Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL MEETINGS
    SUPRISE !!!
    Apaerently at some meetings is their NO ACCES to a LAPTOP-HOTSPOT(WIFI) pleas requst

    confirmation at the secretary of the MEETING YOU intend to participate??


    03-12-2008 om 13:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ANTI GENERAL AVIATION
    Although I suplied Mrs Evelin LICHTENBERGER a   Austria  MEP of the VERT/ALL in the
     
    TRAN  information about GENERAL AVIATION, AERIAL WORK, BUSINESS and

    SPORTS AVIATION she kep trying to introduce AMMENDMENTS to the L QUEIRO

    proposed report who where completly out of context and purely via wrong information trying to

    destroy this vital part of AVIATION

    I sugest thad on 07 JUNE 2009 during the EU-ELECTIONS whe start a NEGATIVE

    PROMOTION CAMPAIGN toward her reelection

    02-12-2008 om 17:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 AIRBUS ACCIDENT deel 3
    Thanks for the diferent possible raisons concerning the AIRBUS accident but for the moment I

    will not give any opinion on the raisons until the ACCIDENT INVESTIGATION is completed

    SORRY ???

    02-12-2008 om 16:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 ONGEVAL deel 2
    Een bijkomende toelichting over het gevoerde onderzoek in functie van een aantal gestelde vragen:


    1) Er zijn twee geheel verschillende onderzoeken:

    -een uitgevoerd volgens de normen van ANNEXE 13 van ICAO door experts welk maar een doel voor ogen hebbern verlijden dat er in de toekomst een gelijkaardige oorzaak een ongeval kan geven en dit ongeval staat helemaal los van het gerechtelijk onderzoek.

     -Een GERECHTELIJK onderzoek om te zoeken wie er verantwoordelijk is voor de schade aan derden op de grond en in het toestel

    2) Men steld de vraag of de huidige economische crisis niet voor gevolg kan hebben dat er op onderhoud wordt bespaart?

    Onderhoud is onderworpen aan zeer strenge voorschriften en wordt steeds gecontroleerd door verschillende personen welk elk een release moetengeven voor het uitgevoerde werk
    Tevens is er nog een volledige inspectie door een onafhankelijk team.

    Noot:: In het verleden had ik de gewoonte de persoon die de release tekende met mij aan boord mee te nemen tijdens de TESTVLUCHT na een onderhoudbeurt, dus die persoon gaat niet zomaar tekenen hoor want hij zou mee bij de eerste op de plaats van het ongeval aanwezig zijn hoor .......!!!!

    Ik hoop dat deze toelichting u van dienst is.

    02-12-2008 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-TRAN
    This month the EU-TRAN is voting on a number of important reports for the AVIATION ACTIVITY in EUROPE of the 27/


    -GENERAL and BUSINESS AVIATION      by  Mr L; Queiro

    -EC-USA AVIATION SAFETY                    by Mr Costa

    -AIR- AGREEMENT  EC-INDIA                  by Albertini

    -SINGLE SKY                                                by Marinescu

    -EASA                                                              by Mariniescu

    I noticed a strong presense of the AIRSPACE USERS ORGANISATIONS:

    IATA,ERAA,ELFAA,IACA,EBAA,IBAC,GAMMA,EAS,PPL/IR and AEA

    02-12-2008 om 12:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REIZEN naar de USA
    Opgelet voor reizen naar de USA/

      Moet in het bezit zijn van de recente EU-PASPOORT

       Aanmelden per E-MAIL en toelating bekomen.

     www.cbp.gov/esta

    02-12-2008 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW CONTACT ADRESS
    May I request to use the below mentioned E-MAIL for YOUR contact:


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


     THANKS

    30-11-2008 om 18:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEU VERGUNNING ANTWERP AIRPORT
    Heden is er een nieuwe Milieuvergunning voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN met naar ik

    lmondeling verneem een aantal nieuwe beperkingen voor GENERAL AVIATION & AERIAL
     
    WORK OPERATIONS alsook een sterke toenamen van de LUCHTHAVEN VERGOEDINGEN

    Ik heb het dossier niet uitgewerkt maar uit gespreken met enkele ambtenaren  krijg ik toch het gevoel dat/:

     Vliegtuigen van PRIVAAT personen beneden de 2000 KGR worden sterk benadeelt.

     Ook de bewegingen van de leden van de RAAC worden sterk op de korrel genomen.

    Schijnbaar houdt men rekening met de 80 klachten van omwonende waaruit blijkt dat er 37 klachten zouden herkomstig zijn van dezelfde persoon.
    dus zouden er op eengans jaar slechts 53 klagers zijn over de hinder door de luchtvaartuigen waar vermoredeliojk ook toestellen niet van ANTWERPEN LUCHTHAVEN zouden begrepen zijn waaronder ook de helicopters van de fderale politie??

    Ook worden er beperkingen opgelegt wegens de hinder van het wegverkeer op de militaire baan.


    CONCLUSIE:

    De VLAAMSE OVERHEDEN leggen zware beperkingen op aan GENERAL AVIATION & AERIAL WORK op toestellen beneden 2000 KGR.

    Er worden ook eigenaardige geluidsnormen opgelegt

    Verplichte uitrusting van MUFLERS voor toestellen welk reeds beneden de 76 DBA norm liggen.

    Opleggen van vergoedingen welk niet in overeenkomst zijn met de ICAO of de EU CHARGING PRINCIPLES welk enkel voorzien in COST RECOVERY voor de gebruikte DIENSTEN en UITRUSTING

    Dit zijn enkele losse bedenkingen en ik hoop dat AOPA-BELGIE de nodige stappen zal doen. tegen deze discriminerende behandeling .

    Zover ik verneem zijn er grove vergissingen in de uitgebrachte teksten.

    Ik ga me persoonlijk niet inlaten met dit probleem gezien mijn betrokkenheid op het EU vlak veel van mijn beschikbare tijd vergt.

    30-11-2008 om 17:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE of AIR FRANCE PILOTS
    I received a  aditional number of questions concerning the STRIKE of the PILOTS of AIR
     
    FRANCE

    A very intresing text is avaible in the : LETTRE DE DECEMBRE 2008 de JEAN BELOTTI  in
     
    French wich I have circulated via E-MAIL and also in paperform

    JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR

    30-11-2008 om 15:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGMEETINGS
    Herhaalde malen steld men de vraag of ik naar een bepaalde VLIEGMEETING ga??

    Ik ga naar geen VLIEGMEETINGS meer, ik heb daar zeer veel tijd doorgebracht toen ik nog operationeel vliegde en deel genomen als MILITAIR en als BURGERPILOOT op verscheidene vliegmeetings.

     KEIHEUVEL/MOL
     BEERSE
     VIRTON
     BEAUVECHAIN
     BRUSTEM
     BRASSCHAAT
     AKEN-MERSBRUCK
     COLOGNE
     PARIS-LEBOURGET
     ANTWERPEN
     MELSBROEK/BRUSSEL
     MAUBRAY
    GRIMBERGEN
    21th JULI FORMATION NATIONALE FEESTDAG
    LIEGE-BIERSET
    GOEDSENHOVE
    LEOPOLDSBURG
    ZWARTBERG
    SPA
    MOORSELE
    WEVELGEM
    KOKSIJDE
    CLERMONT FERAND
    ISSOIR
    MORET EPISY
    LA FERTE ALLES
    LA FERTE GAUCHE
    SCHAFFEN

    Een aantal DEMONSTRATIES op ALII op dorpsfeesten en veel PARADROP VRIJ VAL uit HELICOPTER


    Dit zij er welk me nog naar boven komen in mijn geheugen met evens speciale herinneringen aan: MAUBRAY
    MELSBROEK
    GOEDSENHOVEN
    SCHAFFEN
      ik vertel in  FORUM  in  SENIORENCAFE  in  DE TIJD van TOEN +70 PLUSSERS

    30-11-2008 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.?????
    30 NOVEMBER 1908 ???

    HAPPY BIRTHDAY..........

    30-11-2008 om 06:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 ONGEVAL
    Wat betrefd het AIRBUS A320 ongeval van de AIR  NEW ZEALAND zijn er nog geen  gegevens beschikbaar.

    Van een der vrienden  piloten in Toulouse vernam ik dat vermoedelijk een mijner Duitse vrienden het slachtoffer is .

     De vlucht was een conversievlucht van een nieuwe bemanning heb ik begrepen en dan worden er demonstraties gedaan welk de vlieglimieten van het toestel benaderen .

     Bij een normale vlucht wordt er nooit in zulke omstandigheden gevlogen.

    Het is nu afwachten over de gegevens van de ZWARTE DOZEN .

    29-11-2008 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION PLANNING SDW
    I was present  on SATERDAY 29 NOVEMBER at EBAW at the RAAC in the T-TERMINAL from 10:00 till 12:00 A

    SUNDAY 30 NOVEMBER will I be avaible from 11:00 till 12:00 A at the RAAC  located at the T-TERMINAL
    I have to leaf at 12:00 A due to other  important apointment.

    Any confirmation via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM    ASAP is welcom.

    29-11-2008 om 15:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR MODE" S"
    Look at:

    EASA SIB-2008-8431      12 NOVEMBER 2008
    EASA AD-2008-0158R2
    EASA AD-2008-081

    FUNKWERK AVIONICS gmbh

    29-11-2008 om 15:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 DECEMBER 2008
    SAFETY on THE RAMP & SECURITY

    Deze derde cursus gaat door om 1400 uur in het PERSCENTRUM te EBAW.

    Personenwelk hun BADGE kortelings moeten hernieuwen zijn VERPLICHT deze cursus te volgen alvorens tot een hernieuwing kan worden overgegaan.

    Inschrijving verplicht:


    Contact: ASAP !!

    TONY LESAGE
    Voorzitter AOC en RWY safety team RITA

    tony.lesage@telenet.be
     
     tony.lesage@flyvlm.com

    ASAP ???




    29-11-2008 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLYING "N" REGISTERED AIRCRAFT
    Flying "N" REGISTERED AIRCRAFT in the EU based on a FAA LICENSE may become a problem by aplication of the EASA REGULATIONS from 2012 on.

     I advise ALL PILOTS or OWNERS flying "N" REGISTERED AIRCRAFT to contact their NATIONAL AOPA on this aspect .

     The major raison why the use of "N" registeres AIRCRAFT in the EU has the following  major reasons acording me:

    1)- the match simpler regulatins on  AITWORTHINESS CERTIFICATION

    2)- the theetical and practical more operational obtaining of the
         a) Written examinations
         b) Medical visit
         c) IFR qualification adapted to a LICHT AIRPLANE
         d) simplification of keeping LICENSE and QUALIFICATION valid
         e)  Less COSTLY operation.

     I ame intrested in any adional raisons for using FAA-LICENCES and "N" REGISTERD AIRCRAFT.

    29-11-2008 om 14:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAST REACTION REQUIRED
    If FAST REACTION is required pleas us this E-mail wich I consult every day in de morning at 0300 UTC and evening at 2000 UTC


      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    THE other E-mail


       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR



    is now olly consulted when I ame at the FLAG OFFICE at ANTWERP AIRPORT


     SORRY !!!

    28-11-2008 om 08:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE CRISIS
    Ik sprak altijd van de EU-ARENA maar heden met de reorganisaties en besparingen ijn het zicht wordt het in de INSTELLINGEN in BRUSSEL een echte jungle met veel giftige oplossingen, ik ben gelukkig een VRIJE VOGEL en niet FINANCIEEL afhankelijk van bevorderingen of titels maar het wordt zeer moeilijk werken in deze NEGATIEVE SFEER.

    Hierover meer later !!!

    28-11-2008 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO/EUROCONTROL seminar on MET support to ATM
    On 24/25/26 NOVEMBER 2008 was there in the EUROPA room in cooperation with WMO and FAA  the above named Seminar by the Moderator KEN REID from DAP/AIM of EUROCONTROL.

     See AGENDA on WWW.EUROCONTROL.INT


    Apaerently  where ther only 3 AIRSPACE USERS in the 200 particopants during the 3 days.

    Very intresting reactions I noted:

    Nick MOWER     from ERAA

     Olli TURPEINEN  from ICAO/Montreal

    Herbert PUEMPEL    from WMO

                                     from UK MET-office

    Inputs avaible via  KEN.REID@EUROCONTROL.INT

    27-11-2008 om 11:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VORDERINGEN in de EU TOEKOMST
    Wat betrefd mijn ervaring en inzicht in de EU ontwikelingen stel ik vast dat er een aantal MEP en ook in DE NATIONALE MINISTERS welk tot de EU-RAAD behoren er pogingen zijn om te werken in de richting  van een VERENIGD EUROPA ten behoeve van de EU-INGEZETENNE.

     Maar er zijn een aantal personen welk enkel werken ten voordele van hun eigen lidstaat wat min of meer te begrijpen is want daar worden zij verkozen.

    Note:   Ik kan niet kiezen voor een zeer goede en aktieve MEP van een andere NATIONLITEIT op 07 JUNI 2009 !!!





     Er zijn natuurlijk ook een aantal welk enkel aktief zijn om hun eigen voordeelen te bevorderen

    Het is soms zo duidelijk zichbaar maar wat kun je daar aan doen.

    Ook de betwistingen voor MACHT en BUDGET binnen de verschillende diensten in een staat, een Internationale organisatie en ook in de EU-STRUKTUREN zijn bemperkend in de ontwikkelingen in de EU.

    Er zijn vorderingen maar het gaat traag .........maar zonder bloedvergieten, ik herhaal dikwijls dat er nog steeds OORLOG is tussen de LIDSTATEN van de EU maar zonder wapens, ook de invloed van de andere continenten spelen een rol in de beperkte vorderingen in het EU-PROJECT, ook smos is er geen duidelijk beeld in welke richting we moeten vootuit gaan voor het ALGEMEEN BELANG ??

    ZIJN er VORDERINGEN sedert 1980 ???    JA ZEER ZEKER

    27-11-2008 om 09:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!