Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBOD tot VLIEGEN
    Wat betreft dit onderwerp heb ik nu een POL geplaatst op het FORUM bij het onderwerp NIEUWS '' verbod tot vliegen'"

    Uw opinie is ook welkom hoor ??

    FORUM
    NIEUWS
    VERBOD TOT VLIEGEN
    POL
    Mogelijk uw kommentaar

    23-11-2006 om 04:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERNATIONAL AVIATION
    On 07 DECEMBER it is the INTERNATIONAL AVIATION DAY acording ICAO.

    22-11-2006 om 21:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINTERKLAAS te BERCHEM
    Naar ik vernam via PAL lande de brave man op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  omstreeks 13;30  uur met een BEECH 1900 van ASL een firma gespecialiseerd in het uitvoeren van TAXIVLUCHTEN  alvorens zich met de stoet der PRAALWAGENS naar BERCHEM CENTRUM te begeven.

      WWW.ANTWERPAIRPORT.BE
      WWW.ASL.BE
      WWW.ANTWERPEN.BE   berchem

    22-11-2006 om 21:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TO ABI MEMBERS
    In function of a number of E-MAILS from colleague FLICHT,GROUND and SIMULATORS instructers belonging to ABI do I sugest the  CAT Magazine as a very usefull reading.containg very intresten informations for FI active in FTO or RF

    see  www.halldale.com

    I also sugest FI in RF to read this CAT magazine since they must realise that in the developing  EU-SES and SESAR the VRR PPL will be needed to be trained to a higher level then the present JAA-JAR/FCL requirements to be abel to mixe in to the  modern CAT enviroment

    22-11-2006 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT INFORMATION on NON CAT AIRSPACE USERS III
    In functie van mijn oproep voor informatie over de NON CAT AIRSPACE USERS bekwam ik reeds enkele zeer waardevole reacties, maar ben nog steeds vragende party.?????

     In function on my request concerning the activity of the NON CAT AIRSPACE USERS , have I treceived already intresting ans usefull information , however some more reaction is still welcom.????

     En fonction de ma demande d'information  j'ai obtenu deja des information utille et intresant sur sur le NON CAT AIRSPACE USERS  mais des reaction adirtionel sont toujour le bienvenue?????

    22-11-2006 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERBOD tot VLIEGEN
    Minister LANDUYT onder inpuls of de WAALSE  GROENE heeft besloten op VLUCHTEN van de REGIONAL AIRLINES van minder dan 150 KM te verbieden.

     Men verbied in BELGIE om een SME bepaalde VLUCHTEN uit te voeren

     Men ontmoedigd het gebruik van de AUTO als persoonlijk vervoersmiddel

    Minder werk in de AUTOINDUSTRIE in BELGIE maar wel meer toegelaten in DUITSLAND

    Minder mogelijkheden voor de REGIONAL AIRLINES un BELGIE om hun vluchten rendabel te maken alsook minder vluchten op de REGIONALE LUCHTHAVENS dus in de toekomst MINDER JOBS

    Na RENAULT,na SABENA,na SOBELAIR,na VW VORST wat gaan onze POLITIEKE MANDARARISSEN in BELGIE nog doen verdwijnen ???

    22-11-2006 om 03:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Het beantwoorden van de E-MAILTJES zal vermoedelijk niet voor VRIJDAG 24 NOVEMBER gebeuren, wegens mijn zending in het EU-ARENA

     Reaction on the E-MAILS will be only on FRIDAY 24 NOVEMBER since I ame on mission in the EU-ARENA for three day's

     Reaction sur les message E-MAIL se fera que vendredi 24 Novembre car je suis en mission pendant TROIS jours a Bruxelles dans le EU-ARENA

    21-11-2006 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B

      Paricipated today in the EUROCONTROL WORKSHOP on ADS-B for GENERAL AVIATION

     To see the content go to:  PRESENTATIONS

      

     www.eurocontrol.int/cascade/public/site_preferences/display_library_list_public.html

    21-11-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION OPERATIONS
    A major misconception concerning AVIATION is thad the GENERAL PUBLIC and also many of the AVIATION EXPERTS present in most meetings are only aware of the activity of the GAT CAT in IFR.

    A aspect very mutch forgetten except in case of a accident or sicness during the hilidays is the use of the AIRPLANE or HELICOPTER as AIR AMBULANCE all over the world.

    I sugest to consult the following MAGAZINE:

     HEALTHCARE international  witch also include :

     PROVIDER DIRECTORY


    contact: DEBBIE.SCOTT@HEALTHCARE-INT.COM

    WWW.HEALTHCARE-INT.COM
     WWW.EAST-MEETS-WEST.INFO

    20-11-2006 om 14:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION on REQUEST o,n NON_CAT AIRSPACEUSERS
    From NICK BLOOM of the UK -PILOT magazine dit I receive a inital guesses on the NON CAT activity in the UK.

     Although mentioned as guesses do I  very mutch  apreciate this useful reaction from the editor  and pilot of this wel informed UK-MAGAZINE

    20-11-2006 om 13:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT INFORMATION NEEDED
    I have circulated via E-MAIL a request on information on the activity of the NON CAT( COMMERCIAL) AIRSPACE USERS.

     Anybody who is intrested can obtain my request by E-MAIL!!!

    20-11-2006 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGERVARING van SDW

    Uit een aantal vragen via E-MAIL  blijkt een aantal, misverstanden van de bezoekers van mijn  BLOG alsook der bezoekers die ik ontvang.

    1)- Telkens ik vermeld dat ik PILOOT ben denken de mensen dat ik bij SABENA werkte, dit was geheel niet het geval., ik heb enkel een korte periode bij de BURGERLIJKLUCHTVAARTSCHOOL te GRIMBERGEN gevlogen ook wel SABENA SCHOOL genoemd in het verleden omdat de TIGERMOTH   en de CESSNA 310 in de kleuren  van SABENA waren beschildert

    2)- Als ge zegt MILITAIRE PILOOT dan denkt men aan JACHTVLIEGTUIGEN, de enigste MILITAIRE JET die ik gevlogen heb is DE FOUGA-MAGISTER  met een bevriende instructeur .

    3)- Julie vliegen steeds hoog boven de wolken in de ZON, dit is enkel voor de huidige moderne transportvliegtuigen.( CAT)

    Mij ervaring van een 10.000 vlieguren zijn uitgevoerd op ZWEEFVLIEGTUIGEN , LICHTE EENMOTORIGE VLIEGTUIGEN en HELICOPTERS gebeurden op lage hoogte in VFR dat wil zeggen op zicht en meestal  beneden de wolken met zicht op de grond

    Ik heb wel een aantal vluchten uitgevoerd op grote hoogte met AIRBUS (A350,A300)en BOEING (B737, B747) en ook DC4,en DC6 a ls gast in de cockpit van deze toestellen  met collega  piloten( sommige ex-leerlingen) maar niet als piloot.

    Een aantal vluchten werden uitgevoerd in IFR  dus in  de wolken zonder zicht als 2e Piloot op :DC3,PEMBROKE, AEROCOMMANDER ,XINGU,CESSNA,

    Een veel gestelde vraag is welke soort vliegtuig ik heb gevlogen in mijn  operationele loopbaan??
    Ik heb op ZWEEFVLIEGTUIGEN, VLIEGTUIGEN(SEL) en HELICOPTERS volgens een student welk mijn persoonlijke logboeken bestudeerde een 240 verschillende vliegtuigen gevlogen als piloot

    Deze ervaring gebeurden als BURGERLIJK PILOOT en MILITAIR PILOOT van het LICHTE VLIEGWEZEN der LANDMACHT en ook op  buitenlandse  militaire en burger vliegtuigen

    Mijn aktiviteiten bestonden vooral in de opleiding  in BURGER van PRIVAAT en BEROEPSPILOTEN alsook INSTRUCTEURS en MILITAIR piloten voor de LANDMACHT

    Mijn 100% operationele loopbaan als piloot werdt in de jaren 70 gestopt door een ,,,,,,,,,,ONGEVAL waarna ik nog wel eens ocasioneel   vloog en vlieg als piloot samen met een collega piloot maar niet meer als PIC

    SEL       =SINGEL ENGINE LAND
    VFR      =VISUAL FLIGHT RULES
    IFR       =INSTRUMENT FLIGHT RULES
    CAT     =COMMERCIAL AIR TRANSPORT
    PIC       =PILOT in COMMAND
    IAOPA = INTERNATIONAL COUNCIL van AIRCRAFT and OWNERS ASSOCIATIONS

    Nadien ben ik vooral aktief geweest als GROUNDINSTRUCTEUR voor de THEORITISCHE  en SIMULATOR voorbereiding van  BEROEPSPILOTEN

    En als EU-LOBBYIST ten behoeve van IAOPA van 1980 tot 2004 in BRUSSEL, en nu als INDIVIDUEEL EU-LOBBYST en steeds beschikbaar voor ADVIES.

    19-11-2006 om 19:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINTERKLAAS te BERCHEM
    Morgen 19 NOVEMBER om 1330 land SINTERKLAAS op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN om daarna om 14:00 uur met een PRAALSTOET bestaande uit 21 wagens naar BERCHEM te gaan.

    www.berchem.antwerpen.be/



    18-11-2006 om 19:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Op 21 JUNI 2006 plaatste wij een oproep om de PETITIE ONESEAT te onderschrijven.
    Op 18 SEPTEMBER  2006 om 1400 werden de 1 miljoen handtekens reeds bekomen

     De PETITIE wordt nu overhandigd aan de FINSE EU VOORZITTER om op de dagorde van de EU COUNCIL te plaatsen.

     Handtekens zijn nog steeds welkom van de inwoners van de 25 EU lidstaten met 450.000.000 inwoners op de maandelijkse verplaatsing van de 732 MEP in de toekomst af te schaffen welk jaarlijks 200.000.000 € kosten van het EP-BUDGET

     Deze aanpassing gebeurt niet onmidelijk maar de procedure moet gestart worden om deze aanpassing in de toekomst na de EU verkiezingen in 2009 te doen aanvaarden aan het EP en bij de EU-COUNCIL

     zie  WWW.ONESEAT.EU.

    18-11-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOUNTAIN FLYING
    In the activity there is a major differences of FLYING ACTIVITIES a special attention is to be made toward MOUNTAIN FLYING in witch for the VFR PILOT I see FOUR  diferent aplication. witch need particular attention and knowledge and training.

    1)-OVERFLYING MOUNTAINOUS REGIONS require particular  knowledge and attention .

    2) -LANDING at MOUNTAIN NORMAL AERODROME also need particular knowledge and training

    3) -LANDING & TAKE OFF at  ALTOPORTS or SPECIAL MOUNTAIN AIRPORTS
     require Particular knowledge and specialised training

    4)-The reel MOUNTAIN FLYING as witch I received a special cours, for knowledge and a adapted  intense training is the LANDING and TAKE-OFF at the NON PUBLISHED LOCATIONS in the MOUNTAINS 

     for information on this activity I sugest you join the NATIONAL MOUNTAIN FLYING ORGANISATION witch are membrers of the
    EMP  via WWW.AFPM.ORG

    E-MAIL:  INFO@AFPM.ORG

    contact:  ROBERT BARRIER
                   MARLIES CAMPI

    17-11-2006 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOUNTAIN FLYING II
    On me demande pourqoi je m'intresse aux vol en montagne.

    J'ai eux la change en 1958 et 59 de volez  et ATERRIR en montagne avec Mr GEIGER sur PIPERCUB et aussi en DORNIER 27(militair)

    Plus tard j"ai encore volez et ateri hors piste comme instructeur-pilote en PA18, JODEL 112 et ALOUETTE II

    En plus je maintien depuis beaucoup d'annee avec l' AFPM  pour leqeulle j' essai de informe les INSTITUTIONS EUROPEAN de cette superbe activite.

    Ces une experience tres intresant

    17-11-2006 om 15:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAPSTONE
    Faa is pushing to take FLIGHT NAVIGATION program NATIONWIDE.

     The FAA program has reduced the number of crashes in one region of ALASKA is poised now to go nationwide

     The system has reduced accidents by 43% during the last three years in the YUKON-KUSKOKWIM River Delta?

     A contract for this progres is to be awarded in July 2007


    Note: I ame also intrested inthe SWEDISCH very advanced experiment

     Whe hope to see more on the  progres via the ADS-B workshop at EUROCONTROL HQ on 21 NOVEMBER

    Any intrested party contact WWW.EUROCONTROL.INT  or GAELLE.EVRARD@eurocontrol.int for registration for the ACCES aproval for security purposes ASAP !!!

    16-11-2006 om 20:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    1)01 DECEMBER 2006 
      SPORTING and RECREATIONAL AVIATION
      EUROCONTROL HQ
      Raketstraat 96
      B-1130 BRUSSELS

    FREE ACCES for any intrested person but registration mandatory for SECURITY raisons

    Start at 09;30 till 1700

    Agenda avaible on  WWW.EUROCONTROL.INT

    Contact ASAP:  GAELLE.EVRARD@EUROCONTROL.INT



    2)- 06 DECEMBER  25 JAAR FLAG

       13:30 tot 17:30 ACADEMISCHE ZITTING

       17:30 tot 19:00 Receptie

       UNIVERSITEIT ANTWERPEN
       UNIVERSITEITSLAAN 1
       WILRIJK
       GEBOUW Q
       parking 3 of 4

      Inschrijving door overschrijving van 15€ op rekening FLAG voor 30 november  Centea 850-8222280-73

    zie: WWW.FLAG.BE
    contact:  ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    16-11-2006 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORKSHOP
    Participated for two days in EUROCONTROL on the WORKSHOP:

     RESPONSABLITY & LIABILITY in ATM

    Moving targets in a Changing EUROPEAN AIRSPACE

    Overvieuw of:

    -Current legislation
    -Recent case law
    -Risks associated with ATM in EUROPE

    organised by the EUROCONTROL agency LEGAL SERVICE
      byMr  Roderick Van DAM ,head of legal service


     The presentation will be avaible on  ; WWW.EUROCONTROL.INT

    also all the interventions and comments will be made avaible

    for already some information I ame avaible on specifique questions!!!

    16-11-2006 om 15:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUNWAY-THRESHOLD SURVEY ???
    Attachement 1 of ICAO Annex  15 orders top publish in AIP the GEOGRAPHICAL COORDINATES of each RUNWY THRESHOLD in WGS-84.

     Chapter 5 point 5.3.1.2 of ICAO Doc 9674 provides that the survey is to be made at the beginning of the PAVED SURFACE

     Can whe conclude that UNPAVED  RUNWAY are excluded from the in  chapter 5 point 5.3.1.2 of ICAO  Annexe 15 requirement.


    So far I understand this is now the case for the GRASS RUNWAY

    What is the ICAO Definition of a  PAVVED SURFACE in Anexxe 14 or ICAO Doc 9137 part III  ???

     Somme REGULATORS are intending to have all the for VFR used GRASS AERODROMES AUTHORITIES to  have such a costly THRs of GRASS RUNWAY to be surveyed, witch according me is a unneeded and costly aplication for the VFR operations

    I ame intrested in YOUR ADVISE  or COMMENTS on this proposal ASAP ??

    16-11-2006 om 12:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!