Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT 3e deel
    Gisteren de KERSTMARKT in ANTWERPEN STAD op de GROENPLAATS rustig kunnen doen er was veel minder volk.

    Staan wel veel mooie snuisterijen en de nodige om de hongeren en vooral dorstige te laven!!!

    20-12-2006 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION ENGLISH ICAO level/4
    Many E-mails are requesting information concerning the mandatory ICAO requirement for PILOTS and ATCO to proof there knowledge of the AVIATION ENGLISH level/4 in the future.

      I received some information on  organisations involved in this subject:

        WWW.EATA.BE as BE-FTO 12  issued on 12/10/2006

        WWW.AEROSOLUTIONS.BE only for the ICAO level-4 Language   training

    20-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIP voor SENIOREN te ANTWERPEN -STAD
    Als wij  te ANTWERPEN een drank je willen  nutigen gaan wij steeds omstreeks 17;00 uur tijdens de weekdagen (niet op zaterdag) naar  MENDY'S MEIR SQUARE  huidevetterstr 35  te 2000 ANTWERPEN
    want dan is er  telkens  gratis het HAPPY HOUR

    19-12-2006 om 18:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2007
    Wat betreft mijn PLANNING 2007 ben ik weer voorzien op de WE vbeschikbaar zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN namelijk de ZATERDAG van 10:00 tot 12:00 en de zondag tevens van 09:00 tot 12:00.

    Het is echter wenselijk een E-MAILTJE te zenden ter bevestiging omdat ik bepaalde dagen niet beschikbaar ben zoals  reeds vermeld in " PLANNING met SENIOREN" .
     Tevens is het wenselijk omdaar niet onverwacht  met 4 personen  te staan  voor een advies om 11:00 uur gezien ik onheroepelijk  de luchthaven verlaat om 12:00 uur lokale tijd

    Ook zijn reeds veel onderwerpen behandelt in deze BLOG welk u kunt vinden door een trefwoord in te vullen in de linkerzijde bij de vermelding  "ZOEK  IN  BLOG"

    19-12-2006 om 14:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOEDKOOPE VLIEGTIKETEN
    Bij mijn dagelijkse porties E-MAILS en ook op de CHAT vraagt men regelmatig waar men goedkoope  VLIEGTIKKETEN kan bekomen.

     Dit is een aspect der LUCHTVAART waar ik geheel niets vanaf weet en als ik ergens naar toe moest werdt dit geregeld door het IAOPA REISBUREAU van AOPA ZWITSERLAND.

    www.aopa.ch

    19-12-2006 om 11:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Une petite clarification pour les visiteur FRANCOPHONE bien que j"ai quitte en fin 2004 l'IAOPA , cela ne veut pas dire que j'ai abandone mes activite d'etre present dans les INSTITUTIONS EUROPEEN a BRUXELLES.

     Je suis maintenant enregistre comme EU LOBBYIST INDIVIDUAL et expert en NON CAT AIRSPACE USERS.

     Toute demande et soutien est toujour possible pour toute AVIATEUR sans aucune condition financiere sauf pour certain contrct a developer??

      sylvain_d_w@yahoo.fr

    Contact en FLAMANT, FRANCAIS,ANGLAIS et ALLEMAND possible

    19-12-2006 om 08:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNEEUW
    Bij de E-MAILS stellen vele senioren mij de vraag of we een witte kerstmis en jaarswiseling krijgen.

     Ik ben geen meteoexpert en beschik niet over al de midelen om daar een gedacht over te vormen.

     In mijn ervaringen in de LUCHTVAART  sedert 1954 heb ik geleerd dagelijks weerkaarten en berichten te bestuderen.

     Ik had de gelegenheid vroeger als zweefvliegpiloot om met een zeer vooraanstaande FRANSE METEOROLOOG te werken en hij zegde mij dikwijls in de METEOVOORSPELLINGEN zijn er 90 elementen welk een rol spelen en we kennen en werken er maar met een 6 tal, dus aan u te besluiten wat de waarde zijn van  DE VOORSPELLINGEN

     Wij trachten steeds voorspellingen te maken wat het weer ons gaat brengen , maar onze kennis der weersfenomenen zijn nog zeer zwak hoor.

     Ik heb wegens mijn ervaring wel een redelijk goed gedacht wat de dag ons brengt, alhoewel ik er nog regelmatig 100% naast zit met mijn dagvoorspellingen.

    DUS IK WEET het NIET ???


    Ik zou het gaarne hebben maar moet afwachten !!!!!!



     

    19-12-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loyola DE PALACIO
    Je viens d'aprendre que Mme DE PALACIO le commisaire de TRANSPORT dont nous avons travailler avec pour plusieur aspect de GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in the previous years est DECEDE la semaine passe.

    19-12-2006 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY - SURETE -BEVEILIGING in de LUCHTVAART

    In function of PROTECTING  our
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    I strongly advise the FTO,RF and individual PILOTS to read and APLY the " AOPA's AIRPORT WATCH"

    LOCK UP.
    LOOK OUT.

    Participate with your fellow pilots in
    the safekeeping of GENERAL AVIATION's
    local neighborhoods-our home airports

    Report suspicious activity asap !!!!

    See the AOPA brochure on this subject:

    www.aopa.org/airportwatch

    This is not only a USA probleme but also in EUROPE

    Be PROACTIVE

    SECURITY is not only a responsablity of the authority but als of any person involved in the AVIATION WORLD


    Develop a SECURITY PLAN for your AIRPORT asap
    and inform all your  local AIRSPACE USERS

    Develop contacts toward the LOCAL POLICE SERVICES asap !!!!



    17-12-2006 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST
    In het verleden voor de VERLOFPERIODE  heb ik via mijn BLOG en ook via het FORUM onder het onderwerp ANDERE HOBBY"s  op het NEDERLANDSE   SENIORENNET ' (vijftigplusser.nl)de gegevens van de ZWARTE LIJST der EU in de LUCHTVAART bekend gemaakt.

     Ik vraag mij af of dat nuttig is geweest voor de SENIOREN of andere tijdens hun verblijf in het buitenland, gezien de hierop vermelde LUCHTVAARTFIRMA"s niet in de EU konden komen maar wel aktief  kunnen zijn buiten de 25 EU +2+3 landen ???

    Gaarne uw bevindingen .

    17-12-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTMARKT deel 3
    Heden een beetje beter van de  geneugden van de KERSTMARKT te ANTWERPEN kunnen genieten gezien veel minder publiek in een nogal vochtige  namiddag

    16-12-2006 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heeft u HOOGTEVREES ( ACROFOBIE)
    2133 STEMMEN uitgebracht:

     JA heel sterk--------------------22,4%
     JAeen beetje--------------------43,8%
     NEEN vroeger wel gehad----- 1,7%
     NEEN nooit gehad------------31,7%

     Ik voel mij in goed gezelschap bij de 22,4%

    16-12-2006 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER BVRIEFING 2e deel
    In functie van de vermelde WINTERBRIEFING
                            GOOD(?)AIRMANSHIP

    Noteerde ik de volgende punten:
    1)-Opgelet op de inhoud van ART 57 van KB 10/01/2000 aangaande de wedergeldigmaking enkel mogelijk tijdens de geldigheidsperiode van de vergunning.??( of hernieuwing)
      
     2)-Opgelet met de hernieuwing van de BEVOEGDVERKLARINGEN ??

     3)-Opgelet met het gemengd gebruik van KEROZINE en DUESEL in de nieuwe DIESEL MOTOREN , gezien men vanaf meer dan 10% aanwezigheid van diesel in de KEROZINE moet rekening houden met het gevaar van stolling van de brandstof van temperaturen lager  dan
    -5°C in plaats van de -35°C voor KEROZINE.
    Nota voor SAFETY: 
       A)-op somige duitse vliegvelden is er geen KEROZINE maar enkel DIESEL
       B)- Gelieve het tanken van DIESEL duidelijk te vermelden in de VLIEGBOEK van het vliegtuig

    STEL BELANG in uw bevindingen,opmerkingen en komentaar

    4)-Een zeer intresant aspect was de toelichting over de aangeraden procedure in CRUISE om het verbruik en de emission te verminderen , met als voorbeeld de gegevens van een  PIPER WARRIOR met 100LL

    Verbruik bij 75%  is 1,44€ per minuut
                          65%  is 1,16€ per minuut 
                          55% is 1,00€ per minuut
      en dit zonder zeer groot verschil in de bekomen TAS ongeveer 10%)
      Dit stemt tot nadenken.???

    5)- Uit de aanwezige PPL kwam de melding dat zij tijdens hun opleiding practisch geen of weinig informatie over het gebruik van de MIXER kregen en zich onzeker voelen over het gebruik!!

    6)- een der aanwezige had onlangs zijn PPL JAR/FCL behaalt met 45 uur

    7)-Zeer intresant was het onderwerp hoe zijn pasagiers te behandelen om een positief beeld van GENERAL AVIATION te bekomen

     8)- Heden morgend vermelde een FI een persoon welk zeer bang was van de STAL gezien deze persoon met een FI tijdens zijn EERSTE VLUCHT onverwacht in een TOLVLUCHT werdt gebracht

    9)- De vraag werdt gesteld aangaande pasagiers welk hun hond wensten mee te nemen tijdens een vlucht.

       MIJN ADVIES was :  NIET te DOEN !!!!!
          Ik verwees hier naar onze ervaring in de jaren 60 toen wij met de rijkswacht op ALII vluchten uitvoerden met speurhonden begeleid met hondenstalmeester en dit aanleiding gaf tot een incident waarna een speciale kooi werdt ontworpen voor het vervoer van deze getrainde honden

    10)-OPGELET met PASAGIERS en vooral kleine kinderen op de TARMAC en in VLUCHT 

    Dit zijn mijn initieele bemerkingen welk ik noteerde in functie van  mijn ervaring en de ervaringen  vermeld door FI leden van ABI

     Ik stel met vreugde vast dat de RF zulk een iniatieven organiseren om de PPL aan te pasen aan de nieuwe noden in  AIRSAFETY

    16-12-2006 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTO

      I received some very strong and motivated complaint about the quality of some FTO on the required structure and organsation !!

      The information transmited to the DG of JAA and EASA since this may efect the FLIGHT SAFETY in the ECAC and EU AIRSPACE??

    16-12-2006 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTER BRIEFING
    Op Vrijdag 15 december om 20.00 uur via JEUGD & LUCHTVAART en de RAAC te ANTWERPEN was ik uitgenodigd op de WINTER REFRESHER-CAUSERIE door PAUL HOFF.

    GOOD(?)AIRMANSHIP

    De volgende onderwerpen werden behandelt onder ruime belangstelling

    -JAR-FCL voor PPL
    -LIMITATIONS
    -WB
    -PERFORMANCES( cruise)
    -WAKE TURBULENCE
    -PAX
    -WINTER FLYING

    Reference werdt gemaakt naar de UK-CAA SAFETYSENSE LEAFLETS

    De gebruikte SLIDES zijn voorzien in de " RAAC ECHO" te worden geplaatst

     Zal op een later ogenblik enkele persoonlijke bemerkingen vermelden op deze BLOG

    16-12-2006 om 13:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Vernam gisteren morgend mondeling dat de UITBATINGS VERGUNNING voor ANTWERP INTERNATIONAL  AIRPORT werdt uitgereikt voor 2 jaar , en dit werdt vermeld op het nieuws s'avonds met de mededeling dat alvorens een nieuwe verguning te bekomen er de verplichte veiligheidsstrook moet aanwezig zijn zoals voorzien door ICAO de zogenaamde RESA

    16-12-2006 om 04:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RTBF uitzending
    Een aantal E-MAILERS stellen belang in de uitzending van RTBF van woensdagavond 13 December  en men heeft mij belooft om de nodige links en zelfs een  CD hierover.  


     SECRETARIAAT@VVB.ORG

     Ik zal de gegevens hier zo spoedig mogelijk vermelden , ook via het FORUM onder POLITIEK op SENIORENNET is er een link aanwezig.

    15-12-2006 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NUTIGE LINKS
    In functie van een antal vragen waarop ik reeds per E-MAIL een antwoord bezorgde is het schijnbaar nutig hier de cvolgende contacten te vermelden:

     ASF ( AVIATION SANS FRONTIERE) ( N + F )
              WWW.ASFBELGIUM.ORG

      MAF  ( N )
                  www.maf.nl
                MAFACTUEEL@MAF.NL

     AOPA-USA  INFORMATION for PILOTS (only ENGLISH)
               PILOTASIST@AOPA.ORG
               att: TOM ZECHA      voor informatie voor piloten aangaande USA   zie teven WWW.AOPA.ORG

               
              

    15-12-2006 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODLANDINGEN te BRUSSEL
    Volgens een mededeling in het NIEUWSBLAD zijn er ongeveer 100 NOODLANDINGEN per jaar te ZAVENTEM volgens een mededeling van de Minister van Mobilitiet!!!

     Schijnbaar noteerd men een VOORZORGSLANDING ook als een NOODLANDING.

      Onlangs kwam een piloot terug wegens een zieke pasagier en gaf geen MAYDAY of PANNE bericht maar de ganse brandweer kwam buiten, alhoewel er geen NOODTOESTAND was gemeld.

     Er is een groot verschil tussen een NOODLANDING en een VOORZORGSLANDING hoor

      werkelijke NOODLANDINGEN zijn er zelden geweest hoor

      Ik heb de indruk dat men tracht de hoge kosten van de HULPDIENSTEN te verechtvaardigen door regelmatige  ongevraagde tussenkomsten  te doen!!!

      Toen ik daar onlangs een opmerking over maakte kreeg ik te horen dat ik daar toch niet moest voor betalen bij een  ongevraagde tussenkomst van de HULPDIENSTEN



     

    15-12-2006 om 07:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING met SENIOREN
    In onze AGENDA staan de volgende DATA om vrienden van de SENIOREN in 2007 te ontmoeten.

    ZATERDAG 23 DECEMBER tussen 1400 en 1700 uur EINDJAARSDRINK met een Glasje genever op de turnhoutsebaan  


    ZATERDAG 30 DECEMBER  2006 in DOMAINE des HAUTES FAGNES  te OVIFAT ( afspraak te bevestigen per E-MAIL ASAP)


    -ZONDAG 14 JANUARIE  te ANTWERPEN DRINK van de BURGEMEESTER  PATRICK JANSSENS om 1100 uur op de GROTE MARKT aan cafe DEN ENGEL

    -ZONDAG O4 FEBRUARIE 2007 om 1430  te ANTWERPEN bij de 46e Plechtige zitting van de EUROPESE ERESENAAT in het congrescentrum " t'ELZENVELD" Lange gasthuisstraat 45 te ANTWERPEN.
    Bijwonen is GRATIS maar inschrijving via E-mail noodzakelijk wegens veiligheids voorschriften  BVSE@SKYNET.BE

     ZATERDAG 24 MAART 2007 Meeting van INGE  en TEDDYBEER te ANTWERPEN KIEL voor deelname en betaling voor maaltijd zie onder MEETINGS in FORUM

     ZATERDAG 21 APRIL meeting SELENA en KIENZLE te KESSEL-LO nog te bevestigen en op FORUM te plaatsen

    ZATERDAG en ZONDAG in MEI op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  " STAMPE FLY IN"    Gratis toegang  datum te bevestigen

    ZATERDAG en ZONDAG 18 en 19 AUGUSTUS te  VLIEGVELD SCHAFFEN DIEST  "OLD TIMER FLY INN" gratis toegang te bevestigen

    DINSDAG 18 SEPTEMBER op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN 27e DAG DER MINDER VALIDEN informatie volgt


    Het is steeds nuttig even contact te nemen om plaats van afspraak te bepalen ???SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    14-12-2006 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!