Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITION
    GA  = GENERAL AVIATION (ICAO) is NON COMMERCIAL

    AW = AERIAL WORK( ICAO) Can be NONCOMMERCIAL  or COMMERCIAL   but is ( No CAT)


    CAT  = COMMERCIAL AIR TRANSPORT (ICAO)
                    -SCHEDULED
                    -NON SCHEDULED a)- CHARTER
                                                         b) - AIRTAXI


    BA  :=BUSINESS AVIATION  ( NON-ICAO)


    AS  = AIR-SPORT (NON ICAO)


     I alo like to draw your attention to the IAOPA Diagram on the various  ACTIVITY taken place in the AIRSPACE.

    09-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-HLG

    As follow up of the BRUSSELS CONFERENCE of 20 SEPTEMBER on the FUTURE of AVIATION REGULATION IN EUROPE the VP COMMISIONAR JACQUES BARROT has decided to create a   "HIGH LEVEL GROUP." ( HLG)

     The TOR : contain 7 TOPICS

     The OBJECTIVE : provide the COMMISION with input for the EU-SES mid term revieuw (ART 12(2) REGULATION (EC)549/2004 by mid-2007 as requested by EP and COUNCIL

     The COMPOSTION: this does not contain any person with knowledge of te NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT AIRSPACE USERS nor any person of the SOCIAL DIALOGUE ????

    DG-TREN under LUC TYTGAT provide te secretariat

     The ROADMAP:  inauguraml meeting 8th NOVEMBER
                                    Second meeting  19th DECEMBER
                                    Up to ONE meeting MONTH
                                    REPORT  in MID-2007
    REPORTING to VP  J BARROT

    I strongly sugest the NON CAT AIRSPACE USERS ORGANISATIONS to make urgent input to this HLG work !!!

    09-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORLICHTING over de EU
    Zoals beloofd hebben wij aan een aantal ANTWERPSE SCHOLEN  en LUCHTVAARTORGANISATIES de gevraagde POSTERS over de EU bezorgt.

     De Posters:

      - COUNTRIES IN EUROPE

     -THE STORY of the EU from 1950 till 2005

     Deze zijn beschikbaar   in verschillende talen bij   : INFO EUROPE
                                                                                           SCHUMAN 14
                                                                                          1000 BRUSSEL
                                                                COMM.INFEUROPE@CEC.EU.INT
                                                             00-800-67.89.10.11  (gratis nummer)

    Te bestellen en persoonlijk af te halen

    08-11-2006 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    WOENSDAG 8 NOVEMBER en DONDERDAG 9 NOVEMBER ben ik afwezig op zending in de EU te BRUSSEL en zal de gestelde vragen enkel op VRIJDAG 10 NOVEMBER kunnen beantwoorden.

    07-11-2006 om 21:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Ik bemerk  in het FORUM   onder de titel WETENSCHAP & TECHNIEK onder het onderwerp SPECIFIEKE VRAGEN OVER WETENSCHAP een aantal vragen en opmerkingen over het vliegen met helicopters.

     De helicopter haalt zijn draagkracht uit de draaiende hoofdrotor die niets anders is dan een vleugelprofieltje dat draagkracht opwekt opdezelfde wijze als een vleugelprofiel van een vliegtuig

     TILLIE bij het uitvallen van de TAILROTOR( schroefje aan de staart van de helicopter)  bestaat er een procedure om een noodlanding uit te voeren door gebruik te maken van de voorwaartse beweging en verlies van hoogte , maar dat kan enkel indien men zich in een gebied bevindt zonder hindernissen en niet tussen gebouwen want dan gaat men in autorotatie en kan men obmogelijk een geslaagde noodlanding uitvoeren hoor.

      KOTJE de huidige helicopter met een straalmotor haalt zijn voorwaartse snelhied niet uit deze turbinemotor maar op dezelfde wijze uit het kantelen van de rotor zoals dit zeer goed wordt uitgelegt in een der reacties die er door MICMAC is geplaatst met de zeer kleurijke schema door HELI-FLIGHTS(NL)

     Over het ZWEEFVLIEGTUIG heb ik een degelijke en juiste uitleg zien staan waar ik als ZWEEFVLIEGINSTRUCTEUR  100% achter sta

     Steeds welkom met bijkomende vragen die ik als helicopter, vliegtuig en zweefvliegtuig PILOOT-INSTRUCTEUR heb aangeleerd aan vele leerlingen in de MILITAIRE en BURGERLUCHTVAART ORGANISATIES waar ik aktief was.

    07-11-2006 om 21:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOST MESAGES
    I have the feeling thad a number of messages via E-MAIL have been LOST??

     Schijnbaar gaan er via E-MAIL berichten verloren zonder dat de afzender daar van op de hoogte wordt gesteld.

     Tevens stel ik ook vast dat een aantal korekte E-MAILS toekomen in de SPAM register en daardoor soms ten onrechte worden verwijdert

    07-11-2006 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIVES(vzw)
    BEREAU voor INFORMATIE over Bezoeken aan Ondernemongen en voor Documentatie over Economie en Technologie

     organiseert op Vrijdag 30 November van 13,50 een bezoek voor leerkrachten bij  MATERNE-CONFILUX te  B-5150 FLOREFFE

    duur 2 uur

    Info via:  BIVES@SKYNET.BE

    07-11-2006 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASSAGIERS
    Wat betreft de NIEUWE VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN voor PASSAGIERS zijn beschikbaar op:

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE  onder de titel LUCHT en daar vindt u het:

      -PERSBERICHT

      -HANDLEIDING  welk de uitleg geeft

      -MODE D'EMPLOI

    07-11-2006 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING als FI
    Als INSTRUCTEUR-PILOOT was ik betrokken in de praktische opleiding van ZWEEFVLIEGPILOTEN, VLIEGTUIGPILOTEN ,HELICOPTERPILOTEN en INSTRUCTEURS in de PRAKTISCHE en THEORETISCHE vakken in het MILITAIR en BURGER omgeving.

     Op de THEORIE was er:
      -LUCHTVAARTWETGEVING
      -LUCHTVAARTREGLEMENTAITIE
      -NAVIGATIE ( op zicht en met radionavigatie middemen)
      -WEERKUNDE
      -AERODYNAMIKA
      -HUMAN FACTORS
      -BESTURING
      -RADIOCOMMUNICATIE
      -PROCEDUREN VFR en IFR
      -INSTRUMENTEN
      -SYTEMEN

     vor meer hierover  voor de BURGERLIJKE VERGUNNINGEN verwijs ik naar de circulaires van het BESTUUR DER LUCTVAART nu genoemd SECRETARIAAT GENERAAL van MOBILITEIT  afdeling LUCHT

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    07-11-2006 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEER
    Een aantal CHATTERS, BLOGGERS en E-MAILTJES stellen mij vragen over het weder.

     Ik ben geen WEERMAN maar een PILOOT ZWEFVLIEGEN VLIEGUIG en HELICOPTER die als INSTRUCTEUR in het LEGER en BURGER les gaf aan kandidaat PILOTEN.

     Tevens als PILOOT heb ik vele jaren intensief met de weerkundige fenomeenen bezig geweest.

     Een VRAAG betreft wat een  WEERSINVERSIE is :

     Theoretisch is de temperatuur op MSL ( gemiddelde zeeniveau)15°C en neemt af met 0,65°C mer 100 meter stijgen.

     In praktijk neemt de temperatuur af met de hoogte maar bij bepaalde omstandigheden stopt die afname en krijgt men zelfs een toename van temperattur met de hoogte dit is wat men noemt een INVERSIE.
    Er zijn soorten inversies namelijk een grondinversie, hoogteinversie en een tropopauzeinversie

    Ik hoop dat dit een algemeen beeld geeft voor meer hierover raad ik aan een eenvoudig boekje:

    Natuurgids voor het WEER en de weersvoorspelling in kleuren  van
     J.M. MEULENHOF in AMSTERDAM

    07-11-2006 om 09:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-MAILS

    Ik ga de individuele vragen over de  NIEUWE LUCHTVAARTBEVEILIGING  voor VLIEGTUIGPASAGIERS nu vanaf 10,00 uur UTC ( 11,00 uur local) niet meer beantwoorden

    07-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prijs van een PINTJE
    Zoals ik reeds onder de titel NIEUWS op het FORUM vermelde is er op DINSDAG 07 November een vergadering van de EU MINISTERS van FINANCIEN.

     Een mijner contacten wees mij op de agenda welk vermeld dat men een stemming heeft over de ACCIJNS op BIER en STERKE DRANK

     Alhoewel ik mij daar niet bij betrokken voel gezien ik zelden bier of sterke drank drink is het wel intresant om zulke debatten tussen de 25 lidstaten te volgen.

     Ik heb dat onderwerp nooit gezien in de ganse EU procedure en ken dus ook niet de achtergronden die de aanleiding zijn.

     Het onderwerp  komt  nu in FINANCIEN aan het bod , maar kan natuurlijk zijn oorsprong in een gans andere context gestart zijn.

    Tevens zien we hier dat het niet enkel de NATIONALE beslissingen die invloed hebben in het dagelijkse leven in ons landje.

     Tevens heb ik begrepen dat er sterke weerstand van de duitse COREPER is over dit voorstel.

     Bij de POL op het FORUM stel ik vast dat er bij de SENIOREN die het FORUM bezoeken er  veel VOORSTANDERS ZIJN om deze 31% ACCIJNS in te voeren???

    06-11-2006 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijdschriften
    Een aantal E-MAILS vragen mij de mogelijkheden om tijdschriften over de luchtvaart te kunnen raadplegen.

     Daarvoor kan ik hen in het ANTWERPSE verwijzen naar:

     AOPA-BELGIUM op de eerste verdiep van de LUCHTHAVEN
    WWW.AOPA.BE
     contact: INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.AERO

     ASA op de LUCHTHAVEN
     WWW.ASA-BE.COM
     contact: DIRK BUYTAERT  CHAIRMAN@ASA-BE.COM

     FLAG nabij de LUCHTHAVEN  VOSSTRAAT  no 343 in DEURNE  en gelegen op de parking van  ALDI
      WWW.FLAG.BE
       contact: ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    In OOSTENDE
    WWW.VLRI.BE
    contact: ROLAND.DEFEVER     INFO@VLRI.BE

    Ook op de VLIEGVELDEN en LUCHTHAVENS kan men meestal terecht bij de LOKALE VLIEGCLUB hoor

    Voor bepaalde opzoekwerk verwijzen wij naat de KLM te BRUSSEL in de afdeling LUCHTVAART.
    WWW.KLM-MRA.BE
    contact: MICHEL.CAREME@KLM-MRA.BE

    Indien dit niet helpt neem dan contact met mij  via E-MAIL met wel een specifieke vermelding wat u zoekt ??

    05-11-2006 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABREVIATIONS & DEFINITIONS in AVIATION
    In function of my information mentionrd concerning the EU-STOA dit i receive a number of reactions refering to:

     WWW.ICAO.INT    ABREVIATIONS

     HTTP://AEROFILES.COM.  GLOSSARY   

    04-11-2006 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20061104 1600 UTC
    Wij hebben heden alle  bekomen E-MAILS beantwoord !!!

    Nous avons repondu a toute E-MAILS que nous avons recu !!!

    We have reacted to all received E-MAILS !!!

    Wir haben reagiert  auf alle bekommen E-MAILS !!!

    04-11-2006 om 16:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATIEKAARTEN VFR
    Wij z"ijn op zoek naar de aankoop van VFR NAVIGATION CHARTS van ARGENTINA , heeft iemand een adres waar we die kunnen bekomen ??

     

    04-11-2006 om 16:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDEDELING
    Veel van de gestelde vragen over LUCHTVAART via E-MAILTJES staan reeds in deze BLOG.

     Type een woord in :  ZOEKEN IN BLOG

    03-11-2006 om 10:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDEDELING
    VOOR de BEZOEKERS van mijn BLOG zij het SENIOREN of jongeren bezoekers ben ik steeds beschikbaar!!!!!!!!

    Ik verwijs er nogmaals naar dat mijn BLOG beschikbaar is voor het behandelen van allerlei aspecten der LUCHTVAART alsook over de EUROPESE UNIE gebeuren te Brussel.

    Mijn slogan is dat er geen stomme vragen zijn hoor

    02-11-2006 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATING SDW
    Today THURSDAY 02 November 2006  at  0330 UTC I have reacted again to ALL my E-MAILS!!!

    If no reaction received transmit you message again since then it may have been lost in the SPAM-FILTER

    Heden zijn al mijn E-MAILTJES beantwoord ????


    Maintenant j'ai repondu a toutes mes E-MAILS???

    02-11-2006 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL
    De WEERDT Sylvain Alphonse Therese

    geboren te ANTWERPEN op 02 Oktober 1935

    Enige zoon van

    De WEERDT Franciscus

    STOCKAER Maria

     beiden overleden in 2005

    01-11-2006 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!