Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSTRIJDKRACHTEN BELGIE
    In het verleden heb ik via deze BLOG een aantal vragen bekomen over de BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAART .

     Ik heb u steeds verwezen naar bepaalde personnen welk u konden verder helpen

    Gisteren op de A-S-A FAIR kon ok het boek van  mijn vriend DANIEL BRACKX inzien en een getekend exemplaar bekomen:

    LUCHTSTRIJDKRACHTEN  BELGIE

    Vliegtuigen en registratieoverzicht 1945-2007

    Voor meer info contact:
     WWW.FLASH-AVIATION.NL

       WWW.FLASH-AVIATION.NL/NAZORG.HTML

    06-05-2007 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIANORECITAL 08 JUNI 2007
    Personen welk belang stellen om  kaarten voor het PIANORECITAL op 08 JUNI  van " WINGS for CHILDREN" van JEUGD & LUCHTVAART  ten behoeve van steun aan de" 27e DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN " wensen te  bekomen gelieve zich dringend te wenden:

    JB.RDM@TELENET.BE

    06-05-2007 om 04:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Gisteren op 05 MEI was ik op de A-S-A FAIR op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in de loods van het STAMPE MUSEUM.

     Een onvoorstelbare hoeveelheid intresante documentatie en benodigheden van de LUCHTVAART voorgestelde door een ploeg fanatieke luchtvaart spotters.

    Tevens een grote schare geintreseerde waarin natuurlijk een aantal oude getrouwe LUCHTVAART VRIENDEN van over gans BELGIE en zelfs uit het buitenland

    06-05-2007 om 04:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEIT
    Heden Donderdag 03 MEI om 20;00 uur lokaal heb ik weer al mijn E-mailtjes beantwoord of toegelicht op deze BLOG.

     Ik hoop dat al de gevraagde inlichtingen over de LUCHTVAART en de EU-POLITIEK beantwoord heb.

     Zoniet stel uw vraag gerust terug !!!!!

    03-05-2007 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTEN van DE PASSAGIER ???
    Zie:    WWW.EUROPA.EU

    go to TRANSPORT/AIR/RIGHTS

    03-05-2007 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA W.A
    THe 24th IAOPA World Assembly  will take place by AOPA-HELLAS in  ATHENS-GREECE from 09 till 14 JUNE 2008

     WWW.IAOPA.ORG
     WWW.AOPA.GR

    INFO@AOPA.GR

    03-05-2007 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW
    Pleas take note of NOTAM  A0538/07 NOTAMN the ILS RWY 29 is OUT of order until 20070713.

    03-05-2007 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TYRKIJE
    Verleden week was ik betrokken bij een ernstig gesprek over de toekomst van TURKIJE in functie van de E.U.

     Een der MEP gaf een zeer duidelijk beeld van de problemen in TURKIJE door de macht en invloed van het LEGER alsook het probleem van de godsdienst vrijheid.

     De huidige problemen voor de herverkiezing van een nieuwe President zijn een duidelijk gevolg van de interne krachten tussen deze aspecten en we zien met aandacht naar de voorziene verkiezingen en de gevolgen van de bekomen resultaten.

    Op de vraag of het noodzakelijk is om TURKIJE in de EU op te nemen was zijn visie " JA" maar er moet 100% voldaan worden aan de EU regels.

    Het is "JA" maar het kan nog even duren??

    02-05-2007 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW CV ( DRAFT)
    SYLVAIN DE WEERDT  geboren op 02 -10-1935 te ANTWERPEN

    Behaalde mijn 4e graad diploma.

    Het Brevet van RIJWIELMAKER

    Was Aktief als Wielrenner op de weg en op de Piste als Beginneling,en liefhebber.

    In 1954 vervoegde Ik de Belgische Luchtmacht als Niet Vliegend personeel wegens gebreek aan studies als MP.

    Huwde in 1955 met ANNITTA BRITS

    Werdt in 1956 toegewezen aan de SECURITY services van de NATO in AIRCENT te FONTAINBLAU( France)

    Tijdens mijn verblijf in Frankrijk maakte ik mijn verder stappen naar de Luchtvaartdroom van 1953 als PPL motervliegen en zweefvliegen en volgde de  franse opleiding Instructeur Zweefvliegen

    Vervoegde in 1958 terug de Luchtmacht in Belgie en ging over naar het LT/AVN van de Landmacht  als Instructeur op Vliegtuig en als piloot van Helicopter en was tevens  aktief in de Firma SOTRAMAT te ANTWERPEN , de LUCHTKADETTEN van BELGIE, en verschillende vliegclubs  waaronder de RAAC in Belgie waar men mij kende onder de Nick SDW

    Volgde cursussen in Duitsland,Frankrijk,Nederland met het inzicht een burgerloopbaan op te bouwen

    In 1971 werdt deze droom de grond ingeboort door een auto-ongeval en  begon via mijn echtgenote de SDW GENERAL AVIATION SCHOOL voor de theoretische examens van PPL,CPL,IFR en CFI voor BELGISCHE,FRANSE,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE vergunningen en verliet ik in 1978 defintief  de Landmacht voor de operaties in TCA voor Luchttaxi

    In 1980 werdt ik benadert voor AOPA-BELGIUM en voor IAOPA(Global) om deze council te vertegenwoordigen  ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij de                    EU INSTELLINGEN en EUROCONTROL te BRUSSEL als Liaison officer welk ik  25 jaar beoefende  tot  einde 2004.

    En waar ik werdt aangesproken als MISTER GENERAL AVIATION een aanspreektitel waarop ik fier ben

     In     was ik betrokken bij de oprichting van ACEC( Aeroclub European Communitie) waarvan ik erelid werdt benoemt

    In    was ik medeoprichter van ABI ( Associatin Belgian Instructers)waar ik nog aktief ben nu als Nederlandstalige voorzitter

    In    was ik betrokken bij de oprichting van VLRI ten behoeve van ABI

    Sedert 2005 ben ik een geregistreerde  EU-LOBBYIST bij het EUROPEES PARLIAMENT  en bij de verscillende EU  INSTELLINGEN en EUROCONTROL te Brussel voor GA/AW en deeltijds beschikbaar voor FLAG

     Ben nu voor mijn derde maal op rust geplaatst maar ben nog actief als Hobby in de EU middens

    Voorlopig DRAFT nog bij te werken en sreeds bereid om toelichtingen en inlichtingen te bezorgen via mijn E-MAIL en om deze tekst bij te werken

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    01-05-2007 om 21:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    30-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GLOBAL WARMING SWINDLE

    I l
    ike to draw YOUR attention to the included video :

    GLOBAL WARMING,GLOBAL WARNING SWINDLE.TOP100

    HYPERLINK HTTP://VIDEO.GOOGLE.COM/VIDEOPLAY?DOCID=4499562022478442170

    Duration: 1hr13min2sec

    In case of problems with the HYPERLINK I can transmit it to YOUR E-mail if you suply me your link via E-mail.

    30-04-2007 om 15:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Geachte bezoekers gezien mijn afwezigheid tijdens dit mooie W.E bij onze Noorderburen zijn er een aantal onbeantwoorde E-MAILTJES blijven liggen en zal ik trachten deze vandaag te behandelen.

    Tevens zijn er enkele welk wat opzoekwerk vragen en waarvoor ik van enkele Administratieve diensten informatie moet bekomen en welk wegens het lange WE  in Belgie niet voor de woensdag  03 Mei  ten vroegste kunnen  bekeken en uitgewerkt worden

    30-04-2007 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NETHERLANDS
    ADVISE to CONSULT  AIC-V and AIC-A via de WWW.AIS-NETHERLANDS.NL/AIM

     Aplication of:

      TMZ

      ICAO CLASSE  "D" A1RSPACE

    29-04-2007 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES
    In  PILOTS & PLANES van AOPNederland  n°266 van APRIL 2007 vindt ik een zeer intresant ADVIES van Jan de Vries in het voorwoord welk ik adviseer eens grondig te lezen en toe te passen.

    29-04-2007 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA
    I like to confirl that the INTERNATIONAL COUNCIL of the AIRCRAFT  and PILOT ASSOCIATIONS is composed of 66 NATIONAL AOPA's  around the world with more then 470.000 individual members.

    IAOPA is not open to INDIVIDUAL PILOTS or INDIVIDUAL AIRCRAFT OWNERS but the individuals can be member of a NATIONAL AOPA

    Also to draw your attention that it is not required to own a AIRCRAFT.

    The membeship is not only for AIRPLANE  owners or PILOTS but any AIRCRAFT.

    The Memberschip is open to any PILOT where we use the definition for PILOT any person who has flown a AIRCRAFT ( SOLO) as SOLE or single PIC.

    WWW.IAOPA.ORG

    I have no advise witch NATIONAL AOPA can be the best for your activity but depents on your area of operations,  the type of AIRCRAFT and the  most suitable language you are  intrest to use.

     For futher clarification do I sugest you contact the AOPA directly since I have retired as IAOPA EU-LIAISON OFFICER since 2004 but ame now as individual EU-LOBBYIST regular present at the EU-INSTITUTIONS and EUROCONTROL for the advising on personnel level  of the NON CAT AIRSPACE USERS requirements in functie of my own jugement orientated on the information from IAOPA,EAS,PPL/IR,EBAA


    29-04-2007 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIDDER in de ORDE van ORANJE NASSAU
    Wij warren gisteren te gast in DEN HAAG bij de uitrijking van de LINTJES door de heer Camiel EURLINGS Minister van Verkeer en Waterstaat in Nederland aan enkele collega's aktief in de LUCHTVAART namelijk :

     Arthur LIEUWEN  van EUROCONTROL

    en

     Ronald SCHNITKER van AOPA-NEDERLAND

    gevolgt door een gezellige Toast en intresant gesprek met de heer Camiel EURLINGS de nieuwe en jongste Nederlandse minister welk ik reeds vroeger de eer had om te ontmoeten in het EP te Brussel

    Tevens profiteerden we er van voor een dagje aan het strand te SCHEVENINGEN met een heerlijk avonddiner met vrienden die wij tevens vergezelden voor een bezoek aan MADURODAM alvorens even  naar het thuisfront te   komen alvorens weer te verdwijnen voor het  WE in MAASTRICHT

    28-04-2007 om 11:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over GPS
    In functie van mijn vroeger vermeldingen over GNSS in de LUCHTVAART krijg ik ook een aantal vragen over andere toepassingen , een intresante website is:

    WWW.TraceMe.eu

    24-04-2007 om 11:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GNSS
    What do whe have avaible on SATELITTE NAVAGATION SYSTEMS in the SKY.

     GPS-1  from the USA-Navy avaible
     GLONAS from russia limited avaible
     GALILEO from the EU planned now for 2011
     COMPAS  from CHINA in progres !!!
     GPS-3 from USA(Civil) in progres for ???

    24-04-2007 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI -VHF RECEIVERS
    In the past I have always advised student pilots for their R/T Qualification to buy a R/T VHF RECEIVER to listen to the TWA,APP,ACC,FIC,ATIS,VOLMET transmissions.

    I ame intrested to obtain information on the intresting and recommended type of R/T RECEIVER thad the FI are recommending to their students now .??

    A E-MAIL is welcom:

    24-04-2007 om 11:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN
    Informatie over het vroegere LT/AVN dat van BRASCHAAT (EBBT) verliet voor LIEGE-BIERSET is nu beschikbaar door te gaan naar:

    WWW.MIL.BE/AIRCOMP/UNITS   en daar  bij EENHEDEN  dan WING HELI aanklikken

    23-04-2007 om 20:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORDRACHT
    Op 07 MEI om 20:00 uur heeft er in het INGENIEURSHUIS te ANTWERPEN een voordracht plaats voor geintreseerde onder de titel:

     VLIEGEN ALS EEN VOGEL

    Toegang is GRATIS maar INSCHRIJVING verplicht

    WWW.TI.KVIV.BE/VAV

    23-04-2007 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!