Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUIR ??
    There is a consultation on the EUIR witch normaly should only concern above FL245 but there is the tendency to extend this to the present FIR ASAP.

     Also the EAIP is to be only include above FL245 but the strong advise is to develop a single EAIP down to the SURFACE !!!

     I advise the NONCAT AIRSPACE USERS to have a STAKEHOLDER to be representing them to keep their requirements taking in consideration for VFR and IFR operations

    05-01-2007 om 15:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGNOS
    A number of AVIATORS are requesting information on the situation of the EGNOS adition on the GPS.

     This is avaible on the ESSP ( EEIG) witch information is avaible at:

     www.essp.be

    05-01-2007 om 11:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Verneem via AINalerts van 04 January 2007 dat het experiment CAPSTONE wordt opgenomen in het USA NATIONAL ADS-B PLAN
    een mooi voorbeeld voor de EU om een gelijkaardige beslissing te nemen in de toekomstige SESAR project.

    05-01-2007 om 10:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DOODSTRAF
    Normaal zeg ik steeds dat ik 100% tegen de DOODSTRAF ben maar op de POL heb ik toch maar LICHT TEGEN DE DOODSTRAF gestemt omdat ik mij afvroeg hoe ik daar zou over denken moest iemand mijn VROUWTJE of ONZE ZOON vermoorden.

     Als ik het zeker moest weeten  en die persoon kunnen benaderen dan denk ik dat ik die persoon zelf zou afmaken hoor!!!

    DUS ben ik maar LICHT TEGEN DE DOODSTRAF ???

    05-01-2007 om 09:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ITALY
    A  ATS strike  is planned  in ITALY on 9 January 2007 between 0900 and 1300 UTC

    Check the latest NOTAMS

    Info from CFMU LIAISON CELL

    04-01-2007 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST
     
     Heden kreeg ik weer de vraag of een bepaalde LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ veilig is om mede te vliegen van senioren welk zich in AFRIKA bevonden.

     Ik kan hen enkel verwijzen naar de Website van de EU-DG-TREN of hen per E-MAIL deze lijst bezorgen

    http://ec.europa.eu/transport/air-ban/list_nl.

     Ik heb geen persoonlijke gegevens over LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN in het buitenland 

    Op de website van de EU van DG-TREN is de lijst beschikbaar van de LUCHTVAARTMAATSCAPPPIJEN waaraan een volledig exploitatieverbod is opgelegt in de GEMEENSCHAP en aangepast tot op 12 October 2006.

    04-01-2007 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.READING CAPACITY
    When I visited one of my contacts  on 3 January 2007 at the EU INSTITUTIONS I informed hem thad some persons where complaining thad it always took a long time before they received a reaction !!

     He opened his PC for me since his last day in the office was 23 December  2006 the number of  NEW incoming E-MAILS where 8418!!!!

     This may explain why it take some time to obtain a reaction??

     I receive a average of 100 E-MAILS a day and it take me a average of 3 days to react to them except for the very urgent witch I usualy threat each morning before traveling to Brussels

    04-01-2007 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    BELGOCONTROL organiseert in 2007 weer de volgende KURSUS over:  OPLEIDING ALGEMENE METEO
               MAART 2007
               Drie mogelijke formules ttz  DAG,of WE  ( 3x 0900 tot 1600)AVOND (5x1900 tot 2200)
               Bestaande uit 15 uur
               Onkosten  175€

    BELGOCONTROL organise en 2007 un cours de METEOROLOGIE GENERAL
               MARS 2007
               Trois formule JOUR, ou WE (3 x 09 00 tot 1600)SOIR  (5x 1900 a 2200)
                Compose de 15 heure
                Frais 175€

    Location BELGOCONTROL CENTER
                    Tervuursestg 303
                     1820 STEENOKKERZEEL

     www.belgocontrol.be 

     Contact: Raf WINDMOLDERS  02- 206 28 43
                    Dany MARIEN               02- 206 28 13

    Record : ASAP
                  RAF.WINDMOLDERS@BELGOCONTROL.BE

    04-01-2007 om 11:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ADVICE to AVIATION ORGANISATIONS
    In fubction of the various contacts with the various EU INSTITUTIONS at Political, Administratif or Technical level a major comment is thad the EU AVIATION ORGANISATIONS schould have a PANEL in witch they educate each other of their specifique activity of their members in vieuw to avoid the present strong misconcepitions witch are now forwarded via their delegate concerning each others requirements for their operations in the EU AIRSPACE and AERODROME or AIRFIELDS.

     There is a possiblity to have reasonable good acces and activity of ALL the AIRSPACE USERS if they are better aware of each others activity

    Reactions and comments welcom:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-01-2007 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERLOF en VERBLIJF in PORTUGAL
    Enkele SENIOREN stellen belang in de verblijfsmogelijkheden  via B&B in CENTRAAL PORTUGAL .

    een onzer vroeger contacten in de EU-EC beschikt over een website van haar B&B op ongeveer  45 minuten van LISBON AIRPORT via de autostrade :  www.CASALDOVALEDAPEDRA.COM

    04-01-2007 om 08:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WETENSCHAPSBELEID in BELGIE
    Enkele personen stellen belang in het WETENSCHAPSBELEID in BELGIE daar voor verwijzen wij u naar:

    WWW.SCIENCECONNECTION.BE

    03-01-2007 om 19:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.services to AVIATORS

     In the past I received some request from GENERAL AVIATION pilots intrested to travel to PORTUGAL;

     I received some information on the possiblity of a small AIRFIELD with a GRASS RWY of 1250 meter located at 45 minutes by road from LISBON AIRPORT and with a B&B located  in CENTRAL PORTUGAL at:
    WWW.CASALDOVALEDAPEDRA.COM

    Information avaible in PT,FR,EN and NL

    I sugest you take contact via E-mail to:

    ELIZABETH.GRANJA@SAPO.PT

    03-01-2007 om 15:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI leden INFO 2007
    ABI


    GEACHTE COLLEGA's

    Hiermede hebben wij het genoegen U uit te nodigen op onze volgende Algemen vergadering van de beroepsorde die zal plaats hebben  op:

     Zaterdag 10/02/2007 van 1500 tot 1700 uur
     In de lokalen van het BESTUUR DER LUCHTVAART C.C.N 3e verdiep  voorzorgstraat te Brussel:

    DAGORDE:
        Rekeningen 2006
        Rapport der Kommisarissen der rekening
        Ontlasting van het bestuur
        Budget 2007
        Verkiezingen
        Programma 2007

    Hopende u te mogen verwelkomen .

        

     Cher(e) Collegue's,

     Nous avons l'honneur de vous inviter a la prochaine Assemblee Generale de notre Ordre Professionel qui se tiendra le:

     Samedi 10/02/2007 au C.N.N  -3e etage  rue du progres Administration de L'aeronautique a Bruxelles.

    ORDRE DE JOUR:
        Approbation des comptes 2006
        Rapport des commisaire aux  comptes
        Decharge au conseil d'administration
        budget 2007
       Elections
       programme 2007

    Nous vous prions de croire Cher(e) Colleague en l'assurance de nos sentiments les meilleurs

                        NATIONAAL VOORZITTER
                          PRESIDENT NATIONAL
                                   Jean OOMS

                                                    NEDERLANDSTALIGE                                                               VOORZITTER                                                              
    Sylvain DE WEERDT


                                                     PRESIDENT FRANCOPHONE
                                                     Amedee VERMEIRE

    Info via :  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL
    The excemption of the  taxation on the 100LL AVGAs as autorised by the EU will not be extented due to the fact that only a limited number of EU MEMBERSTATES where using this possiblity and only three memberstates under the impuls of the NATIONAL GENERAL AVIATION & AERIAL WORK organisations ( AOPA)  had made a strong input to obtain this exception on the taxe of 100LL.

     This subject was in the past one of the topics witch I was keeping on my agenda by regulat vistits to the COMMISION on TAXES and ACCISE and also strongly supported by the input from LARS HJELMBERG who visted the EU INSTITUTIONS on many occasions in the past and whitch made at the RM the strong recommendation and information avaible to aproche the  Ministry of FINANCE to maintain this exception each time renewed.
     
     This subject is not been on the agenda of the  DG-TREN or the TRA -COMMITTEE since it is not considered a TRANSPORT SUBJECT but mainly as RECREATIONAL, SPORT or HOBBY under witch most NON  CAT AIRSPACE USERS are adressing their input toward the EU INSTITUTIONS and  to their MEP

     I dont think this wil have a effect on the price for the 100LL in most EU country's since many country's where already using the taxation of the 100LL anyway.

     Also a number of users are claiming yo be  using the MOGAS for their aircraft

     Also some GA/AW experts are claiming  very srongly thad this wil have for effect of increasing the transition in the GA .+ AW AIRPLANE fleet to convert to the new EU technologie of the DIESEL ENGINE  and using kerozine for the less avaible 100LL AVGAS in certain regions of the world

    02-01-2007 om 16:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PERSONNE SOURDS
    Via les actions de HENRI CORDEROY DU THIERS et via  le soutien de Mme HELGA  STEVENS de UED et parlementaire dans le parlement flamande  avons nous continue a demander la possiblite  pour des personne sourds a obtenir les licences nesesaire pour avoir des activitee AERONAUTIQUE en VFR dans l'espace aerienne  non controle de l' EU aux meme titre que cela est possible en UK, USA et AUSTRALI

    WWW.VOLEZ.COM/AEROCLUB-SOURDS

    Cette action et a notre agenda depuis AVRIL 1996 sous la demande de AOPA-USA et l' IDPA

     WWW.AOPA.ORG

     WWW.DEAFPILOTS.COM

    02-01-2007 om 11:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Heden Dinsdag  02 Januarie 2007 om 0330 utc ben ik terug actief via mijn PC en zal trachten de vele E-mailtjes zo snel mogelijk te behandelen en beantwoorden na een vierdaagse afwezigheid in de Belgische  oostkantons voor een 100% relax en rustperiode met het vrouwtje.

    Even gedult gezien de grote hoeveelheid te behandzlen onderwerpen welk ik vermoed op het einde van deze week te kunnen behandelt hebben, degene welk op 07 Janurie geen reactie bekomen hebben gelieve uw bericht te herhalen gezien er mogelijk bepaalde E-mails verloren zijn gegaan tussen de vele spams welk ik verwijdert heb !!!!

    02-01-2007 om 03:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFWEZIG

    Ben heden afwezig tot op
    Absent jusque le
    Not present until


                                         02-01-2007

                HAPPY NEW YEAR

    29-12-2006 om 05:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over EU voor 2007
    De THINK THANK van heden bestond slechts uit 5 personen namelijk een FINSE, DUITSE en PORTUGEESE ADVISOR en twee INDIVIDUELE LOBBYISTEN.

     De 60 minuten voorzien liep uit tot een drie uur lang gesprek waarin ik de punten in mijn BLOG hier vermeld aan hun aandacht kon brengen.

     Tevens handigde ik een print uit van de reactie der senioren op het FORUM uit dat de betrokkene verder zullen aanschouwen na vertaling in hun eigen taal en het engels.

     Tijdens dit gesprek nemen de experts geen standpunten in dan dat zij er kennis van nemen.

    Tevens adviseerden zij dat de individuele SENIOREN hun bemerkingen zouden kenbaar maken via E-MAIL aan hun NATIONALE MEP en MP.

    De EU INSTELLINGEN wensen de nooden van de SENIOREN te kennen , mits natuurlijk  met het geheel der EU  lidstaten rekening te houden.

    Alsook met het SUBSIARIDITEITS ( ???) RECHT der lidstaten en de gewesten (regions)

     
     

    28-12-2006 om 20:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REPRESENTATION
    I ADVISE very STRONGLY PILOTS and OWNERS of AIRCRAFT ( not only AIRPLANE) involved in GENERAL AVIATION and AERIAZL WORK OPERATIONS to join the NATIONAL AOPA in their country.
     
    For the AIRSPORTS I sugest to be member of the NATIONAL.
     AEROCLUB

    For the Compagnies involved in BUSINESS OPERATIONS  I advise to be member of EBAA

    For the PPL IR do I sugest to join PPL/IR-EUROPE

     Via this four channels are your intrest at the EU INSTITUTIONS and EUROCONTROL brought forward via IAOPA-EUR,EAS,PPL/IR and EBAA

    At ICAO(MONTREAL) they have their input via FAI, IAOPA and IBAC

    I myself have no representing status in BRUSSELS and ame only active as INDIVIDUAL EU-LOBBYIST who via mij experience in AVIATION since 1954 and my presence since 1980 at the EU INSTITUTIONS and EUROCONTROL HQ in BRUSSELS ame acepted as a individual advisor or expert in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK by a number of MEP,EXPERTS,CONSULTANTS and ADMINISTATIONS

    I also SUGEST STRONGLY the ORGANISATIONS in EUROPE as EAS, EBAA , PPL/IR and  IAOPA-EUR to have regular contact and coordination to defent the intrest of the NON CAT AIRSPACE USERS

    I ama always avaible for any clarification, advise or information from my personnel experience in this lovely AVIATION WORLD who is going to be changing again very mutch in the folowing years as I have seen this world changing since my first steps in this fascinating activity.

    28-12-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKKTIVITEIT 28 DEC
    De voorziene THINK THANK vergadering vandaag  voorzien wordt herleid tot slechts een 60 minuten durende initieel contact vergadering  weges ziekte van twee de r 8 wijze mannen ???

    Zie mededeling van 25 DEC 2006

    28-12-2006 om 05:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!