De periode 1900: En Mr. Poiret bevrijdt de vrouw... 1900 was de periode van Jacques Doucet, Mariano Fortuny maar vooral van Paul Poiret. Het was Paul Poiret die de vrouwen verloste van hun korset... LEES VERDER
ELLE is het grootste modeblad ter wereld, waarbij mode niet alleen staat voor kleding, maar ook voor beauty, uitgaan en mensen. Welke personen, plekken en muziek zijn "in"? De redacteuren zijn er 24/7 mee bezig en staan model voor de doelgroep: hoogopgeleide vrouwen (en vooruit, 1 man) die in de stad wonen en werken, veel reizen, uitgaan en gek zijn op mode. ELLE weerspiegelt kortom de tijdgeest plus de belevingswereld van haar lezeres - of degenen op wie ze zou willen lijken - en is always in the know. ELLE is INSPIRATIE, ASPIRATIE, NOOIT ALLEDAAGS, DOORDEWEEKS OF GEWOONTJES
ELLE is intelligent en neemt mode serieus. Mode is immers veel meer dan een setje labels: een vorm van kunst, toekomstvisie of maatschappijkritiek. Daarbij is ELLE praktisch en geeft ze een duidelijke, draagbare vertaling van trends & catwalks. Maar nooit 1-op-1. ELLE mixt High End met High Street. Want niet iedereen wil of kan zich van boven tot onder behangen met designerkleding. Mode moet geen dictaat worden. Uiteindelijk is een eigen stijl, karakter en persoonlijkheid het hoogst haalbare goed. Uiteraard met de nodige humor. Want waar ELLE ook in uitblinkt: relativeren en amuseren, in witty columns en artikelen over mode en beauty.'
USP's
- ELLE is het grootste en het dikste grote modeblad ter wereld. - ELLE maakt deel uit van een merkenfamilie, die wereldwijd deuren opent. Doelgroep
We zeiden het al: ze is hoogopgeleid (HBO+), 20-40 jaar, heeft een goede baan en woont in de stad. En verder iedereen, jonger of ouder, die gek is op mode. De ELLE-vrouw heeft én tijd én een behoorlijk inkomen om aan haar uiterlijk te besteden. En als ze even geen geld heeft, eet ze een week boterhammen-pindakaas om die designerschoenen te kopen. Ze wil het liefst alles zien, doen en ervaren. Of bij gebrek aan tijd erover lezen. Ze is kritisch, houdt van luxe, laat zich graag verleiden en waardeert een intelligente en relativerende toon. Want ze koopt ELLE niet alleen voor de vorm, maar zeker ook voor de inhoud.
Pijlers
Modereportages, beauty, exclusieve interviews, oogstrelende fotoseries van de beste (inter)nationale fotografen, reisreportages, agenda, lifestyle, nieuws... Alles op de ELLE-toon vanuit de eigen ervaring geschreven. En verder:
- De columns van Ilonka Leenheer en Oscar Kocken. - ELLE.nl, een unieke samenwerking met ELLE Wonen en ELLE Eten, die bovenop het nieuws zit. - De ELLE Style Awards: jaarlijkse uitreiking van felbegeerde modeprijzen.
Ga eens kijken naar dit fantastich modeblad je gaat genieten als je van mode houd!
Het is bijna zover: de opening van ELLE prêt-à-porter in de Leidsestraat in Amsterdam.
Vanaf zaterdag 8 maart kun je rondstruinen in de strak vormgegeven winkel met fijne designkleding en fashionable items. Het is de vijfde ELLE prêt-à-porter winkel in Nederland. Ze zijn stuk voor stuk luxe en sfeervol ingericht, met strakke witte muren en sophisticated meubels. De collectie bestaat naast kleding ook uit sieraden, tassen, shawls, mutsen en schoenen die allemaal zeer draag- en betaalbaar zijn. Be the first en haast je zaterdag snel naar de Leidsestraat.
Is een Belgisch kledingmerk actief in het jongere damessegment! Heel vrouwelijke modieuse lijn met combinaties geschikt voor een gelegenheid of feestje. Het 2de merk "Senso" is iets sportiever opgevat.Beide merken zijn heel vrouwelijk en draagbaar! Gemaakt in hoogwaardige, dikwijls Iltaliaanse stoffen.
Feestelijk
Stadsjurkjes
Senso Sportief
Feestelijk sportief
Showroom AtmosFashion Baalhoek 48 1ste verdiep 1853 Strombeek-bever. *** Ik ben hier zelf geweest en moet zeggen het is mij echt meegevallen Met stijl heb ik mij een mooi rokje gekocht ***
De nieuwe mode voor 2008 is elegant en relatief minder uitbundig dan de collecties van de afgelopen seizoenen. Grijs, wit en zwart zijn dan ook veel terug te vinden in deze collectie. Naast deze basic kleuren is er als contrast ook veel champagne, azuurblauw, lila, mosgroen en zacht roze.
Starfish-Jewels onderscheidt zich door de asymmetrie van haar sieraden.
Ontwerpster Patricia van Heijkoop volgt de laatste trends en modelijnen op de voet en brengt vervolgens ieder half jaar een zeer verrassende collectie sieraden op de markt.
Mijn naam is Lucienne Minnaert en ben geboren in Genk op 29-12-1952. Ik kom uit een gezin met vier kinderen, twee broers en één zus. Zelf heb ik twee kinderen: een dochter van 32 en een zoon van 26. Mijn dochter heeft me twee kleinkinderen gechonken. Mijn vriend, die ik zes jaar geleden heb leren kennen, noemt Joseph.
Samen met mijn kleinkinderen Lisa en Lenny
Mijn kleinkinderen Lisa en Lenny, die jullie via mijn blog al kennen, zijn mijn twee lievelingen. In de zomer gaan we nogal eens samen fietsen.
Mijn zus Suzie is vier jaar jonger dan ik en woont al 29 jaar in Amerika. Toen ze samen met ons moederke daar op bezoek ging bij een zus van haar leerde ze er haar echtgenoot kennen. Ze hebben samen 2 zonen.
Mijn zus Suzie
Ik ga haar de laatste jaren toch eenmaal per jaar bezoeken. Ze woont in een rustige wijk nabij Chicago.
De rustige wijk nabij Chicago waar mijn zus woont.
Ik heb meerdere hobbys en interesses. Het liefst ben ik bezig met mijn pc en fotografie, daarna komen bakken, koken en fietsen. Deze laatste hobby gaat ook gepaard met fotograferen want tijdens de ritten heb ik mijn fotocamera bij. Die vergeet ik nooit alhoewel ... ik ben er al op uit getrokken zonder de geheugenkaart en dan kon ik mezelf wel tegen de kop slaan als er ergens iets moois te zien was. Mijn ijzeren paard komt heel goed van pas nu met deze olieprijzen. De ritten met de fiets maak ik alleen met mijn vriend of een vriendin. Met mijn vriendin maken we gewoonlijk een stopplaats in Zutendaal aan de grot omdat het daar zo rustig is.
De grot in Zutendaal
Mijn tuin is ook één van mijn lievelingsplaatsjes. In de zomer wanneer alles in de bloei staat kan ik er zo van genieten. Mijn vriend Joseph heeft de molen die in mijn tuin staat eigenhandig gemaakt.
De molen in mijn tuin.
En nu heb ik weer een nieuwe passie ontdekt en dat is gedichten schrijven. Voornamelijk probeer ik gedichten te maken die kinderen kunnen boeien. Hier ben ik nog in de beginfase, ik plaatste het eerste op mijn blogje en hoop dat jullie eens komen lezen.
Met mode ben ik eigenlijk niet zoveel bezig, ik hou van eenvoudig. Het liefst loop ik in gemakkelijke kleren en dat is gewoonlijk in de winter een jeans met een bloese of trui en in de zomer een katoenen broek tot juist onder de knie. Ik hou van lichte, fleurige kleuren, gecombineerd met een witte broek. Daarom dat ik de wintertijd graag zie voorbij gaan want ik draag niet graag donkere kleuren.
Ook make-up gebruik ik niet veel, gewoon een beetje goudsbloemcrème voor mijn gezicht, wat mascara en lippenstift. Rouge hoef ik niet op te doen want mijn wangen blozen al van nature, misschien omdat ik vroeger altijd zei: "Wat God niet geeft, geeft het doosje.". Wellicht zijn ze daardoor vanzelf beginnen blozen.
Parfum doe ik maar zelden op , als kind van een jaar of zeven heb ik eens een heel flesje over mezelf uitgeschud en daar ben ik toen zo ziek van geworden dat ik er mijn verdere leven genoeg van had. Alhoewel ... ik ruik heel graag lekkere geurtjes bij anderen.
Bodymelk van Dove gebruik wel en voor speciale gelegenheden die van Priscilla Presley, een zalige geur ...
Tot zover mijn relaas. Bloggen is een fijne hobby, ik ben blij dat ik mezelf hier vandaag eens mocht voorstellen aan de vele bloggertjes die mij nog niet kenden. Langs deze weg wil ik ook iedereen bedanken die geregeld een bezoekje brengen aan mijn blog en Madammeke in het bijzonder voor haar invitatie. Veel liefs en groetjes Lucie.
Fleurige schoenkast voor deze zomer voor groot en klein!
Graffiti en brutale prints zijn het helemaal deze zomer. Op kledij, accessoires en je schoenen. Maar ook de klassieke schoen in een modern jasje, van zwart, rood, blauw, geel, wit en noem maar op Hier enkele voorbeelden voor een heerlijke plezante zomer!
In Japan weten ze het allang, eigenlijk zou iedereen, naast eten en drinken elke dag een massage moeten krijgen. Waarom nog wachten tot je instort, je schouders volledig vastzitten, je elke dag wakker wordt met rugpijn, je regelmatig last hebt van hoofdpijn of migraine aanvallen,...
De kalmerende werking van de cacao-ingrediënten beïnvloeden de huidsensoren. Uniek en onvergelijkbaar is de ervaring van de warme chocolade die op de huid verdeeld wordt. Onder de masserende handen ontstaat zowaar een emotioneel en optisch kunstwerk:"De chocoladezachte huid."
HOT CHOCOLATE schenkt huid en zintuigen een bijzondere Wellness-Feeling. Er valt de huid echter nog meer dan enkel welbehagen ten deel: cacao-polyphenol is een actieve conserveringsstof ze vangt de gevaarlijke vrije radicalen, die verantwoordelijk zijn voor de afbraak en het verouderingsproces van de huidcellen, en neutraliseert ze. Conclusie: hot chocolate massage is een gecombineerde beauty- en wellnessbehandeling, die de huid in een compleet verwen- en regeneratieproces hult... Duur 60, 50euro lees meer