Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Normaal ben ik dit WE in de voormiddag aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN:

     ZATERDAG van 10:00 u tot 12;00 u local
     ZONDAG van 09.00 tot 11;00 u local

    Een afsrpaak per E-mail is aangeraden

    24-08-2006 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOONING 2006 te SINT NIKLAAS
    Enkele E-MAILTJES melden mij dat zij mijn E-MAAIL niet kunnen openen darom verwijs ik hier oon naar:  WWW.SINT-NIKLAAS.BE waar het programma en informatie ook beschikbaar is.

    24-08-2006 om 11:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Heden DONDERDAG 24 AUGUSTUS om 0800 UTC of 10:00 local ben ik weer eens bijgewerkt op het FORUM,BLOG,en E-MAILTJES.

    Enkele onderwerpen bekomen via FAX moeten og uitgewerkt worden en wacht op antwoorden van de EU INSTITUTIONS en HQ EUROCONTROL experts

    Ik heb alle vragen weer beantwoord en indien u geen reactie hebt gekregen dan betekend dat uw e-mail verloren is gegaan via de SPAM

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-08-2006 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg) new NPA 14-2006 URGENT REACTION REQUIRED
    A very important NPA is avaible for consultation for ALL the other AIRSPACE USERS than the CAT(COMMERCIAL AIR TRANSPORT) their future from the smallest to the largest AIRSPACE USER .

     Comments to be introduced before 10 OCTOBER 2006

    see  WWW.EASA.EUROPA.EU/HOME/RM_NPA_EN_HTML


    of indien gewenst in een de 20 gebruikte talen vervangt men de EN !!!!

    24-08-2006 om 09:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOONING 2006 te SINT NIKLAAS
    Het programma van BALLOONING 2006 is nu beschikbaar voor 1,2 en 3 september en heb het verzonden aan degene die er naar vroegen via E-MAIL.

     Ik hoop dat ik niemand vergeten ben??  zoniet stuur me snel een E-mailtje

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-08-2006 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TUPOLEV-154 ongeval 22/08/2006
    Wat betreft het ongeval welk gisteren in het nieuws melding werd gemaakt in UKRAINIAN  werden de beide ZWARTE DOZEN gevonden welk de informatie van de vlucht en de radioverbindingen en gespreken in de cockpit registreren.

     Het vraagt echter tijd om al de gegevens grondig te onderzoeken in uitvoering van ICAO ANNEXE 13 met als doet te trachten wat de oorzaak is en zodoende aanpassingen of voorschriften te voorzien om zulk een ongeval in de toekomst te vermijden.

    Het bepalen van wie er verantwoordelijk kan worden gesteld is niet de taak van het ICAO onderzoek.

     Gegevens kunnen maanden op zich doen wachten gezien alles grondig moet worden onderzocht.

     Elk ongeval is er één te veel maar gelieve dit te plaatsen  in de context dat er heden dagen zijn dat er 28.000 vluchten enkel in het EUROPESE LUCHTRUIM plaats vinden???


     Ik weet niet wat de kansberekeningen geven ???, maar het gevaarlijkste deel van de vlucht is de rit met de wagen van en naar de LUCHTHAVEN

    23-08-2006 om 20:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CFMU/EAD
    I receive many request foe information on AERODROME's.

     For this I ame advising the following channels:


     WWW.EUROCONTROL.INT  CFMU/EAD  free subscription

     WWW.NAV2000.COM

    23-08-2006 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
    Very soon there will be information circulated by HQ EUROCONTROL on a WORKSHOP  in NOVEMBER on the use of ADS-B in GA & AW operations!!

    I sugest to try to have some operational users to be present in vieuw to take in considerations the AIRSPACE USERS requirements ???

    23-08-2006 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LODGING at EBAW

    I was refered also the possiblity for LODGING in EBAW in the ANTWERP OLD CENTRUM thad the HILTON-ANTWERP is avaible and is also a member of ABACI and suporting the EBAW ANTWERP development.

    WWW.HILTON.COM

    AOPA members in possetion of a valid IAOPA CREW CARD can obtain a special rate for "AIR CREW" as mentioned in the IAOPA PARTNER SERVICE

    also onformation avaible via AOPA-BELGIUM contact:

    INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE

    22-08-2006 om 10:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI INSTRUCTEURS
    Er is dringende noodzaak dat de INSTRUCTEURS aktief in de RF en FTO eens grondig de circulaires van het BESTUUR DER LUCHTVAART eens doorlezen !!!!!!!

    20-08-2006 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOELSTELLINGEN ICAO
    De DOELSTELLINGEN van ICAO nu ondershreven door 189 LIDSTATEN vind u in    WWW.ICAO.ORG 

    zie naar de CHICAGO CONVENTIE van   7 DECEMBER 1944 beschikbaar in verschillende talen en 113 bladzijden lang in zijn 8e uitgave !!!!


     Het gebruik van de LUCHTVAART voor KAPINGEN, BOMBARDEMENTEN en OORLOG  zijn misbruiken door INDIVIDUELEN, ORGANISATIES of LANDEN

    18-08-2006 om 17:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG VRIJDAG
    Vandaag even tot aan de SCHELDE naar de eerste zeilschepen kijken van de TALLRACE en een wijntje drinken in de ENGEL op de grote markt

    18-08-2006 om 08:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
    Ik verneem zo juist dat NASA het groen licht heeft gegeven voor een  SPACE SHUTTLE LAUNCH  ATLANTIS  de namiddag van 27 AUGUSTUS voor meer informatie zie WWW.NASA.GOV

    17-08-2006 om 20:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN met SDW
    Voor persoonlijk contact is het raadzaam steeds vooraf een afspraak te maken per E-MAIL:

    Normaal ben ik aanwezig:

     Maandag tot vrijdag in het lokaal van FLAG van 0800 tot 1200 uur
    Zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur in cafetaria ANTWERP AIRPORT
    Zondag  van 0900 tot 12:00 uur in cafetaria ANTWERP AIRPORT of in het lokaal van de RAAC op de 1e verdieping!!!!!!

    Maar ik ben ook regelmatig afwezig op zending hoor

    17-08-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENELUX FREQUENCYS CARD
    I receive a number of request for the BENELUX GA FREQUENCY CARDS 2006,  for VFR operators ,this are made avaible via AOPA-NL to their members.

    contact:   AOPANLsecretary@CSI.COM
                      WWW.AOPA.NL


    Also take note this is the situation on 20060101 and need to be updated via the NATIONAL AIP avaible via the www.EUROCONTROL.INT   CFMU/EAD
    and is updated by information in the AOPA-NL NEWSLETTER

    17-08-2006 om 17:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LODGING at EBAW
    A aditional posiblity to find lodging in ANTWERP CENTRUM is via the s
    ervices of the  FLEMISH AIRSPACE GRPOUP who has special rates for a HOTEL in the centrum of ANTWERP near the CENTRAL STATION

     Contact: KAREL.VERVOORT@FLAG.BE
                     ROGER.DEWULF@FLAG.BE
                     Telf:  Int-32-(0)3 294-68-47
                     fax:    Int 32-(0)3 294 -68-56

    WWW.FLAG.BE

    17-08-2006 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    I was able to reply today to all the outstanding E-MAILS and everbody schould have received a reaction.

    If you have not received a reaction then it means your E-MAIL was lost and I request you to be so kind te send it again.

    Some mesages are received in the SPAMS  and removed without reading it


     THANK YOU for your input !!!!

    16-08-2006 om 20:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL te KEIHEUVEL vervolg
    Wat betreft het ongeval te KEIHEUVEL is het onderzoek nog lopende en moet er onderzocht worden waarom schijnbaar de MOTOR het niet deed, en wachten wij af wat dit geeft??

    De overleden PILOOT  van de PH-HTO FOKKER S11 is volgens ons de  46 jarige KLM piloot TIM PIETERS  welk vloog van uit EINDHOVEN AIRPORT

    16-08-2006 om 13:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REIZIGERS
    REIZIGERS met het VLIEGTUIG naar de USA en UK raden wij aan vooraf inlichtingen te bekomen wat zij in hun bagage en HANDBAGAGE mogen bezitten gezizn de huidige veranderende VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN, tevens is het noodzakelijk om tijdig aanwezig te zijn.

     We kunnen heden hier geen juiste informatie bezorgen gezien er nog dagelijks aanpassingen geschieden aan de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN bij de verschillene LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN en LUCHTHAVENS

    16-08-2006 om 13:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 8,33 KHZ aplication
    The MANDATORY aplication of 8,33 KHZ above FL195 is mandatory from       15 MARCH 2007 see WWW.EUROCONTOL.INT

    There is a very strong position by a number of memberstates to introduce 8,33 kHZ also below FL 195  ASAP (as soon as posible )!!!!

     The scenarios under evaluation now are:

     1)- MANDATORY 8,33KHZ in the complete FIR
     2)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL CONTROLLED AIRSPACE
     3)- MANDATORY 8,33KHZ in ALL AWY & TMA
     4)- MANDATORY 8,33 KHZ in ALL TMA
     5)- MANDATORY 8,33KHZ in the DENSE TMA

    The MAJOR RAISON BEEING the LACK of FREQUENTIES AVAIBLE for the future increase of  CAT ???

     

    16-08-2006 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!