Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    31-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJKOMENDE VRAGEN
    Ik vlieg niet meer als PIC zoals vroeger maar neem de sturen wel nu en dan van ZWEEFVLIEGTUIG,MOTORVLIEGTUIG(SEL) of HELICOPTER met collega of ex-leerlingen die nog dagelijks operationeel vliegen.

    31-07-2005 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GPS

    In de LUCHTVAART wordt de GPS ook veel gebruikt, men moet onderscheidt maken tussen VFR en IFR ge:bruik

    Bij VFR gaat dat van complexe GPS tot eenvoudige draagbare GPS gezien het hier enkel een bijkomende hulp is.

    Bij IFR is dat een speciaal LUCHTVAART gekeurde GPS met zeer complexe systemen van informatie welk elke 28 dagen worden aangepast.

    Ik zelf heb er weinig of geen ervaring mede omdat ik nu nog maar nu en dan vlieg en niet als PIC.

    In luchtvaart maken we gebruik van GPS,GLONAS,EGNOS en in de toekomst GALILEO

    Bepaalde vragen zal ik uitwerken als men ze steld gezien ik hier anders een aantal bladzijden moet schrijven.

    30-07-2005 om 05:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTINGEN over het WEDER
    Vele SENIOREN stellen mij vragen over het weder en wensen vooral mijn voorspellingen te bekomen.

     Als PILOOT leren we heel wat zaken over het weder tijdens onze opleiding nadien zijn wij elke dag dat we vliegen betrokken bij een vluchtvoorbereiding waarin het weder een belangrijke factor is voor de veilige uitvoering van de vlucht zij het in IFR of in VFR.

    Door deze voorbereidingen en daarna de vaststeling in vlucht krijgen wij een bepaalde ervaring.

    Ook de opleiding en aktiviteit als ZWEEFVLIEGPILOOT is een zeer goede leerschool over het weder gezien men hier gebruikt maakt van de weerkundige fenomenen om tijdens de vrije vlucht hoogte te winnen en afstanden af te leggen door wat er in de atmosphere gebeurt;

    Ook als HELICOPTER PILOOT leer je een nieuw inzicht te krijgen in wat wij de "MICRO METEOROLOGIE" noemen namelijk het efect op lage hoogte van hindernissen,begroeiing,gebouwen en waterlopen op een aantal weerkundige fenomenen.

    Ik heb in mijn loopbaan goede vrienden bekomen in de weerkundige diensten en vele uren met hen de verschillende kaarten en berichten leren gebruiken.

    Een voorspeling is zeer ingewikkeld om deze op te bouwen en vele elementen spelen een rol;

    Vroeger had ik de eer een der top franse meteorologen en ook de belgische MONSIEUR METEO te ontmoeten en zelfs hen mee te nemen in vlucht om hen te laten zien hoe hun voorspeling er in werkelijkheid uitzag.

    De franse meteo expert wees mij er op dat in dien tijd 1960 wij enkel 6 elementen begrepen van de 96 welk een rol spelen in het weerfenomeen, we hebben nu satelietfoto's,eadarwaarnemingen en een zeer verbeterde informatie verspreiding maar een voorspelling is nog steeds een zeer gewaagde onderneming en zeker als men dat doet op een langere termijn.

    Dus als ik u iets voorspel wees dan overtuigd dat het een kleine kans heeft om 100% juist te zijn.

    Later meer hier over als u daar belang in steld!!!!!!

    29-07-2005 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE LUCHTVAART GESCHIEDENIS
    Ee
    n aantal SENIOREN stellen mij vragen over de geschiedenis der LUCHTVAART een intresante web hiervoor is:

     WWW.BAHA.BE.

    Een aantal  bepaalde vragen heb ik door gegeven aan personen die daar speciaal met bezig zijn  maar ik moet wachten om hun antwoord te bekomen.!!!!!!!!

    29-07-2005 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCHE VLUCHTEN
    Een aantal nieuwe e-mails stellen belang in de MEDISCHE VLUCHTEN in EUROPA daar voor verwijs ik hen  voor een algemeen beeld te bekomen naar:
     
     WWW.TRAUMAHELIKOPTER.NL.

     WWW.HELISECOURS.COM

     WWW.DRF.DE.

     WWW.EHA.NL.

     Individuele toelichtingen kan ik steeds geven

    28-07-2005 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIPER
     www.NEWPIPER.COM.

    28-07-2005 om 04:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CESSNA
    Een aantal chatters vragen mij hoe de CESSNA er uit zien daarom verwijs ik hen naar:  WWW.CESSNA.COM.

    27-07-2005 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREEFLIGHT
    WWW.FREEFLIGHT.BE.

    INFO@FREEFLIGHT.BE.

    27-07-2005 om 04:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRTOURS
    Een der colega's beroepspiloot (RCPL) vermelde mij dat hij regelmatig in ANTWERPEN  vluchten uitvoert als SMOLLY's LOCAL AIRTOURS  met een vierzitter ( dus 3 pax) op afspraak  informatie via WSDP@BELGACOM.NET.

    26-07-2005 om 06:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN & RONDVLUCHTEN
    Vele vragen mij waar zij een LUCHTDOOP of  RONDVLUCHT kunnen uitvoeren.
    Daar moet ik u verwijzen naar de vele LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN die er in BELGIE zijn zoals vermeld op:

     WWW.A-S-A.BE.

    Men kan dit doen in een ULM/DPM,ZWEEFVLIEGTUIG,MOTORVLIEGTUIG,HELICOPTER,LUCHTBALLON of LUCHTSCHIP(zepelin),

    Dit zijn telkens verschillende ervaringen waar voor mij als piloot het zweefvliegtuig de mooiste ervaring is maar natuurlijk afhankelijk van het weder.

     AAN U DE KEUZE

    25-07-2005 om 21:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NTS ( NEDERLANDSE TRANSPLANTATIE STICHTING
    Een  aantal SENIOREN stelden vragen naar NEDERLANDSTALIGE informatie over orgaan
     transplantatie en deze kan ik nu verwijzen naar:

     http://TRANSPLANTATIESTICHTING.NL.


    Ik hoop dat zij hier met hun vragen terecht kunnen en ben steeds beschikbaar om verdere toelichtingen op te zoeken. !!!!!

    25-07-2005 om 13:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILITAIRE JOBS
    Een aantal vragen betreffen de MILITAIRE opleidingen van PILOOT,VERKEERSLEIDER en MECHANIEKER hievoor verwijs ik naar:  www.MIL.BE.

    Mijn persoonlijke ervaringen kan ik toelichten maar er is heden veel verandert en ik heb ook niet de normale loopbaan gekozen maar een aantal verandering van richting gedurende mijn loopbaan gezien ik bij mijn initieele vervoegen der LUCHTMACHT niet voldeet aan de studievoorwaarden gezien ik enkel mijn 8th studiejaar aflegde.

    DIPLOMA zijn nu een zeer gevraagde noodzaak alhoewel volgens mijn ervaring "MOTIVATIE" de belangrijkste factor is.

    25-07-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESPREKEN op ZATERDAGMORGEND met een SENIOR AVIATOR
    Praktische elke zaterdag en zondag morgeng ga ik koffie slurpen op het vliegveld en ontmoet dar personen die belang stellen in de LUCHTVAART( best na afspraak) en ook colega's piloten die even komen keuvelen.

     Gisteren zaretdag 23juli was een der gesprekspartners een der oudere vrienden piloten welke ons vertelde hoe hij in 1932 als 16 jarige  met gespaarde centen van zijn plechtige communie
    voor 90BFR zijn eerste vlucht deed met een vliegtuig van SABENA  met 4 pasagiers in rieten zetels van ANTWERPEN naar het ZOUTE met de medewerking van hun schauffeur en  achter de rug van zijn ouders die het niet mochten weten en reeds ginds op vakantie waren.
    Hij liep tegen de hand van zijn vader met een serieuse rameling maar had zijn droom waar gemaakt;                                                            Hij volgde zijun vader op in de familiezaak maar leerde vliegen als privaat piloot in de ANTWERP AVIATION CLUB  ( www.RAAC.BE.) te DEURNE                                                   ( nu ANTWERPINTERNATIONAL AIRPORT)en was zelf eigenaar van zijn eigen vliegtuig waar hij vele jaren vreugde aan beleefde met zijn echtgenote over gans EUROPA.
    Intresante ervaringen

    24-07-2005 om 08:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN BELANGRIJKE VLUCHT
    Enkele chatters stellen belang in waarom ik het HELICOPTER vliegen zo een belangrijke plaats heb laten innemen in mijn levensloop ??

    Op gebied van vliegen vindt ik het aangenaamste vliegen het zweefvliegtuig dat me zeer veel voldoening gaf  maar het eenmotorig vliegtuig heeft me beroepsmatig als instructeur zowel in militaire als burger zeer veel voldoening gegeven.

    Het HELICOPTER vliegen of ik noem het meestal werk( een werktuig) heeft een speciale plaats ingenomen door het werken voor de RIJKSWACHT en de MEDISCHE vluchten ten behoeve van het vervoer van organen en bloed voor EUROTRANSPLANT zoals toegelicht in het FORUM onder het NIEUWS.
    Een der vluchten welk mij steeds zal bijblijven betreft een vlucht tussen VIRTON en LIEGE(hospitaal) met een ALOUETE II
    Tijdens een oefening met de PARA's in de streek van VIRTON werdt een jong kindt gewond door een signaalpistool met een phosfoor vuurpijl in zijn oog;
    Ik was daar op bezoek met een VIP en kreeg kennis van dat ongeval met de mededeling dat het branden van de  PHOSFOOR enkel kon gestopt worden in het Universitair ziekenhuis te LUIK.
    De afstand langs de baan was te lang en alhoewel het zeer slecht weder was met zichbaarheden van 800 meter besloot ik te trachten het kind te vervoeren.
    Met een dokter aan boord steeg ik op met bestemming naar LIEGE, onderweg melde de dokter twee of driemaal dat het een hopeloze poging was maar ik zette door op lage hoogte.
    In de buurt van EBLG(liege militair vliegveld) vroeg ik informatie waar ik in luik kon landen gezien ik daar onbekend was ,een verkkersleider melde mij heel fier dat hij het wist en trachte dit vruchteloos te beschrijven per radio.
    Ik heb deze man toen aan de verkeerstoren in LIEGE opgepikt om mij de weg te wijzen waar ik nabij het ziekenhuis kon landen.
    De verkeersleiders van EBLG hadden toen de nodige stappen ondernomen om een ambulance ter plaatse te hebben om het kind over te nemen wat ons zeer goed lukte.

    Jaren later ontmoete ik in een dezer dorpjes een sterk in zijn gezicht verminkte jonge man welk het door mij vervoerde kind was.

    Hij heeft nooit geweten dat ik hem vervoerd heb maar voor mij is dit een zeer belangrijke herinnering die ik uit mijn loopbaan koester.

    Volgens bepaalde ingewijde was dit de enigste manier pm dat kind zijn leven te reden, ik weet niet of dit werkelijk zo is maar het geeft me toch een zeer goed gevoel dat ik iets nutigs had vericht.

    Het verhaal heeft nog een intresant staartje gehad dat ik later misschien wel eens neerschrijf

    23-07-2005 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AKTIVITEITEN te EBST (SINT TRUIDEN)
    ZIE:  www.ultrawings.be.

    23-07-2005 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION
    Ook een aantal vragen over GENERAL AVIATION worden gesteld en daarvoor verwijs ik naar de NATIONALE AOPA welk hun gegevens beschikbaar zijn op www.IAOPA.ORG. onder de vlag :
    IAOPA world wide affiliates , voor de structuur van IAOPA gaat men naar de onderzijde van het blad op de datum 1996-2005 aanklikken

    De grootste AOPA en meest aktieve is onze AMERIKAANSE welk u vindt ondr:  www.AOPA.ORG.

    22-07-2005 om 16:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE voor NEDERLANDSE CHATTERS
    Schijnbaar zijn er bij de NEDERLANDSE CHATTERS personen die voor hun zelf of voor hun familieleden informatie vragen over de NEDERLANDSE MILITAIRE LUCHTVAART.
    Bepaalde vragen heb ik via E-mail beantwoord maar een aantal zaken kan men terugvinden op de :  www.luchtmacht.nl.

    22-07-2005 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW1 op FORUM

    Bij een aantal onderwerpen ben ik ook aktief op het FORUM:

     - SPORTEN: -LUCHTVAARTSPORTEN
     - POLITIEK: -EUROPEESE GRONDWET
                           -ALARM in LONDEN                      
                           -GPS
                          - BRUSSEL NATIONAAL
     -NIEUWS:    -EUROTRANSPLANT
                          -BOM ONTPLOFING in LONDEN
     -MEDIA:      -LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE
     -REIZEN ;    -VLIEGTUIGREIZEN  en VERGOEDING BY      
                           VERTRAGING
                          -GENERAL AVIATION

     In andere onderwerpen kom ok ook sporadisch binnen maar deze hebben mijn speciale aandacht
                          
                                                                                                                     

    22-07-2005 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGANEN
    In functie van mijn FORUM on EUROTRANSPLANT bekom ik een aantal E-mails voor bijkomende informatie waarvoor ik contact heb genomen met EUROTRANSPLANT en zal die later trachten toe te lichten.

    Voor het ogenblik heb ik enke lde bijgaande engelstalige en duitstalige website beschikbaar maar vermoedelijk bestaan er nog andere website welk dit belangrijk onderwerp toelichten.

    elke bijkomende informatie is welkom!!!!

     www.transplant.org.

    NOTA: een veel gestelde vraag betreft tot welke ouderdom mag men DONOR zijn en men spreekt daar tot op 75 jarige ouderdom is meestal bruikbaar voor transplantatie

    22-07-2005 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROTRANSPLANT
    Een der aktiviteiten waar ik als helicopterpiloot bij betrokken was is de ontwikeling van EUROTRANSPLANT in de jaren 70.

     Zie FORUM:  NIEUWS " EURORTANSPLANT"

    Voor ons als PILOOT betekend dat wij kunnen vliegen maar ik kan verzekeren dat deze vluchten veel meer voor ons betekenen dan een vlucht met een VIP hoor.

     ik weet dat er vele mensen een beter leven of zelfs het overleven te danken hebben aan deze VLUCHTEN uitgewerkt met de MEDISCHE kringen.

    Wij willen meer zulke vluchten uitvoeren , daarom doen wij een beroep op DONORS zich beschikbaar te verklaren in geval van een ONGEVAL kan een of meerdere uwe ORGANEN het LEVEN betekenen voor een medemens ergens in EUROPA.!!!!!!!!!

    21-07-2005 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!