Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Steeds vraagt men mij voor welke organisatie ik nu werk, ik ben geheel individueel aktief zonder enige financiele binding met een organisatie of firma.

     Ik doe de huidige tussenkomsten geheel vrijblijvend en als hobby ten behoeve wat ik denk dat er nodig is voor de NON CAT AIRSPACE USERS in de toekomst hun plaats te geven in het luchtruim en op de luchthavens, vliegvelden en landingstrips in de EU lidstaten

     Tevens reageer ik op vragen van SENIOREN in punten van de EU waaraan zij hun intresse betoonen zonder enige binding met enige politieke strekking;

     Na mijn vele jaren aktiviteit in de luchtvaart als piloot-instructeur in zweefvliegen, motorvliegen en helicopter en als liaison officer voor IAOPA ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK blijf ik het als hobby intresant te vinden om een vinger in de LUCHTVAART en EU-POLITIEK te houden

    Voor informatie over mijn background zie op deze BLOG onder het woord  PROFIEL

    25-01-2007 om 14:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO PANS
    The PANS  zijn de PROCEDURES for AIR NAVIGATION SERVICES

    25-01-2007 om 14:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AO concerned with ITALY
    A notification of a planned STRIKE BY ATS personnel in ITALY on 30 JANUARY between 11:00 and 15:00 UTC

    NOTAM:1A0347/07 and 1A0349/07

    I sugest al AO to suply there references to the EUROCONTROL CFMU AO LIAISON CELL to Mr Len HEARNDEN

     LEN.HEARNDEN@EUROCONTROL.INT

    Since in the future I stop the re-circulation of this ADVANCED WARNINGS to IAOPA and PPL/IR members as I have done in the past years, due to lack of time avaible.

    SORRY

    25-01-2007 om 14:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO SARP
    Een belangrijk aspect van de ICAO SARPS is dat deze enkel van toepassing zijn op INTERNATIONALE VLUCHTEN en NIET op NATIONALE VLUCHTEN en op STAATSLUCHTVAARTUIGEN zoals militair,rijkswacht,politie , douane ,,,,,,!!!

    25-01-2007 om 08:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAHRE
    100 jahre LUFT-und RAUMFARTHFORSUNG in DEUTSCHLAND

    13 Februar 2007   om 1700 uhr LOKHALLE GOTTINGEN

    24-01-2007 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STOA
    Obtained a intrestin invitation for a meeting of STOA on the future fuel for AIRTRANSPORT but also for the total AIRSPACE USERS GROUP

    24-01-2007 om 05:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGADERING TRA in EP op 23 januarie
    Gisteren was een zeer intresante dag in het EP in de TRA.

     Stemming van EASA TASK
     from Mr Leichtfried under inpuls of Mr A Degutis for the NON-CAT AIRSPACE USERS.

     Toelichting van Minister of TRANSPORT  Mr W TIEFENSEE van Duitsland over de priority van het Duitse noorzitterschap van de EU in 2007

     Noteerde:
     - Werking tripartyt.
     - Mobility is vital
     -Prioriteit voor dienstverlening aan de EU ingezetene
     -Enviroment
     -SAFETY
     -SECURITY
     -ATM progess via SESAR
     -GALILEO

    Viel me wel op dat hij nooit naar EUROCONTROL verwees

    Meer hierover zal wel in de pers verschijnen of kan ik u persoonlijk toelichten !!!!

    24-01-2007 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONGRATULATTIONS
    Today durng the meeting of the COMMITTEE ON TRANSOPORT ( TRA) of the EUROPEAN PARLIAMENT  in Brussels during the debate on MARITIME SAFETY dit  yhe MEP BRIAN SIMPSON of the UK congratulated the PILOTS and CREW of the helicopters who on thursday  evacuated the crew of the MSG NAPOLI  during a heavy stormy weather and saved the life's of the ship crew.

    23-01-2007 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    DEZE WEEK 4 dagen in BRUSSEL in het EU-ARENA:
      DG-TREN
      EP-TRA
      COUNCIL
      COREPER
      FLAG
     EUROCONTROL
     Min MOBILITEIT

    22-01-2007 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    Veel vragen komen via E-mail binnen aangaande de EU , veel dezer vragen zijn reeds beschreven op :

    Many questions on my E-mail  concerning the EU are already avaible on:

    Plusieur des questions que vous me demander sur mon E-mail sont deja disponible sur:


     WWW.EUROPA.EU/50/

    23 languages avaible ??

    19-01-2007 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SABENA
    Zondag op RTL in het programma CONTROVERSE komt het onderwerp SABENA aan de corde met deelname van Stephnie PINOY en Christine SOMVILLE heb ik vernomen

    Les magouilles de SABENA ???

    19-01-2007 om 08:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR VLIEGERS
    Voor de LUCHTRUIMGEBRUIKERS welk gebruik maken van het EUROPEESE LUCHTRUIM  in VFR raad ik aan om op de hieronder vermelde  WEBSITE te bezoeken en de ATM  INDUSTRY SURVEY in te vullen met vooral aandacht te besteden aan de mogelijkheden de noden van hun aktiviteit te vermelden voor VFR vluchten.
                                                                             HELIOS
     WWW.ATCMAASTRICHT.COM                 ATM
                                                                     INDUSTY SURVEY
                                                                                ATC


    Nota: hoe meer opmerkingen hoe beter voor de VFR vluchten in EUROPA

    18-01-2007 om 19:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEZIERLUCHTVAART 2

    Voor de gegevens over die WORKSHOP heeft men mij nu verwezen naar :

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    18-01-2007 om 16:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU VOORZITTERSCHAP
    Heden is DUITSLAND voorzitter van de EU vor de eerste 6 maand van 2007 zie.

      WWW.EU2007.BMI.BUND.DE

    18-01-2007 om 13:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I started reading in the AIR TRANSPORT FRAMEWORK, THE PERFORMANCE TARGET  D2  of December 2006.

     And have a few comments for the VFR operations the annual increase is not relistic for the definition used in this document since it take on page 021 paragraf 2.3.2.2 to include rotorcraft,aerial work and sports aviation the annual increase of 2% is only for the airplane activity but for the rotorcraft and all other activity as sport aviation there is a increase of 7%.

    I strongly sugest to look at  the increase in GLIDERS, MOTORGLIDERS,PARAMOTORS,PARAPLANE, DELTAPLANE,ULM/DPM,BALLOONS,GYROCOPTER,AIRSHIPS ,HOMEBUILTS  ROTORCRAFT and PARACHUTISME

    GA:AW and SA do also use AIRSTRIPS and not only INTERNATIONAL AIRPORTS and REGIONAL AIRPORTS

    Page 089 abreviations schould read IAOPA not IOPA and is a COUNCIL of ASSOCIATIONS with a S

    I ame missing the Abreviation for AERIAL WORK( AW) and for EUROPEAN SPORTS AVIATION (ESA)

    GA activity are also in IFR by AIRPLANE and ROTORCRAFT as a means of AIR TRANSPORT  but not COMMERCIAL AIR TRANSPORT (CAT)

    aditional comments may be introduced.

    18-01-2007 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEZIERLUCHTVAART
    Heden op VRIJDAG 26 Januarie 2007 is er een workshop voorzien bij De minister van Mobilitiet  van 1400 tot 1800 uur aangaande BALLONVAREN,PARAMOTOREN,ZWEEFVLIEGEN,ULM/DPM en ZELFBOUW waarop enkele nieuwe voorstellen zullen worden voorgelegt en besproken.

     Bemerk het ontbreken van een aantal aktiviteiten voor plezier vliegende ZEILVLIEGEN(DELTA) ,SCHERMVLIEGEN(PARAPLANE) GYROCOPTER,HELICOPTER, LUCHTSCHIP  en VLIEGTUIG

    ABI vergadering is op ZATERDAG 10 Februarie 2007 van 1500 uur tot 1700 uur

    18-01-2007 om 10:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VREDE 2
    In functie van het onderwerp of hoe de VREDE op de AARDBOL te bevorderen kreeg ik een aantal intresante reacties!!

     Onderstaande uitgewerkte tekst is een intresante basis:

     WWW.CHAOSPUNT.ORG

    17-01-2007 om 21:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.85e SALON van AUTO - MOTO - SPORTVLIEGEN
    Was heden te gast op het 85e SALON waar ik in Paleis 1 een bezoek bracht aan de LUCHTVAART SPORTEN.

     En zag zeer intresante ontwikkelingen alsook zeer intresante informatie en gespreken met de deelnemers over de EASA ontwikkelingen !!!

    WWW.ULMVDV.COM
    WWW.ULMS.NET
    WWW.LEREN-VLIEGEN.BE 
    WWW.ULM.BE
    WWW.PARAMOTEUR.COM
    WWW.PARAMOTORFEDERATIE.BE
    WWW.ADVENTURE.FR
    WWW.FED-ULM.BE
    WWW.ALISPORT.COM
    WWW.BESTINSKY.BE
    WWW.PARACLUBNAMUR.BE
    CEVV
    WWW.STRESSAERONAUTIQUE.NETFIRMS.COM
    WWW.FLIGHTINDOOR.COM
    WWW.SFA.BE
    WWW.CONFLUENCE.BE
    WWW.PARAMOUNTHELI.BE
    WWW.PARAMOTEUR.INFO
    WWW.FFSLA.BE
    WWW.VOLEAVOILE.BE
    WWW.BELGIANFLIGHTSCHOOL.BE
    WWW.AIRPORT-AMOUGIES.COM
    WWW.ARELAIR.COM
    WWW.AERO-HESBAYE.BE
    WWW.VLIEGCLUBMOORSELE.BE
    WWW.USERS.PANDORA.BE
    WWW.TRAVAIR.BE
    WWW.BELGOCONTROL.BE
    WWW.ASFBELGIUM.ORG

    17-01-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATED
    Presently I have reacted to al the received E-MAILS, if yiu have not received a reaction this means jour message has been lost,  pleas sent it again .

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    16-01-2007 om 17:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL ANTWERP AIRPORT
    Wat betreft het ongeval van een Nederlandse piloot op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN met een Cessna 337  N337ET welk een slag van de schroef kreeg, moeten we afwachten de juiste oorzaak van dit ongeval.


     Wat betreft de VEILIGHEIDSVOORSCHRIFTEN komt men nooit in de buurt van een SHROEF van een VLIEGTUIG MOTOR !!!!

    16-01-2007 om 13:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!