Enkele piloten stelden belang in de mogelijkheden van QUATARAIRWAYS zie WWW.QUATARAIRWAYS.COM
Tevens heb ik persoonlijk contact met enkele piloten welk daar aktief zijn in een firma met een 70 tal nationaliteiten en met een 50 tal verschillende nationaliteiten als AIRCREWS aktief.
Verneem zojuist dat er via VTB en via FLAG er een deelname is aan het MAKS luchtvaartsalon te MOSKOU van Dinsdag 21 Augustus tot Maandag 27 Augustus 2007
Deze organiseert op Woensdag 17 Oktober 2007 om 09u30 een bezoek van een ganse dag aan de instalaties met middagmaal voor 6 per deelnemer, zelf eigen vervoer te voorzien of mogelijk afspreken met andere ASA leden. INFO & booking: tel 015/317440 na 19u00 FERNANDVANDEPLAS@YAHOO.COM ASA-rekening: 001-0599950-81
Ook adviseer ik vooraf uw lidmaatschap in orde te brengen.
Club op 1st verdiep op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN is open op zaterdag vanaf 14:00 voor persoonlijk bezoek
Voor de meeste kranten is SLECHT NIEUWS de geliefde berichtgeving daarom is er nu een intresante WEBSITE: WWW.GOEDNIEUWS.TK welk tracht het goede nieuws te brengen.
Reeds enkele malen stelde personen mij de vraag of zij in BELGIE een vlucht konden uitvoeren met een ex-militaire fichter.
Ik heb daar steeds negatief op geantwoord maar schijnbaar zijn er in Belgie toch enkele privaat militaire jets van het type FOUGA beschikbaar welk privaat vluchten uitvoeren, deze toestellen zijn wel in het buitenland geregistreerd.
In functie van een aantal vragen over de mogelijkheden voor een AMERIKAANSE opleiding en huren van "N" registered AIRPLANES in BELGIE kan ik u verwijzen naar:
Out of the draft documentation concerning GENERAL AVIATION economique value do I conclude thad their is urgent need to develop some information on the reel activity of all the NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS operating in VFR.
Their is urgent need to obtain information on the many thousand SME who are involved in AERIAL WORK operations in the 27 EU memberstates.
I understand the economique value has been evaluated for:
-AIRTAXI OPERATIONS in IFR witch is CAT -CORPORATE AVIATION by the members of EBAA -GENERAL AVIATION for where the definition used included ALL the AIRSPACE USERS not involved in IFR .
However there is no information avaible in the EU on their activity in the SME,FTO and RF witch have for effect that the value is largely underestimated