Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CESARE
    not SESAR but CESARE.

     Yestoday evening whe where invited for a cocktail party at the

     International club CHATEAU ST.ANNE :

    by CESARE BERNABEI and his wife LILIANA for his departure from the AVIATION section of DG-TREN after ~~ 20 year been active in the AVIATION WORLD

    A very intresting reception with a lot of the known AVIATION experts actif in the BRUSSELS EU-ARENA

    Cesare is however staying in the DG-TREN but now involved in the TEN on the INLAND WATERWAYS, whe whish him succes in this new project.

    19-06-2007 om 08:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORKSHOP SES
    On the wednesday 13 june there was a workshop at HQ EUROCONTROL on the :

    DRAFT IMPLEMENTATION RULES FOR ATFM

    This is a very important ENPRM for the IFR operations.

     see:   HTTP://EUROCONTROL.INT/ENPRM

    The results of the Workshop wil be included in the final version of the proposal of HQ EUROCONTROL to the EU-COMISION by the end of SEPTEMBER 2007.

    EUROCONTROL proposal to DG-TREN en NOVEMBER 2007

    DG-TREN has discution with the EU-SES community

    Then DG-TREN will make the FINAL proposal

    Their is stil possiblity to give advise via DG-TREN toward to:

    PATRICK.KEY@EC.EUROPA.EU

    18-06-2007 om 07:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA OPLEIDING
    In functie van een aantal vragen over de mogelijkheden voor  een AMERIKAANSE opleiding en huren van "N" registered AIRPLANES in BELGIE kan ik u verwijzen naar:

     WWW.GATCBE.COM  aktief te ANTWERPEN/DEURNE

    18-06-2007 om 07:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ aditional information
    The information of the VLJ -WORKSHOP witch took place on 04 MAY 2007 at HQ-EUROCONTROL in BRUSSELS is avaible at:


    information via: Conchi.DEBENEDITO@EUROCONTROL.INT

    WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/070504_VLJ.HTML

    15-06-2007 om 11:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Vanaf morgen 16 JUNI is FLAG aanwezig in LE BOURGET te Parijs met een stand.

     De EXPO is open vanaf MAANDAG 18 JUNI tot ZONDAG 25 JUNI
    in de week voor de LUCHTVAARTINDUSTRIE en ZATERDAG en ZONDAG voor he grote publiek.

      Mogelijk zal ik daar ook wel een dagje aanwezig zijn, meer gegevens op bij het onderwerp EVENTS: 

    WWW.FLAG.BE

    15-06-2007 om 07:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PHOTO COMPETITION
    Can you capture the fun of flying on  a photo  ??



    send your images to:  FEEDBACK@FLYFORFUN.BE

    Details and competition rules avaible at:

     HTTP://PHOTO.FLYFORFUN.BE

    13-06-2007 om 17:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG
    Wij namen aktief deel aan de BURENDAG op 29 MEI 2007 in onze straat.

    Zie uitleg en foto's op:

     WWW.BURENDAG.BE


     Onze foto's:  IMG23521/23781/23431/23441/23481/23501/23511/23681/

    13-06-2007 om 17:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    Out of the draft documentation concerning GENERAL AVIATION economique value do I conclude thad their is urgent need to develop some information on the reel activity of all the NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS operating in VFR.

    Their is urgent need to obtain information on the many thousand SME who are involved in AERIAL WORK operations in the 27 EU memberstates.

     I understand the economique value has been evaluated for:

      -AIRTAXI OPERATIONS in IFR witch is CAT
      -CORPORATE AVIATION by the members of EBAA
      -GENERAL AVIATION for where the definition used included ALL the AIRSPACE USERS not involved in IFR .

      However there is no information avaible in the EU on their activity  in the SME,FTO and RF witch have for effect that the value is largely underestimated

    13-06-2007 om 11:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING on the SRC/29
    I participated on behave of FLAG on the 28th SRC meeting under the Chairmanschip og Mr Ron ELDER.

    More later??

     I spoke to many of the NATIONAL DELEGATES on the unneeded imposed  level 4 ENGLISCH LANGUAGE requirement for the PPL VFR operators.

    See: IAOPA E-NEWS

    12-06-2007 om 20:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VISIT SABCA
    Today I was on a visit of the SABCA facikities in their HQ in BRUSSELS via the RAeS Brussels section.

    It is very intresting to see the activity of this old lady in the AVIATION INDUSTRY born in 1920 via the Belgian Aviation pioneer NELIS.

    My previuos visit was in 1962 with a delegation of the BELGIAN AIR CADETS.

    I had many times visits  in the periad until 1976b at the SABCA facility in CHARLEROI via my activity as Pilot of the LT/AVN( RAOP) at EBBT

    WWW.SABCA.COM

    12-06-2007 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    This week I wil be three days in BRUSSELS and wil not be abel to reply to al the introduced E-mails,Phonerecording , fax and mail received.

    I do my best to have everthing sorted out before the WE of 16/17 JUNE

    SORRY this is a SINGEL PILOT operation and I have no more the support from the IAOPA secretariat.

    11-06-2007 om 11:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEMETERS
    Wat betreft HOOGTEMETERS heb ik reeds een aantal eenvoudige antwoorden gegeven, ik dien er echter op te wijzen dat het gebruik van de hoogtemeters in de LUCHTVAART een zeer uitgebreidt en minder eenvoudig onderwerp is, waarover men als leerling piloot heel wat theorie en oefeningen moet doorwerken.

     Voor degene die het fijne willen weten over ALTIMETRY zoals we dit onderwerp noemen in de luchtvaart dan adviseer ik van daarover een degelijke cursus te raadplegen

    11-06-2007 om 05:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN HELIKOPTER
    Wat betreft LUCHTDOPEN met Helicopter zijn er verschillende firma's aktief in BELGIE:


    -   WWW.CROWNHELI.BE

    WWW.PARAMOUNTHELI.BE

    WWW.HELICOPTERFLIGHTS.BE

    WWW.NHV.BE

    Ik kan u geen specifiek voorstel  doen ,maar verwacht nog informatie van een college helicopter piloot te ANTWERP AIRPORT
     

    09-06-2007 om 17:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRIVAT FLICHTS
    In function of a number of questions via E-mail concerning PRIVAT TRANSPORT FLIGHTS do I sugest you contact:

     WWW.NETJETSEUROPE.COM

    09-06-2007 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    In het FORUM  van SENIORENNET werdt het onderwerp:
     reeds aan bod gebracht in het onderwerp NIEUWS.
    ALELUA VOOR DE LUCHTHAVEN VAN ANTWERPEN

     Heden heb ik nog geen commentaar en wacht op de ADVIEZEN en REACTIES van de EXPERTS en geintreseerde personen in de ANTWERPSE LUCHTHAVEN middens

     Zal dit hier later verder bijwerken.

    09-06-2007 om 17:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINGS for CHILDREN
     Gisteren avond waren wij aanwezig in SCHILDE BERGEN voor het  BENEFIETPIANORECITAL van JEUGD & LUCHTVAART voor een bijna geheel uitverkochte zaal  met een zeer hoog niveau van pianisten zijnde:

     - Ms Cui LAN

     - MrXue YINGJIA

      -Mrs Elaine RODRIGUES

    Welk een zeer gewaardeerde uitvoering gaven van een aantal intresante werken (programma beschikbaar op aanvraag)

    Presentatie werdt gedaan door Marlene de WAUTERS welk kwam op verzoek van ANDRE MAES een welbekende optieker te Merksem


    De welkomsgroet  werd gedaan door PIET VAN DER AUWELAER huidige voorzitter van JEUGD & LUCHTVAART

    welke dank gaf voor de medewerkers en vermelde de aanwezige eerste voorzitter van JEUGD & LUCHTVAART en teven verwees naar de onlangs overleden FRANK SANDERS ( 19 JUNI 2006) welk de grote bezieler was van de vroeger DAGEN  DER MINDER VALIDEN KINDEREN( zie historiek)

     De avond werdt besloten door een receptie aangeboden door de sponserende

     SG private banking     WWW.SGPRIV.BE

    Volgende target is DE 28e DAG DER MINDER VALIDEN welk plaats vind op 18 September vanaf 10:00 uur op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN met de medewerkers van JEUGD & LUCHTVAART en de SPONSERS vermeld op  WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    NOTA:

     Ik bemerkte ook enkele bekende gezichten  via de foto's van de deelnemers aan de MEETINGS van de SENIORENCLUB welk aanwezig waren in de zaal  ,maar was niet in de mogelijkheid hen persoonlijk te begroeten( SORRY volgende maal beter organiseren)

    Ook dank aan de SENIOREN welk rechtstreeks of via familieleden kaarten aankochten om DAG 28 te steunen

     

    09-06-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toelichting
    Heden kan ik onmogelijk mijn E-mails openen!!

     Een der punten rekening mee te houden is dat het internet niet steeds 100% betrouwbaar is .

    08-06-2007 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RELAX
    Het zal wel even tijd vragen om de  198 E-MAILTJES te beantwoorden welk er tijden de eerste vier dagen van deze week binnenkwamen.

    Berichten op het Antwoordaparaat op te volgen en de geschreven post uit te sorteren en uit te pluizen wat er van belang is.

     Wij hebben Sedert Maandag 04 JUNI heerliike vier dagen doorgebracht in de Ardennen en een 600 Km afgelegt met de wagen.

    Het was heerlijk nu nog eens van op de grond  en relax met het vrouwtje deze streek te bezoeken waar ik in de jaren 68/70 veel tijd heb doorgebracht met zending per militaire helicopter en waar me vooral is bijgebleven de vluchten in de winter voor het afleveren van voedsel en medicamenten in een aantal der dorpjes welk toen wegens de hevige sneeuwval niet meer bereikbaar waren via de weg.

    Een plaats dat nog vaag in mijn geheugen staat  in de omgeving van BOUILLON was  een dorpje in de hoogte gelegen  ROCHEHAUT sur SEMOIS en in de valei FRAHAN

      Een zeer aangename ervaring heeft ons verblijf geweest in:
      ROCHEAUT sur SEMOIS

     Heel heerlijk om rustig te slapen en om lekker eten was ons verblijf in : AUBERGE DE LA FERME bij de familie Patricia en Gilbert BOREUX en hun team

    WWW.AUBERGEDELAFERME.BE

     En vanaf morgen vlieg ik weer in het LUCHTVAART gebeuren en in de EU-ARENA

    07-06-2007 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEREN VLIEGEN
    SEPTEMBER  2005 personen die zich aanmelden ,,,,,,,,,,,,,,,50
    Stelden verder belang en gingen naar MEDICAL ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,20
    Betaalden voor de les ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,14
    Namen deel aan proefexamens ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,6
    gingen naar exaam met succes ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,5
    starte de praktische vlieglessen met te  vliegen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3
    behaalde de vergunning ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2

    Dit bewijst de waarde van de opleiding van de RF op theoretisch en practisch vlak

    03-06-2007 om 18:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINIMALE HOOGTE
     Behalve bij het landen of opstijgen is deze hoogte nooit minder dan:

    De minimale hoogte ( HEIGHT) is steeds zodanig dat er een noodlanding kan uitgevoerd worden zonder gevaar voor derden?

     Deze is in het vlakke land minstens 150 meter en boven aglomeraties en mensenverzamelingen minstens 300 meter in een straal van 800 meter boven de hoogste hindernis.

     Zal later u verwijzen naar het betrokken KB welk eveneens beschikbaar is via e-mail.

     Militaire vluchten kunnen in OAT( OPERATIONAL AIR TRAFFIC) op bepaalde zendingen op lagere hoogte gebeuren.

     Voor helicopters is de minimale hoogte 50 meter

    Er zijn nog steeds F16 operationeel in de component luchtvaart van de Belgische krijgsmachten en ook in NATO lidstaten.

    Steeds welkom

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-06-2007 om 21:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!