Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reactie op E-MAILS

    In functie van een aantal E-MAILS kan ik u verwijzen naar:


     
    STAMPE FLY-IN 2007

     WWW.STAMPE.BE

    30-05-2007 om 12:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG
    Heden om 1800 kwam de BURENDAG in onze straat tot leven met drie goed aktieve kernen:

    en met een 40 tal aanwezige bewoners van onze straat, die nu beter kennus met elkaar konden maken bij het nutigen van:

      -BIER
      -SOEP
      -CHAMPAGNE
      -WIJN
      -TAART
      -PANNEKOEKEN
      -BBQ
      -BORRELNOOTJES
      -THEE
      -FRUITSAPJES
      -CAKE
     
    Aangename gesprekjes en veel spelende kinderen onder het waakzaam oog van de bezorgde moeders

    Om 2100 werdt er opgeruimt omdat het toen begon kouder te worden met het vooruitzicht om nog een gelijkaardig iniatief te ontplooien in de zomer.

    29-05-2007 om 21:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPWARMING DER AARDE
    Gezien de vele vragen en komentaren over dit onderwerp, verwijs ik naar de volgende websites:


    WWW.IPCC.CH
    HTTP://EC.EUROPA.EU

    Maak keuze van het gewenste onderwerp


     in dit geval ga naar ENVIROMENT

    Kies de gewenste taal

    29-05-2007 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU POLITIEK
    Om in de EU POLITIEK een voorstel tot een goed einde te brengen is dit zeer ingewikkeld hoor.

     Eerst moet ge bereiken dat men de EU-COMMISIE overtuigd dat dit zijn nut gaat hebben voor al de EU INWONERS, waarna de EC een voorstel uitwerkt en ter beoordeling aan de staten en belanghebbende voor legt in de 24 gebruikte talen.

     Daarna zal de EC een voorstel doen aan het EP en de COUNCIL.

     EP zal dit eerst bestuderen in een COMMISIE  met een stemming en daarna in de PLENAIRE  ter stemming aanbieden.

     De  COUNCIL zal ook via de COREPER advies zoekenen een voorstel opmaken

     Het gestemde voorstel van EP en van de COUNCIL worden dan in elkaar geintigreerd en na positieve stemming in de COUCIL naar het EU JOURNAL gepubliseert als:

      -REGULATION  = totaal 100% toepasselijk zonder bijkomende  NATIONALE WETGEVING
      -DIRECTIVE = moet gepubliseert worden in de NATIONAL WETGEVING
     -ADVISE  = zoals het zegt is een aangeraden toepassing maar volgens de NATIONALE zienswijze

     Het tijdsverloop voor deze ganse procedure is minstens 18 maanden en kan verschillende jaren nodig hebben.

    Deze is een zeer persoonlijke interpretatie en mogelijk heb ik de juiste thermologie niet gebruikt, gezien ik geen jurist ben maar slechts een PILOOT_INSTRUCTEUR welk sedert 1980 de EU activiteiten volgde ten behoeve van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK of met andere woorden voor AL de LUCHTRUIMGEBRUIKERS behalve  voor de LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN en de STAATSLUCHTVAARTUIGEN

    Bijkomende vragen mogen steeds hoor:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    En er zijn geen lompe vragen is mijn slogan

    29-05-2007 om 15:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POEZIE
    Voor POEZIE wens ik u te verwijzen naar:

       HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/MET_HART_EN_ZIEL/

    29-05-2007 om 11:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEDEN om 1800 uur

    BURENDAG

    WWW.KOMUITUWKOT.BE

     WWW.BURENDAG.BE

    ook SENIOREN doen mede hoor

    29-05-2007 om 09:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGE TERMIJN PLANNING
    Ga in mijn BLOG en type in:


     TARGETS

    29-05-2007 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSPONDER MODE
    Een aantal clubs stelden belang in een SSR-MODE"S" welk zij zouden kunnen gebruiken op verschillende van hun vliegtuigen.

     Heden wees men mij op de mogelijkheden van de FILSER ZTRT 800 mode "S" transponder .

      Schijnbaar kan men deze gebruiken voor verschillende MODE"S" codes!!

      Verder uit te zoeken of dit een oplossing zou kunnen zijn voor bepaalde clubs.

     Gaarne uw bevindingen??

     WWW.FILSER.DE  (voorlopig niet beschikbaar UFN)

    28-05-2007 om 18:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING
    Mag ik de bezoekende SENIOREN er nogmaals opwijzen dat de informatie welk ik u hier bezorg geheel vrijblijvend zijn en zonder enige commerciele belangen als een vriendendienst voor de bezoekers van SENIORENNET.

     Ik kan ook niet ingaan op vragen over vragen aangaande goedkope vliegtickets want daar heb ik geheel geen kennis noch contacten die mij kunnen adviseren.

     Wat betreft de VEILIGHEID der AIRLINES kan ik u enkel verwijzen naar de ZWARTE LIJST van de EC welk beschikbaar is en aangepast wordt op:

     WWW.EC.EUROPA.EU.    DG-TREN

     HTTP://AIR-BAN.EUROPA.EU

    28-05-2007 om 17:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBGT
    Een onzer collega's GUY VANDERLINDEN is zeer aktief in het opzoeken van informatie over het verdwenen vliegveld van              GENT /SINT DENIJS WESTREM

     zie 

     WWW.AIRFIELD-GHENT.BE

    26-05-2007 om 17:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR VLIEGERS
    Heden morgend op de ABTWERPSE LUCHTHAVEN bemerkte ik een groep van 4 man , waarvan een voor mij bekend gezicht( een VFR PILOOT) met pak en zak in de buurt van het cafetaria rondhangende.

     Zij waren voorzien om gisteren met een CESSNA 172 in VFR naar CORSICA te vertrekken maar wegens het werkelijk heersende weder op hun reisweg nog niet vertrokken alhoewel de ROUTEVOORSPELLING de donderdag avond wel goed genoeg was.

     Omstreeks 1100 uur vandaag zijn ze dan toch opgestegen met als bestemming REIMS.

     Dit is een van de belangrijke elementen in het VFR vliegen , namelijk  het weder  en de noodzaak op op zicht te kunnen vliegen naar u bestemming

    26-05-2007 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPENAAR
    Een GROOT ANTWERPENAAR heeft ons verlaten :

      GEORGE VAN CAUWENBERGH

    26-05-2007 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VALSCHERMEN
    Enkele personen stelden mij in het verleden vragen over de aankoop van VALSCHERMEN.

     Heden  morgend wees mijn vriend JOS VERMEIREN  op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN mij er op dat hij nu de mogelijkheid had om valschermen te leveren  voor  SPORTSPRONGEN of als VEILIGHEIDSVALSCHERM voor ZWEEFVLIEGERS of uitvoeders van KUNSTVLUCHTEN van de firma ;

     SPEKOM  uit (oost)duitsland

    contact:  VAC@SKYNET.BE

     WWW.VERMEIREN-AVIATION.COM

    26-05-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GPS ??

    In function of  FAA AC 90-100A issued in March 2007 the following GPS are aproved for IFR:

    GARMIN400,500 and G1000 series.

    ALL other GPS from GARMIN and other factory's are NON COMPLIANT for IFR

    CAUTION ,,,,???

    What does this means for the present installed GPS in EUROPE ??

     

    25-05-2007 om 15:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LONG TERM VISITORS to BELGIUM

    CAUTION


    BELGIUM tightens rules governing long-term visitors??

     WWW.LIMOSA.BE

    25-05-2007 om 07:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITWERKING
    In funktie van de teksten van de consultatie aangaande GENERAL AVIATION bekomen reactie's en de input bij de organisties welk deelnamen aan de eerste discutie in het FORUM GENERAL AVIATION op de 8th MAART 2007.

     Ga ik nu trachten een samenvatting te doen van hoe ik mijn input ga maken tot een der zeer geintreseerde en zeer belangrijke personen in het EU gebeuren en met veel  en langdurige ervaring in dit zeer komplex EU gebeuren.

     Mijn BLOG is nog steeds open voor bijkomende adviezen???

    24-05-2007 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONSULTATION on GA

    Reaction on CONSULTATION on GENERAL AVIATION paper from 01 FEB 2007.


    http://ec.europa.eu/transport//air_portal/internal_market/general_aviation/forum_en.htm

    23-05-2007 om 20:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU CODE
    I received a BRIEFING on :

    The European Code of Good Administrative Behaviour

    By the E.U OMBUDSMAN

    WWW.EURO-OMBUDSMAN.EU.INT

    22-05-2007 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.U

    Ik krijg veel E-MAILS welk mij uitleg vragen over de EUROPEESE UNIE.

     Het is echter zeer nuttig even te kijken op:

    HTTP://EUROPA.EU/

     waar u in de verschillende talen heel wat uitleg kunt vinden, indien nodig stel uw vraag nadien.

      Ik kan ook niet elke dag op de honderde E-mails onmiddelijk antwoorden hoor.


     NOTE/  
     
      -HEDEN om 15:37 UTC ben ik weer bijgewerkt!!

      -PRESENTLY at 15:37 UTC have I replyed to ALL the outstanding E-MAILS

      -Maintenant a 15:37 j'ai repondu a toute les E-MAILS
     

    22-05-2007 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESEARCH
    For a STUDY on the present TRAINING of aircrew toward the CPL,IR and ATPL are whe trying to locate the FTO in the core EU AREA particular:

     BELGIUM
     FRANCE
     GERMANY
     ITALY
     NETHERLAND
     UK
     IRELAND
     LUXEMBURG
     SWITSERLAND

    Can any-one advise us where to locate this information, research at EC,JAA and EASA seems not to have this information avaible.

    22-05-2007 om 13:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!