIONALE AIP tevens tracht AOPA-NL elke aanpassing te vermelden in haar AOPA-NETHERLANDS BULLETIN toegezonden aan haar leden, en te vermelden op www.aopa.nl.
    Fouten of door u geziene verschillen zijn  bij mij steeds welkom hoor

    08-11-2005 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN AIRPORT
    Een punt wat schijnbaar niet bekend is in het ANTWERPSE en ook elders dat er van uit ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT  dagelijks een aantal vluchten naar LONDEN-CITY vliegen  door VLM welk dicht bij het centrum is gelegen.
     www.flyvlm.be

    08-11-2005 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AANVRAGEN van PILOTEN
    Bij vragen van PILOTEN heb ik de indruk dat het hier ULM 's betreft en kan ik onmogelijk hen helpen bij vluchtvoorbereidingen tevens VLIEGTUIG piloten kan ik niet helpen over hun vluchtvoorbereidingen  via de PC en verwijs hen dringend om de gestelde vragen voor te leggen aan een instructeur welk hun ervaring en gebruikte LUCHTVAARTUIG kent.
     Vragen van algemene aard wil ik wel verder behandelen via PC of door hen te verwijzen naar de nodige documentatie.
     Ik ben nog wel aktief in de LUCHTVAART maar niet meer OPERATIONEEL alhoewel ik nu en dan nog wel eens de KNUPPEL( nu meestal een stuur) ter hand neem.

    08-11-2005 om 04:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE & VERTONGEN MUSEUM
    Buiten de georganiseerde bezoeken is het SV4 MUSEUM enkel nog open op Zaterdag en Zondag van 1400 tot 1700.

    08-11-2005 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO's
    Veel e-mailtjes vragen  om dat ik foto's  zou plaatsen van LUCHTVAARTUIGEN op mijn BLOG.

    Er zijn zeer intresante foto's beschikbaar via: www.airliners.net.

    Hier kan men GRATIS vele soorten LUCHTVAARTUIG foto's bekijken door in de linkerkolom het gewenste onderwerp aan te klikken en nadien een vergrote versie met beschrijving te bekomen.

     Gaarne uw opmerkingen op mijn gastenboek

    07-11-2005 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV4
    Een aantal vragen betreft de bezoeken aan de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

    Om deze te organiseren verwijzen wij dit te doen via bijgaande dienst van AOPA-BELGIE (vzw) LUCHTVAART ANTWERPEN (vzw) LIONS CLUB ANTWERPEN DIAMANT ( vzw) bureel welk beschikt over twee NEDERLANDSTALIGE GIDSEN, die  de nodige afspraken ten behoeve van de SECURITY diensten maakt en toegankelijkheid tot het STAMPE & VERTONGEN museum bekomt en afspraken voor ontbijt of een middagmaal bij BELAIR op de LUCHTHAVEN

    Voor niet georganiseerde bezoeken is dit niet meer mogelijk en het STAMPE & VERTONGEN museum is dan enkel open de ZATERDAG en ZONDAG van 1400 tot 1700uur

    Contact: www.AOPA.BE.
                 e-mail: INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.AERO

    07-11-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNET wereld
    KIom nog elke dag via dit nieuwe media in contact met zeer intresante en gemotiveerde personen welk veel vreugde beleven aan hun luchtvaart SPORT,HOBBY of BEROEP

     zie: www.vliegen.startpagina.be     flying doctor

    06-11-2005 om 19:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    www.eclipseaviation.com

    06-11-2005 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    De LUCHTVAART is steeds aan het veranderen en heden komt er een nieuwe groep VLIEGTUIGEN op de markt welk we " VERY LICHT JETS" noemen afgekort VLJ.

      Via de spotters verneem ik dat er in het ANTWERPSE er een VLJ in optie is genomen van het merk ECLIPSE !!!

    06-11-2005 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELVLIEGEN
    Vele van ons hebben onze eerste stappen in de LUCHTVAART gezet via de MODELBOUW,MODELVLIEGEN en dan het ZWEEFVLIEGEN om nadien onze weg in de zeer complexe beroeps  LUCHTVAARTWERELD te vinden.
     
     Daarom verwijs ik hier ook naar: www.belairmodels.be en voor degene in het antwerpse vindt u tevens via de RAAC ook de informatie naar deze aktiviteit in het ANTWERPSE.

     www.RAAC.be.

    06-11-2005 om 17:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOOKSHOP ANTWERPEN AIRPORT
    Wat betreft het aankopen van LUCHTVAART magazines en boeken  buiten de normale dag en weekbladen kan men dit op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN BOOKSHOP  aanscafen welke open is:

      MAAN/VRIJDAG 0630-1200   en 1230-1945
      ZATERDAG           0630-1100
      ZONDAG               1200-1945

    06-11-2005 om 16:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN in BELGIE

    Vele zijn opzoek naar contacten voor de LUCHTVAARTSPORTEN en dan kan ik u verwijzen naar:

      WWW.BELGIANAEROCLUB.BE

    Maar u mag nog steeds met uw vragen by my komen via mijn BLOG op het SENIORENNET

    ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN !!!!!!!!!!!

    06-11-2005 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PARAPLANE
    Een aantal vragen gaan over het gebruik van de PARAPLANE, ik heb daar geen ervaring mede en zal trachten de nodige informatie te bezorgen ASAP.

    Voor ULM en DPM zie naar:  WWW.FED-ULM.BE
    Voor VRIJE-VLUCHT ( DELTA's)  zie naar WWW.FBVL.BE
    Voor  PARAPLANE zie naar  WWW.FBPM-BPMF.BE 
    Voor  PARAMOTOR zie naar WWW.ULM.STARTPAGINA.BE
     in de de tweede kolom helemaal onderaan

    05-11-2005 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    Enkele maillers stellen belang in het gebruik van robots in de luchtvaart vemoedelijk dat zij deze op CNN hebben gezien;
    In de luchtvaart zijn er reeds vele jaren experimenten en gebruik in militair van UAV( unmanned aeronautical vehiculs) ook in de burger luchtvaart zijn er nu projecten met luchtvaartuigen zonde piloot maar enkel experimenteel hoor.  www.uav.com

    05-11-2005 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY & SECURITY
    Beide onderwerpen zijn een mijner dada's in het LUCHTVAARTGEBEUREN en daarom verwijs ik degene die betrokken zijn bij de LUCHTVAART in GENERAL AVIATION of AERIAL WORK operaties naar een zeer intresante site van onze  NEDERLANDSE  LUCHTVAART ADMINISTRATIE ( LNVL) www.vliegalseenvogel.nl tevens vindt men veel informatie bij www.aopa.nl.

    05-11-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Een aantal E-maillers vinden de laatste informatie over het FLIGHTPLAN te technisch, deze zijn bedoeld om informatie te bezorgen aan personen welk luchtsporten beoefenen en welk op zoek waren naar bepaalde informatie en is dus niet zo goed begrijpbaar voor de leek, vragen hierover mag hoor mijn slogan " ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN" hoor!!!!

    05-11-2005 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLAN
    Enkele piloten stellen via E-mail vragen over het invullen van het  FLIGHT PLAN, ik kan hier niet beginnen een volledige cursus te geven en adviseer hen om eens met de CLUB-INSTRUCTEUR  daar over te praten voor een briefing te bekomen.
    Tevens vindt men dit in de oficiele NATIONALE AIP en meer practisch in  SAFETY SENSE LEAFLET N° 20b via :
    www.caa.co.uk/publications

    kies PUBLICATIONS  en vul in SEARCH   " 20b" en daar bekomt men de ganse uitleg over het vliegplan alsook een lijst van de meeste ICAO TYPE INDICATORS gebruikt in GA en AW operaties.

    Indien uw TYPE INDICATOR niet vermeld ga dan naar:
    www.icao.int/anb/ais/8643/index.cfm en vul de SEARCH in met de u bekende gegevens ( B.VB: DIAMOND) en je krijgt de 29 verschillende mogelijkheden met voor sommige zelfs de foto erbij

    Individuele vragen mogen steeds gesteld worden en zal trachten u te helpen maar ik kan onmogelijk een volledige vlucht voor u hier uitwerken

    04-11-2005 om 07:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO FLIGHT PLANS
    Enkele piloten stelen vragen over hoe zij hun  FLIGHT PLAN moeten invullen  daarvoor verwijs ik hen op :
    neem eens contact met de CLUB INSTRUCTEUR of zoek het op in
    NATIONALE AIP als officieel document en meer practisch naar
    www.caa.co.uk/publications LASORS  safety sense leaflet n° 20

    04-11-2005 om 07:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!