Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG
    Heden bekwamen wij de nodige documentatie voor

    BURENDAG van DINSDAG 29 MEI 2007  
             
             onze straat doet mee!!!

             WWW.BURENDAG.BE

           WWW.KOMUITUWKOT.BE

    09-05-2007 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU PROBLEME

    Un des probleme que on m'informe concerne LES BATEMES de L'AIR par les CLUBS.

    A premier vu il y a pas de probleme  dans les document en circulation dans les INSTITUTIONS de L'UNION EUROPEAN  ( EU) pour que des pilotes prive dans les AEROCLUB font des BATEMES DE L'AIR. dans l'avenir.,,,,, MAIS???

    L'aplication d'un AOC pourais etre un probleme!!

    Consultants plusieur document on parle:
    BATEME DE L'AIR
    VOLE D'INIATION
     LUCHTDOOP
     MAIDEN FLIGHT
     FIRST FLIGHT
     INIATION FLIGHT
     DISCOVERY FLIGHT
     JOYRIDES

    pour quelle activite un AOC estobligatoir dans l'avenir dans  les EU proposed documents ???

    CAUTION ?????



     

    09-05-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BENEFIETPIANORECITAL
    Enkele kopres van een kaart voor het PIANORECITAL "WINGS for CHILDREN op 08 JUNI melden mij dat zij niet zullen aanwezig zijn.

    Daarom verzoek ik hen om de kaart ASAP terug te zenden aan :
                        JEUGD & LUCHTVAART 
                       ANTWERPSE LUCHTHAVEN
                       BUS 16
                       ANTWERPEN/DEURNE 2100

    met vermelding van hun NAAM.


    of het te melden aan JEUGD en LUCHTVAART  zodat wij anderen de mogelijkheid kunnen geven om dit recital bij te woonen en ook de inkomsten te verhogen voor de 27th LUCHTVAARTDAG voor KINDEREN met een  HANDICAP

    09-05-2007 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100LL
    I receive regular E-mails requesting the price for 100LL at certain airports from pilots claiming they are no AOPA member an try to obtain this information from me.

    Be aware thad via WWW.IAOPA-EUR.ORG the fuel prices of a number of airports are made avaible and  published via the NATIONAL AOPA.

    and there is  also  information avaible by the website of the  NATIONAL AOPA'

    09-05-2007 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTAND
    Vele BELGEN en ook bij de SENIOREN  zijn van de gedachte dat BELGIE en zeker VLAANDEREN geen LUCHTVAARTINDUSTRIE heeft.

    Daarom verwijs ik hen de website WWW.FLAG.BE eens op te zoeken en daar te zien dat er in VLAANDEREN wel degelijk een aantal firma's zijn welk zeer aktief betrokken zijn in de LUCHTVAARTINDUSTRIE

    Ook zijn er SME welk lichte vliegtuigen bouwen en alsook ULM en VLA

    Vor meer info moogt u mij steeds contacteren gezien een klein hoeveelheid van mijn tijd betrokken is voor FLAG en er ook soms aanwezig ben op het bureen nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Zie tevens : WWW.VLRI.BE

    09-05-2007 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OEFFF
    Al de E-MAILTJES zijn nu weer beantwoord , BLOG en FORUM zijn bijgewerkt!!!

     Ik hoop dat ik niemand vergeten ben ???


    Heb mij nu ook ingeboekt in :

    WWW.CANAL50.BE 

    WWW.SENIORENNET.NL

    09-05-2007 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLACHTEN
    Tijdens de toelichting van de Commisaris BAREAU en het EP-TRA  op O8 MEI aangaande de LUCHTVAART PASSAGIERS  volgens REGULATION (EC) N° 261/1004 van OJL 46,17.02.2004  welk nu onder revisie is, blijkt dat er van de 750.000.000 reizigers per jaar  in de EU er slechts  19.000 een klacht indienden!!!

    Dit is schijnbaar te verwaarloozen maar ,,,,,,,,,het blijkt dat de procedure om een klacht in te dienen veel passagiers afschrikt ??

    Daarom ware het nuttig dat personen welk problemen ervaarden in 2005,2006 en 2007 dringend een E-mail sturen naar :

      TREN-APRIGHTS@ EC.EUROPA.EU

    09-05-2007 om 08:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    During this week intresting conversation at EU level with:

     EC-DG-TREN
     EP-TRA  MEP
            EVI   MEP
     COREPER  EXPERTS
                          DIPLOMATES
     EUROCONTROL EXPERTS

    SUBJECTS;
    -8,33 Khz
    -Disabled persons airtravel rights
    -Airspace of the future in the EU-SES
    -AOC requirements
    -SECURITY
    -R&D 7th FRAMEWORK
    -TEN
    -Batemes de L'AIR ,,???
    -promotie GA/AW
    -TRAINS
    -EXTERNAL COST  OF TRANSPORT
    -VLJ
    -UAV
    -AIRSCHOWS
    -CHAOSPUNT  WWW.CHAOSPUNT.ORG
     

    08-05-2007 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTURE of I NTERNET
    Today I was invited by the HANS SEIDEL STIFTUNG to participate in yhe VDE EUROPEAN CONFERENCE:

    At the I.P.C in Brussels

    The future of INTERNET-WEB 3.0  as a chance
     for the business location EUROPE.

     WWW.HSS.DE

      Also of intrest to the future of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in the EU

    08-05-2007 om 20:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSCHOW
    Bekwam via AOPANL een intresante brochure over de AIRSCHOW van 29 MEI 2007 op het vliegveld Oostwold-Oldambt welk mij nog bepaalde herineringen meebracht van in de jaren 70 tijdens een manoever met de Nederlandse Strijdkrachten in die streek als piloot LT/AVN met ALII.

     WWW.OOSTWOLD-AIRPORT.NL

     WWW.AOPA.NL

     WWW.IAOPA.ORG

    08-05-2007 om 20:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI FLIGHT PLANNING
    In reaction to some recent questions on the  VFR -FLIGHT PREPARATION do I again draw your attention on the following:

     Any NON-LOCAL FLIGHT  with any AIRCRAFT is subject to a detailed FLIGHT PREPARATION:

    1)-with the latest up to date NAVIGATION CHARTS, AERONAUTICAL INFORMATION, NOTAMS and WEATHER INFORMATION

    2) -CROSSING ANY INTERNATIONAL BORDER is subject to a ICAO FLIGHTPAN

    2)- Except for flights between the SCHENGEN COUNTRY  any FLIGHT is subject to the a GENERAL DECLARATION  as ICAO ANNEXE II to the CUSTOM SERVICES before ATD and at ARRIVAL with information about the identity of the passagengers.

    EC-562/2006 of 15 MARS 2006

    08-05-2007 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI RECHTSPRAAK
    Zoals u vermoedelijk uit de Kranten hebt vernomen is onze collega CPL/FI ( Marina LEENAERTS) volledig vrijgesproken in het dodelijk ongeval te Berchem.

      Ik dank vooral een aantal der CPL/FI welk met hun kritische gesprekken mij geholpen hebben om dit zeer netelig geval te benaderen

    07-05-2007 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC -FAILURE
    If for some raison or due to technical problems you are not abel to contact me  via the E-mail systeme, be aware I ame stil avaible via : PHONE/FAX/REC

    INT-32-(0)3-236 29 54

    07-05-2007 om 04:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ ( second message)
    Voor degene die belang stelden in de ontwikeling van de VLJ bezorgde ik  de foto's van de CESSNA-MUSTANG  N403CM  op bezoek te EBAW welk ik bekwam via mijn vrienden SPOTTERS van A-S-A.

    06-05-2007 om 20:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET voorwerpen in de LUCHT
    Het oplaten van speelgoedballons in grote hoeveelheden alsook het vgebruik van laserstralen in de omgeving van LUCHHAVENS zijn onderworpen aan toelating van het BESTUUR DER LUCHTVAART en het volstaat niet dat de Burgemeester of de politiecommisaris daarvoor de toelating verleent ??

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    06-05-2007 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOD

     I have the impression that on the Civilian Regional Airports there is not enough attention on the probleme of FOD!!!!

     FOD = Foreign Objects Damage

     The Aerodrome services do not realise the damage this objects can do to aircraft.

    06-05-2007 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737 Ongeval
    Een aantal E-mails stellen vragen over de veiligheid( SAFETY) van KENIA AIRWAYS.

      Volgens mijn beschikbare informatie is er op EU vlak  geen gegevens over KENIA AIRWAYS beschikbaar

    DUS AFWACHTEN ???

    06-05-2007 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZONDAG 06 MEI   van 0900 tot 1200 te EBAW
    MAANDAG 07 MEI   de EU-ARENA
    DINSDAG   08 MEI      de EU-ARENA
    WOENSDAG 09 MEI  EUROCONTROL en J&L
    DONDERDAG 10 MEI  FLAG
    VRIJDAG 11 MEI  MARKT en thuis in de tuin
    ZATERDAG 12 MEI CHATMEETING in WENDUINE
    ZONDAG  13 ME en MAANDAG  14 MEI  OOSTENDE
    DINSDAG 15 MEI EUROCONTROL
    WOENSDAG 16 MEI  FLAG en J&L

    Nadien zie we wel wat er uit de bus komt ??

    06-05-2007 om 08:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    I was present at the VLJ WORKSHOP at HQ EUROCONTROL in BRUSSELS on friday 04 MAY 2007

    I sugest you consult  first the:

    WWW.EUROCONTROL.INT   website and I ame avaible for aditional clarifications;
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-05-2007 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSTRIJDKRACHTEN BELGIE
    In het verleden heb ik via deze BLOG een aantal vragen bekomen over de BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAART .

     Ik heb u steeds verwezen naar bepaalde personnen welk u konden verder helpen

    Gisteren op de A-S-A FAIR kon ok het boek van  mijn vriend DANIEL BRACKX inzien en een getekend exemplaar bekomen:

    LUCHTSTRIJDKRACHTEN  BELGIE

    Vliegtuigen en registratieoverzicht 1945-2007

    Voor meer info contact:
     WWW.FLASH-AVIATION.NL

       WWW.FLASH-AVIATION.NL/NAZORG.HTML

    06-05-2007 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!