Volgens mij heb ik nu weer eens al de E-MAILTJES beantwoord indien u geen antwoord hebt gekregen dan is uw bericht verloren gegaan en raad ik u aan het me terug te bezorgen.
Het plan voor de FLY-INN kunt u bekomen door de volgende website: www.dac.be
ga naar FLY-INN
ga naar PILOT NOTES
ga naar PLAN
De vliegtuigen beginnen aan te komen vanaf de VRIJDAGAVOND indien het weder goed is in de ons omringende landen.
De drukste periode is de zaterdag na de middag omdat de piloten komen voor aan de BBQ deel te nemen en de meeste piloten blijven slapen in DIEST en omgeving
Ik ben er de ZATERDAG vanaf 09:00 uur lokaal en ben meestal in de omgeving vermeld met een C op het plan.
Ik ben de ZATERDAG 12 AUGUSTUS omstreeks 0900 uur lokaal te SCHAFFEN op de gratis parking die er voorzien is in de omgeving van het PARAMONUMENT maar op de plien hoor, ingang naast de ZWEEFVLIEGLOODS.
Ik hou mij vooral op in de omgeving van de TENT der INSCHRIJVING juist binnen de beschermde omheining.
Als ik weet omstreeks welk uur u komt dan zal ik naar de cafetaria komen anders uitkijken !!!!!! zie in PROFIEL beschrijving
A ALPHA B BRAVO C CHARLY D DELTA E ECHO F FOXTROT G GOLF H HOTEL I INDIA J JULIETTE K KILO M MIKE N NOVEMBER O OSCAR P PAPA Q QUEBEC R ROMEO S SIERRA T TANGO U UNIFORM V VICTOR W WISKY X XRAY Y YANKEE Z ZULLU
There was also a qstrong CHINA DELEGATION who visited the EUROCONTROL CRCO and took note of how it works and colected a lot of documents and information.
During their coffeebreak dit I learn they where very intrested and enthousiast to develop such a CHINA SYSTEME to have a 100% COST RECOVERY aplication from the visiting AO
Close observation required by IAOPA and IBAA for the future traveling by GENERAL AVIATION ???
I noticed this day's a strong presence of a number of CHINEES DELEGATES present in the EU( EUROPEAN UNION) INSTITUTIONS concerning AVIATION related subjects !!
See also the article in the GENERAL AVIATION journal of AOPA-UK edition AUGUST 2006 page 16-19
Occupied this days with a number of BRIEFINGS concerning AVIATION towards a number of EU ASSISTANTS.
Very intresting feet-back although some are involved in TRANSPORT for 20 YEARS they have only knowledge of CAT or must I say the activity of the NATIONAL AIRLINES and the HOLIDAY CHARTER FLIGHTS
In their NOTE's are only EUROVONTROL,ICAO,ECAC,AEA,IACA,IATA,ACI;IFATCA,IFALPA and ELFAA present !!
I introduced to them: IAOPA,EAS,EBAA,FAI, and PPL/IR .
they are proposing a follow up on the 3 hour introduction witch consisted of 1 hr BRIEFING and 2 Hrs QUESTION TIME
Een der colega's GUY VAN DER LINDEN is op zoek naar FOTO'S en INFORMATIE over het VLIEGVELD van GENT- SINT DENIJS WESTREM voor een boek over dit vliegveld welk in de het jaar 1985 werdt gesloten. REGARDS SDW
Zoals reeds vroeger gemeld op deze BLOG en ook via E-MAIL aan een aantal FI(A) en FI(H) alsook andere VFR luchtruimgebruikers en in functie van een studie uitgeschreven door EUROCONTROL HQ zoals vermeld op hun www.EUROCONTROL.INT en ook de de SAFETY LETTER N° 4 van july 2006
Tracht men uit te zoeken waarom niet toegelaten vluchten plaats vinden in GEKONTROLEERD LUCHTRUIM door VFR vliegende luchtruimgebruikers.
Persoonlijk heb ik reeds een aantal reacties ingestuurd !!
Nu heeft een ZWITSERSE COLLEGA de opdracht bekomen om hierover een degelijk onderzoek te doen.
PATRICK SCHELLING steld voor om te trachten in BRUSSEL een kleine HEARING te houden met een aantal INSTRUCTEURS en VFR vliegende piloten hierover een gesprek te voeren in functie van :
Uw opmerkingen zijn van groot belang voor de toekomst van de VFR VLUCHTEN en het EU-SES en SESAR project van de toekomst, verwacht niet dat morgen alles zal veranderen hoor !!!!!