Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C

     I was informed thad at the UK level they are evaluating the possiblity to use LORAN C as back up for the GPS,GLONAS and GALILEO in AVIATION APLICATIONS

    I recal thad  many years ago Via IAOPA Dieter PADE from AOPA GERMANY a detailed proposal was introduced to EUROCONTROL  to use LORAN C as back up for GPS !!!!

    26-12-2006 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    In de winterbriefing deel 2 vermeld ik in punt 4 een procedure om de EMISIONS te verminderen tijdens een vlucht met een licht vliegtuig.

     De heer Paul HOPFF van de RAAC bezorgde mij de Slides van een voorbeeld van een  PIPER WARRIOR cruise performance
    voor het verbruik van AVGAS 100LL

    Intresant gevolg 1liter 100LL = 2€

    cruise 1,44€/min  wordt  1,00€/min

     Indien belangstelling kan ik u het uithewerkte voorbeeld per E-MAIL bezorgen.

    MILIEU VRIENDELIJK VLIEGEN  = GOEDKOPER VLIEGEN ????

    26-12-2006 om 16:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EDWARDS AFB
    Verschilende LUCHTVAARTENTHOUSIASTEN  stellen mij vragen over de USA-EDWARDS AFB.

     Ik heb die zelf niet bezocht maar een van mijn Amerikaanse contacten verwees me naar:  WWW.EDWARDS.AF.MIL/VTOUR

    26-12-2006 om 13:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VRAAG voor de EU
    Stel belang in uw opmerkingen aan de gewenste prioriteiten waarover we donderdag kunnen praten ??

    Ik bekwam al de volgende onderwerpen :

    via  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     1)-  Toetreding TURKIJE ??
     2)-   SECURITY of BEVEILIGING
     3)-   LUCHTVAART in EUROPA
     4)-   WERKLOOSHEID
     5)-   ARMOEDE

    Noteerde deze morgend ook nog:
      6)- MISDAAD BESTRIJDING
      7)- IMIGRATIE
      8)- Bescherming der GRENZEN van de EU
      9)- Overbelasting WEGENNET
    10)- Zomertijd en Wintertijd regeling

    NOTA: Enkele SENIOREN vinden het  hele EU gebeuren een waardelloose boel  dat volledig verkeerd is uitgewerkt en stellen zijn afschaffing voor ???

    26-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    25-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Heden worden het enkele rustige dagen gezien ik dit jaar niet meer naar Brussel moet en op het E-mail vlak wordt het ook rustiger buiten de vele KERST & NIEUWJAAR wensen die nu langs alle zijden binnenkomen.

     DONDERDAG  28 December wel een ernstig gesprek met enkele der wijze mannen van de EUROPESE THINK THANK  van de EU over hoe het verder moet in 2007  met de EU onder het DUITSE en PORTUGEESE voorzitterschap !!

    WELK gaan de PRIORITEITEN  zijn om naar voor te brengen???

    25-12-2006 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENT
    Enkele SENIOREN stelden vragen over het VLIEGVEKLD van  SINT DENIJS WESTREM te GENT hiervoor verwijs ik naar:

    WWW.AIRFIELD-GHENT.BE

    24-12-2006 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIERTRANSPLANTATIE
    Heden werdt ik weer benadert door grootouders welk mij kwamen raadplegen over op welke wijze zij een NIERTRANSPLANTATIE konden laten uitvoeren in CHINA vooàr hun kleinkind ( 32  JARIGE)zij  vermelden mij dat zij hiervoor de financiele middelen beschikbaar haden  gemaakt.( 100.000$ in cash)

     Ik moest deze personen teleurstellen want ik heb geheel geen contacten in deze middens en adviseerde hen om NIET  via deze weg te trachten een twijfelachtige transplantatie te trachten te bekomen.

     Ik vraag mij af hoe men deze mensen kan  helpen ??? Ik had de indruk dat mijn advies niet in goede aarde viel !!!!

    24-12-2006 om 15:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHISHES
    I ame not abel to react all the whishes received  and if you receive no reaction pleas EXCUSE  me ,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!

    MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR for 2007

    SYLVAIN

    24-12-2006 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASL

    Op de CHAT en ook via E-mail stelde men vragen over de nieuwe  BEECH 1900 van ASL te ANTWERPEN welk onlangs werdt voorgesteld aan de pers.

     Voor meer informatie on dit verwijzen wij naar de website van A-S-A

     www.asa-be.com

    23-12-2006 om 14:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOMOTICA
    Kreeg een vraag voor een Chineese student welk nederlands (vlaams) aan welke universiteit men in Belgie  DOMOTICA  kan volgen ??

     Gaarne een reactie      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-12-2006 om 06:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP and REACTIONS
    Mag ik verzoeken aan de personen voor dewelke ik een actie heb ondernomen om mij op de hoogte te houden van de vorderingen in hun dossier???

    21-12-2006 om 10:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT 3e deel
    Gisteren de KERSTMARKT in ANTWERPEN STAD op de GROENPLAATS rustig kunnen doen er was veel minder volk.

    Staan wel veel mooie snuisterijen en de nodige om de hongeren en vooral dorstige te laven!!!

    20-12-2006 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION ENGLISH ICAO level/4
    Many E-mails are requesting information concerning the mandatory ICAO requirement for PILOTS and ATCO to proof there knowledge of the AVIATION ENGLISH level/4 in the future.

      I received some information on  organisations involved in this subject:

        WWW.EATA.BE as BE-FTO 12  issued on 12/10/2006

        WWW.AEROSOLUTIONS.BE only for the ICAO level-4 Language   training

    20-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIP voor SENIOREN te ANTWERPEN -STAD
    Als wij  te ANTWERPEN een drank je willen  nutigen gaan wij steeds omstreeks 17;00 uur tijdens de weekdagen (niet op zaterdag) naar  MENDY'S MEIR SQUARE  huidevetterstr 35  te 2000 ANTWERPEN
    want dan is er  telkens  gratis het HAPPY HOUR

    19-12-2006 om 18:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    Wat betreft mijn PLANNING 2007 ben ik weer voorzien op de WE vbeschikbaar zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN namelijk de ZATERDAG van 10:00 tot 12:00 en de zondag tevens van 09:00 tot 12:00.

    Het is echter wenselijk een E-MAILTJE te zenden ter bevestiging omdat ik bepaalde dagen niet beschikbaar ben zoals  reeds vermeld in " PLANNING met SENIOREN" .
     Tevens is het wenselijk omdaar niet onverwacht  met 4 personen  te staan  voor een advies om 11:00 uur gezien ik onheroepelijk  de luchthaven verlaat om 12:00 uur lokale tijd

    Ook zijn reeds veel onderwerpen behandelt in deze BLOG welk u kunt vinden door een trefwoord in te vullen in de linkerzijde bij de vermelding  "ZOEK  IN  BLOG"

    19-12-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDKOOPE VLIEGTIKETEN
    Bij mijn dagelijkse porties E-MAILS en ook op de CHAT vraagt men regelmatig waar men goedkoope  VLIEGTIKKETEN kan bekomen.

     Dit is een aspect der LUCHTVAART waar ik geheel niets vanaf weet en als ik ergens naar toe moest werdt dit geregeld door het IAOPA REISBUREAU van AOPA ZWITSERLAND.

    www.aopa.ch

    19-12-2006 om 11:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Une petite clarification pour les visiteur FRANCOPHONE bien que j"ai quitte en fin 2004 l'IAOPA , cela ne veut pas dire que j'ai abandone mes activite d'etre present dans les INSTITUTIONS EUROPEEN a BRUXELLES.

     Je suis maintenant enregistre comme EU LOBBYIST INDIVIDUAL et expert en NON CAT AIRSPACE USERS.

     Toute demande et soutien est toujour possible pour toute AVIATEUR sans aucune condition financiere sauf pour certain contrct a developer??

      sylvain_d_w@yahoo.fr

    Contact en FLAMANT, FRANCAIS,ANGLAIS et ALLEMAND possible

    19-12-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNEEUW
    Bij de E-MAILS stellen vele senioren mij de vraag of we een witte kerstmis en jaarswiseling krijgen.

     Ik ben geen meteoexpert en beschik niet over al de midelen om daar een gedacht over te vormen.

     In mijn ervaringen in de LUCHTVAART  sedert 1954 heb ik geleerd dagelijks weerkaarten en berichten te bestuderen.

     Ik had de gelegenheid vroeger als zweefvliegpiloot om met een zeer vooraanstaande FRANSE METEOROLOOG te werken en hij zegde mij dikwijls in de METEOVOORSPELLINGEN zijn er 90 elementen welk een rol spelen en we kennen en werken er maar met een 6 tal, dus aan u te besluiten wat de waarde zijn van  DE VOORSPELLINGEN

     Wij trachten steeds voorspellingen te maken wat het weer ons gaat brengen , maar onze kennis der weersfenomenen zijn nog zeer zwak hoor.

     Ik heb wegens mijn ervaring wel een redelijk goed gedacht wat de dag ons brengt, alhoewel ik er nog regelmatig 100% naast zit met mijn dagvoorspellingen.

    DUS IK WEET het NIET ???


    Ik zou het gaarne hebben maar moet afwachten !!!!!!



     

    19-12-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loyola DE PALACIO
    Je viens d'aprendre que Mme DE PALACIO le commisaire de TRANSPORT dont nous avons travailler avec pour plusieur aspect de GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in the previous years est DECEDE la semaine passe.

    19-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY - SURETE -BEVEILIGING in de LUCHTVAART

    In function of PROTECTING  our
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    I strongly advise the FTO,RF and individual PILOTS to read and APLY the " AOPA's AIRPORT WATCH"

    LOCK UP.
    LOOK OUT.

    Participate with your fellow pilots in
    the safekeeping of GENERAL AVIATION's
    local neighborhoods-our home airports

    Report suspicious activity asap !!!!

    See the AOPA brochure on this subject:

    www.aopa.org/airportwatch

    This is not only a USA probleme but also in EUROPE

    Be PROACTIVE

    SECURITY is not only a responsablity of the authority but als of any person involved in the AVIATION WORLD


    Develop a SECURITY PLAN for your AIRPORT asap
    and inform all your  local AIRSPACE USERS

    Develop contacts toward the LOCAL POLICE SERVICES asap !!!!



    17-12-2006 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!