Blog FIETSMAKKERS
WIELERTOERISME : Mens Sana in Corpore Sano

Foto
Weersverwachting
Bilzen
Meer weer in Bilzen
Inhoud blog
  • Schinnen
  • Nieuwjaar 2018
  • Vrolijk Kerstfeest
  • Ter Dolen rit
  • MTB rit op de Teut
  • Flemalle
  • Naar Budel Jandorie..
  • T T L Schoonbeek
  • Drieslinter
  • Aubel
  • Postel
  • dagtrip naar de Rurhsee
  • 2 daagse Blankenberge
  • Kornelimunster in Duitsland
  • Banneux
  • Neuville En Condroz
  • Ubach Palenberg in Duitsland
  • Froidthier naar Aubel
  • Qbike bij Ivanov
  • Bloesemtocht classic 2017
    Zoeken in blog

    Nieuws Sporza
  • Drie Belgische records kruiden 49e Memorial Van Damme, Dylan Borlée duikt onder magische grens op de 400 meter
  • LIVE - Bayern München blaast RB Leipzig helemaal weg in dominante seizoensopener
  • LIVE - 4-0! Bayern München blaast RB Leipzig helemaal weg in dominante seizoensopener
  • Belgisch onderonsje in EK-finale squash: zussen Nele en Tinne Gilis strijden tegen elkaar voor Europese titel
  • "Ik kan nog een pak sneller": Jana Van Lent doet stevige hap van 5 seconden van Belgisch record op 5.000 meter
  • LIVE - Bayern bulldozert over RB Leipzig heen: nog voor de rust knalt Olise de 3e goal binnen
  • LIVESTREAM Memorial Van Damme: Belgische records voor Van den Broeck en Van Lent, Van de Velde pakt WK-ticket
  • LIVE - Met 2 ferme kanonskogels: Olise en Luis Diaz knallen dominant Bayern op voorsprong tegen RB Leipzig
  • LIVE - Wat een kanonskogel: Olise knalt beter Bayern op voorsprong tegen RB Leipzig
  • Aster Vranckx grijpt 2e kans in Italië: Rode Duivel trekt op huurbasis (met aankoopoptie) naar Sassuolo
    Nieuws HBVL
    25-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aubel afgelast !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo fietsmakkers,
    Ondanks het slechte weer van deze morgen bij het vertrek naar Aubel,stonden er toch 4 dappere “die- hards”( Antonio, Franco,Fulvio,en Emidio) aan de C-mine.

    De rit werd dan ook wijselijk afgelast en vervangen door een heerlijke cappuccino bij Piceno.


    Voor morgen zondag, zijn de weersverwachtingen dan weer zomers, dus allen op post voor een clubritje tussen Jeker en Maas “de St”- Pietersberg” of ook de Zonneberg genaamd.



    25-06-2011, 13:47 geschreven door Gino
    Reacties (3)
    20-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Brandweerlus 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,

     

    Jullie blogmaster gaf gisteren voor de brandweerlus forfait, ik had geen zin om nog eens goed nat te worden. Trouwens, het regende hier in Beverst-city.

    Maar geen nood, Franco kroop voor het blog in de digitale pen, waarvoor mijn dank!

    verslag 19de clubrit
    Vandaag reden we in clubverband de brandweerlus. Na de fikse regenbui die we gisteren op het einde van de 8van munster te verwerken kregen, hoopten we vandaag droog binnen te komen wat ook gebeurde. Er stond wel een 5 beaufort op het menu die het ons niet gemakkelijk maakte. Ik schat dat we met een 250 a 300 fietsfanaten waren. Van bij de start werd er duchtig doorgefietst .Voor mij was het even wennen om weer in het wiel te rijden.
    Palm had de rit van gisteren blijkbaar goed verteerd want hij kwam weer aandraven op zijn
    mountainbike. We hielden een pauze in de brandweerkazerne van Hoeselt waar we een frisdrank en een wafel aangeboden kregen. Na de pauze hadden we meestal de wind mee wat automatisch de snelheid omhoog joeg. De finale was zoals bij de echte grote jongens, heel nerveus. Iedereen probeert vooraan te zitten om de laatste 3 km voluit te gaan. Buiten een paar lichte valpartijen mogen we gerust zeggen dat het een geslaagde rit was die zeker voor
    herhaling vatbaar is.

    ritgegevens
    13 man ....
    bedankt Franco voor het verslag, je doet het goed!


    na de rit werden we weer verwend door Piceno, pasta à volonté!
    bedankt Franco van eetcafé Piceno



    20-06-2011, 10:05 geschreven door Gino
    Reacties (2)
    18-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de 8 van Munster
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,

     

    Vandaag zaterdag stond de Acht van Munsterbilzen op het programma. Ik ben rechtstreeks naar de start gereden in Munsterbilzen om zo de Azzurri al op voorhand in te schrijven, zoals afgesproken. Om 8uur belde Pino mij om het aantal leden door te geven.  Dat de opkomst maar povertjes was,was goed te begrijpen met zulks weerstoestanden. Net voor het vertrek nog een fikse bui en dan niet te vergeten bij momenten stormwind!

    Aan het vertrek stond ook Funbiker Tony Cortinovis  die de uitnodiging om samen met ons graag de 85 km wilde trotseren.

    Franco(of wie dachten jullie)zette zich dadelijk op kop bijgestaan in eerste instantie door Giacomo.

    Niet meer richting Voerstreek maar Hageland zijn de mannen van WTC St’-Jozef Bilzen (voorheen Ford Genk)moeten uitwijken. Wij kozen door schuld van “Flandrien weer” voor de 85 km. Ook met de rit van morgen de Brandweerlus in gedachten die naar Hoeselt trekt en zo enkele Haspengouwse kuitenbijters zal aandoen.

    We waren nog maar net op Diepenbeeks grondgebied toen we(dachten we in eerste instantie)een pijltje hadden gemist. Aan zaal Terlocht werden we rechtdoor gestuurd tot in het centrum van Vliermaalroot. Daar kwamen we nog sakkerende Flandriens tegen die het ook niet meer zagen zitten. Gelukkig is dan op zo momenten een wegwijzer wel handig. In Kortessem zaten we terug ophet parcours. Het was zoeken om zo weinig mogelijk wind te vangen achter in het wiel van Franco en nu Tony. Palm dacht er een leuke trainingsritje van te maken
    en kwam op de MTB! Jongens, stoempen dat die deed! Mienkia!

    Het moet ergens in Alken geweest zijn dat we een groepke fietsers uit tegengestelde richting tegen kwamen. Dat voorspelde weer geen goeds! Die waren ook het spoor bijster geraakt door een gemiste pijl.

    Net nu dat de vaart er goed inzat rijd ik lek op die verdomde kasseien op enkele kms van de bevoorrading. Daar werd ons gezegd dat er pijlen op het parcours “weggenomen” waren en daardoor de verwarring.

    Na de verfrissing en cake trokken we met de wind in de rug huiswaarts. Het tempo ging de hoogte in en was het pitsen  en bijten om het wiel te houden. In Diepenbeek gingen ditmaal  de hemelsluizen wagenwijd open. Plots waren we Palm,Antonio,Nino en Giacomo kwijtgespeeld. We zijn dan onder de autostradebrug gaan schuilen en om de achterblijvers op te wachten. Toen het wat lang duurde heeft Tony nog naar Palm of Antonio gebeld, doch zonder antwoord.

    Wij zijn dan maar met ons drietjes door de gietende regen doorgereden.

    Franco is afgedraaid naar de grote baan Diepenbeek-Genk en Tony moest nog naar de Chirodroom want daar stond zijn wagen geparkeerd,en ik was nog maar op enkele kms van mijn warme douche verwijderd!

    Jammer dat de weergoden er anders over dachten, de “weggenomen”plaatjes en het kwijtspelen van de 4 Azzurri.

     

    Ritgegevens

    7 man

    Ik had 87 km – 28,4 km/uur

    1 x lek



    18-06-2011, 00:00 geschreven door Gino
    Reacties (2)
    17-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag Brandweerlus 19de clubrit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,

     

    11de Limburgse  Brandweerlus Genk 19 juni 2011

     

    Samenkomst aan de brandweerkazerne van Genk (achter C-Mine) en dit om 8u30

    De groepsstart onder begeleiding van politie en motards start in groep voor de 85 km stipt om 9uur.

    De rit gaat naar de brandweerkazerne van Hoeselt en terug. Het parcours is matig heuvelachtig (Haspengouw).

    In Hoeselt is er tevens een bevoorrading voorzien.

    Vergeet jullie VWB lidkaartje niet !!!

     

    Alle info vind je via de link

    http://www.brandweerlus.be/

     



    Categorie:Allerlei nieuws
    17-06-2011, 00:00 geschreven door Gino
    Reacties (1)
    14-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met alle Chinezen maar....

    Hallo  fietsmakkers,


    Sinds geruime tijd waarschuwt Pinarello voor toenemende nep Pina’s frames uit het Verre Oosten.

    Zoals jullie zien is de lolbroek eigenaar van deze “Chinarello DogPoo” heel creatief geweest.

    Let op de bovenbuis “BS” (Bull shit) en op de vorken “Que Onda”.

    De nep Pina’s worden aan minder dan de helft van de prijs aangeboden.

    Ook nep Colnago’s duiken meer en meer op.


    Het is niet alleen een sticker dat een Pina of Colnago maakt, maar spijtig genoeg denken sommige mensen dat!

    nep


    Categorie:Allerlei nieuws
    14-06-2011, 00:00 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    12-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Azzurri in de Dolomiten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen verslag geschreven door Bertje

    Hallo fietsmakkers,

    Zondag kunnen wij ( Berke, Marino en Robby ) niet aanwezig zijn op ons zondaagselijke afspraak.

    We zitten momenteel in Italië waar we gezamelijk de Stelvio beklommen hebben.

    Samen hebben we de Stelvio binnen de drie uur beklommen.

    De afdaling was een hele belevenis temperatuur bij het dalen was - 7° C en smeltende sneeuw.

    PS: Zie hier een paar foto´s in de bijlage.


    Groetjes,

    Marino, Berke en Robby

    de "9 colli mannen" hebben het constant over de "Barbotto"
    ziehier de Stelvio ter vergelijking.

    De Passo dello Stelvio is een van de bekendste, zwaarste, beruchtste, hoogste passen in Europa, 2758 meter hoog, 48 haarspeldbochten.
    ruim 20 kilometer klimmen om bijna 2000 meter hoogteverschil te overwinnen (zo'n 7,7 % gemiddeld stijgingspercentage). De uitzichten zijn ongekend mooi, de berg is ongekend lang, steil en wisselend.


    klik op de foto's om te vergroten:


    3 Afi mannen nat wegdek stelvio


    Categorie:Allerlei nieuws
    12-06-2011, 23:11 geschreven door Gino
    Reacties (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag rit 17
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo  fietsmakkers,

    Met wat stramme spieren ben ik deze morgen richting Winterslag gefietst.

    De 17de clubrit stond weerom op naam van Franco, volgens mij heeft hij een jaar abonnement genomen om op kop rijden. Het golvend parcours was er eentje om “U” tegen te zeggen. Mooi rustige binnenwegen, niet veel verkeer. De hellingen vielen mee, zeker geen onbekenden voor ons, alhoewel ik er slechts maar eentje met naam ken nl. de Sibbegrubbe.

    De 25 leden die opgekomen waren konden er zeker van genieten. Alleen naar het einde van de rit toe, begon de vermoeidheid voor enkelen parten te spelen. De hellingen die we vandaag voor de wielen kregen waren natuurlijk klein bier vergeleken met wat de 3 Azzurri die momenteel de “echte”bergen in de Dolomieten voorgeschoteld krijgen! Later meer hierover.

    Na een hele resem kleine dorpjes te zijn gepasseerd,moeten we even door het druk verkeer in Valkenburg. De enkele verkeerslichten zorgden er dan ook voor dat de groep geregeld gesplitst kwam te zitten.

    Als laatste helling kwam de lange doch mooie Sibbegrubbe aan de beurt. Boven werd er netjes gewacht totdat iedereen terug aansluiting kreeg. Is het door de inspanning of angst…ik weet het niet, maar toch raar dat er geroepen werd voor een plaspauze!

    Na de afdaling van Bemelenberg fietsten we door centrum van Maastricht waar een loopwedstrijd net afgelopen was.

    Dat valsplat stuk naar St Barbara (Lanaken) was nog een laatste stuiptrekking. Hier kon je zien bij wie de jus op was!

    Gelukkig was het nu steeds in dalende lijn richting Vennestraat.


    Bedankt Franco en Roberto,goed gewerkt!

     

    Ritgegevens

    25 leden

    Volgens Franco’s pc-tje : 93 km - 26,1 km/uur – 561 Hms



    12-06-2011, 00:00 geschreven door Gino
    Reacties (1)
    11-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Scherpenheuvel

    Hallo  fietsmakkers,

    Onder de dreigende donkere wolken vertrokken we vandaag met 8 man naar Scherpenheuvel.

    Met de rit van morgen zondag (Elsloo) weeral een ritje op naam van Franco,dacht ik er een rustig ontspannen ritje naar Scherpenheuvel van te maken. Gewoon de spieren van de nodige zuurstof te voorzien voor morgen als we over de zuid Hollandse hellingen fietsen.

    Maar zo dacht Franco er blijkbaar niet over. Dadelijk en zonder pardon legde hij er de pees behoorlijk op. De wind was zeker niet in ons voordeel en dadelijk werd er beschutting gezocht in het wiel.

    Geen tijd om wat te verpozen en de kuiten even te ontspannen. Totdat de blogmaster ergens in Stokrooie lek reed. Terwijl er een nieuw bandje werd gestoken konden de anderen er gretig gebruik van maken door de zelfgebakken Feta koekjes die Georgios mee had te proeven, en die werden gesmaakt!

    Er werd afgesproken om geen koffiepauze te houden in Scherpenheuvel maar non stop huiswaarts te keren om dan bij Piceno een pauze te houden.

    Net voor Zichem komen we nog enkele bekende clubgenoten tegen die ook Scherpenheuvel als doel hadden.

    Aan een tempo tss 35 en 38 km raasden we richting Zwartberg waar uitbater Franco ons overdonderde met pizza, waarvoor onze smakelijke dank! Na die doorgespoeld te hebben met enkele Leffe’s was het tijd om de regenjassen toch aan te trekken.

    Alleen fiets ik richting Bilzen met nog een 16 km voor de boeg, terwijl mijn reisgezellen op een boogscheut wonen van eetcafé Piceno.

    Morgen op vaderdag fietsen we in het spoor van Franco den Hollander op en ondertussen moet iedereen al weten (tenzij je de laatste tijd op Mars vertoefde!)dat het niet vlak zal zijn.

     

    Ritgegevens

    8 man

    Op mijn tellerke, 125 km – 29,1 km/uur

    Een lekke band (Gino)



    colle delle Finestre



    11-06-2011, 22:53 geschreven door Gino
    Reacties (0)
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 08/01-14/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
    Te Koop
  • IBood
  • Kapaza
  • 2de Hands
  • Dagelijkse koopjes
  • FIETS KALENDERS
  • Go Cycling
  • Fietspromo
  • GEZONDHEID & CONDITIE
  • Testen
  • Trainingsadvies
  • Blessurewijzer
  • Hoogtetraining & Voeding
  • SPEL
  • Redsquare
  • Quizplezier
  • Auto parkeren
  • Fietsvakantie
  • Blog als favoriet !
    Foto
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    oh
    blog.seniorennet.be/oh

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!