Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPEELGOEDBALLONS
    Wij stellen ons wel vragen over de VLIEGVEILIGHEID wegens het niet vermelde oplaten van SPEELGOEDBALLONS in massa zoals dat heden op bepaalde plaatsen werdt gedaan in de AANVLIEGROUTE van een VLIEGVELD.
    In zeer goede weersomstandigheden was dat duidelijk waarneembaar en te vermijden maar uit gespreken met de organisators vernemen wij dat hier geen aanvraag werdt gedaan en ook dat zij geheel geen rekening hielden met de heersende weersomstandigheden .
     Hun argument zijnde dat de BURGEMEESTER akoord was en dat zij niet inzagen dat er enige andere toelating nodig zou zijn, volgens mijn kennis der huidige wetgeving was hier een aanvraag aan het BESTUUR DER LUCHTVAART noodzakelijk en de publicatie van een NOTAM over deze aktiviteit!!!!

    Met dank aan de PILOOT welk mij dit incident mondeling en anoniem vermelde !!!

     Stel belang in meer gegevens van de LUCHTRUIMGEBRUIKERS  te bekomen over zulke incidenten alvorens er een ACIDENT gebeurt ???

    16-09-2006 om 13:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU en TURKIJE
    Het onderwerp TURKIJE komt in verschillende meetings aan het bod !!!

      Ik heb hierover een aantal NOTA's die ik ga doorlopen en nadien  een samenvatting hier op mijn BLOG plaatsen.

      Tijdens het Discussion panel georganiseerd door de                                   "HANS SEIDEL STIFTUNG" en de                                          "Representatation of the FREE STATE of BAVARIAN to the EU"        op 13 September mer DR Peter RAMSAUER een MP van de GERMAN BUNDESTHAG ( CSU)en geintervieuwd door Petra PINZLER   journalist van "DIE ZEIT"  te Brussel werden er  vragen gesteld over TURKIJE maar ik kon geen duidelijke stelling afleiden uit de antwoorden van de duitse MP !!, hij hield alle mogelijkheden open in functie van de democratische beslissing van de GERMAN BUNDESTAG  welk dat kritisch zou bekijken ??

     DE teksten uit het FORUM onder NIEUWS zijn uitgeprint en aan een aantal EU-MEP bezorgt alsook een student welk stage loopt in het EP voor een politieke partij

     15/09/2006

    Voor meer over dit onderwerp verwijs ik u ook  naar:


     WWW.CAMIEL.COM

    van de NEDERLANDSE MEP                       CAMIEL UERLINGS

    15-09-2006 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KANDIDAAT PILOTEN
    Wij vernemen dat er een aantal personen hun ogen via LASER naar 10 op 10 laten brengen  via LASERS behandeling ten behoeve van hun MEDISCH ONDERZOEK van PILOOT??

     Mogen wij u er op wijzen dat dit aanleiding kan zijn tot MEDISCHE ONGESCHIKTHEID waar deze behandeling geheel niet noodzakelijk was geweest gezien hun ogen voldeden aan de ICAO class 1 en class 2 medical.

     Deze dure behandeling was niet noodzakelijk en kan aanleiding geven tot een definitieve ongeschiktheid.

     Laat u eerst ADVISEREN door een betrouwbare LUCHTVAART GENEESHEER welk de voorwaarden kent

    Steeds welkom voor  GRATIS ADVIES

    14-09-2006 om 14:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISSION REPORT 13 SEPTEMBER

     at 0900 VISIT to EP
       -present at the voting of the  BRADBOURN report on SESAR
       -present at the  notification of the MEP by Commisionar BARROT concerning the TENS.

     at 1200  ETSC JOINT TRANSPORT SAFETY LUNCH
      a joint iniatif of ETSC and EASA
      HOW SAFE IS FLYING??-PRIORITIES in EUROPEAN AVIATION SAFETY POLICY

     The ETSC is going to be involved in the AIRSAFETY mainly for te NON -CAT-GAT (as proposed bij some board members)

     www.etsc.be

     at 1900  HANS SEIDEL STIFTUNG -REPRESENTATION of the free state of BAVARIAN to the EU

     What kind of EU does europe need-
     What kind of europe does the EU need ???

    14-09-2006 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MISSION REPORT 12 SEPTEMBER

    VISIT to DG-TREN:

     -Toelichting over:  RECHTEN VAN VLIEGTUIG-PASSAGIERS
     Een BROCHURE is beschikbaar op:
    http://europa.eu.int  /comm/transport/air/rights/index_en.htm.
     bij problemen  neem contact met:
     -mail@europe-direct.cec.eu.int.   en laat mij iets weten via SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR ik ben regelmatig aanwezig in de DG-TREN

     -Veel vragen over de EU kunnen beantwoord worden nu via  
          www.europa.eu.int/europedirect/
      en via het Electronisch formulier welk hierop aanwezig is of via  800-67891011

     -Briefing on the REORGANISATION of DG-TREN to be active on OCTOBER 1th.
      
     -Folow up on:
         -AFIS
         -VLJ
         -EPATS
         -Briefing on FLYING SAFELY IN EUROPE
           EU aviation saferty and security policy
         - Airport projects
         - SESAR
         -HELICOPTER operations
         - FUA
         

         - circulation of IAOPA documentation at DG-TREN

     EP

     Contact with a number of MEP concerning
      - The SECURITY aspects for GA/AW
      -Amending the EASA
      -SESAR 
      -Budget for 2007
      -Planning meetings 2007 of the EP
      -STOA projects

      Present at the TRA
       - clarification and voting on the  SESAR  by P;BRADBOURN report

    14-09-2006 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISSION REPORT 11 SEPT
    VISIT to EUROCONTROL HQ:

     Briefing new REORGANISATION EUROCONTROL AGENCY
     Folow up on:
         - the definition of the AFIS
         -the definition of the A/G
         - clarification on use of LANGUAGE acording ICAO for ATC at level 4 in ENGLISH or in the  RESPECTIV NATIONAL LANGUAGE used by ATC???
         What does this mean for the PILOT POPULATION ???
        -follow up on UAV
        -follow up on VLJ
        -folow up on CESAR
        -discutions on the 8,33 KHZ below FL195 for ALL controled  AIRSPACE in the 25 EU MEMBER STATES.
        - circulation  POSITION REPORT No 206
        - briefing by NLR-NL on EPATS

     VISIT TO EU-COUNCIL
       -to intoduce students for a stage in the TRANSPORT COMMITIE
        
     

    14-09-2006 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEIT
    Ben heden terug een dagje thuis en zal trachten hier een toelichting te geven over de DRIE lange,maar zeer intresante dagen in de EU ARENA.
     
     Tevens zal ik trachten de 250 onbewerkte E-MAILTJES vandaag te bekijken en te beantwoorden.

     TOT STRAKS het is nu DONDERDAG 14 SEPTEMBER OM 0400 UTC

    14-09-2006 om 05:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO opzoeken

    Vele komen bij ons om opzoekingen te maken over gegevens voor een studie over de LUCHTVAART hiervoor verwijzen wij initieel naar:

     www.top100aviation.com

    voor bijkomende vragen bent u steeds welkom 

     





    11-09-2006 om 20:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON-BENNETT

    Some VISITORS have problems to follow the GORDON-BENNET via the normal webszite.

     FONS DUMOULIN suplied us a other intresting possiblity:

     http://GB2006.DFSV.DE/OVERVIEUW.PHP

    11-09-2006 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activity
    I receive every day a number of E-MAILS of pilots who are expecting a direct reply as suplied by AOPA-USA with his direct on line service.

    I can not react to questions of FLIGHT PLANNING, HOTEL RESERVATIONS, FUEL AVAIBLITY since I DO NOT have this information avaible, I suggest strongly thad you contact the NATIONAL AOPA from each country witch adresses are avaible on WWW.IAOPA.ORG

     I myself are the sole operator of my BLOG and E-MAIL and try to reply to your request ASAP.

     I usualy consult my MAIL each day at 0300 UTC and 1700 UTC and try to give you a reply but some reply need  somme rechearch.

    If you don't receive a reply it could mean thad my SPAM filter has rejected your message, and usual I notify my absence on my BLOG



    NOTE: PRESENTLY there schould be no OUTSTANDING QUESTIONS left unanswered
    200609101800(utc)

    10-09-2006 om 19:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION SDW
    Heden zijn al mijn E-MAILTJES beantwoord indien u geen antwoord bekwam stuur het dan nogmaals terug.

    ALL my E-MAILS have been reacted to, if you have not received a reply pleas send it again it my be lost via the" SPAM

    TOUTES mes E-mail ont ete repondu, si vous avez pas recu une reponse , envoyez de nouveaux car il peut etre perdu via le SPAM

    09-09-2006 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON-BENNETT
    DE GAS BALLONS voor de  GORDON-BENNETT staan klaar en men kan dit zien en volgen op:

     WWW.GASBALLON.BE

    09-09-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW (vervolg)
    In functie van een aantal vragen over mijn LOOPBAAN :

    1 0CT 1954 vervoegde ik de BELGISCHE LUCHTMACHT als milicieen.

    Getrouwd op 07 SEPTEMBER 1955 met mijn lief VROUWTJE( ANNABEL op PC)

    1956 vervoegde ik in de NATO-AIRCENT in FONTAINEBLEAU onder de USAF

    1961 terug in BELSIE niet vliegend personeel

    Aktief als INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN in BURGERCLUBS en bij de LUCHTKADETTEN van BELGIE(luchtmacht)
     

    1962 cursus INSTRUCTEUR by de BLS( SABENA SCHOOL) te EBGB op TIGERMOTH 
     

    actief als PILOOT ZWEEFVLIEGEN en MOTORVLIEGEN als PPL!!te EBKH en EBAW(RAAC)


    01/10/1964  officieel leerling piloot te EBTN
    1965  gebreveteerd als INSTRUCTEUR-PILOOT op L18C van LT:AVN te BRASSCHAAT-POLYGOON

    Later ook PILOOT op ALII


     19XX actief als INSTRUCTEUR GROND,VLUCHTen SIMULATOR SOTRAMAT te EBAW  en SDW GENERAL AVIATION GROUNDSCHOOL( met mijn echtgenote)

    01/12/1978 op pensioen van leger en actief als operations van OO-TCA

    01/01/1980 op pesioen van TCA en SDW en actief als EU LOBBYIST  benevol voor IAOPA  tot 31/12/2004

    En nu nog actief als individuele EU-LOBBYIST voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK
     
     juiste datums en meer gegevens zal ik later nog bijwerken na deze te hebben opgezocht te hebben tussen de vele duizende documenten die ik hier in mijn bureel heb???




    09-09-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Aangaande het BALLON VAREN enkele toelichtingen

    BALLONS vliegen niet maar varen met de LUCHT en niet door de LUCHT

    ER zijn de originele BALLONS zijnde de GASBALLONS welk gevuld worden met WATERSTOF of met HELIUM.

    Gezien de hogere prijs van HELIUM( men spreekt van 400.000 BFT per vulling) wordt er ook nog met het meer brandbare WATERSTOF gevlogen;

    Tegenwoordig hebben we veel WARME LUCHT BALLONS welk gebruik maken van gas in flessen om via een brander de lucht te verwarmen en welk veel meer handelbaar zijn en ook goedkoper.

    Voor meer informatie verwijs ik u naar

    WWW.BALLOONING.

    www.balloonfederation.be/


    Heden WE heeft ede GORDON BENNET plaats met vertrek te WAASMUNSTER op ZATERDAG,ZONDAG of MAANDAG zie

    WWW.HOTAIR.NL

    07-09-2006 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RECHTBANK van EERSTE AANLEG
    Wij waren aanwezig om 0945 uur in de zaal F1 en bemerkten de vader van PASCAL VYNCKE een intervieuw gevend aan ATV.

    Buiten VADER VYNCKE zag ik tevens TILLI,,POPPY en GIPSY als aanwezigen en natuurlijk PASCAL

    Even voor 10:00 riep de rechter de ADVOCATEN op om hun toelichting te geven , de  advokaat van de klager zijnde IFPI/SABAM nam het woord en gaf zijn toelichting, waarna de twee advocaten van VZW SENIORENNET het woord namen en de rechter zijn uitspraak verwees naar 05 OCTOBER!!!

    De gebruikte termen en benamingen zijn mij redelijk onbekend maar zelf de RECHTEN VAN DE MENS werden ingeroepen alsook de sociale functie van SENIORENNET voor de OUDERE GENERATIE

    Ik ga u geen verslag geven van het moeilijk te volgen debat welk er bij mij over komt dat SABAM centen wil krijgen voor het muziek gebruikt in de MAILGROEPEN

    omstreeks 1030 kwam er nog een grote ploeg SENIOREN ons vervoegen

    Na het sluiten  van het DEBAT en bij het verlaten van het GERECHTSGEBOUW gaf een aantal der vrouwelijke SENIOREN hun ongenoegen te horen ten opzichte van de twee heren van IFPI en SABAM die wijselijk snel verdwenen

    07-09-2006 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHT GROND VERBINDINGEN
    Wat betreft de RADIOVERBINDINGEN in de LUCHTVAART tussen het VLIEGTUIG en de GROND met de VERKEERSLEIDING of met de OPERATIONS van hun eigen FIRMA maken we heden gebruik van RADIOTELEFONIE via VHF frequenties in gesproken taal meestal ENGELSE  ICAO PRASOLOGIE

    Vroeger werdt er gebruik gemaakt van MORSE en toen was er in de bemanning een MARCONIST

    Er werdt en er wordt ook nog gebruik gemaakt van HF maar veel minder dan vroeger

    In de laatste generatie van VLIEGTUIGEN hebben we de normale VHF R/T verbindingen met VOICE maar tevens via DATALINK wat men kan vergelijken met een soort INTERNET met uitwisseling van GESTANDERISEERDE BERICHTEN

     Ik zelf heb enkel ervaring met de VHF R/T als individueel piloot

    In de periode van het gebruik van de MORSE op  DC6  op lange afstan bestond een bemanning uit 5 man in de cockpit zijnde:

     -DE PIC  bevelvoeder
      2e PILOT
      NAVIGATOR
      RADIO OPERATOR
      FLICHT ENGINEER

    07-09-2006 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 07 SEPTEMBER
    PLANNING voor MORGEN met zo veel mogelijk gebruikers van SENIORENNET naar het NIEUW ANTWERPSE GERECHTSGEBOUW op de BOLIVARDPLAATS  20 naar de RECHTBANK van EERSTE AANLEG voor een kortgeding van IFPI/SABAM tegen  SENIORENNET -MAILGROEPEN  in zaal F1 op 10;30 als steun voor PASCAL VYNCKE

    06-09-2006 om 21:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARGING
    OP maandag waren wij aanwezig bij de toelichting aangaande de invoering vande
    DRAFT COMMISIONREGULATION LAYING DOWN A COMMON CHARGING SCEME FOR AIR NAVIGATION SERVICES.

    Dit is een voorstel om in de EU lidstaten een homogeen systeem iun te voeren over het betalen der onkosten door de LUCHTVAARTUIGEN voor het gebruik van de DIENSTEN en GRONDUITRUSTING voor het uitvoeren der VLUCHTEN en bestaande uit een gedeelte voor wat wij ENROUTE noemen ttz de kruisvlucht en ook voor de APROCHE ttz de diensten en uitrusting bij het OPSTIJGEN en de NADERING

    Niet te verwarren met de kosten die men ook moet betalen aan de LUCHTHAVEN voor de LANDING,PARKEREN,HANDLING,TANKEN,ONTIJSING(winter),het INSCHEPEN en de VEILIGHEIDS CONTROLE op PAX en BAGAGE

    Heden is dat in elk LAND en ook per LUCHTHAVEN verschillend en geeft aanleiding tot problemen voor de LUCHTRUIMGEBRUIKERS.

    Ik ga daar niet verder over uitwioeden hier maar vragen zijn steeds toegelaten indien u daar iets meer of specifiek wenst te vernemen.

    www.EUROCONTROL.INT/CRCO      CRCO= AIR NAVIGATION CHARGES

    06-09-2006 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en aanwezig op het bureel van FLAG om toelichtingen te verschaffen aan elke SENIOREN over de LUCHTVAART  INDUSTRIE en BEROEPEN in VLAANDEREN.

    MORGEN DONDERDAG  07 SEPTEMBER tracht ik om 10:30 aanwezig te zijn op het ANTWERPSE GERECHTSHOF om PASCAL moreel te STEUNEN in het EERSTE PROCES tegen SENIORENNET ???

    06-09-2006 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELECTRONICS
    Wij vermelden herhaalde malen het bestaan van 92 luchtvaartberoepen , en in functie hiervan stellen een aantal personen intresse in  enkele der AVIONICS expert als  beoep!!!!

    Hiervoor kan men bijkomende inlichtingen bekomen bij de IFATSEA zijnde INTERNATIONAL FEDERATION OF AIR TRAFFIC SAFETY ELECTRONICS ASSOCIATIONS bij de heer DANNY VAN DER BIEST de Vice President en hier in BELGIE verblijvend en aktief bij BELGOCONTROL

    E-mail:  DAN@BELGOCONTROL.BE
                  IFATSEA@SKYNET.BE
                  TEL: 02-206 22 74

    05-09-2006 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!