Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    30-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZATERDAG 01 SEPTEMBER 2007
    ZATERDAG om 1900 uur zijn wij aanwezig op de TAPTOE op de gtote markt te ANTWERPEN , hoop sommige van u te kunnen ontmoeten.???

    30-08-2007 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENCIE in VLUCHT
    Tijdens deze periode van verlof krijg ik veel vragen over TURBULENTIE.

    TURBULENTIE in kruisvlucht is zeer moeilijk te voorspellen en trachten we steeds te vermijden voor het comfort van de passagiers, maar dat is niet steeds mogelijk.
     
    Deze TURBULENTIE is niet GEVAARLIJK voor de structuur van het vliegtuig want dan gaan we onze snelheid verminderen naar de MANEUVERING SPEED.

    TURBULENTIE komt voor in de wolken maar ook in heldere lucht( CAT) en dus onzichbaar

    29-08-2007 om 20:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIGSPOTTERS
    Via een der bezoekers  van het FORUM ( MIRA) werdt mijn aandacht gevestigd  dat naast de door mij vermelde ASA er ook  de volgende SPOTTERSORGANISATIES  aktief zijn met een intresante Website:


     WWW.SGKOKSIJDE.BE

      WWW.WESTWINGS.BE

     

    29-08-2007 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER operations
    Er zijn in BELGIE een aantal HELICOPTER FIRMA's aktief een der meest aktieve op gans het vlak van LUCHTARBEID is:

    Voor een intresant overzicht:

    WWW.NHV.BE

    29-08-2007 om 19:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebruik van deze BLOG
    Deze BLOG is het gevolg van de E-MAILS bekomen van SENIOREN welk lid zijn of grbruiker van SENIORENNET alsook via contacten met PILOTEN,VLIEGTUIGEIGENAARS,INSTRUCTEURS welk met mij contact hebben gehad via:
     AOPA-BELGIUM
     ABI (ASSOCIATION BELGIUM INSTRUCTERS)
     IAOPA (global)
     VLRI
     FLAG
     ACEC
     ASA
     RAAC
     EURAMI
     WINGS of EUROCONTROL

     en individuele bezoekers.

    Onafgezien de huidige beschikbaarheid van informatie via allerlei electronische middelen en tijdschriften is er nog steeds noodzaak om vragen te kunnen stellen.

    Ik ben zeker geen EXPERT maar heb via mijn betrokkenheid wel enige kennis opgedaan en ook de nodige contacten sedert mijn eerste stappen in de LUCHTVAART

    SLOGAN: ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN !!!

     steeds  geheel vrijblijven welkom voor advies 

      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
     

    29-08-2007 om 19:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID IN het LUCHTRUIM ( 2e deel)
    Vooer inzage in de AIRPROX:

       WWW.AIRPROXBOARD.ORG.UK

      HTTP://ASRS.ARC.NASA.GOV.


     Voor Nederlandstalige uitleg iver de SAFA ga in GOOGLE en zoek op SAFA. via IVW

      WWW.IVW.NL.

    29-08-2007 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna ACCIDENTEN in de LUCHTVAART
    Een SENIOR steld mij hierover een vraag op het FORUM daarom een eerste reactie die ik verder zal uitwerken later:

    AIRMISS of nu AIRPROX genoemd is een verslag van een PILOOT of vaan een ATCO als men denkt dat er een gevaarlijke toestand is of geweest is.

     Deze verslagen worden dan grondig onderzocht en men klaseert die dan naargelang de aard en de gevaarlijkheid.

     Er zijn veen AIRPROX rapprten tegenwoordig maar er zijn er niet veel die tot de category 'GEVAARLIJKE ' toestand worden geklaseert hoor.

     De bedoeling is om deze verslagen publiek te maken maar daarover zijn er verschillene opinies hoe en onder welke vorm.

     Het gebeurt dikwijls dat er een AIRPROX wordt gemeld die geheel geen gevaar inhield.

    Tevens hebben we ook nog de ANONIEME RAPPORTEN die spreken over elk mogelijk incident, onnauwkeurigheid of twijfelachtige situatie vastgesteld door een PILOOT,ATCO;of MECHANIEKER

    Er zijn ook nog de verslagen van SAFA

    Sommige landen maken deze informatie reeds beschikbaar voor het PUBLIEK

    Zal hierover meer informatie beschikbaar maken !!!

    zie ook op  WWW.IFALPA.ORG

    29-08-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT TE DOEN BIJ EEN RAMP
    Een aantal SENIOREN stelden mij de vraag aangaande de voorziene werkwijze in gevan van een RAMP op EU vlak.

    Tot op heden heb ik geen EU richtlijnen kunnen vinden maar een intresante richtlijn vond ik wel bij onze noorderburen in NEDERLAND

     WWW.CRISIS.NL

    NOODNUMMER 112

    DENK VOORUIT

    28-08-2007 om 15:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOT TRAINING
    CAT

    organiseert via EUROPEAN AIRLINE  een TRAINING SYMPOSIUM

    on 15 & 16 OCTOBER 2007

    on the subject: PILOT TRAINING

    Location; Maritim ptrArte hotel in BERLIN

    WWW.HALLDALE.COM/EATS

    this concern the FTO involved in the ATPL formation

    28-08-2007 om 12:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T in het FRANS ( 3)
    TOELICHTING:

      De noodzaak om de R/T PHRASOLOGIE in het FRANS te bekijken is nu noodzakelijk omdat in functie van de ICAO regelgeving die in voege komt in MAART 2008 het verplicht is op bepaalde REGIONALE VLIEGVELDEN met ATC en KLEINE VLIEGVELDEN met AFIS de FRANSE PHRASOLOGIE te gebruiken zoals dit nu vermeld wordt in de AIP-FRANCE

    Dit gaat een beperking geven van bruikbare bestemmingen in FRANKRIJK

    Ook in DUITSLAND gaan er beperkingen zijn voor degene welk geen DUITSE R/T kunnen gebruiken zie ook AIP-GERMANY

    Andere landen heb ik nog niets over vernomen !!!!

    28-08-2007 om 09:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIETUIGMOTOREN
    Via  de informatie van het BLV ( DGLV) verneem ik dat heden 27/08/2007 de firma LOMA AIR de EU erkenning bekwam vooronderhoud aan PRIVAAT VLIEGTUIGEN

    WWW.LOMA-AIR.COM

    28-08-2007 om 06:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA verguning in EUROPA
    Herhaalde malen hoor ik vertellen dat men met een FAA-LICENSE in EUROPA op de nationaal geregistreerde vliegtuigen mag vliegen ??

    Dat kan zeker mits een GELIJKSTELLING te bekomen van de administratie van het land van inschrijving van het luchtvaartuig

    Voor OO geregistreerde vliegtuigen zie naar :

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    LUCHT

    CIRCULAIREN

    LIC01

    Dit is toepaselijk voor alle vergunningen bekomen in een niet EU lidstaat !!!

    28-08-2007 om 06:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T in het FRANS ( 2)
    Via een mijner Belgisch  collegas CPL/FI in  MEGEVE in FRANKRIJK ( K.M) werdt ik voor de juiste FRANSE R/T procedure verwezen naan de:

    MAUEL de PHRASOLOGIE

    beschikbaar op: SIA      WWW.SIA.AVIATION-CIVILE.GOUV.FR

    kijk onder : REGLEMENTATION

    28-08-2007 om 06:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITIES

    Wednesday    29/08    EU-AREA  + EUROCONTROL
                                         EP Reception James NICHOLSON MEP
    Saturday        01/09  ANTWERP AIRPORT 10:00 -12:00
                                                                       19:00 TAPTOE
    Sunday          02/09 ANTWERP AIRPORT  09:00- 12:00
    Tuesday         04/09  19:00  J& L
    Wednesday    05/09 DG-TREN  + EUROCONTROL+J&L+FLAG
    Saturday        08/09 ANTWERP AIRPORT 10:00- 12:00
    Sunday           09/09 ANTWERP AIRPORT 09:00-12:00
    Monday          10/09   DG-TREN  +   EP-TRAN
    Tuesday           11/09  EP-TRAN
    Wednesday     13/09 EUROCONTROL  + EU-ARENA +FLAG
    Saturday         15/09 ANTWERP AIRPORT 10:00-12:00
    Sunday            16/09 ANTWERP AIRPORT 09:00-12:00
    Tuesday          18/09 DAY 27 at J&L ANTWERP AIRPORT  09:00-??
    Wennesday     19/09 CFMU USERS DAY
    Thursday        20/09 CFMU USES DAY
     Friday            21/09  LT/AVN  at EBLG

    For indivedual contact pleas via E-mail:
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
     
      
                   

    28-08-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN
    Er staat in het onderwerp SPORTEN van het SENIORENNET FORUM

    ook sedert 9 JANUARIE 2005 een tekst en reacties over de

    LUCHTSPORTEN ,,,,,,,,,,,,,,,, hoor

    27-08-2007 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTEN en EIGENAARS OPGELET
    Op ANTWERP AIRPORT past men vanaf 01 SEPTEMBER de nieuwe LUCHTHAVEN VERGOEDINGEN toe volgens het  MB 27 JULI 2007 gepubliseert in staatsblad van 14 AUGUSTUS 2007

    Let op wat dit voor u gaat kosten, ook voor oefenvluchten???

    gaarne uw ervaring ??

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    27-08-2007 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUGA MT-10
    Deze FOUGA craste tijdens een oefening van de RODE DUIVELS te KERKOM nabij SINT TRUIDEN-BRUSTEM op 13 MEI 1965

    De piloot KPT-INSTRUCTEUR      ROGER VAN D'HELSEN
     kwam om het leven


    NOTE: informatie bekomen via DANIEL BRACKX,,,,,,,,,,,,,THANKS

    27-08-2007 om 08:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLONONGEVAL
    Krijg hier een aantal E-mails met vragen over het BALLONONGEVAL in VANCOUVER in CANADA.

     Men weet voorlopig niet wat de oorzaak is.

     Tevens moet men dat ongeval in de juiste context plaatsen in functie van de vele duizende ballonvluchten welk er elk jaar plaats vinden.

     Ik zal tracten meer informatie te bekomen maar dien er op te wijzen dat het onderzoek een bepaalde duur in beslag zal nemen om alle aspecten te onderzoeken wat de oorzaak is.

     Het onderzoek heeft vooral als hoofddoel om zulk een ongeval in de toekomst te vermijden

    26-08-2007 om 18:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM & SPORT
    Heden morgend vertrok een FOKKER50 met een zeer gemotiveerde en geexiteerde ploeg supporters  met Belgisce vlagen op de tarmac van  "ANTWERP AIRPORT" voor de BELGISCHE HOCKYPLOEG naar Manchester.

    Nu verneem ik dat de BELGISCHE HOCKYPLOEG zich  geplaatst heeft om deel te nemen aan de OLYMPISCHE spelen in PEKING

    26-08-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI RECHTSPRAAK( vervolg 2)
    Wat betreft het proces van onze collega MARINA LEENAERTS waar zij werd vrijgespoken moet ik nu mede delen dat er BEROEP is ingedient en aaanvaard zodat deze aanslepende zaak over het ongeval te Berchem nu weer verder loopt.

    Ik volg dit dosier op voor ABI gezien het hier gaat over de verantwoordelijkheden van een FI welk toezicht houd !!!

    26-08-2007 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!